Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 

Redirectionarea apelurilor la cartela - Editia 2013 -

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#37
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Solutii exista cu putina imaginatie. Chiar mergand pana la solutia extrema cu activarea in magazin, cu buletinul. Pentru acel serviciu multi ar plati sau si-ar face drum prin magazinele Vodafone. Daca le e lene sa gandeasca si sa gaseasca solutii, si nici macar nu pot copia si adapta solutii folosite de alti operatori(din sutele de operatori in toata lumea), ce cauta acolo?

#38
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Cartela preplatita este transmisibila indiferent cat dai tu cu buletinu iar din punct de vedere legal este egal cu 0.
Iti zic sigur ca asta este unul din motive pentru care nu dau drumul la devieri.

#39
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Sa puna limita. Redirectionari in limita a X de minute pe zi.

#40
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002

View Postcristian0007, on 06 februarie 2013 - 15:24, said:

Cartela preplatita este transmisibila indiferent cat dai tu cu buletinu iar din punct de vedere legal este egal cu 0.
Iti zic sigur ca asta este unul din motive pentru care nu dau drumul la devieri.

Daca o dai mai departe trebuie sa declari si noul proprietar trebuie sa se inregistreze. Daca nu ai facut treaba asta esti responsabil de cartela. Asa e in UE si noi facem parte din UE.Ar trebui reglementate lucrurile astea ca prea multe fraude pot avea loc datorita lipsei identitatii numerelor mobile prepay.

#41
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View PostGeorge_Catean, on 29 ianuarie 2013 - 22:46, said:

Cand incerc combinatia *21*07xxxxxxxx# primesc inapoi "Incorect Password". Nu stiu cum s-ar putea seta o parola la asa ceva...

Acum, fara sa dau idei neaparat, eu as fi in stare sa platesc si o taxa de activare pentru asa ceva. Numai sa scap de al doilea telefon din buzunare.

Salut George_Catean!

Comenzile sunt urmatoarele:

activare: * * 2 1 * Numar de deviere # YES (SEND)
dezactivare: # # 2 1 # YES (SEND)
status: * # 2 1 # YES (SEND)

#42
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postcristian0007, on 06 februarie 2013 - 15:24, said:

Iti zic sigur ca asta este unul din motive pentru care nu dau drumul la devieri.

Nu au legatura devierile cu terminarea de apeluri prin reteaua Vodafone, care poate fi facuta utilizand o cartela si fara sa ai devieri active pe ea.
Exista insa sisteme care analizeaza traficul si pot decide cu o marja foarte mica de eroare daca se face terminare de apeluri au ba, asa ca masura asta de restrictionare e fix pix.
In esenta nu vor sa dea drumul la redirectionari pentru ca nu vor.

#43
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002

View PostVodafone, on 06 februarie 2013 - 15:47, said:

Salut George_Catean!

Comenzile sunt urmatoarele:

activare: * * 2 1 * Numar de deviere # YES (SEND)
dezactivare: # # 2 1 # YES (SEND)
status: * # 2 1 # YES (SEND)

Daca ar functiona si pe prepay as fi tare fericit !

Edited by George_Catean, 06 February 2013 - 18:29.


#44
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,383
  • Înscris: 20.10.2006
Nu are legatura, fraudele alea se fac fie ca e disponibila redirectionarea fie ca nu.

#45
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Vodafone, putem avea un status la cererea noastra?

Edited by George_Catean, 16 February 2013 - 15:13.


#46
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 08.03.2011
la pastele cailor :)

#47
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Eu insist ! Pastele cailor cica pica la 40 zile dupa pastele ortodox : http://ro.wikipedia....Paștele_cailor

#48
usd

usd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 30.05.2012

View PostVodafone, on 22 ianuarie 2013 - 14:04, said:

Va rugam sa ne oferiti putin timp pentru raspuns, deoarece deciziile importanate care implica modificari tehnice necesita timp.


E cu bataie lunga.

#49
SxN82

SxN82

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 03.11.2010
Va salut ! Pot fi redirectionate apelurile de pe un abonament voda pe o cartela voda ? Daca da cum se platesc apelurile ? Se scad din minutele incluse pe abonament ? Mersi de ajutor anticipat !

#50
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,593
  • Înscris: 14.10.2004
De pe abonament se pot redirectiona, dpdv al costului daca le redirectionezi catre o cartela VDF intra la categoria minute(unitati) in retea.

#51
lucext

lucext

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 08.09.2006

View PostVodafone, on 22 ianuarie 2013 - 14:04, said:

Salutare tuturor!

Va multumim pentru initiativa! Noi deja am luat la cunostinta dorinta voastra, iar in acest moment este in curs de analizare. Va rugam sa ne oferiti putin timp pentru raspuns, deoarece deciziile importanate care implica modificari tehnice necesita timp.

Multumesc!

A trecut 1 luna. De cat timp e nevoie, de fapt, sa recunosti ca nu stii cum sa spui ca e o decizie de marketing si nu de tehnic? Vodafone nu doreste profit din satisfactia clientilor, ci incearca sa le impuna reguli stupide rezultate din manuale de manipulare a consumatorului.

#52
iditzi23

iditzi23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 05.01.2011
Din 6 februarie userul Vodafone nu a mai dat de fapt pe aici,asa ca ce pretentii sa mai avem pentru un raspuns,din 22 ianuarie au avut timp suficient sa ne dea un semn cu privire la redirectionari(pozitiv,bineinteles,ca altfel stiam noi!).Dar cine stie,poate vine darul... cu Martisorul !?!

#53
Centurion

Centurion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 10.02.2013
Merita chestia asta cu redirectionarea, daca ai multe minute in retea si te suna multi cunoscuti din aceeasi retea. In caz contrar, la minute nationale, pierde si cel care te suna (din minutele lui nationale), dar pierzi si tu care esti sunat (iti papa si tie automat din minutele tale nationale). Ideea in sine e buna, dar sa se vorbeasca in retea, sau sa ai abonament nelimitat la unul dintre numere. Altfel, e cam frectie la picior de lemn.

Operatorul nu se complica cu redirectionarea apelurilor la cartela, dintr-un motiv foarte simplu.

Daca sunt pe abonament si ma suna cineva tot din reteaua Vodafone, i se scad minute si lui, si mie. Daca termin minutele mele incluse, nu e nicio problema, dar ma arde rau la factura. Oricum abonamentul trebuie achitat luna de luna.

Daca am doua cartele si se permite redirectionarea intre ele.........pai eu incarc una in permanenta, iar pe cealalta o las mult si bine fara credit (doar am redirectionare, ce dracu). Si toata lumea ar avea doua cartele in retea cu serviciul de redirectionare activ. Dar operatorului nu i-ar conveni treaba asta, pentru ca ar insemna sa consimta ca jumatate din cartelele lui active de pe piata........sunt de fapt inutile si folosite doar la redirectionare.

Asadar, lasati prostiile cu redirectionari si sariti cu banul si cu darurile lunar...bilunar...trimestrial....anual. Doar suntem fanarioti din tata-n fiu, nu?  Posted Image

#54
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004

View PostCenturion, on 23 februarie 2013 - 11:30, said:

Daca am doua cartele si se permite redirectionarea intre ele.........pai eu incarc una in permanenta, iar pe cealalta o las mult si bine fara credit (doar am redirectionare, ce dracu). Si toata lumea ar avea doua cartele in retea cu serviciul de redirectionare activ. Dar operatorului nu i-ar conveni treaba asta, pentru ca ar insemna sa consimta ca jumatate din cartelele lui active de pe piata........sunt de fapt inutile si folosite doar la redirectionare.

Daca doresti redirectionare, trebuie sa incarci ambele cartele, nu doar una singura, prima pt. a se permite redirectionarea, iar a doua, catre care redirectionezi, pt. a putea apela si de pe ea, deci cred ca operatorul ar castiga de doua ori, plus ca mai  castiga si din apelurile primite din alte retele pe doua sim-uri....  Nu prea vad rostul unei redirectionari catre o cartela care n-are credit, decat daca sa zicem ca ai ramas fara baterie si n-ajungi la priza decat tarziu si arde sa primesti ceva apeluri importante....

Acum ca mi-ai dat ideea, ar putea impune o regula gen: ambele cartele sa fie incarcate cu o suma modica de cativa euro, astfel n-o sa saraceasca si o sa te forteze sa incarci/ai credit.

Edited by IP-XCENTRIC, 23 February 2013 - 12:46.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate