Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
anulare excursie
Last Updated: Jan 17 2013 16:23, Started by
Talkabout
, Jan 17 2013 10:18
·
0
#1
Posted 17 January 2013 - 10:18
Buna ziua,
Problema e in felul urmator: am comandat o vacanta de pe un site de reduceri. Pe acel site de reduceri, la Termeni si conditii scrie ca: Quote
V. Conditii de returnare Cumparatorul are dreptul să notifice în scris că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea cuponului, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris pretul contractului. Denuntarea unilaterala se realizeaza printr-un e-mail transmis pe adresa [email protected] Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă din ziua lucratoare urmatoare datei de primire a voucherului . In situatia in care clientul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului/serviciului si doreste o inlocuire a unui produs/serviciul, de acelasi gen, trebuie sa existe o interdependenta valorica intre acesta si noul produs/serviciu solicitat. Cumparatorul nu poate returna produsele/serviciile achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: a) cand cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei primirii cuponului, pentru ofertele care includ cazare cu data de utilizare certa sau daca se specifica corespunzator in termenii voucherului; c) neutilizarea voucherului in perioada de valabilitate a voucherului; In cazul voucherelor pentru servicii utilizate (inclusiv cele de turism), cumparatorul nemultumit se poate indrepta direct impotriva Prestatorului, urmand demersurile legale. Quote
TURISTUL nu poate solicita despagubiri agentiei in cazul in care anularea s-a facut ca urmare a nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in programul anexa, a unui caz de forta majora sau din vina turistului, inclusiv intarzierea sau neprezentarea la plecare, neindeplinirea conditilor solicitate la frontiere, lipsa documentelor etc. Multumesc! |
#2
Posted 17 January 2013 - 11:05
si in plus de asta, pe pagina ofertei de pe site, scrie ca: Este necesar ca dupa confirmarea platii si obtinerea codului unic de validare a voucherului, sa efectuati rezervarea la partenerul nostru in maxim 5 zile, folosind datele de contact tiparite pe voucher.
Ok, eu fac rezervarea in 5 zile si daca vreau sa ma razgandesc in a 7-a zi (cf. termeni si conditii), n-o sa mai pot? din cauza ca deja am inceput colaborarea cu partenerul (agentia de turism) si am semnat contractul?? mi se par chestii care se bat cap in cap |
#4
Posted 17 January 2013 - 15:12
vacantereduse.ro (sper sa nu se considere reclama)
au acolo in josul paginii cu oferta un beculet galben (aprins, evident) si zice ca: "Știai că dacă te răzgândesti în maxim 10 zile de la confirmarea plăţii VacanteReduse îţi dă banii inapoi?" nu zau |
#5
Posted 17 January 2013 - 15:14
Quote In termenii si conditiile site-ului de reduceri nu scrie nicaieri ca odata ce incep sa semnez contractul cu partenerul, termenii si conditiile site-ului de reduceri inceteaza. Asa ca intrebarea mea e, eu citind termenii si conditiile site-ului de reduceri, as putea fi despagubit , sa mi se returneze contravaloarea excursiei? Pentru ca nu au trecut 10 zile de cand am comandat voucherul. Doamna de la agentie, cand am sunat-o, era putin revoltata, ca mi-a facut si rezervarea, si biletele de avion, si eu acum renunt. Ok, dar termenii si conditiile de mai sus spun ca pot renunta in termen de 10 zile fara sa se specifice ca nu se mai poate odata facuta rezervarea, odata semnat contractul cu agentia, si altele. Multumesc! problema este ca, daca ti-a rezervat si achitat biletul de avion, de aici, iei contactul cu firma de transport, care, are termenii proprii, si de obicei, biletele cele mai ieftine nu se restituie! |
#6
Posted 17 January 2013 - 15:18
ce treaba are renuntarea in termen de 10 zile la excursie si primirea banilor inapoi in 30 zile, cu a cere despagubiri ?
|
#7
Posted 17 January 2013 - 15:20
nu e nicio firma de transport, e agentie ("firma de transport" e Blueair, cu care n-am eu treaba in mod direct pana la plecare)
bun, dar eu am platit in numele site-ului (mail-ul de confirmare a platii spune acest lucru). de ce nu e mentionat pe site ca din moment ce incep sa colaborez cu agentia nu mai intru sub incidenta termenilor si conditiilor de pe siteul de reduceri? mi se pare absurd, inseamna ca alea nu se respecta niciodata. clientul de unde stie asta? @Alin, vroiam sa ma refer la returnarea banilor nu la despagubiri. credeam ca te-ai prins si tu.. Edited by Talkabout, 17 January 2013 - 15:21. |
#8
Posted 17 January 2013 - 15:23
pai spune ca-ti va returna banii, daca indeplinesti conditiile, nu vad unde este problema.
|
#9
Posted 17 January 2013 - 16:23
AlinE, on 17 ianuarie 2013 - 15:23, said:
pai spune ca-ti va returna banii, daca indeplinesti conditiile, nu vad unde este problema. tocmai m-au sunat spunand ca nu indeplinesc pentru ofertele care includ cazare cu data de utilizare certa sau daca se specifica corespunzator in termenii voucherului; pe pagina ofertei e "• Oferta este valabila in perioada 15 ianuarie - 25 martie 2013. Atentie, locuri limitate!" asta e data de cazare ferma?! intr-adevar, la agentie am facut rezervarea in perioada 20-23 martie, dar asta la agentie, nu pe site |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users