Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 

Ce facultate ar fi buna pentru design sau programare jocuri video?

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Flameguard

Flameguard

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 10.10.2009
Salut!
Sunt un elev de clasa a XI-a de profil matematica-informatica la colegiul național "Lucian Blaga" (Sebeș). Eu vreau să ajung cumva după ce termin facultatea să lucrez la jocuri video dar nu știu ce facultate să aleg. Inițial aveam de gând să merg la arhitectură, dar mai recent m-am gândit că ar fi mai bine să merg la design sau poate la programare.
Sunt fascinat de procesul creativ din care se face un joc video, de exemplu de felul în care sunt folosite mai multe concepte, idei și schițe până se ajunge la forma finală a unui element (ex: personaj, mediu, narative etc.). Eu am ceva talent la desen, și iau ore de desen de mai mult timp.