Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Numai aici despre Motorsport.

- - - - -
  • Please log in to reply
880 replies to this topic

#1
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006
Postare plăcută! Formula I are un topic dedicat: http://forum.softped...1/page__st__414

#2
ONplay

ONplay

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,573
  • Înscris: 12.10.2010
[ http://i1195.photobucket.com/albums/aa382/onplay/05-5_zps2b3e2d07.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Timo Glock joins BMW in DTM  >>>

#3
ying_yang

ying_yang

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 17.07.2005
Oare cand vom vedea DTM la DigiSport?

Edited by ying_yang, 26 January 2013 - 11:07.


#4
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
Record Guinness: Burnout simultan cu 69 de maşini.  

Toată lumea apreciază un burnout făcut ca la carte, cu o maşină cu mulţi cai capabilă să tocească rapid un set de "gume" şi să afume totul în jur, dar australienii au reuşit recent un nou record.

Pe data de 4 ianuarie 2013, în cadrul festivalului Summernats desfăşurat la Canberra, 69 de maşini au reuşit un burnout simultan de 30 de secunde. Aţi citit bine, 69 de maşini.
Aclamate de 10.000 de spectatori, maşinile doldora de cai putere au făcut spectacol, reuşind să umple împrejurimile locaţiei cu o pâclă deasă de fum multicolor. Evenimentul a strâns participanţi veniţi din toate colţurile Australiei, gata să-şi prăjească anvelopele pentru a consemna un record istoric.
Ecuaţia recordului e simplă: 138 de anvelope X 30 secunde X 35.000 CP = 1 record mondial Guinness. Demonstraţia o găsiţi mai jos, în materialul video.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/38hlxUuzx2o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sursa: promotor.ro

Edited by JohnTM, 26 January 2013 - 13:26.


#5
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
Tareee!Posted Image

#6
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
Napoca Rally Academy iubeşte zăpada

Dacă sfârşitul sezonului 2012 regăsea echipele Napoca Rally Academy la munte, pe străzile din Sinaia, 2013 a început în aceeaşi notă montană, cu trei echipaje aliniate la startul Covasna Winter Rally.  

Competiţia asemănată cu etapele din ţările nordice din această perioadă a avut loc duminică, 20 ianuarie, bifând cea de-a şaptea ediţie. Devenit neoficial evenimentul care deschide sezonul competiţional al raliurilor din România, Covasna Winter Rally a beneficiat de vremea bună şi setea fanilor de raliuri care au fost prezenţi în număr mare de-a lungul probelor, dar şi pe cei 100 km de probe speciale.

Proaspăt întors din Finlanda, unde a participat la un curs de pregătire pe zăpadă, Simone Tempestini a luat startul la Covasna Winter Rally în premieră într-o competiţie din România, asistat de noul său copilot, Sergiu Itu. Cu Raliul Letoniei în minte, programat în perioada 1-3 februarie, Simone a evoluat fără greşeli la Covasna, reuşind clasarea pe locul 5 la finalul raliului.

"Zăpada a fost mai puţină decât ne-ar fi plăcut pe prima specială, care a fost parcursă de trei ori, însă pe cea de-a doua, cea mai lungă, totul a fost aşa cum trebuie. Am avut un setup foarte bun al maşinii dar şi nişte mici probleme cu un cablaj la motor care, din fericire, nu ne-a creat probleme prea mari. De abia aştept etapa de campionat european din Letonia, care va avea 240 de kilometri de probă specială tot pe zăpadă!", a declarat Simone Tempestini.

Fan declarat al acestei suprafeţe, Simone Tempestini a luat startul la Covasna Winter Rally alături de copilotul Dorin Pulpea, însă echipajul a fost nevoit să rămână în parcul de service după doar două probe speciale, după ce diferenţialul central al maşinii a cedat.

"Pentru că în scurt timp vom face deplasarea în Letonia, am decis ca pentru etapa de la Covasna să protejăm cât se poate maşina. Am folosit câteva piese mai vechi iar pe cele noi le-am păstrat pentru prima noastră etapă în Campionatul European de Raliuri", a declarat şi Marco Tempestini.

Momentele delicate nu au lipsit nici pentru echipajul format din Florinel Tincescu şi Iulian Nicolaescu, aflaţi la primul lor raliu pe zăpadă. Cei doi au trecut de la agonie la extaz pe speciala cu numărul patru, atunci când la o viteză de 130 km/h maşina lor a lovit un banc de zăpadă, răsturnându-se.

"E primul meu accident mai serios în ultimii opt ani de zile. În timp ce ne rostogoleam, un geam din sparte s-a spart şi în maşină cred că au intrat peste 100 kg de zăpadă. Era totul alb! Din fericire am putut continua, chiar dacă am ieşit puţin şifonaţi", a spus şi Florinel Tincescu.

Sezonul 2013 se anunţă unul extrem de incitant pentru echipajele Napoca Rally Academy, cu Marco şi Simone Tempestini angrenaţi în Campionatul European de Raliuri, în cadrul căruia vor lua startul în cel puţin opt etape. Următoarea întâlnire cu echipajele Napoca Rally Academy va fi între 22 şi 23 martie, perioadă în care este programat raliul Braşovului.





sursa: promotor.ro

Dacia va participa în Campionatul Scandinav de Turisme

Site-ul oficial al Campionatului Scandinav de Turisme a publicat luni un comunicat care anunță colaborarea, pentru cel puțin doi ani de zile, cu unul dintre modelele Dacia.

Numele noii echipe va fi “Dacia Dealer Team“ iar pilot va fi Mattias Andersson.

“Ne-am tot gândit la diverse modalități pentru a demonstra clienților că pe piață există o nouă marcă de automobile cu prețuri accesibile, iar STCC este o platformă puternică pentru promovarea brandului Dacia.
Intrarea în STCC reprezintă una dintre cele mai mari investiții pe care o facem pentru Dacia în ultimii ani”, a spus Joakim Johncke, brand-manager al Dacia Scandinavia.

“Mă simt extraordinar să pilotez și să lucrez cu cei de la Dacia, una dintre mărcile de automobile care a crescut foarte mult în ultimii ani”, a spus și Mattias Andersson.

Andersson, care a concurat anul trecut pe un Saab 9-3 pentru Flash Engineering și s-a clasat pe locul al 13-lea, nu știe încă pe ce model de Dacia va pilota, pentru că acesta n-a fost încă stabilit.

sursa: digisport.ro

Hyundai se pregateste pentru WRC

Hyundai si-a consolidat participarea la Campionatul Mondial de Raliuri prin numirea veteranului WRC, Michel Nandan, in functia de Director al echipei.

Hyundai si-a anuntat intentia de a participa la Campionatul Mondial de Raliuri la Salonul Auto de la Paris, din septembrie, anul trecut. In prezent, Hyundai dezvolta specificatiile WRC pentru noul model i20, care va concura pe toata durata campionatului din 2014. De asemenea, Hyundai a desemnat o filiala motor-sport dedicata, Hyundai Motorsport GmbH, care va implementa programul WRC al marcii. Gyoo Heon Choi a fost numit presedinte al Hyundai Motorsport GmbH.

Aceasta nu este prima participare a marcii la WRC, Hyundai a mai  concurat si in competitiile anilor 2000 – 2003. In prezent, Hyundai ridica stacheta pentru revenirea sa in WRC prin formarea unei echipe interne, care va opera in locatia dedicata din Alzenau, Germania – situata in apropiere de Frankfurt, unde este pozitionat sediul operational al Hyundai Europa.

Avand in vedere ca sezonul WRC 2013 debuteaza cu legendarul raliu de la Monte Carlo, Hyundai va avea la dispozitie un an pentru a isi pregati intoarcerea pe scena mondiala a raliurilor. Dezvoltarea specificatiilor i20 WRC va avea loc sub conducerea directorului echipei, Michel Nandan. Francezul, care a detinut pozitii tehnice cheie pe scena mondiala  a raliurilor inca de la jumatatea anilor ‘90, se alatura formatiunii Hyundai intr-un moment semnificativ pentru producator in dezvoltarea programului WRC.  

O versiune i20 WRC provizorie a intrat deja in teste in Coreea, pentru a permite Hyundai sa demareze multiple verificari ale componentelor si suspensiilor, programate pe parcursul anului 2013.

sursa: auto-bild.ro

Opel revine în sporturile cu motor

Producătorul german Opel revine oficial în motorsport din 2013 cu modelele Adam Cup şi Astra OPC Cup, după o absenţă de aproape zece ani.

Opel a prezentat modelele Adam Cup şi Astra OPC Cup, care vor fi disponibile din sezonul competiţional 2013 pentru clienţii pasionaţi de sporturile cu motor, care vor să-şi cumpere maşini preparate de fabrică.
Astfel, citadina Adam a fost modificată în aşa fel încât să se încadreze în regulile FIA R2 şi va putea participa ca maşină de echipă privată în campionatul „ADAC Opel Rally Cup”, care face parte din seria „ADAC Rally Masters” desfăşurată în Germania.

Opel şi-a dezvoltat strategia de revenire în sporturile cu motor astfel încât acest campionat monomarcă să existe până cel puţin în 2016. Mai mult, tinerii care participă la „ADAC Opel Rally Cup” vor avea posibilitatea să câştige premii în bani şi să promoveze în competiţii de rang internaţional.

Potrivit ADAC, un Opel Adam Cup va costa în jur de 25.000 de euro şi va putea fi folosit imediat după ce va fi cumpărat, fără a avea nevoie de modificări suplimentare.

Pe lângă programul de raliuri dezvoltat pentru Adam, Opel a pregătit şi un program de circuit pentru modelul Astra OPC Cup. Din 2013, clienţii Opel vor putea participa alături de echipele lor în campionatul german de anduranţă VLN. În plus, la fel ca Adam Cup, modelul Astra OPC Cup va participa într-un campionat monomarcă denumit „Astra OPC Cup”, al cărui punct culminant va fi o cursă de 24 de ore pe circuitul Nurburgring.

Perioada de glorie a mărcii Opel în sporturile cu motor a fost în anii ’70, când pilotul Walter Roehrl a câştigat campionatul european de raliuri în 1974 la volanul unui Opel Ascona A, iar apoi în 1979 cu un Opel Ascona B. În 2003, un Opel Astra V8 Coupe a obţinut victoria la cursa de 24 de ore de la Nurburgring.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gYUEWltRs3k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sursa: promotor.ro

Edited by JohnTM, 26 January 2013 - 19:32.


#7
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                                Audi R8 face legea la Daytona 24


Disputat pe celebrul circuit american, cursa de 24 de ore de la Daytona, a avut in prim plan Audi-urile R8 ale echipelor Alex Job Racing si APR Motorsport, acestea reusind primele 2 pozitii pe podiumul american la clasa GT.

Filipe Albuquerque/ Oliver Jarvis/ Edoardo Mortara/ Dion von Moltke, castiga Daytona24 pentru echipa privata Alex Job Racing cu Audi R8 Grand-AM la o diferenta de doar 1,4 secunde in fata celor de la APR Motorsport, care reusesc prin Ian Baas/ Marc Basseng/ Rene Rast/ Frank Stippler sa confirme weekend-ul perfect al modelului R8.

Directorul Audi Sport pentru clienti, Romolo Liebchen, a declarat: “am reusit acest rezultat, dupa doar 2 participari la Daytona. Cu modelul R8, prezent in SUA, am reusit sa demonstram ca acesta continua seria succesului modelului GT3, care a obtinut 5 victorii in ultimii 2 ani in cursele europene de 24 de ore“.

In tabara rivala, echipele private Porsche, n-au mai reusit evolutia buna avuta anul trecut, locurile 5 si 6 , fiind cea mai buna clasare pentru modelele 911 GT3.

Nicolas Armindo, Andy Lally, John Potter si Richard Lietz, reusesc doar a 5-a pozitie pe celebrul circuit american, dupa ce echipa Magnus Racing s-a vazut nevoita sa incetineasca ritmul din cauza nivelului scazut de carburant.

Hartmut Kristen, directorul Porsche Motorsport, a afirmat: “a fost probabil cea mai palpitanta cursa de 24 de ore pentru noi. Echipele private s-au aflat pana la final in lupta pentru victorie. Anul trecut am obtinut o tripla victorie, anul acesta cei de la Audi au urcat pe podium“.

Victoria in cursa de 24 de ore din SUA, completeaza un palmares impresionant pentru Audi cu 11 victorii in Le Mans, la care se adauga rezultatele pozitive de la Spa, Zolder si Nurburgring ale modelului R8 LMS.

Rezultate Daytona 24H 2013 – clasa GT:

1 Albuquerque/Jarvis/von Moltke/Mortara (Audi R8 GRAND-AM) 678 laps
2 Baas/Basseng/Rast/Stippler (Audi R8 GRAND-AM) + 1.476s
3 Assentato/Lazzaro/Longhi/Stanton/Wilkins (Ferrari) + 15.533s
4 Balzan/Beretta/Frezza/Pier Guidi (Ferrari) + 47.175s
5 Armindo/Lally/Lietz/Potter (Porsche) + 49.526s
6 Bleekemolen/Faulkner/Holzer/MacNeil (Porsche) + 1m 07.775s
7 Biela/Haase/Plumb/Winkelhock (Audi R8 GRAND-AM) – 1 lap
8 Aguas/Bowyer/Kauffman/Waltrip (Ferrari) – 1 lap
9 Brown/Hedlund/van Overbeek/Sharp (Ferrari) – 5 laps
10 Baldwin/Burtin/Farnbacher/Ragginger/Renauer (Porsche) – 6 laps
12 Bell/Empringham/Farano/Figge/Lacey (Audi R8 GRAND-AM) – 11 laps

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MLoDMn3FY6E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sursa: www.motorsportnews.ro

#8
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,829
  • Înscris: 28.11.2006
Wow, 6 echipaje intr-un tur la o cursa de 24h! Cred ca e cea mai stransa cursa de anduranta de care am auzit :w00t:

#9
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
Napoca Rally Academy, prima echipă românească la Campionatul European de Raliuri


După ce şi-au făcut încălzirea pentru actualul sezon la Covasna, Napoca Rally Academy a fost înscrisă oficial în competiţia pe echipe din ERC Production Cup.

Dacă în urmă cu două săptămâni Marco şi Simone Tempestini începeau noul sezon la Covasna, în cadrul Winter Rally, a venit vremea ca cei doi să ia startul în competiţia ERC Production Cup.

Cei doi vor pilota ca şi la Covasna, două modele Subaru N15 R4 şi vor concura pentru echipa Napoca Rally Academy, singura reprezentantă a României în Campionatul European de Raliuri. Mai mult, acestora li se vor alătura şi alţi piloţi din cadrul aceleiaşi echipe.

"Napoca Rally Academy nu înseamnă doar Marco Tempestini şi Simone Tempestini. Am profitat de oportunitatea creată în regulamentul Campionatului European de Raliuri şi am înscris Napoca Rally Academy în competiţia pe echipe. Astfel mai mulţi piloţi din echipa noastră vor avea ocazia să participe la câteva etape din acest campionat", a spus Marco Tempestini.

Pentru Marco Tempestini, Simone Tempestini şi Napoca Rally Academy sezonul european începe în acest weekend cu Raliul Liepaja-Ventspils, etapa a doua din Campionatul European de Raliuri. Al doilea raliu pe zăpadă din ERC are o lungime de 243 kilometri împărţiţi în 15 probe speciale.

"Din păcate, nu a mai rămas prea multă zăpadă pe unele probe. Mi-ar fi plăcut să fie multă zăpadă, ca în Finlanda, dar în ultimele trei zile a plouat foarte mult şi probele arată altfel acum. Totul a funcţionat destul de bine la recunoaşteri, iar acum aştept cu nerăbdare startul", a declarat Simone Tempestini.

După cele două zile de recunoaşteri, Marco Tempestini a mai adăugat faptul că "fără zăpadă, etapa din Letonia va fi una mai puţin distractivă şi foarte dificilă. Pentru Napoca Rally Academy este o etapă extrem de importantă, prima ca echipă înscrisă oficial în ERC Production Cup, şi sper să adunăm cât mai multe puncte".

Vineri, în prima zi a Raliului Liepaja-Ventspils, sunt programate trei probe speciale, sâmbătă încă şase, iar duminică, în ultima zi a competiţiei, ultimele şase speciale. Startul festiv va acea loc vineri, la ora locală 15:45.

sursa: promotor.ro

#10
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
Cum se vede din interiorul unei maşini de drift.

De obicei vă prezentăm clipuri cu drifting puse pe muzică şi montate corespunzător. De data asta, avem totul brut. Aşa cum trebuie.
Atunci când un pilot de curse începe să facă drift, dacă te afli pe locul din dreapta ai senzaţia că pluteşti. Dacă te afli la volan, ai fix aceeaşi senzaţie, însă zborul la sol este resimţit de două ori mai puternic decât ar putea înţelege cel din dreapta, pentru că tu controlezi toată „planarea”. Fumul roţilor încinse, zgomotul motorului, vibraţiile laterale ale unei maşini nărăvaşe dar supuse ţie... senzaţia nu se poate descrie cum se cuvine în cuvinte.
Cu toate acestea, chiar şi dacă suntem doar pasageri virtuali în această maşină, tot ne bucură sufletul. Iată:

[ https://player.vimeo.com/video/58242731   - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


sursa: promotor.ro
video: drifthunts.com

#11
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
  BMW si Audi, pregatiti pentru DTM

In 2012 Campionatul German de Turisme s-a reinventat odata cu revenirea celor de la BMW in prestigioasa competitie. Constructorul bavarez a revenit dupa 20 de ani de absenta si fanii au reactionat imediat luand cu asalt circuitele care au gazduit cele 10 curse ale sezonului si DTM a reusit sa iasa din zona de umbra in care intrase. Un asalt al fanilor care a dus la un record de audienta al spectatorilor chiar de la debutul sezonului la Hockenheim. Organizatorul nu a stat cu mainile in san si a asteptat o minune astfel incat campionatul sa iasa din zona de nisa in care intrase. El a lucrat indeaproape cu cei trei constructori pentru a pune la punct o platforma atragatoare pentru fani si convenabila, atat ca promovare cat si din punct de vedere al costurilor, pentru cei trei constructori. Mai mult decat atat incepand cu 2014 DTM si Super GT (Campionatul Japonez de Turisme) vor fuziona intr-o formula care urmeaza a se finaliza.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/DTM-atmosphere.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Audi, BMW si Mercedes-Benz si-au prezentat astfel, inaintea sezonului competitional 2012, cele trei modele absolut noi noute, A5 DTM, M3 DTM si AMG C-Coupe. Cei trei constructori au revolutionat cu aceasta ocazie standardele de securitate pentru competitiile de turisme din intreaga lume cei trei dezvoltand in colaborare un cockpit monococa din fibra de carbon cu rollcage integrat, in jurul caruia sunt construite cele trei modele.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/Mercedes-DTM-new-livery.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

BMW a reusit in 2012 surpriza la care nici ei nu se asteptau si anume sa castige titlul la piloti, constructori si echipe, chiar din primul an de revenire. Mai mult decat atat acest lucru a fost reusit cu doar sase masini aliniate la start fata de rivalii de la Audi si Mercedes care au adus cate 8 masini in 2012. Incepand cu 2013 lucrurile se echilibreaza BMW anuntand inca doi piloti care au completat echipa BMW Motorsport din DTM. Numele noi sunt Marco Wittmann pilot de teste BMW in DTM in 2012 si Timo Glock proaspat venit din Formula 1. Cei doi vor alerga pentru nou infiintata echipa MTEK condusa de Ernest Knoors cu o vasta experienta in Formula 1. Celelate trei echipe Schnitzer, RBM si RMG au ramas neschimbate doar Andy Priaulx facand rocada cu Joey Hand. Formula finala a celor trei echipe BMW pentru 2013 arata astfel: Bruno Spengler/ Dirk Werner – Team Schnitzer, Augusto Farfus / Joey Hand – Team RBM si Martin Tomczyk / Andy Priaulx – Team RMG.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/victorie-BMW-2012.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pe langa aceste schimbari si surprize placute pentru unii, 2012 a adus si altfel de schimbari. Cea mai importanta este retragerea lui Norbert Haug din activitatea competitionala, un nume si un om care timp de 22 de ani a fost similar cu departamentul de motorsport al celor de la Mercedes. Mai mult decat atat Mercedes trebuie sa se reinventeze in acest an in acest moment avand un gol de trei piloti in cadrul echipei din programul DTM. Susie Wolff a parasit echipa devenind pilot de teste pentru echipa Williams din Formula 1 si David Coulthard si-a anuntat retragerea din viata competitionala dorind sa se dedice activitatii de commentator sportiv pentru cei de la BBC. Pierderea cea mai importanta suferita de Mercedes a fost plecarea lui Jamie Green in tabara celor de la Audi, Jamie fiind unul din pilotii care in 2012 s-a batut pentru titlu, el terminand sezonul pe locul al treilea. In prezent la Mercedes se cunosc doar numele celor cinci piloti care au evoluat si in 2012: Gary Paffett (vicampion en-titre), Christian Vietoris, Robert Wickens, Roberto Mehri si Ralf Schumacher.  

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/Rachel-Frey.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

In tabara Audi lista pilotilor este finalizata singura modificare fiind venirea lui Jamie Green in locul plecarii si celei de-a doua doamne prezenta in DTM, Rachel Frey. Rachel nu s-a retras din motorsport ci va alerga pentru Audi in cursele GT. Cei opt piloti ai echipei Audi Motorsport sunt: Mattias Ekström/ Timo Scheider – ABT Sportline, Jamie Green/ Adrien Tambay – Audi Sport Team ABT, Miguel Molina/ Mike Rockenfeller – Phoenix Racing, Filipe Albuquerque/ Edoardo Mortara – Team Rosberg.

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/Audi-A5-DTM.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cu siguranta vom avea parte de un nou sezon disputat daca judecam dupa desfasurarea actiunii din 2012. Daca BMW si Mercedes au confirmat ca au resursele sa se bata pentru titlu, Audi pare cu un pas in spate, 2012 fiind pentru acestia un an fara rezultate foarte bune, ei reusind prin Mortara doua victorii in sezon. Competitia debuteaza in 2013 pe 5 mai odata cu etapa care deschide sezonul in mod traditional la Hockenheim.

sursa: http://www.motorsportnews.ro

Cred ca intra tot la motorsport:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FfOPWhiqk_0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by JohnTM, 07 February 2013 - 12:33.


#12
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,829
  • Înscris: 28.11.2006
Transmite cineva DTM la noi?

#13
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011

View Postpufonel, on 07 februarie 2013 - 21:28, said:

Transmite cineva DTM la noi?
Din pacate nu, sper ca din 2014 cand vor fuziona DTM si Super GT sa transmita cineva (sper digisport).

#14
dhaulagiri

dhaulagiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,434
  • Înscris: 16.11.2012

DTM, calendar pentru 2013


5 Mai 2013 — Germania — Hockenheimring Baden-Württemberg
19 Mai 2013 — Marea Britanie — Brands Hatch
02 Iunie 2013 — Austria — Red-Bull-Ring Spielberg
16 Iunie 2013 — Germania — Lausitzring
07 Iulie 2013 — Germania — Norisring
21 Iulie 2013 — Olanda — Circuit Park Zandvoort
04 August 2013 — Rusia — Moscova
18 August 2013 — Germania — Nurburgring
15 Septembrie 2013 — Germania — Motorsport Arena Oschersleben
29 Septembrie 2013 — ?
20 Octombrie 2013 — Germania — Hockenheimring Baden-Württemberg



Parteneriat intre DTM si Super GT


Campionatul German de Turisme (German Touring Car Masters  – DTM) si Campionatul Japonez Super GT au incheiat un parteneriat care va permite constructorilor japonezi sa concureze in Germania, si celor germani sa se intreaca pe circuitele din Asia.
Din 2014, in DTM vor putea concura constructori ca Honda, Nissan si Toyota, in timp ce Audi, BMW si Mercedes-Benz  vor avea si oportunitatea sa concureze in Campionatul Japonez Super GT. Parteneriatul dintre cele doua campionate a fost semnat saptamana aceasta pentru o perioada initiala de patru ani incepand din 2014.
„Este un moment special pentru toti cei implicati, dar are o semnificatie importanta pentru intreaga lume a sporturilor cu motor”, a spus Hans Werner Aufrecht, presedintele ITR – promotorul si detinatorul drepturilor TV, cu ocazia semnarii parteneriatului cu GT Association (GTA). „Aceasta cooperare unica a fost posibila pentru ca partenerii perfecti s-au intalnit intr-un moment perfect. Cooperarea dintre  GTA si ITR, care se bazeaza pe un regulament tehnic nou, este un vis devenit realitate. Credem ca acest parteneriat important in lumea sporturilor cu motor ne va ajuta sa reducem dramatic costurile, dar, in acelasi timp, sa imbunatatim siguranta in curse si sa cream competitii spectaculoase cu sanse egale pentru constuctorii si echipele implicate, iar aceasta inseamna spectacol pentru milioanele de fani din intreaga lume.”
Contractul a fost incheiat in urma colaborarii dintre Federatia Germana de Motorsport (DMSB – Deutscher Motorsport Bund) si Federatia Japoneza a Automobilului. Tinand cont ca noul regulament are aceleasi baze tehnice, masinile din DTM pot concura fara probleme in Super GT si invers. Pe perioada tranzitiei, tinand cont ca acum regulamentele sunt diferite, masinile vor fi clasate in functie de criteriul „Balance of Performance” (BOP).
„Credem ca acest parteneriat va contribui la dezvoltarea majora a celor doua campionate. Cred ca colaborarea dintre DTM in Europa si Super GT in Asia va duce la curse comune si la alte evenimente care vor fi gustate de fanii din intreaga lume”, a spus si Massaki Banndoh, presedintele  GTA.

http://www.sportsbus...tm-si-super-gt/


Edited by dhaulagiri, 07 February 2013 - 21:54.


#15
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,910
  • Înscris: 06.04.2005
Nu transmitea Eurosport DTM? sper sa nu gresesc dar parca asa stiam.

Oameni buni, nu sant sofer, nu am masina, nu ma pricep la masini, DAR acele Audiuri din cursele de anduranta (cursa de 24 de ore de la Le Mans) sant fabuloase.

#16
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,392
  • Înscris: 04.08.2010
Eurosport transmite WTCC, Campionatul Mondial de Turisme. DTM a fost la SportKlub ultima dată, iar acum competiţia este liberă.

#17
JohnTM

JohnTM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 02.08.2011
                             Audi A5 DTM a ajuns la Moscova


Eduardo Mortara, castigator al etapelor de la Spielberg (Austria) si Zandvoort (Olanda) in 2012, s-a aflat alaturi de colegul sau Mattias Ekström in Piata Rosie din Moscova pentru a prezenta fanilor si presei modelul A5 DTM.  

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/Mortara-Ekstrom-Moscow.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dr. Wolfgang Ullrich, seful Audi Motorsport a subliniat importanta evenimentului: “Decizia de a adauga calendarului DTM o cursa in Moscova a fost un pas important. Evenimentul reprezinta o importanta oportunitate de prezentare a noastra in fata unui public cu o deosebita afinitate pentru motorsport.

Mattias Ekström, care a ajuns pentru prima oara in Rusia, declara: “Entuziasmul intalnit aici este fantastic. Chiar din prima zi petrecuta in Moscova m-am convins ca decizia pentru desfasurarea unei curse aici a fost una buna. Abia astept sa revin in luna august pentru cursa.“

[ http://www.motorsportnews.ro/wp-content/uploads/2013/02/A5-DTM-Moscow.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

“Nu cunosc circuitul din Moscova dar configuratia pare interesanta si promite multa actiune. Sunt foarte entuzismat de prima vizita in Moscova si cred ca spectatorii vor fi incantati de eveniment.” concluziona Eduardo Mortara.

Etapa de la Moscova va avea loc pe data de 4 august 2013.

sursa: http://www.motorsportnews.ro

Edited by JohnTM, 08 February 2013 - 10:54.


#18
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
M-am gândit că n-ar fi rău să vorbim şi despre motociclism, nu mai e mult până la începerea anului competiţional 2013. Calendarul curselor este următorul:
1. Commercial Bank Grand Prix of Qatar - 7 aprlilie
Attached File  QAT1.png   11.71K   3 downloads Losail Circuit (Qatar)
Notă: cursă nocturnă
2. Red Bull Grand Prix of The Americas - 21 aprilie
Attached File  AME2.png   11.65K   3 downloads Circuit of The Americas, Austin (SUA)
3. Gran Premio bwin de Espana - 5 mai
Attached File  SPA3.png   11.29K   2 downloads Jerez de la Frontera (Spania)
4. Monster Energy Grand Prix de France - 19 mai
Attached File  FRA4.png   12.67K   2 downloads Le Mans (Franţa)
5. Gran Premio d'Italia TIM - 2 iunie
Attached File  ITA5.png   13.12K   2 downloads Mugello (Italia)
6. Gran Premi Aperol de Catalunya - 16 iunie
Attached File  CAT6.png   10.58K   2 downloads Circuit de Catalunya (Spania)
7. Iveco TT Assen - 29 iunie
Attached File  NED7.png   8.23K   2 downloads Assen (Olanda)
Notă: cursă sâmbăta
8. Eni Motorrad Grand Prix Deutschland - 14 iulie
Attached File  GER8.png   12.74K   2 downloads Sachsenring (Germania)
9. Red Bull US Grand Prix - 21 iulie
Attached File  USA9.png   9.93K   2 downloads Mazda Raceway, Laguna Seca (SUA)
Notă: cursă doar la clasa MotoGP
10. Red Bull Indianapolis Grand Prix - 18 august
Attached File  INP10.png   7.72K   2 downloads Indianapolis Motor Speedway (SUA)
11. bwin Grand Prix Ceske Republiky - 25 august
Attached File  CZE11.png   10.3K   2 downloads Automotodrom Brno (Cehia)
12. British Grand Prix - 1 septembrie
Attached File  GBR12.png   9.03K   2 downloads Silverstone (Marea Britanie)
13. GP Aperol di San Marino i della Riviera di Rimini - 15 septembrie
Attached File  RSM13.png   14.57K   2 downloads Marco Simoncelli Misano (San Marino)
14. Gran Premio Iveco de Aragon - 29 septembrie
Attached File  ARA14.png   12.21K   2 downloads MotorLand Aragon (Spania)
15. Malaysian Motorcycle Grand Prix - 13 octombrie
Attached File  MAL15.png   11.63K   2 downloads Sepang Circuit (Malaezia)
16. Australian Grand Prix - 20 octombrie
Attached File  AUS16.png   12.43K   2 downloads Philip Island (Australia)
17. AirAsia Grand Prix of Japan - 27 octombrie
Attached File  JPN17.png   10.22K   2 downloads Motegi (Japonia)
18. Gran Premio de la Comunitat Valenciana - 10 noiembrie
Attached File  VAL18.png   10.52K   2 downloads Ricardo Tormo Valencia (Spania)

Şi fiindcă băieţii de la MotoGP sunt mai nerăbdători de felul lor, au început deja testele, pe circuitul de la Sepang (Malaezia).
Rezultate 05.02.2013:
1. Dani Pedrosa (Spa) Repsol Honda 2:01.157
2. Jorge Lorenzo (Spa) Yamaha 2:01.165
3. Marc Marquez (Spa) Repsol Honda 2:01.201
4. Valentino Rossi (Ita) Yamaha 2:01.584
5. Stefan Bradl (Ger) LCR Honda 2:01.789
6. Cal Crutchlow (GB) Tech 3 Yamaha 2:01.881
(http://www.bbc.co.uk...motogp/21339349)
Rezultate 06.02.2013:
1. Dani Pedrosa (Spa) Repsol Honda 2:00.549
2. Jorge Lorenzo (Spa) Yamaha 2:00.568
3. Marc Marquez (Spa) Repsol Honda 2:00.803
4. Valentino Rossi (Ita) Yamaha 2:01.038
5. Cal Crutchlow (GB) Tech 3 Yamaha 2:01.311
6. Stefan Bradl (Ger) LCR Honda 2:01.369
(http://www.bbc.co.uk...motogp/21357177)
Rezultate 07.02.2013:
1. Dani Pedrosa (Spa) Repsol Honda 2:00.100
2. Jorge Lorenzo (Spa) Yamaha 2:00.429
3. Valentino Rossi (Ita) Yamaha 2:00.542
4. Marc Marquez (Spa) Repsol Honda 2:00.636
5. Cal Crutchlow (GB) Tech 3 Yamaha 2:00.734
6. Stefan Bradl (Ger) LCR Honda 2:01.003
(http://www.bbc.co.uk...motogp/21364529 / http://www.gpupdate....-february-2013/)

Va mai fi o serie de teste pe acelaşi circuit (26 - 28 februarie), după care urmează testele de pe circuitul Jerez de la Frontera (23 - 25 martie).
Observaţie personală...se pare că lui Rossi îi prieşte revenirea la Yamaha...Posted Image

P.S. Dacă un moderator găseşte de cuviinţă să înfiinţeze un topic separat pentru competiţiile "pe două roţi", acest mesaj poate fi mutat acolo...Posted Image

Edited by crislacor, 08 February 2013 - 18:01.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate