Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

ETTI - restante

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
40Shadow07

40Shadow07

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 22.05.2009
Salut! Sunt student in primul an in cadrul UPB - ETTI, profil CTI.  In liceul eram de nota 10 la fizica la mate de 8, si m-am gandit ca e foarte potrivit sa aleg aceasta facultate. Din primele cursuri la fizica mi-am dat seama ca ce stiam eu la liceu e null. In fine sa nu lungim poveste ! Am dat 3 examene pana acum si ca rezultate am 3 restante.. da sunt prost rau. Primul examen a fost la Analiza, unde nimeni nu s-a chinuit cu invatatul deoarece stiam de la cei mai vechi, ca poti copia fara stres. Deci subiectele s-au facut la comun si s-au dat din mana in mana pentru tot omul. Si cateva zile mai tarziu sa aflu rezultatele! Foile scrise de mine i le-am dat unui coleg mai departe, si omul a luat 7 si bineinteles pe mine m-a picat. Cand ma duc la doamana profesoara, ii zic numele si nici nu apuc sa-i zic sa mai imi verifice lucrare, ca aud "M-am uitat de 5 ori pe ea, nu e de 5". Eu: "Dar doamna profesoara, am vorbit cu ai mei colegi si uitati toata lumea are aceleasi rezultate", Prof: "Nu lasa ca m-am uitat uite aici si aici lasa ca dai in toamna iar". Nu aveam pretentii de note mari doar de trecere, si ca sa vezi din toata serie eu si cu un coleg am fost singurii picati, el nu facuse decat teoria si un exercitiu, si eu