Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Redirectionarea apelurilor la cartela - Editia 2013 -
Last Updated: Aug 17 2016 05:27, Started by
IP-XCENTRIC
, Jan 18 2013 00:34
·
0
#19
Posted 22 January 2013 - 14:04
Salutare tuturor!
Va multumim pentru initiativa! Noi deja am luat la cunostinta dorinta voastra, iar in acest moment este in curs de analizare. Va rugam sa ne oferiti putin timp pentru raspuns, deoarece deciziile importanate care implica modificari tehnice necesita timp. Multumesc! |
#21
Posted 23 January 2013 - 16:32
vodafone trebuie sa faca ceva altfel fanariotii broscari or sa-i depaseasca
|
#22
Posted 23 January 2013 - 17:20
Macar nu dau gratis serviciul de apeluri nepreluate,pierdute sau indisponibil.
Ar fi ceva mai bine si nu au de pierdut nimic,Ai telefonul inchis si tesuna cineva,apoi suni tu sau celalalt. Ce ar pierde?Isi consuma unul sau altul minutele?O fi vodafone in paguba?Vad ca la cosmote nu pare sa fie paguba.Si-au facut temele! |
#23
Posted 25 January 2013 - 00:19
Vodafone, on 22 ianuarie 2013 - 14:04, said:
Salutare tuturor! Va multumim pentru initiativa! Noi deja am luat la cunostinta dorinta voastra, iar in acest moment este in curs de analizare. Va rugam sa ne oferiti putin timp pentru raspuns, deoarece deciziile importanate care implica modificari tehnice necesita timp. Multumesc! Nu putem trece peste procesul de "analizare"? Inteleg ca a fost "analizata" propunerea vreo 15-20 ani,adica vreo 240 luni, give or take, cu reveniri in fiecare luna de la clienti diferiti si mereu a luat vot negativ de la acelasi departament.... Nu puteti sa-l directionati catre un departament care chiar se ocupa de doleantele clientilor? Ca e simplu sa zici nu, nu pot, nu se poate implementa, imposibil tehnic,mai vedem in functie de prioritati, si alte scuze asemenea, care doar ilustreaza gandirea ingusta a unor asa-zisi "vizionari" din Vodafone, care au pus umarul la decaderea si imaginea actuala..... |
#24
Posted 25 January 2013 - 06:51
Păi nu ridică toată lumea în slăvi cartela? Păi cum... acum cartela sucks?
Şi dacă vă dă drumul şi la redirecţionare, cu ce vreţi să-i mai ţină pe abonaţi? |
#25
Posted 25 January 2013 - 08:44
Salut
Subscriu si eu! De multi ani astept si eu o minune din partea Vodafone... degeaba incercam sa le spunem, de parca vorbim cu pereti. E greu de crezut ca Digi, Cosmote si Zapp au redirectionare la prepaid iar Vodafone si Orange nu. Singura mea explicatie e ca intradevar acestia 2 au un sistem mai vechi... dar mi-e greu sa cred ca intre timp n-au mai investit nimic in nou. Cred ca e rea vointa sau sunt interese ascunse de genl celui spus de colegul de mai sus. |
#26
Posted 25 January 2013 - 08:48
bekxy, on 25 ianuarie 2013 - 06:51, said:
Păi nu ridică toată lumea în slăvi cartela? Păi cum... acum cartela sucks? Şi dacă vă dă drumul şi la redirecţionare, cu ce vreţi să-i mai ţină pe abonaţi? inca de pe vremea connexului, s-a perpetuat in era vodafone si probabil ca o sa mai dureze... Dumnezeu si ceo-ul vodafonului stiu cat ideea e ca sunt si alti operatori unde daca ai o cartela prepay (cosmote, digi, cred ca si zapp...) se poate face redirectionare catre alt numar decat spre casuta vocala Edited by total_commander, 25 January 2013 - 08:48. |
#27
Posted 25 January 2013 - 12:06
Uite, o sa le dau si o idee. Ca sa-si mareasca baza de date de clienti carora le trimit mesaje/mailuri/apeluri publicitare, sa conditioneze activarea redirectionarii apelurilor de raspunsul "DA" la toate intrebarile de la *567.
|
#28
Posted 25 January 2013 - 14:09
Varzafone a rămas fără bani pentru a plăti tehnicul să activeze redirecționarea la cartelă pentru că a trebuit să bage bani în promovare. Astfel, așa cum statul construiește terenuri de fotbal în pantă, Vodafone se promovează cu afișe în zone în care nu are semnal. Bine că ne aduce aminte că există, când dai căutare la rețele și vezi doar Orange într-o stațiune de munte, ți-e teamă să nu fi pățit ceva săracul Vodafone.
|
|
#29
Posted 29 January 2013 - 21:54
Se poate un status update al cererii noastre, va rugam?
|
#30
Posted 29 January 2013 - 22:34
îi doare la basca din dos pe roș-albi, asta referitor la orice fel de doleanțe prezentate de domniile noastre ,
de citrici si de fanariotii broscari nu mai zic nimic Edited by Teophileos, 29 January 2013 - 22:36. |
#31
Posted 29 January 2013 - 22:45
#32
Posted 29 January 2013 - 22:46
Cand incerc combinatia *21*07xxxxxxxx# primesc inapoi "Incorect Password". Nu stiu cum s-ar putea seta o parola la asa ceva...
Acum, fara sa dau idei neaparat, eu as fi in stare sa platesc si o taxa de activare pentru asa ceva. Numai sa scap de al doilea telefon din buzunare. Edited by George_Catean, 29 January 2013 - 22:47. |
#33
Posted 03 February 2013 - 14:24
Vodafone, ne poti spune statusul cererilor/rugamintilor noastre ?
|
|
#34
Posted 03 February 2013 - 22:42
Am sunat eu si am intrebat. Statusul e: "We don't give a shit". Cu putin noroc se face update la: "Say what?"
|
#35
Posted 03 February 2013 - 22:44
Dupa cum spuneam in alta parte, aveti rabdare pana mai pleaca un milion de clienti din retea, probabil o sa vina si redirectionarea.
|
#36
Posted 06 February 2013 - 14:25
Tehnic se poate dar nu se vrea.E vorba de frauda care s-ar provoca daca s-ar da drumul la asa ceva,frauda pe care o fac baietii destepti prin tranzit de minute venite prin conexiuni din afara.
Exemplu sunt siteurile alea ambigue care iti dau voie sa suni mai mult moca in diferite tari. Cine stie sa explice mai bine sistemul este binevenit sa posteze. Edited by cristian0007, 06 February 2013 - 14:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users