Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Redirectionarea apelurilor la cartela - Editia 2013 -
Last Updated: Aug 17 2016 05:27, Started by
IP-XCENTRIC
, Jan 18 2013 00:34
·
0
#1
Posted 18 January 2013 - 00:59
Va salut si va doresc un An Nou mai bun, poate si cu ceva surprize placute.
A sosit timpul sa facem un topic dedicat, pt. toti cei care simt lipsa unui serviciu de redirectionare apeluri la cartela, sa simtim si noi, utilizatorii, ca suntem ascultati, nu credeti? Prima sugestie de acest fel am facut-o departamentului de relatii cu clientii acu mai bine de 10 ani......Voi cand ati recomandat activarea acestui serviciu la cartela Vodafone? Cine da mai mult? Sa vedem un pic cat de responsivi sunt cei din staff-ul Vodafone Romania la astfel de sugestii care stau in coada de mai bine de 10 ani.... Am uitat sa spun, imi doresc lucrul acesta inca de la lansarea cartelei Connex, oare conteaza lucrul acesta? Edited by IP-XCENTRIC, 18 January 2013 - 00:37. |
#2
Posted 18 January 2013 - 02:11
ii doare undeva in fund.
de exemplu, orange are inca din antichitate un sistem infect de dezactivare al mesageriei vocale. au schimbat ceva? NU in schimb noii veniti pe piata sunt mult mai flexibili: digimobil si cosmo |
#4
Posted 18 January 2013 - 09:43
Buna,
Va multumim pentru propuneri! Le voi adresa catre departamentul atribuit. O zi buna va doresc! |
#5
Posted 18 January 2013 - 10:23
Buna aceasta initiativa,careia ma alatur si eu!Am facut acum ceva vreme aceleasi demersuri si acelasi raspuns robotic l-am primit.Haideti sa initiem o lista de solicitanti si poate vom fi luati de cineva in seama(este valabila si la"altii"!).
|
#6
Posted 18 January 2013 - 10:38
Vodafone, on 18 ianuarie 2013 - 09:43, said:
Buna, Va multumim pentru propuneri! Le voi adresa catre departamentul atribuit. O zi buna va doresc! bineinteles ca nici un feedback pozitiv Edited by total_commander, 18 January 2013 - 10:38. |
#7
Posted 18 January 2013 - 10:45
Uite așa mai aflu și eu lucruri noi despre marele Varzafon. Pe lângă alte servicii de tip epocă de piatră pe care le cunoșteam deja, cum ar fi internetul în hopuri, ca mașina Flintstones, relațiile cu utilizatori din perspectiva mătărângii lui Tarzan, aflu și de cartela varzafon ornată cu mărar, la care nu funcționează redirecționarea, nu de alta, dar e centralista în grevă. Vă doresc un an nou plin de succesuri!
Edited by benis, 18 January 2013 - 10:46. |
#8
Posted 18 January 2013 - 11:04
benis, on 18 ianuarie 2013 - 10:45, said:
Pe lângă alte servicii de tip epocă de piatră pe care le cunoșteam deja, cum ar fi internetul în hopuri, ca mașina Flintstones, Internetul merge oribil pe smartfon. Am renuntat sa mai folosc varzanet-ul de la ei, l-am activat pe cel de la Orange care merge clar mai bine. Cand imi mai trec nervii revin cu detalii. |
#9
Posted 18 January 2013 - 11:05
Subscriu, nu e admisibila lipsa unui serviciu asa rudimentar in anul 2013, cand exista servicii mult mai complexe.
|
#10
Posted 18 January 2013 - 12:07
O alta chestie banala pentru care ei cer bani, este transformarea din SIM in mini/micro SIM si invers. Ar putea face asa:
365px-GSM_Micro_SIM_Card_vs._GSM_Mini_Sim_Card_-_Break_Apart.svg.png 21.01K 48 downloads Dar de ce sa nu jupoaie ei clientii de cativa euro? Alte servicii care exista de cativa ani la provideri seriosi dar in Romania inca nu, ar fi, mai multe SIM-uri pentru acelasi numar, si mai multe numere pe acelasi SIM(nu doar doua cum are acum Vodafone). Chiar si acel serviciu cu doua numere pe SIM poate fi privit ca serviciu premium, deoarece necesita abonamente pe ambele numere. In general, lumea ar vrea sa pastreze pe SIM-ul cu 2 numere, un numar vechi in care nu vrea sa faca investitii lunare ci sa-l pastreze si un numar nou. Vodafone iti forteaza mana in prezent sa bagi banii unde n-ai nevoie. |
|
#11
Posted 19 January 2013 - 11:35
Propun sa adaugam pe acest topic in fiecare zi cel putin un post, sa-l mentinem fresh, pana la implementare...
Sunteti de acord sa facem o lista, a celor care sustin deja acest demers, care sa se completeze pe parcurs? Daca tot avem servicii de retea de tip busola, de ce n-am avea si call forward? Jurnal after Day 1: Za Saga continues.... Cu putin imbold, lumea si-a manifestat interesul pt. un serviciu care lipseste inca de pe vremea Connex-ului, sau mai bine, de la lansarea Vodafone in Romania.... Utilizatorul Vodafone ne-a asigurat ca propunerea a fost trimisa catre departamentul abilitat sa anihileze propunerile userilor- oare pt. a cata oara in ultimii 20 ani? Evident ca nu ne-a lasat un nr. de inregistrare, doar vorbe, cam cum ne duc cu zaharelul de o vreme incoace.... Call forward nu va fi al meu, si nici al vostru, ci al urmasilor urmasilor vostri, daca nu ne urnim un pic, sa dam un exemplu ca nu doar pierdem vremea pe aici, informandu-ne..... |
#12
Posted 20 January 2013 - 23:35
Cine nu a folosit macar o data in viata functia redirect, nu stie ce pierde... Cat de utila v-ar fi o astfel de functie in 2013? Dar in 2023?
|
#13
Posted 21 January 2013 - 00:44
Pe mine acest serviciu m-ar face sa nu mai pot 2 telefoane dupa mine zilnic, unul de Voda UK si unul de Voda RO. Daca ar activa redirectionarea cred ca ar lua mai multi bani de pe mine deoarece un minut international este mai scump decat un minut primit in Roaming si ar avea si un client mai fericit. In situatia mea, cred ca consumul lunar ar creste deoarece toate apelurile primite ar fi si efectuate (nu am chef tot timpul sa car 2 telefoane dupa mine). Am facut reclamatie, ba chiar am trecut si pe abonament pentru asta dar problema nu mi-a fost rezolvata (nu functiona redirectionarea in international), am portat in RDS unde a functionat, dar datorata unor probleme de ordin personal a trebuit sa trec inapoi pe cartela Vodafone.
Sa facem si o petitie? Poate asa ne baga in seama. |
#14
Posted 21 January 2013 - 07:52
lista celor care doresc implementarea serviciului de redirectionare a apelurilor pe cartela prepay spre alt numar decat casuta vocala:
total_commander |
#15
Posted 21 January 2013 - 11:45
Subscriu si eu !
Pe domeniul Prepaid, doar Cosmote si Zapp permit redirectionarile. Poate ca daca Orange s-o trezi primul, poate ca atunci va urma si VDF. |
|
#16
Posted 21 January 2013 - 14:29
Cosconor, on 21 ianuarie 2013 - 11:45, said:
Subscriu si eu ! Pe domeniul Prepaid, doar Cosmote si Zapp permit redirectionarile. Poate ca daca Orange s-o trezi primul, poate ca atunci va urma si VDF. Banuiesc ca la ambele functioneaza doar redirectionare in national ?! Si sa nu uitam de RDS la care redirectionarea functioneaza si national si international. Edited by George_Catean, 21 January 2013 - 14:32. |
#17
Posted 21 January 2013 - 17:24
Am o intrebare pentru reprezentantul Vodafone:vreti sa facem aici o lunga lista cu cei care doresc redirectionarea pe cartele sau cum/ce sa facem sa introduceti acest serviciu?Acel mesaj sec pe care l-am primit si eu si multi altii mi-a/ne-a lasat un gust amar !...
|
#18
Posted 21 January 2013 - 20:23
Acelasi mesaj l-am primit de fiecare data cand am intrebat/cerut acest serviciu. Deci probabil nu se va intampla absolut nimic, poate maxim vor permite redirectionare in ... Zonga.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users