Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

anulare excursie

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,685
  • Înscris: 20.09.2006
Buna ziua,
Problema e in felul urmator: am comandat o vacanta de pe un site de reduceri. Pe acel site de reduceri, la Termeni si conditii scrie ca:

Quote

V. Conditii de returnare
Cumparatorul are dreptul să notifice în scris că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea cuponului, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris pretul contractului. Denuntarea unilaterala se realizeaza printr-un e-mail transmis pe adresa [email protected]
Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă din ziua lucratoare urmatoare datei de primire a voucherului .
In situatia in care clientul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului/serviciului si doreste o inlocuire a unui produs/serviciul, de acelasi gen, trebuie sa existe o interdependenta valorica intre acesta si noul produs/serviciu solicitat.
Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
a) cand cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei primirii cuponului,
B) pentru ofertele care includ cazare cu data de utilizare certa sau daca se specifica corespunzator in termenii voucherului;
c) neutilizarea voucherului in perioada de valabilitate a voucherului;
In cazul voucherelor pentru servicii utilizate (inclusiv cele de turism), cumparatorul nemultumit se poate indrepta direct impotriva Prestatorului, urmand demersurile legale.
Dupa comanda, am trecut la comunicarea direct cu partenerul, care e o agentie de turism, in a carui contract scrie ca:

Quote

TURISTUL nu poate solicita despagubiri agentiei in cazul in care anularea s-a facut ca urmare
a nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in programul anexa, a unui caz de forta
majora sau din vina turistului, inclusiv intarzierea sau neprezentarea la plecare, neindeplinirea
conditilor solicitate la frontiere, lipsa documentelor etc.
In termenii si conditiile site-ului de reduceri nu scrie nicaieri ca odata ce incep sa semnez contractul cu partenerul, termenii si conditiile site-ului de reduceri inceteaza. Asa ca intrebarea mea e, eu citind termenii si conditiile site-ului de reduceri, as putea fi despagubit , sa mi se returneze contravaloarea excursiei? Pentru ca nu au trecut 10 zile de cand am comandat voucherul. Doamna de la agentie, cand am sunat-o, era putin revoltata, ca mi-a facut si rezervarea, si biletele de avion, si eu acum renunt. Ok, dar termenii si conditiile de mai sus spun ca pot renunta in termen de 10 zile fara sa se specifice ca nu se mai poate odata facuta rezervarea, odata semnat contractul cu agentia, si altele.
Multumesc!

#2
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,685
  • Înscris: 20.09.2006
si in plus de asta, pe pagina ofertei de pe site, scrie ca: Este necesar ca dupa confirmarea platii si obtinerea codului unic de validare a voucherului, sa efectuati rezervarea la partenerul nostru in maxim 5 zile, folosind datele de contact tiparite pe voucher.
Ok, eu fac rezervarea in 5 zile si daca vreau sa ma razgandesc in a 7-a zi (cf. termeni si conditii), n-o sa mai pot? din cauza ca deja am inceput colaborarea cu partenerul (agentia de turism) si am semnat contractul??

mi se par chestii care se bat cap in cap

#3
ionut_blue

ionut_blue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 07.08.2011
de pe ce site ai luat reducerea?

#4
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,685
  • Înscris: 20.09.2006
vacantereduse.ro (sper sa nu se considere reclama)
au acolo in josul paginii cu oferta un beculet galben (aprins, evident) si zice ca: "Știai că dacă te răzgândesti în maxim 10 zile de la confirmarea plăţii VacanteReduse îţi dă banii inapoi?"
nu zau

#5
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009

Quote

In termenii si conditiile site-ului de reduceri nu scrie nicaieri ca odata ce incep sa semnez contractul cu partenerul, termenii si conditiile site-ului de reduceri inceteaza. Asa ca intrebarea mea e, eu citind termenii si conditiile site-ului de reduceri, as putea fi despagubit , sa mi se returneze contravaloarea excursiei? Pentru ca nu au trecut 10 zile de cand am comandat voucherul. Doamna de la agentie, cand am sunat-o, era putin revoltata, ca mi-a facut si rezervarea, si biletele de avion, si eu acum renunt. Ok, dar termenii si conditiile de mai sus spun ca pot renunta in termen de 10 zile fara sa se specifice ca nu se mai poate odata facuta rezervarea, odata semnat contractul cu agentia, si altele.
Multumesc!

problema este ca, daca ti-a rezervat si achitat biletul de avion, de aici, iei contactul cu firma de transport, care, are termenii proprii, si de obicei, biletele cele mai ieftine nu se restituie!

#6
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
ce treaba are renuntarea in termen de 10 zile la excursie si primirea banilor inapoi in 30 zile, cu a cere despagubiri ?

#7
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,685
  • Înscris: 20.09.2006
nu e nicio firma de transport, e agentie ("firma de transport" e Blueair, cu care n-am eu treaba in mod direct pana la plecare)
bun, dar eu am platit in numele site-ului (mail-ul de confirmare a platii spune acest lucru). de ce nu e mentionat pe site ca din moment ce incep sa colaborez cu agentia nu mai intru sub incidenta termenilor si conditiilor de pe siteul de reduceri? mi se pare absurd, inseamna ca alea nu se respecta niciodata.
clientul de unde stie asta?

@Alin, vroiam sa ma refer la returnarea banilor nu la despagubiri. credeam ca te-ai prins si tu..

Edited by Talkabout, 17 January 2013 - 15:21.


#8
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
pai spune ca-ti va returna banii, daca indeplinesti conditiile, nu vad unde este problema.

#9
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,685
  • Înscris: 20.09.2006

View PostAlinE, on 17 ianuarie 2013 - 15:23, said:

pai spune ca-ti va returna banii, daca indeplinesti conditiile, nu vad unde este problema.

tocmai m-au sunat spunand ca nu indeplinesc B) pentru ofertele care includ cazare cu data de utilizare certa sau daca se specifica corespunzator in termenii voucherului;
pe pagina ofertei e "• Oferta este valabila in perioada 15 ianuarie - 25 martie 2013. Atentie, locuri limitate!"
asta e data de cazare ferma?!

intr-adevar, la agentie am facut rezervarea in perioada 20-23 martie, dar asta la agentie, nu pe site

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate