Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Numai aici despre Motorsport.

- - - - -
  • Please log in to reply
880 replies to this topic

#37
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,392
  • Înscris: 04.08.2010
Supeeer! Aşteptam de multă vreme asta. :thumbup:

#38
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,910
  • Înscris: 06.04.2005
O veste buna din partea Digisport, multumim si la mai mare.

#39
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
Jean-Phillippe Dayraut vine in WTCC



Numele francezului Jean-Phillippe Dayraut este cunoscut publicului roman din 2011 atunci cand proiectul Dacia Duster pentru Pikes Peak a inceput sa prinda contur. Dayraut a fost prezent si in Romania cu ocazia prezentarii pentru presa a modelului pentru Pikes Peak la centrul de teste de la Titu.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Dayraut.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  


De patru ori campion al trofeului Andros, Dayraut debuteaza in acest an in campionatul mondial de turisme (WTCC). Noua echipa Anome se va alinia la startul primei etape de la Monza cu modelul BMW 320 TC achizionat de la Zengo Motorsport, echipa lui Norbert Michelisz care in acest an va alerga cu Honda Civic WTCC. De rezultatele obtinute la etapa de la Monza depinde viitorul noii echipe franceze, pentru ca in eventualitatea in care totul functioneaza perfect echipa va efectua un sezon complet in WTCC.

“Suntem foarte hotarati sa punem la punct acest program si speram sa obtinem un rezultat bun pentru a ne asigura participarea completa in acest sezon.” declara directorul echipei, Nicolas Boillot.

autor: Eduard Baban
sursa: www.motorsportnews.ro

Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu cu Subaru Impreza N15 in 2013




În mai puțin de zece zile, Campionatul Național de Raliuri Dunlop 2013 debutează odată cu prima etapă – Raliul Brașovului Dunlop. Echipajul cu numărul de concurs 55 powered by auto motor și sport – Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu –, având alături noi parteneri, va concura în cadrul Clasei 3 pe un model Subaru Impreza N15 pregătit în atelierele TM Sport din Cluj-Napoca.

În doar trei ani, Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu au trecut de la Dacia Logan, cu care au participat în Cupa Dacia în 2011, la Subaru Impreza N15, mașină cu care vor concura în Clasa 3, alături de nume importante din automobilismul românesc de performanță, precum Bogdan Marișca, George Grigorescu și Edwin Keleti.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/adrian-dragan-valentin-bradateanu-2013-subaru-impreza.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

În 2013, Adrian și Vali acceptă provocarea unei noi încercări, făcând pasul către o clasă de elită a automobilismului românesc de performanță, cu o nouă mașină, echipată cu tracțiune integrală permanentă și motor supraalimentat ce dezvoltă 300 CP.

Raliul Brașovului 2013 reprezintă astfel și prima etapă în care Adrian Drăgan și Vali Brădățeanu vor lua contact cu noua mașină. Supranumit și Monte Carlo al României, Raliul Brașovului va avea, anul acesta, 140 km de probă specială dintr-un total de 442,43 km. Raliul se desfășoară între 21 și 22 martie și vine cu câteva noutăți importante, printre care reintroducerea probei speciale de noapte Poiana (Brașov – Poiana Brașov). Aceasta se va derula după lăsarea serii, în prima zi a raliului, mașinile de concurs urmând a rula la lumina proiectoarelor auxiliare. Pe lângă noutățile legate de traseu și organizare, Raliul Brașovului este recunoscut pentru condițiile meteo schimbătoare, ceea ce adaugă un plus de dificultate traseului.

„Deși trecerea pe o mașină cu tracțiune integrală e un pas mare pentru noi, consider că reprezintă o evoluție firească. În primul rând, avem obligația morală față de partenerii care investesc în acest proiect alături de noi de a ne prezenta la start cu cel mai performant material de concurs. Mai mult, pentru că aceste companii sunt lideri pe segmentele lor, și noi vrem să le oferim cea mai bună expunere posibilă în cadrul Campionatului Național de Raliuri. Nu în cele din urmă, valoarea unui rezultat este direct proporțională cu valoarea adversarilor cu care concurezi și cred că, anul acesta, Clasa 3 e de departe cea mai populată cu vedete de primă mărime ale automobilismului românesc. Mulțumim pentru acest efort partenerilor noștri, Toshiba România, care ne dă – ca să spun așa – identitatea echipei, SKF și UNIOR Tepid – Centrul Național de Scule, pentru că sunt alături de noi și în acest al treilea an și nu în ultimul rând grupului de presă Sanoma Hearst România, editorul revistei auto motor și sport. Cu siguranță, nu vom avea o viață ușoară în Clasa 3, dar, așa cum am dovedit și până acum, știm că putem face raliuri inteligente și că suntem capabili să ne atingem obiectivele. Pentru 2013, ne dorim în primul rând o acomodare ușoară și rapidă cu mașina, iar pentru asta trebuie să le mulțumesc piloților Napoca Rally Academy Bogdan Marișca și Vlad Cosma care ne ajută să parcurgem mai rapid aceste etape. De asemenea, vreau să-i mulțumesc lui Marco Tempestini pentru încrederea acordată nouă și pentru că reușim să găsim în continuare căi de colaborare după trei ani de parteneriat neîntrerupt“, a declarat Adrian Drăgan.

autor: MotorSportNews Team
sursa: www.motorsportnews.ro

   Campionatul de Speedway al Romaniei – Calendar competitional 2013  



Dupa interminabilele zile de vreme friguroasa, aparitia ghioceilor nu marcheaza doar inceputul primaverii, ci, pentru fanii motorsportului, acestia marcheaza inceputul unui nou sezon competitional. Incepand cu luna aprilie iubitorii sportului cu motor pe doua roti din tara noastra vor avea parte de zumzetul motoarelor in patru timpi si a benzinelor arse la una dintre cele mai spectaculoase ramuri a competiilor pe doua roti, speedway.

  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2012/10/dirt-track-sibiu-2012.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Competitiile de speedway vor debuta in acest sezon sambata, 6 aprilie, prin Cupa Romaniei care va avea loc pe stadionul municipal din Braila. Protagonisti vor fi cele trei cluburi romanesti CSTA Bucuresti, CS Vointa Sibiu si CSM Braila, precum si un nou club din Bulgaria, Volov Speedway. In 2013 cele patru cluburi vor alinia la start piloti consacrati, dar si noi piloti din generatia tanara. Componenta CSTA Bucuresti este alcatuita din Marian Gheorghe, Eugen Iancu, Mihai Mehedintu si Gabriel  Comanescu. La CSM Braila revine pe zgura de concurs Cristian Dragu alergator din anii ’90, dar totodata debuteaza si doi tineri in varsta de 17, respectiv 18 ani. Echipa este completata de Toma Alexandru, Popa Fanel, Popa Sorin, Popa Stefan, Florin Barabasu, Ionel Valeanu, Stanel Gheorghe si Adrian Negoita. Bulgaria va conta pe prezenta a patru piloti Milen Manev, Chavdar Chernev, Hristo Hristov si Daniel Petrov. Milen Manev este pilotul care a facut senzatie in campionatul bilateral individual de speedway desfasurat anul trecut in Romania si este cotat drept cel mai bun pilot din acest campionat. Hristo Hristov revine dupa o pauza de aproape un an de zile dupa accidentul suferit la Braila atunci cand, la prima etapa a campionatului, s-a acrosat cu Stefan Popa.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2012/08/campionatul-national-de-dirt-track-individual-4-august-0160.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

In acest sezon Campionatul National Individual de Speedway din Romania este format din 9 etape si pe langa acestea mai sunt prevazute trei evenimente separate: Cupa Romaniei, Cupa Macec si Memorialul Gheorghe Voiculescu si Eugen Botezatu. Din calendar a disparut in acest an Campionatul National de Perechi, o competitie mult mai tactica si mult mai spectaculoasa din punct de vedere al suspansului decat cea individuala.

Cupa Romaniei va deschide sezonul competitional de speedway din tara noastra pe 6 aprilie la Stadionul Municipal din Braila.

Calendar competitional Speedway 2013  

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Calendar-Speedway-2013.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


autor : Eduard Baban
sursa: www.motorsportnews.ro

Edited by JohnTM, 14 March 2013 - 16:26.


#40
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                                         Robert Visoiu debuteaza in AutoGP  


O noua echipa si-a anuntat oficial prezenta in campionatul AutoGP. Echipa care poarta numele fostului pilot de Formula 1, Piercarlo Ghinzani, va alinia la start un monopost care va fi pilotat de romanul Robert Visoiu.

                           [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/visoiu-640x427.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]    


Visoiu revine alaturi de echipa Ghinzani intr-o noua competitie, dupa cea de Formula 3 European Series de anul trecut: ” Sunt foarte fericit sa ma reintalnesc cu echipa dupa cateva luni de pauza. Sunt foarte pregatit si entuziasmat de a concura in AutoGP in acest sezon si cred ca va fi scoala perfecta pentru viitorul meu. La testele din regiunea Magione, Italia, am avut un feeling optim si cred ca pot face un sezon bun.”

Piercarlo Ghinzani, seful echipei declara: ” Sunt fericit pentru faptul ca il vom ajuta pe Robert sa creasca, aducandu-l in campionatul AutoGP. La cei 17 ani ai sai potentialul lui este optim pentru a putea creste in cadrul unei echipe cum este a noastra, unde suntem in stare sa ii oferim o buna instruire tehnica si de indrumare pentru circuitele de viteza si pentru cele mixte pe care le ofera acest campionat, gratie experientei mele pe care o transfer benevol tinerilor piloti care vor sa practice pilotaj profesionist.“  


autor: Eduard Baban
sursa: www.motorsportnews.ro

                       Victor Baldescu aduce Subaru Impreza WRC la Brasov  



La sfarsitul acestei saptamani, fanii raliurilor din Romania au motive serioase de bucurie. Vineri, incepand cu ora 14.43, se va da startul Campionatului National de Raliuri, la Brasov. Superspeciala Poiana, in lungime de 10.43 km, este proba vedeta de la Raliul Brasovului si se va desfasura sub lumina proiectoarelor speciale incepand cu orele 20.00.

Peste 50 de participanti si-au anuntat prezenta la aceasta etapa si, pe langa cele trei masini S2000, fanii vor fi incantati de prezenta la aceasta etapa a unei masini in configuratie WRC. Este vorba despre un Subaru Impreza WRC S8, masina care va fi pilotata de Victor Baldescu dupa dictarea lui Ciprian Solomon. Alegerea a fost facuta datorita faptului ca masina anuntata pe listele de inscriere Mitsubishi Evo VI se afla inca in dezvoltare in garajele Autosolution.

                [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/subaru-impreza-wrc-s8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Masina pe care V.Baldescu si C.Solomon vor lua startul la Brasov a fost construita de Prodrive si in acest moment este in proprietatea echipei Budai din Ungaria, care se ocupa de pregatirea si intretinerea masinii. Initial Victor Baldescu a dorit aducerea la aceasta etapa a unui Citroen C4 WRC sau Citroen Xsara WRC, insa conducerea FRAS nu a aprobat inscrierea acestora la clasa 11, deoarece aceste doua modele au inca omologarea FIA in vigoare. Astfel, a fost aleasa varianta Impreza WRC S8 care are omologarea expirata.

Caracteristici model Subaru Impreza WRC S8:

Motor:  1994cmc, boxer, 300cp, 520Nm

Transmisie: Prodrive cutie secventiala cu 6 viteze

Ambreiaj: uscat, dublu disc din carbon

Suspensie: Bilstein
Frane: Alcon, Fata – etrieri cu 6 pistonase discuri 368mm
                      Spate – etrieri cu 6 pistonase discuri 310mm


Roti : Asfalt 8×18”


autor: Eduard Baban
sursa: www.motorsportnews.ro

#41
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                     Peugeot 208 R5 pentru ESD Rally Team, care si-a prezentat obiectivele  


Echipa ESD are ambitii mari pentru sezonul care sta sa inceapa in Campionatul National de Raliuri Dunlop, vizand cele mai importante titluri ale anului. Team-ul al carui varf de lance este asul francez Francois Delecour, incoronat in 2012 Campion al Romaniei, isi prezinta arsenalul cu care va ataca  sezonul 2013, avand alti trei campioni in componenta: George Grigorescu, Bogdan Barbu si Raul Badiu.

Fostul vicecampion mondial, Francois Delecour, va avea parte de un program plin in acest sezon, avand ca prim obiectiv un nou titlu de campion in intrecerea interna, pe care il urmareste cu o masina de top – ultima evoulutie a Peugeot-ului 207 S2000, pregatita de echipa italiana Munaretto. “Astept cu nerabdare debutul de sezon” spune Delecour. “Cu siguranta va fi interesant, pentru ca nivelul este tot mai ridicat, iar probele speciale sunt de o calitate deosebita, aproape chiar de cele din Campionatul Mondial.”

Prima etapa din 2013, cea de la Brasov, ii va oferi ocazia lui Delecour sa faca uitata editia de anul trecut a raliului, cand debutul primului sezon in Romania s-a incheiat cu un abandon prematur. “Revin cu mahnire si cu dragoste in acelasi timp la Brasov, pentru a face uitat episodul de anul trecut” mai spune el. “Doresc sa-mi iau revansa si sa incepem bine campionatul din Romania, care este obiectivul principal in acest sezon.”

                                  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Peugeot_Delecour_ESD_RallyTeam-640x360.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Francezul originar din apropiere de Dunkirk va continua sa evolueze si in Campionatul European, acolo unde a fost prezent deja in doua randuri in acest sezon, in Austria si Letonia. Surpriza este ca si lui Bogdan Barbu, un real talent autohton, i se va oferi sansa de a debuta in intrecerea continentala, unde va fi prezent la doua sau trei etape, parte a unui program de sprijinire a pilotilor romani, linie din care face parte si includerea lui Raul Badiu in echipa.

George Grigorescu este un alt nume sonor prezent la ESD Rally Team, fostul campion facand trecerea la Subaru Impreza, masina cu care se va duela pentru prima pozitie a clasei 3. Bogdan Barbu va avea la dispozitie o masina de top in cadrul clasei 5, un Renault Clio R3, cu care multiplul campion de ski alpin va ataca titlul categoriei in acest an, iar Raul Badiu va urmari titlurile Cupei Dacia si clasei 9.

Efortul combinat al celor patru este concentrat pentru a aduce titlul echipelor in tabara ESD Rally Team, titlu pierdut anul trecut la masa verde. “Obiectivul este sa obtinem  toate titlurile claselor la care participam, pe langa cel al echipelor, pe care l-am pierdut anul trecut pe hartie, nu pe teren” spune managerul echipei, Mihai Hanganu. “Vom avea la dispozitie materiale de concurs de top, iar pentru Francois Delecour speram sa aducem noul Peugeot 208 R5, care este deja comandat incepand cu Raliul Sibiului.”

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Subaru_GxG_ESD_RallyTeam-230x129.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Peugeot_Delecour_ESD_RallyTeam-230x129.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Logan_Badiu_ESD_RallyTeam_-230x129.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Clio_Barbu_ESD_RallyTeam_-230x129.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

autor: Mihai Popescu  
sursa: www.motorsportnews.ro

                                   Lansare in stil Harlem Shake pentru Napoca Rally Academy  


Dupa ce cu o zi inainte s-au prezentat in fata presei de la Cluj Napoca, Napoca Rally Academy si-a prezentat obiectivele si la Bucuresti, intr-o maniera nonconformista. In prezenta a numerosi invitati – vedete, parteneri si jurnalisti – a avut loc prezentarea oficiala a echipei Napoca Rally Academy pentru sezonul 2013. Surpriza lansarii a fost un Harlem Shake live in care au fost implicati toti membrii echipei Napoca Rally Academy.  

Pentru Napoca Rally Academy obiectivele din acest sezon sunt foarte clare: titlul pe echipe, la fel ca si in Campionatul European de Raliuri, si promovarea sigurantei rutiere si a valorilor NRA la toate etapele din acest sezon. Chiar daca a fost prezent la eveniment, Vlad Cosma va lipsi de la prima etapa, Raliul Brasovului, din cauza lipsei unui buget. Deasemeni, in cadrul lansarii, Florinel Tincescu a declarat faptul ca si-a propus pentru acest sezon sa ia startul si el la cateva etape din campionatul european, alaturi de Iulian Nicolaescu, copilotul sau.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NOkLhW46cDc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Una dintre principalele noutati din cadrul echipei este modelul Skoda Fabia S2000, botezata Anabella, cu care va concura echipajul Marco Tempestini/Dorin Pulpea. Dupa ce anul trecut a participat cu acest model la Raliul Sibiului, Marco Tempestini a decis sa abordeze competitia interna cu Skoda Fabia S2000. „Pentru noi obiectivul principal este castigarea titlului la echipe. Din punct de vedere individual, ne-am pregatit intens si vrem sa fim cat mai aproape de Delecour pe asfalt, unde din punctul meu de vedere va fi imbatabil, si sa inceram sa-l atacam pe macadam. Nu va fi deloc un an usor si o clasare pe podium la finalul sezonului din CNRD si ERC ar fi un rezultat multumitor”, a spus Marco Tempestini.

In schimb, in Campionatul European de Raliuri Marco Tempestini va merge cu Subaru Impreza R4. La fel ca si pana acum, Dorin Pulpea va fi copilotul sau in ambele competitii. „Abordam noul sezon cu optimism si cred ca am reusit sa rezolvam micile probleme de fiabilitate cu care ne-am confruntat in trecut. Suntem pregatiti si abia astept sa inceapa sezonul! Imi doresc sa castigam cat mai multe probe speciale si sunt convins ca odata cu acestea vor veni si victoriile de etape. Editia din acest an a Raliului Brasovului are un format interesant si daca ne va ajuta si vremea o sa fie o lupta foarte stransa, iar fanii vor avea parte de un adevarat spectacol”, a spus si Dorin Pulpea.

Si echipajul Simone Tempestini/Sergiu Itu merge anul aceste pe doua fronturi. Dupa debutul de sezon din Campionatul European de Raliuri, Simone Tempestini este pregatit si pentru prima cursa din Romania. „Obiectivele mele pentru noul sezon sunt sa parcurgem cat mai multi kilometri, sa acumulam experienta si sa ne formam mai bine ca echipaj. Voi incerca sa am un ritm bun inca de la primele etape pe asfalt si sa cresc pe toata durata sezonului”, a spus Simone Tempestini.

La fel ca in Campionatul European, Simone Tempestini va concura alaturi de Sergiu Itu pe un Subaru R4. „Va fi un sezon plin in care trebuie sa invatam cat mai multe. Este important sa acumulam experienta si sa crestem pas cu pas si sunt sigur ca asa vor veni si rezultatele”, a spus si Sergiu Itu, copilotul echipajului.

In 2013, Bogdan Marisca si Sebastian Itu vor concura cu modelul Mitsubishi Lancer EVO 9 la clasa 3. „Imi doresc un sezon la finalul caruia NRA sa devina campiona la echipe, iar noi sa reusim o clasare pe podium la general. Mi-as dori sa vad o crestere din punct de vedere calitativ a raliurilor din CNRD si vreau ca spectacolul de pe probele speciale sa fie pe placul fanilor. Noi vom incerca sa facem spectacol pentru toti fanii nostri si ii asteptam pe toti pe probe”, a spus Bogdan Marisca.  

In afara etapelor din competitia interna, Sebastian Itu, copilotul echipajului, isi doreste si o participare in Campionatul European. „Ca si orice sportiv de performanta in doresc sa castig fiecare proba speciala, fiecare etapa si sa devin campion. Tinand cont ca avem buget anul acesta doar pentru a evolua la clasa 3 lupta pentru titlu va fi extrem de dificila, asa ca obiectivele echipajului nostru este sa mergem cat mai tare si spectaculos pe probe, sa fim campioni la echipe cu NRA si sa-i ajut pe pilotii tineri din echipa sa evolueze. Desigur, imi doresc sa mergem si la o etapa din Campionatul European si vom face tot posibilul pentru a reusi acest lucru. Stiu ca lupta la titlu va fi grea, dar toti avem o sansa si noi vom incerca totul pentru a reusi”, a spus Sebastian Itu.

La fel ca in 2012, echipajul Daniel Ungur/Toni Avram si-au propus sa termine pe prima pozitie la clasa 11. Echipajul NRA va lua startul cu aceeasi masina, Mitsubishi EVO 6. „Obiectivul meu este sa castigam clasa 11 si titlul de campioni pe echipe. Lupta la aceasta clasa este extrem de disputata si vom incerca sa obtinem cel mai bun rezultat la fiecare etapa. Ne asteapta un campionat  interesant, lung, compus din 9 etape, trei pe asfalt si cinci pe macadam. Vor fi si doua curse noi, Raliul Deltei si Raliul Harghitei, dar eu mizez pe constanta noastra si sunt sigur ca putem aduce titlul la Cluj”, a spus Daniel Ungur.

Stabilitatea este cuvantul de ordine si in cadrul acestui echipaj, Daniel Ungur avandu-l in dreapta sa tot pe Toni Avram. „Astept intotdeauna cu nerabdare debutul de sezon. Totul incepe de la zero si de abia astept sa ajungem pe probele speciale. Sper sa avem un an la fel de bun ca in 2012 si sa castigam clasa 11”, a spus si Toni Avram, copilotul echipajului.

Dupa un sezon 2012 promitator, in care timpii pe probele speciale au fost din ce in ce mai buni de la un raliu la altul si clasari pe podium la etapele de la Brasov, Sibiu, Arad si Tara Barsei, echipajul Florinel Tincescu/Iulian Nicolaescu este pregatit sa contribuie la succesul echipei NRA. „Sunt sigur ca vom avea un parcurs mai bun anul acesta si vreau sa adunam cat mai multe puncte in clasamentul Cupei Dacia Logan, la clasa 9 si la Juniori si astfel sa contribuim si noi la atingerea obiectivului echipei: titlul de campioana”, a spus Florinel Tincescu.

„Ne-am propus sa ne luptam pentru victorie la fieare etapa, sa mergem eficient, dar si spectaculos. Si, cel mai important, vrem sa rasplatim increderea echipei in noi cu cat mai multe puncte la fiecare etapa in lupta pentru titlul la echipe”, a adaugat si Iulian Nicolaescu, copilotul echipajului.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/napoca-rally-academy-230x153.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/nra-si-ana-maria-branza-230x153.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/nra-si-andreea-ibacka-230x153.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/nra-si-cabral-230x153.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/nra-si-sylvia-230x153.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

autor: Mihai Popescu
sursa: www.motorsportnews.ro

                 Kris Meeke ar putea pilota pentru Citroen in Raliul Finlandei  


Conform publicatiei Autosport, Kris Meeke ar putea lua startul in Raliul Finlandei din acest an pe un Citroen DS3 WRC. Runda a 8-a din WRC se suprapune cu o etapa din Campionatul de Raliuri al Orientului Mijlociu, campionat pe care Al-Qassimi si Qatar (sponsorul principal Citroen Racing in acest an) il considera mai important.

Fost pilot de uzina al celor de la MINI, Kris Meeke a mai lucrat de-a lungul carierei sale pentru Grupul PSA si cu Yves Matton, actualul sef al Citroen Racing, intre anii 2004 si 2005, atunci cand Meeke a pilotat in JWRC un Citroen C2 S1600. Succesul care l-a consacrat a fost titlul castigat in 2009 in Intercontinental Rally Challenge, la bordul unui Peugeot 207 S2000.

              [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2010/04/meeke.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

“Am alcatuit o lista cu cateva profile de piloti, iar cele ale lui Meeke si Atkinson sunt aproximativ la fel.” a spus Yves Matton. “Il stiu pe Kris Meeke de mult timp, iar motivul pentru care se afla pe aceasta lista este experienta pe care o are la bordul unor modele cu tractiune integrala si viteza pe care a demonstrat-o pilotandu-le. Dar si pentru faptul ca de-a lungul anilor a testat diferite masini de-ale noastre.” a mai adaugat Matton.

Meeke a testat anul trecut un Citroen DS3 WRC inainte etapei din Italia “Dupa test, i-am dat un sms lui Matton si i-am spus ca mi-as vinde bunica pentru a avea parte de un raliu cu aceasta masina!” spune irlandezul. “Yves stie ca as merge pana la capatul Pamantului pentru a lua startul in masina sa in Finlanda! M-am convins ca DS3 WRC este o masina extraordinara si sunt disperat sa revin in campionatul mondial de raliuri!” a mai spus Meeke.

autor: Mihai Popescu
sursa: www.motorsportnews.ro

                                                3,2,1...Ready...Go!  


Pentru orice sportiv, un nou campionat reprezinta un moment aparte: o noua provocare, un nou inceput, sperante, vise si obiective. In aceasta situatie se gaseste si echipajul cu numarul 9, care asteapta cu nerabdare startul pe prima proba speciala a editiei 2013 a intrecerii interne, care va avea loc vineri dupa-amiaza. Si, chiar daca se spune ca este mai simplu sa ajungi in varful ierarhiei decat sa te mentii acolo, Alex.Filip si Bogdan Iancu isi doresc ca alaturi de partenerii lor sa reuseasca sa reediteze succesul avut in sezonul 2012.

                 [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Alex-Filip-2013.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

“Am pastrat aceeasi formula de anul trecut, in sensul ca de mentenanta masinii noastre Renault Clio R3 Maxi EVO se va ocupa Colina Motorsport, in dreapta mea se va afla pentru al 5-lea sezon consecutiv Bogdan Iancu si cu bucurie si mandrie vom evolua sub aceleasi culori, dat fiind faptul ca avem aceiasi parteneri ca si anul trecut.  Ma folosesc si de acest prilej pentru a multumi partenerilor principali Orange, BCR Leasing, Renault, Michelin si Mobil 1 prin Star Lubricants, partenerului media Intact Media Group, dar si partenerilor tehnici Hotel Hilton Sibiu, Sun Plaza, Nespresso si Colina Motorsport”, a declarat Alex Filip.

Echipajul cu numarul 9 se declara pregatit atat din  punct de vedere tehnic, dupa sesiunea de  teste de doua zile de pe Valea Doftanei. Iar Alex Filip este in forma fizica excelenta, dupa antrenamentele specifice pe care le-a efectuat in intersezon, astfel ca asteapta startul cu incredere in fortele proprii. Reamintim, in cazul intrecerii de la Brasov vorbim de o competitie in care la ultima editie echipajul cu numarul 9 si-a  adjudecat nu doar succesul in disputa masinilor cu doua roti motrice si la Clasa 5, dar si prima victorie de proba speciala din palmares si locul 6 in ierarhia FIA. Firesc, Alex.Filip si Bogdan Iancu sunt constienti ca Brasovul este un raliu aparte, in care conditiile meteo te pot propulsa pe un loc fruntas sau te pot arunca in coada clasamentului, totul tinand foarte mult de inspiratia si de informatiile corecte de pe traseul de concurs, astfel incat alegerea pnurilor sa fie ideala. “Sper ca vremea sa favorizeze prezenta pe probele speciale a cat mai multi spectatori, si-mi doresc ca in lumina farurilor suplimentare, pe proba de noapte, sa vad aglomeratie pe virajele drumului care urca spre Poiana Brasov”, a incheiat Alex Filip.

Alex Filip si Bogdan Iancu sunt sustinuti in 2013 de Orange, BCR Leasing, Renault, Michelin si Mobil 1 prin Star Lubricants, partenerul media  Intact Media Group, si partenerii tehnici Hotel Hilton Sibiu, Sun Plaza, Nespresso si Colina Motorsport.

autor: MotorSportNews Team
sursa: www.motorsportnes.ro

                     Dan Girtofan isi propune sa obtina titlul in sezonul 2013 al CNR  


Dan Gîrtofan și partenerul său, Škoda România, sunt pe ultima sută de metri a pregătirilor pentru sezonul 2013 al Campionatului Național de Raliuri Dunlop, ce va debuta vineri și sâmbătă, la Brașov, odată cu TESS Rally Dunlop. Dacă anul trecut, primul în care importatorul Škoda a fost alături de Giri și de copilotul său Adrian Berghea, a contat mai mult ca și un „cantonament” pentru a învăța ce poate deja celebra Škoda Fabia S2000, în 2013, cei doi driveri de la poalele Tâmpei vor să atace cea mai înaltă treaptă a podiumului.

                   [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2012/03/Giri.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

„Pentru noi, 2012 a fost un prilej foarte bun de a cunoaște mașina și de a învăța cum să o punem cel mai bine în valoare pe probele de la la noi din țară, fie că a fost macadam fie că a fost asfalt. Am făcut multe încercări, care ne-au costat puncte importante în clasament, dar eu zic că am reușit să găsim niște setări care să dea randamentul scontat, astfel că încrederea în noul sezon, este foarte mare. Vrem și știm că suntem pregătiți, să atacăm din nou locul cel mai sus din clasament. Iar primul prilej pentru a demonstra ce putem este TESS Rally Dunlop, o cursă de casă, cu probe pe care le cunoaștem foarte bine. Sperăm ca și vremea să țină cu noi și să nu mai avem suprizele de anul trecut”, a spus Dan Gîrtofan.

Dan Girtofan si Adrian Berghea vor avea o intalnire cu reprezentantii mass-media joi, 21 martie 2013, de la ora 10:00 la sediul Delcar – dealer Skoda, de la intrarea in Ghimbav.

autor: Mihai Popescu
sursa: www.motorsportnews.ro

#42
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                                   Cupa Dacia intra in al saptelea sau sezon  


Pana in prezent la startul Raliului Brasovului s-au inscris 52 de echipaje dintre care 11 vor lua startul in Cupa Dacia.

Dupa ce anul trecut sezonul cupei monomarca a fost dominat de Bogdan Barbu, in acest an pilotul brasovean tinteste noi performante la o alta clasa, lupta la titlu urmand a se da intre debutantii de anul trecut, Raul Badiu si Bogdan Vrabie competitia fiind intarita de Florin Tincescu, si fostul campion Viorel Ivan.

             [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2010/06/CUPA-DACIA-LOGAN_Raliul-Argesului.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  


Evenimentul si rezumatele celor doua zile de raliu vor putea fi urmarite pe Dolce Sport, principalul partener al Cupei Dacia.

Deja partner al Cupei Dacia, in anul 2013 Klar a decis sa continue sustinerea  automobilismului romanesc fiind partener al competitiei monomarca din cadrul Campionatului National de Raliuri.

De asemenea calculatorul electornic al automobilelor este optimizat de TCM Turbo, care a stabilit o colaborare fructuoasa in cadrul Cupei Dacia inca din anul 2009.


Lista Participanti:

1. 17 Raul Badiu/Razvan Hulea – Rival Racing 9

2. 21 Florin Tincescu/Iulian Nicolaescu – Motorhome 9

3. 25 Madalin Radu-Arhire/Alina Bianca Pop – Colina Motorsport 9

4. 26 Octavian Tirnovean/Alexandru Popidan – Pro Drive Sibiu 9

5. 41 Bogdan Vrabie/Rares Badea – Prodrive 9

6. 47 Viorel Ivan/Marius Gogoasa – Rally DJV 9

7. 54 Bogdan Samoila/Florin Cojocaru – Rally Spirit 9

8. 65 Peter Sandor Kelemen/Marcus Andreoiu – Auto Crono 9

9. 88 Mugurel Vulcu/Beatrice Toma – Autoblic 9

10.   407 Raul Olesch/Denisa Adriana Nechita – Auto Blic 9

11.   417 Andrei Stan/Liviu Lacatus  – Rally Motor Sport 9  


Cupa Dacia pe scurt

Primul sezon – 2007
Automobilele utilizate in cadrul Cupei sunt DACIA LOGAN 1.6 MPI, echipate exclusiv cu kit-uri de competitie dezvoltate de catre Renault Sport Technologies

Avantajele participarii in Cupa Dacia:
Costuri minime de intretinere si exploatare, masina fiabila.
Se favorizeaza talentul, pregatirea echipajului si curajul.
Se evidentieaza tinuta de drum si comportamentul sigur, previzibil, dar “fun”.

autor: MotorSportNews Team
sursa: www. motorsportnews.ro



                                              52 de echipaje iau startul astazi la Brasov  


                  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Raliul-Brasovului-Subaru-WRC.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

14:00 este ora la care se va da startul in Campionatul National de Raliuri Dunlop editia 2013. 52 de echipaje vor lua startul in Raliul Brasovului avand de parcurs 140.29 kilometri impartiti in 10 probe speciale.  

autor: Eduard Baban
sursa: www.motorsportnews.ro



                                           Start in sezonul 2013 din WTCC  


Au ramas mai putin de 24 de ore pana la startul noului sezon competitional din WTCC. “Autodromo di Monza”, unul dintre cele mai faimoase circuite din lume, este prima oprire pentru protagonistii campionatului mondial de turisme.

                  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Honda-Civic-WTCC-Tarquini.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  


Competitia se anunta a fi una foarte spectaculoasa in acest sezon, Chevrolet retragandu-si sprijinul de uzina, acestia dominand in ultimii trei ani competitia. Honda si LADA sunt singurii constructori care vor beneficia de sprijinul oficial de uzina in acest sezon. Transferurile pilotilor si schimbarea materialului de concurs sunt cele doua elemente principale care anunta un sezon extrem de disputat.

                  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Rob-Huff-Munnich-Motorsport.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  


Campionul en-titre Rob Huff va alerga in acest an la volanul unui Seat Leon aliniat la start de noua echipa Munnich Motorsport. Norbert Michezlisz, castigator al competitiei pentru pilotii independenti in 2012, vine in acest an cu o Honda Civic WTCC cu specificatii identice cu ale celor doua masini de uzina pilotate de Gabriele Tarquini si Tiago Monteiro. Yvan Muller ramane in echipa RML si va pilota acelasi Chevrolet Cruze masina pe care o cunoaste foarte bine. Lui i se alatura Tom Chilton care dupa primele teste a declarat ca modelul este foarte rapid si usor de pilotat. Lukoil este sponsorul care il va sustine pe Muller in acest an si AON pe Chilton, RML asigurandu-si un suport destul de bun in WTCC.

                     [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/LADA-Granta-WTCC.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Cei de la LADA revin cu un sezon complet in acest an cu doua masini Granta Sport pilotate de James Thompson si Aleksei Dudukalo, sustinuti de acelasi sponsor Lukoil.

Jean-Phillipe Dayraut, francezul care facea valuri in urma cu doi ani atunci cand a anuntat participarea la Pikes Peak cu modelul Dacia Duster, vine si el in WTCC, cel putin pentru prima etapa, urmand ca o decizie in ceea ce priveste participarea completa in sezon sa fie luata in functie de rezultate de la aceasta etapa si sponsori. El va lua concura pe un BMW 320TC.

                     [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Fredy-Barth-BMW-320-TC.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

In tabara pilotilor care concureaza cu modelul BMW 320 TC, numele lui Tom Coronel este cel care iese in evidenta, olandezul avand o vasta experienta in WTCC precum si cu modelul cu tractiune spate. Alti piloti cu experienta cu modelul BMW 320 TC sunt Franz Engstler, Mehdi Bennani si Stefano D’Aste. Pilotii care se alatura acestui club al masinilor cu tractiune spate in acest an sunt Charles NG KA KI, Darryl O’Young si Fredy Barth.

Din tabara Seat, in afara de Rob Huff, trebuie urmarit si tanarul Pepe Oriola vice-campion Yokohama Trophy si care a obtinut si care a obtinut si doua locuri 2 la general anul trecut in cursele din Macao si Japonia. Echipa sa Tuenti Racing Team va beneficia de sprijinul Seat Sport.

autor: Eduard Baban  
sursa: www.motorsportnews.ro



                                            Pregatiti si increzatori!  


Echipajul Adrian Grigore/Marius Paunescu se afla pe ultima suta de metri ai pregatirii inaintea debutului in Campionatul National de Raliuri 2013.
Dupa o pauza competitionala atat de lunga, pilotul bucurestean este extrem de nerabdator pentru a lua startul in prima cursa anului, mai ales ca dupa eforturi financiare importante a reusit sa schimbe materialul de concurs. Adrian si Marius vor concura in CNR 2013 tot pe un model Honda Civic, insa bolidul este unul nou construit in Ungaria.

Adrian Grigore: “Ca de fiecare data, am asteptat cu nerabdare sa ne luptam pe probele speciale si suntem nerabdatori sa vedem cum se comporta in competitie Honda noastra. Este o masina ‘alergata’ doar in doua rally-sprint-uri in Ungaria si a mai facut doar cateva sute de kilometri la teste, deci va fi un debut si pentru ea la raliuri. Bolidul a fost pregatit si dezvoltat in atelierul mecanicilor lui Norbert Bereczki, cu care deja colaborez de 2 ani. Confruntarea de la Brasov din aceasta perioada a anului imi place foarte mult, pentru ca exista o concurenta fenomenala, restul echipajelor fiind super-motivate si dornice de victorie. Vremea schimbatatoare, specifica acestui sezon, are in fiecare an un cuvant de spus, ceea ce sporeste tensiunea si spectacolul. Noi suntem pregatiti si  increzatori ca vom face o figura frumoasa la Clasa 9.“

                 [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Adrian-Grigore-debut-sezon-.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Pe partea de asistenta tehnica, Adrian Grigore si Marius Paunescu vor continua colaborarea atat cu Norbert si cu echipa din Ungaria, cat si cu “team”-ul condus de Bogdan Samoila.

Adrian Grigore: “Sunt multe persoane carora le sunt recunoscator pentru tot ajutorul pe care mi l-au dat in ultima perioada. Sponsorii sunt aceeasi cu care deja colaborez de 5 ani, adica Biborteni, Irish Green, Igol Lubrifiants, Agentia de Turism Triunghi, Balper Media, Europrim Group, Cerbul Carpatin. Acest lucru reprezinta foarte mult pentru mine, deoarece inseamna ca sunt multumiti de colaborarea cu noi si vreau sa le multumesc si lor pentru eforturile pe care le fac pentru ca noi sa ne putem prezenta la start cat mai bine pregatiti. Colaboararea cu Institutul National de Cercetare pentru Sport este un sprijin extraordinar si un suport benefic pentru mine si dezvoltarea mea. Multumesc directorului Pierre de Hilerin, Cristinei si Alinei, persoane foarte importante in viata mea care ma sprijina, ma antreneaza si ma ajuta sa fiu mereu in forma, atat fizica cat si psihica.”

Cristi Caraivan, manager general, Automotive Car, importator al filtrelor WIX: “Reprezentam brandul WIX Filters in Romania, cel mai cunoscut brand de filtre in Statele Unite. Asocierea cu un echipaj participant in CNR este una cat se poate de naturala, deoarece WIX Filters are lagaturi stranse cu sportul cu motor din America, brandul fiind prezent in NASCAR.

autor: MotorSportNews Team
sursa: www.motorsportnews.ro  



                                Suzuki Romania si Eneos anima competitia in CNR  


Masini si conditii egale pentru pilotii unei noi cupe monomarca in cadrul Campionatului National de Raliuri! Pe scurt, despre asta este vorba. Cupele monomarca au fost si vor ramane intotdeauna cea mai buna pepiniera in orice ramura a motorsportului si, incepand cu acest sezon, in Romania vom avea o noua intrecere rezervata unui singur model, Cupa Suzuki Swift.

Suzuki a fost de-a lungul timpului un constructor prezent in sportul cu motor la cel mai inalt nivel. Modelele Suzuki si-au castigat categoriile la care au participat in numeroase discipline, cele mai renumite fiind in Campionatul Mondial de Raliuri si celebra cursa de viteza in coasta de la Pikes Peak. 2013 este un an norocos pentru fanii acestei marci pentru ca importatorul oficial in Romania a decis sa se implice serios in competitia cu cel mai ridicat nivel de combativitate si mediatizare din tara.

Modelul Suzuki Swift, echipat cu un motor aspirat de 1.6 l si 136cp a primit omologarea nationala de la Federatia Romana de Automobilism Sportiv si va fi asimilat grupei N, clasa 9. Suzuki Romania se alatura astfel altor importatori din Europa, precum cei din Spania sau Italia care organizeaza astfel de intreceri monomarca.

La prima etapa, Raliul Brasovului, figureaza un singur echipaj inscris cu modelul 2012 de Suzuki Swift Sport, acesta fiind format din Sebastian Gioarsa si Raluca Magdas. Cupa Suzuki urmeaza sa inceapa de la a doua etapa, Timis Rally, insa mai multe detalii vom afla maine, dupa terminarea shakedown-ului de la Brasov.

Noua nu ne ramane decat sa le uram Gaz Maxim!

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/DSC_0030-230x152.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/DSC_0029-230x152.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/DSC_0028-230x152.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/DSC_0027-230x152.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

autor: Mihai Popescu
sursa: www.motorsportnews.ro

#43
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                                 Francois Delecour invingator la Brasov  


Raliul Brasovului editia 2013 va ramane cu siguranta in memoria tuturor celor implicati, fiind unul din cele mai dramatice din ultimii ani. Pilotul francez a castigat intrecerea in ultima proba, aceeasi in care Vali Porcisteanu, cel cu care se lupta pentru victorie si care detinea un avans de 4 secunde la start, a iesit in decor. Pilotii maghiari David Botka si Gergo Szabo au completat podiumul clasamentului general, intr-o cursa care a vazut 18 abandonuri.

                            [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/DSC7123-640x426.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Francois Delecour a avut emotii mari in ziua secunda a Tess Rally Dunlop 42, in ciuda experientei vaste pe care o are, fostul vicecampion mondial spunand ca probele de dimineata au fost printre cele mai dificile pe care a concurat vreodata. El si-a amintit de anii ’80, cand a experimentat ceva similar, singura data cand a evoluat cu pneuri fara cuie in conditii de zapada si gheata. “Cand am vazut timpul lui Porcisteanu din speciala Babarunca, am crezut ca lupta noastra pentru victorie s-a incheiat, nu credeam ca vom putea recupera un minut” a spus el despre prima proba a zilei, care s-a dovedit cea mai grea a intrecerii. Dan Girtofan, Marco Tempestini, Rares Tomita si Adrian Dragan au parasit raliul in aceasta speciala, unde portiunile de asfalt ud, in care masinile evoluau cu viteze ridicate, au alternat cu zone in care zapada viscolita acoperea drumul  - veritabile capcane pentru concurenti. Si Bogdan Marisca, invingatorul PS4 de vineri seara a fost surprins de conditiile inselatoare si a lovit un parapet o proba mai tarziu, abandonand, la fel ca si brasoveanul Manu Mihalache, cel care fusese al doilea in clasamentul probei anterioare. Marisca declara la final: “Din pacate, in ziua a doua nu am putut folosi pneuri cu cuie si acest lucru s-a vazut pe prima proba a zilei. Nu am mers niciodata in astfel de conditii. Am iesit de cateva ori in decor dar am revenit pe drum. Pe proba urmatoare am ales pneuri mai potrivite si am crescut ritmul. Cu aproximativ un kilometru inainte de final  am riscat mai mult intr-un virak si masina a inceput sa derapeze dupa care am iesit in decor. Nu am mai putut scoate masina de acolo si totul s-a terminat pentru noi. S-a vazut aici ca ritmul din campionat este foarte ridicat si trebuie sa muncim mai mult pentru un rezultat bun. Acum urmeaza Timisoara si vom face totul pentru a obtine un rezultat bun acolo”

                      [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Bogdan-Marisca-Brasov.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Vali Porcisteanu a fost marele castigator in speciala care trece prin pasul Bratocea, reusind un timp incredibil, cu un minut si 20 de secunde mai rapid decat cei realizati de Szabo si Delecour, pilotii clasati pe primele doua locuri. Astfel, campionul din 2011 a trecut in frunte cu un avans considerabil, in timp ce Delecour, care avusese rolul de a deschide drumul si de a curata zapada, cadea pana pe pozitia a treia. Francezul a fost mult mai eficient apoi, la parcurgerea in sens invers a specialei lunga de 27 de km, iar in conditii mai bune de drum a reusit sa revina pe pozitia secunda. Ultimele doua bucle de cate doua probe speciale au fost mult mai putin inzapezite decat cele de dimineata, insa dramatismul si suspansul intrecerii brasovene aveau sa atinga punctul culminant in ultima proba a intrecerii. Aici, dupa o cursa nebuna de recuperare, Delecour a scapat ca prin minune de o iesire in decor in al doilea viraj si a castigat speciala, legendara “Poiana”  parcursa la vale, adjudecandu-si si victoria in raliu. “Am fortat in fiecare viraj, dupa ce pneurile s-au incalzit” a spus francezul. “Totul a functionat excelent si ma bucur ca am reusit sa castigam. Cred insa ca lipsa anvelopelor cu cuie a fost o mare problema de securitate in aceasta cursa, iar aceste carente inseamna bani cheltuiti pentru cei care au iesit in decor.”


                            [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Vali-Porcisteanu-BV-2013.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Vali Porcisteanu, cel care avea un avans de 4 secunde inainte de startul ultimei probei, nu a fost la fel de norocos si nu a putut redresa masina, iesind in decor in exact acelasi viraj unde si Delecour avusese mari emotii. Desi a reusit sa reporneasca dupa ce a repus masina rasturnata pe roti, pitesteanul a pierdut peste cinci minute, cazand la final pana pe pozitia a sasea. El a fost insa singurul roman care a rivalizat cu viteza lui Francois Delecour pe parcursul intrecerii.

David Botka a profitat de problemele de transmisie ale lui Gergo Szabo, din finalul intrecerii, pentru a-i lua compatriotului sau locul doi. Ritmul sau a fost insa remarcabil, avand in vedere ca budapestanul in varsta de 29 de ani nu a alergat niciodata intr-un raliu de zapada, el reusind chiar sa castige una din cele mai lungi probe, speciala Cheia, a sasea a intrecerii. Totusi, Botka nu are in plan pentru moment un program complet in campionatul romanesc si spune ca va lua startul la Arad si Odorheiu Secuiesc.

Gergo Szabo nu a reusit sa rupa ghinionul de la Brasov, pilotul maghiar fiind tradat de cutia de viteze in finalul intrecerii si a fost nevoit sa se multumeasca cu pozitia a treia, dupa ce s-a luptat de la egal la egal cu Delecour de la inceputul raliului. Problemele de transmisie si alegerea neadecvata a pneurilor l-au scos pe maghiar din ritm pe final si acesta s-a declarat multumit doar sa ajunga la final.

Edwin Keleti a castigat clasa 3, incheind cursa pe pozitia a patra la general, in fata lui Simone Tempestini. George Grigorescu este al doilea la clasa masinilor de “super-productie”, in timp ce brasoveanul Istvan Soos rateaza o clasare excelenta, din cauza unei penalizari de un minut si 50 de secunde, primite dupa ce masina sa a refuzat sa porneasca la prima ora a diminetii. Astfel, el cade de pe cinci pana pe noua, pierzand si locul secund al clasei 3.

                    [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/Alex-Filip-20131.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  


Alex Filip a castigat cu un avans considerabil intrecerea rezervata masinilor cu tractiune pe doua roti, insa a avut si el emotii pe parcursul zilei. Si Alex a pierdut mult timp pe speciala Babarunca, fiind depasit de sibianul Sebastian Barbu, care a reusit atunci un rezultat de senzatie, fiind al treilea in clasamentul general al probei. El nu a mai reusit apoi sa tina piept masinilor mai puternice ale adversarilor de la clasa 5 si a cazut in afara podiumului pana la final. Adrian Raspopa a fost al doilea, urmat la doar 2.2 secunde de Bogdan Barbu. “Am inceput sezonul cu telul de a repeta performantele din 2012. Conditiile de concurs au fost extrem de dure, drumul avand foarte multe variatii de aderenta, iar in masina noastra temperatura maxima inregistrata a fost de 10 grade. Inca de la inceput am mizat pe cartea atacului, asa incat am facut o cursa cu un ritm ridicat si am reusit sa obtinem al treilea timp la general pe ultima speciala, Poiana la vale, in fata a sute de spectatori. As vrea sa-l felicit si pe Sebi Barbu, care a avut un ritm remarcabil pe PS5, si, in egala masura, marturisesc ca regret absenta din competitie a lui Vlad Cosma, care ar fi conferit un plus de spectacol luptei pentru primul loc in intrecerea masinilor cu doua roti motice. Am pornit Campionatul cu un rezultat foarte bun care ne motiveaza si ne da optimism pentru urmatoarea etapa – Timis Rally, pe care o vom aborda cu gandul de a ne continua parcursul in acelasi ritm”, a declarat Alex Filip.

Raul Badiu a avut o evolutie fara cusur la Cupa Dacia, unde a obtinut o victorie categorica. Tanarul pilot sibian a reusit o surpriza de proportii in PS5, cand a semnat al cincilea timp, luand startul dupa ce conditiile se imbunatatisera. El a avut un avans de 1’21” in fata urmatorului clasat in intrecerea monomarca, Florin Tincescu. Inca de la inceputul raliului, echipajul Florinel Tincescu/Iulian Nicolaescu a fost implicat in lupta pentru un loc pe podium la Cupa Dacia. Dupa prima zi a raliului, echipajul Napoca Rally Academy era pe locul secund, pozitie pe care a pastrat-o pana la final. „Sunt bucuros ca am reusit sa ne atingem obiectivul, acela de a aduce masina in parcul de service de final, intr-un raliu atat de greu. Am trecut prin cateva momente dificile dar am ajuns la final si deja ne gandim la urmatoarea etapa, cea de la Timisoara, unde ne-am propus sa castigam”, a spus Florinel Tincescu.

                  [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/03/DSC7500-640x426.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

ESD Rally Team castiga prima runda in intrecerea echipelor, in fata celor de la BCR Leasing si Napoca Rally Academy. Pentru echipa clujeana Danny Ungur a fost din nou pilonul principal, aducand puntaj maxim, cu victoria la clasa 11, in ciuda unor probleme in PS5, unde a pierdut peste 4 minute. “Frig, zapada, gheata, viscol, vant, grindina, lapovita, bruma,chiciura,ud,umed. Asta am gasit la prima etapa a sezonului si tocmai de aceea punctele obtinute aici sunt cu atat mai importante. A fost un raliu in care la inceputul zilei secunde am avut si probleme tehnice cu pompa si filtrul de benzina, dar spre norocul nostru problema s-a rezolvat in primul parc de service si am reusit sa recuperam timpul pierdut. Ne-am gasit ritmul repede cu masina si asta ne bucura si ne face increzatori pentru ceea ce ne-am propus in acest an”, a spus Daniel Ungur.

autor: MotorSportNews Team
sursa: www.motorsportnews.ro

#44
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                            Cum arată primul model de curse Dacia Logan STCC


După ce Duster şi Lodgy au câştigat un oarecare capital de imagine în diverse arii ale motorsportului, iată că a venit rândul lui Dacia Logan să îşi facă apariţia în haine de racing. Despre ce este vorba, vedeţi în continuare.

Maşina pe care o vedeţi în imagini este un model Dacia Logan, dar mult modificat faţă de un Logan standard. De fapt, putem spune că din modelul original au rămas foarte puţine lucruri, în principal partea frontală şi stopurile, din motive de identificare imediată.

                   [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1859/10698636/3/dacia-logan-stcc-sport-2.jpg?width=600&height=400 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Vorbim despre un bolid de curse destinat campionatului scandinav Touring Car, cunoscut sub prescurtarea STCC. E acelaşi tip de competiţie ca mai cunoscuta WTCC (World Touring Car Championship), unde s-au impus în ultimii ani Chevrolet Cruze, Seat Leon sau BMW 320i.
Sub caroseria din materiale compozite regăsim un şasiu gândit special pentru acest tip de competiţie de asfalt, masa totală nedepăşind 1.100 kg. Motorul este un V6 de origine Nissan, care depăşeşte 400 de cai putere, puterea fiind transmisă roţilor spate prin intermediul unei cutii secvenţiale cu şase trepte.

                          [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1859/10698636/6/dacia-logan-stcc-sport-5.jpg?width=600&height=400 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

STCC constă din 8 etape, prima cursă a sezonului urmând a avea loc în weekendul 3-4 mai 2013. Până atunci, echipa Dacia Dealer Team va optimiza cât mai mult maşina, driverul Mattias Anderson sperând ca, la bordul acestui Logan de curse, să-şi treacă în palmares victoria cu numărul 100 din carieră.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1859/10698636/2/dacia-logan-stcc-sport-1.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1859/10698636/4/dacia-logan-stcc-sport-3.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1859/10698636/5/dacia-logan-stcc-sport-4.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sursa: www.promotor.ro

#45
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,829
  • Înscris: 28.11.2006
Arata super fain Loganul asta de curse.Poate il inscriu si in WTCC, numai sa nu pateasca la fel ca Lada, adica sa ramana fara bani.

#46
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,392
  • Înscris: 04.08.2010
MotoGP Commercial Bank Grand Prix of Qatar

[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Icons/motogp1_zps271e578f.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Icons/Qatar-64_zps8d919bcf.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Joi, 4 aprilie 2013:

[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 18:00 Moto3 - Antrenamente 1
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 18:55 Moto2 - Antrenamente 1
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 19:55 MotoGP - Antrenamente 1
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 20:55 Moto3 - Antrenamente 2
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 21:50 Moto2 - Antrenamente 2

Vineri, 5 aprilie 2013:

[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 18:00 MotoGP - Antrenamente 2
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 19:00 Moto3 - Antrenamente 3
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 19:55 Moto2 - Antrenamente 3
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 20:55 MotoGP - Antrenamente 3

Sâmbătă, 6 aprilie 2013:

[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 18:00 Moto3 - Calificări
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 18:55 Moto2 - Calificări
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 19:55 MotoGP - Antrenamente 4
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 20:35 MotoGP - Calificări 1
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport3_zpsb5ce254c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 21:00 MotoGP - Calificări 2
NETRANSMIS 21:40 Moto3 - Încălzire
NETRANSMIS 22:15 Moto2 - Încălzire

Duminică, 7 aprilie 2013:

NETRANSMIS 18:00 MotoGP - Încălzire
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport2.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 19:00 Moto3 - Cursa
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport2.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 20:20 Moto2 - Cursa
[ http://i1214.photobucket.com/albums/cc494/Cipry7/Canale%20TV%20-%20mici/DigiSport2.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 22:00 MotoGP - Cursa

Edited by Cipry7, 02 April 2013 - 19:16.


#47
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                    Gary Paffett a fost cel mai rapid in primul test oficial DTM  


Sapatamana trecuta a avut loc pe parcursul a patru zile la Barcelona, primul test oficial  premergator sezonului 2013 din DTM. Au fost parcursi in jur de 7000 de kilometri de catre fiecare constructor, timp in care au fost testate noile optiuni de pneuri dar si sistemul de reducere al coeficientului de frecare cu aerul, DRS, prin care eleronul spate isi modifica pozitia printr-o simpla apasare a unui buton de pe volan. Acest sistem precum si varietatea mai larga de compozitii ale pneurilor ar putea fi folosite incepand chiar cu acest sezon. DRS va functiona aproximativ la fel cum functioneaza in Formula 1. Daca un pilot din spate are un ecart mai mic de 2 secunde fata de cel care il urmareste, atunci sistemul va deveni activ si va putea fi folosit o singura data pe parcursul unui tur. Eleronul se va modifica cu un unghi de 15 grade care va permite o viteza mai mare cu 5-7 km/h in plus fata de viteza obtinuta cu eleronul in pozitie normala.

         [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/04/Paffett-Test-DTM-2013.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  


Cel mai rapid pe parcursul celor 4 zile de teste s-a dovedit a fi Gary Paffett la volanul unui Mercedes – Benz AMG C-Coupe cu timpul de 1:06.149. Din tabara BMW Augusto Farfus a fost cel mai rapid pilot inregistrand cel mai bun timp in cea de-a treia zi 1:06.177. Marco Wittmann care va debuta in acest sezon in DTM, dupa ce anul trecut a fost pilot de teste pentru echipa BMW, a fost cel mai rapid pilot in ultima zi de teste. Cel de-al doilea timp din a patra zi a fost obtinut de Pascal Wehrlein, cel mai tanar pilot din DTM care va debuta la fel ca si Wittmann in acest sezon in DTM, insa care nu are atata experienta ca si conationalul sau la volanul acestui tip de masini. Pascal Wehrlein, vicecampion Formula 3 Euro Series, a prins ultimul tren in DTM in acest sezon in urma retragerii lui Ralf Schumacher.

                [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/04/Marco-Wittmann-DTM.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din tabara Audi cel mai rapid a fost Timo Scheider si a fost singurul pilot la volanul modelului RS5 DTM care a coborat sub bariera 1:07, oprind cronometrul la 1:06.844. Din cele opt masini Audi doar patru au aparut in grafica pe car o vor imbraca in sezonul 2013 , urmand ca celelalte patru sa isi prezinte grafica cu ocazia urmatorului test.  

                           [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/04/audi-rs5-DTM.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Urmatorul si ultimul test inaintea startului sezonului 2013 va avea loc incepand cu 9 – 12 aprilie la Hockenheim.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_audi_motorsport_130326-1825.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_audi_motorsport_130326-1836.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_audi_motorsport_130326-1929.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_audi_motorsport_130326-1938.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_audi_motorsport_130327-1975.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_audi_motorsport_130327-1977.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_audi_motorsport_130327-1993.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_dtm2013testbarce_2246.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_dtm_2013-03-26-0001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_dtm_2013-03-26-0010.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_dtm_2013-03-26-0023.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_dtm_2013-03-26-0025.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_p90117883.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_p90117890.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_p90117988.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/gallery/dtm-test-2013-barcelona/thumbs/thumbs_p90118049.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

autor: Eduard Baban
sursa: www.motorsportnews.ro

#48
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,392
  • Înscris: 04.08.2010
Tare drăguţ Audi-ul RS5 DTM al lui Timo Scheider. Posted Image

Edited by Cipry7, 03 April 2013 - 19:19.


#49
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                Mihai Marinescu concurează în acest sezon în World Series by Renault


Weekend-ul acesta, la Monza, Mihai Marinescu va concura în Seria Mondială Renault, Formula Renault 3.5. Brașoveanul pilotează sezonul acesta, în competiția regină a World Series by Renault, pentru echipa Zeta Corse.

După sezoanele petrecute în Formula 2, unde a câștigat curse și a terminat pe podium pe unele din cele mai importante circuite din lume (Monza, Nurburgring, Brands Hatch, Catalunya, Red Bull Ring), Mihai Marinescu a făcut pasul către o competiție mult mai dificilă care reprezintă practic faza finală înaintea competitiei Formula 1. Peste 25 de piloți care au concurat în World Series by Renault au ajuns să piloteze în Formula 1. Printre aceștia se află Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Marc Gene, Robert Kubica, Heikki Kovalainen și Pastor Maldonado.

World Series by Renault este o competiție fondată în 2004 pe baza World Series by Nissan și are în componență patru campionate, cel mai important fiind Formula Renault 3.5 Series. Celelalte campionate sunt Formula Renault 2.0 (în care a concurat și Mihai Marinescu în 2005, 2006 și 2007), Eurocup Megane Trophy și Eurocup Clio.  

Sezonul 2013 al Formulei Renault 3.5 este format din nouă etape care înseamnă 17 curse. În fiecare weekend sunt programate două curse, excepție făcând etapa din Monaco unde se va concura într-o singură cursă. Formatul unui weekend conține două antrenamente libere vinerea, calificări și cursă atât sâmbătă, cât și duminică. Primul weekend din acest sezon este programat în perioada 5-7 aprilie pe circuitul italian Monza. Al treilea weekend al sezonului de World Series by Renault (25-26 mai) va fi comun cu Grand Prix-ul de Formula 1 al Principatului Monaco.

                                 [ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2012/03/Mihai-Marinescu.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Zeta Corse, echipa pentru care va concura Mihai Marinescu în acest sezon, este una debutantă în World Series by Renault, dar managerul, Claudio Corradini, este un om cu o îndelungată experiență în Formula 1. Team Manager-ul Zeta Corse a fost tehnician al echipelor Ferrari și Honda, iar sezonul trecut a fost manager tehnic al celor de la HRT. Pentru etapa de la Monza, Mihai îl va avea coechipier pe francezul Emmanuel Piget, fost concurent în Formula Renault 2.0 și European F3 Open.

Mihai Marinescu: ”Va fi un an dificil pentru că echipa este nouă și acest campionat este nou pentru mine. Monopostul de Formula Renault 3.5 are o masă inerțială mult mai mare comparativ cu cel de Formula 2, așa că trebuie să mă acomodez. La testele care au precedat sezonul am luat prima dată contact cu acest monopost foarte evoluat din punct de vedere aerodinamic și am învățat cum se utilizează DRS –ul. Până în ziua cursei voi mai avea timp să mă obișnuiesc cu mașina, pentru că joi este programată o sesiune de teste pe Monza, iar vineri voi profita din plin de cele 120 de minute cât au în total cele două sesiuni de antrenament.

Scopul acestui sezon este acela de a învăța. Seria Mondială Renault este, probabil, cea mai competitivă serie în afara Formulei 1 și sunt extrem de multe lucruri de învățat, de la managementul opririlor la boxe, la aspectele tehnice și finețurile de pilotaj.Este foarte puțin probabil să reușim, eu și echipa Zeta Corse, o evoluție atât de rapidă încât să ne luptăm pentru podiumuri, dar această echipă este foarte determinată și ne potrivim foarte bine. Vrem să progresăm și să ne clasăm din ce în ce mai bine la fiecare cursă.”

Claudio Corradini – Zeta Corse Team Manager: ” Echipa Zeta Corse este încântată să înceapă weekendul acesta sezonul 2013 în World Series by Renault alături de Mihai Marinescu. În realitate munca a început în februarie, când Mihai și Zeta Corse au participat la sesiuni oficiale și neoficiale de teste. Din păcate, iarna grea a încetinit procesul de pregătire, însă am reușit să facem pași solizi în pregătirea mașinii, pe care o vom îmbunătăți de la cursă la cursă astfel încât să ne putem lupta curând pentru poziția pe care considerăm că Mihai o merită.Echipa Zeta Corse îi urează un călduros bun venit lui Mihai Marinescu.”

Fisa tehnică monopost Formula Renault 3.5

Tip:  monococă din carbon proiectat de Dallara GMP
Repere aerodinamice:   sistem DRS (drag reduction system – un flaps pe aripa spate este ajustabil în funcție de comenzile date de pilot. Practic, în funcție de gradul de înclinare pe care îl are acest flaps se schimbă profilul aerodinamic al mașinii și implicit rezistența la înaintare. Se utilizează în depășiri, iar potrivit estimărilor FIA acest DRS poate să mărească viteza cu până la 15 km/h).
Motor:  V8, 3396 cmc
Putere: 530 CP
Cuplu maxim: 445 Nm/7250rpm
Regim maxim: 9500 rpm
Ambreiaj: tridisc carbon, 140 mm
Cutie de viteze:  Ricardo 6 rapoarte + marche arriere
Frâne: discuri ventilate din carbon 278x28mm, etrier Brembo 6 pistoane
Roți: jante OZ magneziu monobloc 13 x 12 inci (față), 13×13,7 inci (spate), pneuri Michelin FR3.5
Ampatament: 3125 mm
Rezervor de carburant: 110 litri
Greutatea monopostului fără carburant:  616 kg.


Restricția privind utilizarea penurilor
Pneurile Michelin utilizate în Seria Mondială Renault sunt distribuite pentru piloții din competiția regină Formula Renault 3.5 după cum urmează: vinerea un set de pneuri noi și două seturi de pneuri care au mai fost utilizate, sâmbăta și duminica doar trei seturi de pneuri noi. În situațiile cu ploaie, vinerea pot fi limitate în funcție de eveniment, sâmbăta sunt alocate două seturi de pneuri, iar duminica încă unul.

Formatul unui weekend din Formula Renault 3,5:

Vineri: două sesiuni de antrenamente libere. Durata fiecărei sesiuni este de 60 min.
Sâmbătă: calificări 1  - 30 min, cursa 1 – 44 minute + 1 tur
Duminică: calificări 2 – 30 min, cursa 2 – 44 minute + 1 tur
Puncteaza primii 10 clasați.


Calendar World Series by Renault (Seria Mondială Renault) Formula Renault 3.5

6-7 aprilie     Monza, Italia
27-28 aprilie     Motorland Aragon, Spania
25-26 mai Monaco (cursă suport pentru Grand Prix-ul de Formula 1)
1-2 iunie    Spa-Francorchamps, Belgia
22-23 iunie   Moscova, Rusia
20 -21 iulie    Red Bull Ring, Austria
14- 15 septembrie  Hungaroring, Ungaria
28-29 septembrie  Paul Ricard, Franța
19-20 octombrie    Catalunya, Spania


World Series by Renault Formula 3.5 la TV

Campionatul World Series by Renault este transmis de Eurosport, iar cursele primului weekend din acest sezon vor putea fi urmărite astfel:
Sâmbătă 6 aprilie ora 14.00 – live
Luni 8 aprilie ora 00:45 – înregistrare


autor: MotorSportNews Team
sursa: www.motorsportnews.ro

#50
ONplay

ONplay

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,573
  • Înscris: 12.10.2010
Robi Mureșan la Moto2, din 2014, într-o echipă românească!

[ http://i1195.photobucket.com/albums/aa382/onplay/rm_zps9a8ad9db.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


România va avea o echipă în motomondialul de viteză începând cu sezonul
următor, a anunțat Vlad Haralambie la DigiSport. Federația Română de
Motociclism a pregătit înscrierea la clasa Moto2 a unei echipe care îi va avea
ca piloți pe Robert Mureșan și pe Luigi Morciano, un motociclist româno-italian.

Clasa Moto2 este clasa intermediară a campionatului mondial de viteză în care
se folosesc motoare de 600 cmc. Ultimii doi campioni mondiali dați de clasa
Moto2, Stefan Bradl și Marc Marquez, au ajuns la MotoGP, la LCR Honda,
respectiv Repsol Honda.

sursa : prosport.ro

#51
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
Uau!Posted Image  Asta da, veste! Bravo!Posted Image

#52
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
Ce bine vin ultimele doua stiri postate in acest topic.

#53
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,910
  • Înscris: 06.04.2005
Si inca ceva, mi s-a parut mie sau comentatorii au spus ca de anul acesta competitia red bull rookies va fi la Digisport?

#54
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011

View Postdanielavram, on 04 aprilie 2013 - 22:37, said:

Si inca ceva, mi s-a parut mie sau comentatorii au spus ca de anul acesta competitia red bull rookies va fi la Digisport?

View PostCipry7, on 04 aprilie 2013 - 17:10, said:

Digi Sport va transmite din acest an şi competiţia "KTM Red Bull Rookies Cup" dedicată viitoarelor staruri ale competiţiilor pe două roţi.
Prima cursă se va desfăşura în Austin (S.U.A.), peste două săptămâni.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate