Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Redirectionarea apelurilor la cartela - Editia 2013 -

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#55
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007

@ IP-XCENTRIC    Posted Image I   Ai perfecta dreptate in cele expuse mai sus, castigam atat noi ca utilizatori cat si vodafone !

pResident Evil    Posted Image I I     Se-mpusca doi iepuri dintr-o lovitura! S-asteptam, sa vedem ce fel de hotarare se va lua pan-la urma!


Edited by Teophileos, 23 February 2013 - 13:25.


#56
Centurion

Centurion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 10.02.2013
Ca sa conchidem...ca poate mai citesc si altii si sunt nelamuriti...la redirectionare situatia este asa:
-am doua nr de tel in reteaua vodafone, si aplic redirectionare apeluri pe unul din cele doua numere
-daca ma suna cineva tot din retea, i se scad si lui minutele in vodafone, mi se scad si mie minute din vodafone
-daca ma suna cineva din alta retea, i se scad si lui din minutele nationale, mi se scad si mie din minutele mele nationale
Cu alte cuvinte....sunt sunat din retea - deci raman fara minutele din retea.........sunt sunat din alta retea nationala - deci mi se papa si mie minutele mele nationale.

Am sunat si eu la *222 sa intreb de ce nu se permite redirectionarea apelurilor si la cartele. Fatuca de acolo mi-a dat o explicatie, incat mai mai ca "ma bateam cu vatraiul pe burta de atata ras".
Iata explicatia acelei papusele mici si dulci............"este normal sa existe redirectionare apeluri doar la numerele pe abonament, pentru ca acolo nu exista posibilitatea de a ramane fara credit; pe cand la cartela se pot termina minutele, prin urmare si convorbirea".
Wow, foarte foarte tare! (cum zic pitzipoancele).

#57
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007

 lucext, on 23 februarie 2013 - 06:59, said:

A trecut 1 luna. De cat timp e nevoie, de fapt, sa recunosti ca nu stii cum sa spui ca e o decizie de marketing si nu de tehnic? Vodafone nu doreste profit din satisfactia clientilor, ci incearca sa le impuna reguli stupide rezultate din manuale de manipulare a consumatorului.

Lucrul asta e cerut de ani de zile iar tu vrei sa se rezolve in 1 luna.Posted ImageNu o sa se rezolve in 1 luna,5 sau 20,atata timp cat nu se vrea.E o diferenta intre: nu vreau si nu pot.
Cred ca s-a inrosit la fata userul Vodafone ca l-ai mustrat.

#58
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004

 Centurion, on 23 februarie 2013 - 14:06, said:

-daca ma suna cineva din alta retea, i se scad si lui din minutele nationale, mi se scad si mie din minutele mele nationale.

N-are legatura cu originatorul, preluarea apelurilor este in continuare free, daca tu decizi sa redirectionezi apelul in retea, vei fi taxat ca pt. un apel Vodafone-Vodafone, eventual din minutele incluse in EO, la momentul in care se da OK-ul...

Edited by IP-XCENTRIC, 23 February 2013 - 14:34.


#59
lucext

lucext

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 08.09.2006

 cristian0007, on 23 februarie 2013 - 14:10, said:



Lucrul asta e cerut de ani de zile iar tu vrei sa se rezolve in 1 luna.Posted ImageNu o sa se rezolve in 1 luna,5 sau 20,atata timp cat nu se vrea.E o diferenta intre: nu vreau si nu pot.
Cred ca s-a inrosit la fata userul Vodafone ca l-ai mustrat.
Nu te mai mira de cat de destept esti tu fata de ceilalti ca esti penibil.
Problema in topicul asta e lipsa de asumare a lui Vodafone in legatura cu situatia de fata. Cu lasitate incearca sa inventeze scuze tehnice. Totusi la Cosmote si Digi merge.
Sper sa nu te simti obligat sa-mi raspunzi iarasi cum nu inteleg eu, client prost, cata profunzime are Vodafone pe care te gasesti sa-l reprezinti taman tu.

#60
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004

 lucext, on 24 februarie 2013 - 18:20, said:

Problema in topicul asta e lipsa de asumare a lui Vodafone in legatura cu situatia de fata. Cu lasitate incearca sa inventeze scuze tehnice. Totusi la Cosmote si Digi merge.

Avem cel mai mare cablist si ISP-ist din tara, RDS, care la toti abonatii TV le-a dat fix gratis si mobil asociat cu convorbiri moka in retea, nu-s multi, doar vreo cateva milioane....Plus forward catre ce nr. te taie capul, terestru - fix, mobil, satelit, inum, ah, da am uitat sa precizez ca nici pana astazi nu poti apela nr. in format iNum din Vodafone, spre deosebire de Digi- costa doar 5c, lucru care nu ma surprinde de altfel.

Al doilea mare concurent, OTE, are o oferta combinata fix-mobil, cu redirectionari de pe mobil catre RTC, la cea mai ieftina EO de 1E, care pornesc de la 1c in retea....
===========================================================================
Deja exista doua alternative pt. a avea un serviciu de redirectionare apeluri adaptat cerintelor vremii, de ce stau cativa oameni de care n-a auzit nimeni, in calea progresului?

#61
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
Am mai progresat un pic sau in acelasi stadiu se afla cererea noastra?

#62
fagutzu

fagutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 26.01.2012

 George_Catean, on 16 februarie 2013 - 15:13, said:

Vodafone, putem avea un status la cererea noastra?

Salut!
Vodafone Romania nu poate avea un status, dar Vodafone UK poate, daca aceste probleme, si aici ma refer la toate problemele semnalate de user-ii softpedia, ar fi aduse la cunostinta celor din UK in conditiile in care locatia ta este cu adevarat London.
Daca s-ar putea trece peste capul "argatului" Beroeta si ar putea fi prezentata "cu subiect si predicat" situatia din Romania cred ca, cel putin cetatenii romani, ar avea mult de castigat.

Edited by fagutzu, 12 March 2013 - 18:38.


#63
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002

 fagutzu, on 12 martie 2013 - 18:33, said:

Salut!
Vodafone Romania nu poate avea un status, dar Vodafone UK poate, daca aceste probleme, si aici ma refer la toate problemele semnalate de user-ii softpedia, ar fi aduse la cunostinta celor din UK in conditiile in care locatia ta este cu adevarat London.
Daca s-ar putea trece peste capul "argatului" Beroeta si ar putea fi prezentata "cu subiect si predicat" situatia din Romania cred ca, cel putin cetatenii romani, ar avea mult de castigat.

Nu am chiar la asemenea nivel nevoie de redirectionare pe cartela Voda RO cat sa fac reclamatii prin UK. Oricum raspunsul ar fi clar : Vodafone RO este o companie diferita de Vodafone UK. Nici la Vodafone UK nu este permisa redirectionarea Posted Image .

Edited by George_Catean, 13 March 2013 - 01:40.


#64
fagutzu

fagutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 26.01.2012
"Situatia din Romania" nu are legatura doar cu aceasta problema punctuala-redirectionarea. Problemele, caci sunt mult mai multe, provin in principal din proasta administrare a Vodafone Romania, iar detaliile marunte mentionate pe Softpedia(legate de bataia de joc de care da dovada conducerea de la Bucuresti ) precis nu sunt  cunoscute si nici agreate in UK.

#65
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
@Vodafone, chiar nu vrei sa ne spui care e statusul cererii noastre indreptatite privind redirectionarea la cartela mariilor voastre?

#66
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Vodafone ?

#67
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare tuturor!

Va multumim pentru feedback-ul adresat inca de la inceput pe aceasta tema. In prezent, acest serviciu nu este disponibil pentru cartela Vodafone. Va asiguram ca adresam intotdeauna sugestiile voastre.

Multumesc.

#68
usd

usd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 30.05.2012
:lol: Acum e limpede?

#69
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
Q.E.D. Posted Image
Se poate inchide.

#70
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 IP-XCENTRIC, on 16 aprilie 2013 - 20:17, said:

Q.E.D.


Cã ... ce? Cã nu au avut minima initativa sã dea un mail la Vodafone Global sã spunã ce au nevoie userii din Romania si sã cearã voie pentru activarea serviciului?
Cã nu vor sa miste in front?
Cã nu au curaj sã aibã un pic, doar un pic de initiativã sã propunã activarea unui serviciu cerut de utilizatorii produsului?
So true; way to go, VF RO, dã-i inainte asa ca e bine.

#71
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004

 biogood, on 16 aprilie 2013 - 21:46, said:

Cã ... ce?

Pe langa toate aspectele mentionate de tine, am vrut sa ma conving personal si de cat de mare este gap-ul de comunicare intre Vodafone si utilizatori si cat de mult conteaza pt. ei parerile utilizatorilor.....
Am vrut sa vad daca, toate raportarile anterioare, prin tot felul de solicitari, au avut vreun potential de concretizare.... Astazi m-am lamurit....

#72
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Nu e nicio paguba, si-asa nu mai are nimeni Vodafone. Oferta cu nelimitat in orice retea de ce credeti ca au scos-o? Scazand TVA-ul, la ~1000 minute + sms-uri deja ei ies pe pierdere (daca nu se compenseaza cu apelurile primite = recuperare din plata interconectarii). Drept urmare concluzionez ca au oferit nelimitat la banii astia din disperare de a mai atrage sau a tine cativa clienti in retea. Eu chiar de mult timp nu prea ma mai intalnesc cu numere de Vodafone, mi se pare ca o retea inexistenta. In cel mai rau caz eilalti au Orange, in rest Cosmote face legea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate