Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

ajutor
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Redirectionarea apelurilor la cartela - Editia 2013 -

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#19
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare tuturor!

Va multumim pentru initiativa! Noi deja am luat la cunostinta dorinta voastra, iar in acest moment este in curs de analizare. Va rugam sa ne oferiti putin timp pentru raspuns, deoarece deciziile importanate care implica modificari tehnice necesita timp.

Multumesc!

#20
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,213
  • Înscris: 22.01.2004
subscriu si eu

#21
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007
vodafone trebuie sa faca ceva altfel fanariotii broscari or sa-i depaseasca

#22
dan965

dan965

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 733
  • Înscris: 13.10.2009
Macar nu dau gratis serviciul de apeluri nepreluate,pierdute sau indisponibil.
Ar fi ceva mai bine si nu au de pierdut nimic,Ai telefonul inchis si tesuna cineva,apoi suni tu sau celalalt.
Ce ar pierde?Isi consuma unul sau altul minutele?O fi vodafone in paguba?Vad ca la cosmote nu pare sa fie paguba.Si-au facut temele!

#23
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004

 Vodafone, on 22 ianuarie 2013 - 14:04, said:

Salutare tuturor!

Va multumim pentru initiativa! Noi deja am luat la cunostinta dorinta voastra, iar in acest moment este in curs de analizare. Va rugam sa ne oferiti putin timp pentru raspuns, deoarece deciziile importanate care implica modificari tehnice necesita timp.

Multumesc!

Nu putem trece peste procesul de "analizare"? Inteleg ca a fost "analizata" propunerea vreo 15-20 ani,adica vreo 240 luni, give or  take, cu reveniri in fiecare luna de la clienti diferiti si mereu a luat vot negativ de la acelasi departament....

Nu puteti sa-l directionati catre un departament care chiar se ocupa de doleantele clientilor? Ca e simplu sa zici nu, nu pot, nu se poate implementa, imposibil tehnic,mai vedem in functie de prioritati, si alte scuze asemenea, care doar ilustreaza gandirea ingusta a unor asa-zisi "vizionari" din Vodafone, care au pus umarul la decaderea si imaginea actuala.....

#24
bekxy

bekxy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 925
  • Înscris: 21.11.2006
Păi nu ridică toată lumea în slăvi cartela? Păi cum... acum cartela sucks?
Şi dacă vă dă drumul şi la redirecţionare, cu ce vreţi să-i mai ţină pe abonaţi?

#25
mike77

mike77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 681
  • Înscris: 04.09.2008
Salut
Subscriu si eu!
De multi ani astept si eu o minune din partea Vodafone... degeaba incercam sa le spunem, de parca vorbim cu pereti.

E greu de crezut ca Digi, Cosmote si Zapp au redirectionare la prepaid iar Vodafone si Orange nu. Singura mea explicatie e ca intradevar acestia 2 au un sistem mai vechi... dar mi-e greu sa cred ca intre timp n-au mai investit nimic in nou.
Cred ca e rea vointa sau sunt interese ascunse de genl celui spus de colegul de mai sus.

#26
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012

 bekxy, on 25 ianuarie 2013 - 06:51, said:

Păi nu ridică toată lumea în slăvi cartela? Păi cum... acum cartela sucks?
Şi dacă vă dă drumul şi la redirecţionare, cu ce vreţi să-i mai ţină pe abonaţi?
nu ai inteles, nu e vorba de acum, situatia asta persista de ''n'' ani.
inca de pe vremea connexului, s-a perpetuat in era vodafone si probabil ca o sa mai dureze... Dumnezeu si ceo-ul vodafonului stiu cat
ideea e ca sunt si alti operatori unde daca ai o cartela prepay (cosmote, digi, cred ca si zapp...) se poate face redirectionare catre alt numar decat spre casuta vocala

Edited by total_commander, 25 January 2013 - 08:48.


#27
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Uite, o sa le dau si o idee. Ca sa-si mareasca baza de date de clienti carora le trimit mesaje/mailuri/apeluri publicitare, sa conditioneze activarea redirectionarii apelurilor de raspunsul "DA" la toate intrebarile de la *567.

#28
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Varzafone a rămas fără bani pentru a plăti tehnicul să activeze redirecționarea la cartelă pentru că a trebuit să bage bani în promovare. Astfel, așa cum statul construiește terenuri de fotbal în pantă, Vodafone se promovează cu afișe în zone în care nu are semnal. Bine că ne aduce aminte că există, când dai căutare la rețele și vezi doar Orange într-o stațiune de munte, ți-e teamă să nu fi pățit ceva săracul Vodafone.

#29
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
Se poate un status update al cererii noastre, va rugam?

#30
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007
îi doare la basca din dos pe roș-albi, asta referitor la orice fel de doleanțe Posted Image prezentate de domniile noastre  ,
de citrici si de fanariotii broscari nu mai zic nimic Posted Image

Edited by Teophileos, 29 January 2013 - 22:36.


#31
usd

usd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 30.05.2012

 Vodafone, on 22 ianuarie 2013 - 14:04, said:


in acest moment este in curs de analizare


Anul asta analizeaza. Anul viitor pe la sfarsit se hotarasc si peste trei ani pe vremea anunta ca ramane tot asa.

#32
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Cand incerc combinatia *21*07xxxxxxxx# primesc inapoi "Incorect Password". Nu stiu cum s-ar putea seta o parola la asa ceva...

Acum, fara sa dau idei neaparat, eu as fi in stare sa platesc si o taxa de activare pentru asa ceva. Numai sa scap de al doilea telefon din buzunare.

Edited by George_Catean, 29 January 2013 - 22:47.


#33
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Vodafone, ne poti spune statusul cererilor/rugamintilor noastre ?

#34
usd

usd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 30.05.2012
Am sunat eu si am intrebat. Statusul e: "We don't give a shit". Cu putin noroc se face update la: "Say what?"

#35
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Dupa cum spuneam in alta parte, aveti rabdare pana mai pleaca un milion de clienti din retea, probabil  o sa vina si redirectionarea.

#36
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Tehnic se poate dar nu se vrea.E vorba de frauda care s-ar provoca daca s-ar da drumul la asa ceva,frauda pe care o fac baietii destepti prin tranzit de minute venite prin  conexiuni din afara.
Exemplu sunt siteurile alea ambigue care iti dau voie sa suni mai mult moca in diferite tari.
Cine stie sa explice mai bine sistemul este binevenit sa posteze.

Edited by cristian0007, 06 February 2013 - 14:26.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate