Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
1.4 TSI vs 1.6 TDI
#19
Posted 06 January 2013 - 09:53
zuba, on 05 ianuarie 2013 - 23:15, said:
Masina o voi folosi pentru deplasari zilnice cam 15 km in afara Ploiestiului, mai putin prin oras si cate un drum saptamanal la brasov. Pasiunea imi dicteaza sa optez pentru TSI dar ratiunea ma indreapta catre economicul TDI. Si venind de pe un Golf 5 TSI 140cp ma gandesc serios sa-mi iau noul TSI caruia cu un chiptuning sa-i sporesc herghelia la 140+ cai si 240Nm. Mai analizez... Daca sunt 15 km dus, si inca 15 intors atunci cel mai indicat ar fi TDI-ul, daca este 15 km dus intors.... eu as lua TSI-ul, pentru ca in 7,5 km nici nu apuci sa-l incalzesti calumea. Mai e si motor mic. La mine se incalzeste in 6 km la mers in afara localitatii. In oras nu stiu, nu folosesc masina doar in oras niciodata. Primul meu drum, in fiecare dimineata este un drum in afara orasului, vara se incalzeste la temperatura optima in 4km, iarna in 6km. Pe cand motorul pe benzina se incalzeste in 1.7-2 km vara-iarna. Iar motorul Diesel cand e rece consuma muuuult. Sunt sigur ca in primii 6 km, iarna, consum mai putin cu Benzinarul. |
#20
Posted 06 January 2013 - 09:59
test_driver, on 06 ianuarie 2013 - 09:53, said:
Iar motorul Diesel cand e rece consuma muuuult. Sunt sigur ca in primii 6 km, iarna, consum mai putin cu Benzinarul. Edited by sandu bogdan, 06 January 2013 - 10:00. |
#21
Posted 06 January 2013 - 10:25
spunea cineva mai devreme ca TDI-ul scoate fum. La noile TDI-uri CR cu DPF e aproape imposibil daca motorul e in parametrii si DPF-ul Ok, ca si la celelate dieseluri de ultima generatie. In conditiile in care cumperi masina cu km putini, iar pretul unui litru costa cat costa, eu vad dieselul ca fiind castigator. Diferenta de 2-3 litrii la suta se simte si la un concediu mai lung, apoi la un an de folosire.
|
#22
Posted 06 January 2013 - 10:35
Problemele legate de distributie apar preponderent la 1.2TSI.
Dizal cu fum ?? Vorbim de G6, nu ? Sincer, as merge totusi pe 1.4TSI pentru un plus de dinamica. Daca nu e musai, sa fie dizal. |
#23
Posted 06 January 2013 - 10:46
sandu bogdan, on 06 ianuarie 2013 - 09:59, said:
Orice motor rece consuma ceva mai mult, dar in nici un caz muuuuult mai mult. Eu am indicator de consum si mediu dar si instaneu, diferenta e mica intre un drum cu motorul rece si unul cu motorul cald, undeva cam 1-2 litri la suta in plus. Adica cu motorul rece si daca e trafic liber pana la servici dus-intors imi ia cam 7-8% si daca e cald ia 6-7%. In conditiile in care la 100km/h in treapta 5 imi consuma aproximativ 5 si ceva la cald, cand e rece se duce in 7 spre 8 pe consumul instant. Eu zic ca e ceva diferenta. Ma refer iarna cand e rece motorul. Si daca tot drumul tau se desfasoara cu motoru rece, consumul se duce naibi, la fel si motorul dupa o perioada de timp. |
#24
Posted 06 January 2013 - 12:49
filipxxx, on 06 ianuarie 2013 - 10:25, said:
spunea cineva mai devreme ca TDI-ul scoate fum. La noile TDI-uri CR cu DPF e aproape imposibil daca motorul e in parametrii si DPF-ul Ok, ca si la celelate dieseluri de ultima generatie. In conditiile in care cumperi masina cu km putini, iar pretul unui litru costa cat costa, eu vad dieselul ca fiind castigator. Diferenta de 2-3 litrii la suta se simte si la un concediu mai lung, apoi la un an de folosire. acolo sunt cele mai grele exploatari, bara la bara, porniri dese, semafoare, maxim viteza a-3a farte des, a4-a mai rar bineinteles si mers subturat, singurele masini care au rezistat pe taxi au fost Hyundai accenturile si Kia ceedurile, toate tdi-urile de pe taxi au avut probleme mi se pare ca mai e si un mondeo diesel modelul nou, nu prea il vad pe treaba, dar nu`i vad un viitor prea stralucit pe taxi aaa si mai sunt hdi-urile de pe peugeot, destul de reusite |
#25
Posted 06 January 2013 - 12:55
Taxi de unde?
În Europa am văzut TDI cu SUTE de mii de km și mergeau foarte bine. |
#26
Posted 06 January 2013 - 15:25
Cutzu, on 06 ianuarie 2013 - 12:49, said:
eu urmaresc fiabilitatea pe taxi Cutzu, on 05 ianuarie 2013 - 16:21, said:
tdi-urile gafaie in primi 2 ani, plus fum, plus zgomot inconfundabil marca vw test_driver, on 06 ianuarie 2013 - 09:53, said:
La mine se incalzeste in 6 km la mers in afara localitatii. In oras nu stiu, nu folosesc masina doar in oras niciodata. Primul meu drum, in fiecare dimineata este un drum in afara orasului, vara se incalzeste la temperatura optima in 4km, iarna in 6km. Pe cand motorul pe benzina se incalzeste in 1.7-2 km vara-iarna. Iar motorul Diesel cand e rece consuma muuuult. Sunt sigur ca in primii 6 km, iarna, consum mai putin cu Benzinarul. N-are importanta cat de repede se incalzeste, ca oricum caldura face aproape imediat, chiar mai repede decat un benzinar. Eu pana la munca afac 3 km si, din lene, ii fac exclusiv cu un TDI de 2.0. Iarna imi consuma 8-10, vara 6-8, depinzand de trafic. Un benzinar, pe o asemenea distanta, nu ar putea sa se apropie de consumul meu test_driver, on 06 ianuarie 2013 - 10:46, said:
Si daca tot drumul tau se desfasoara cu motoru rece, consumul se duce naibi, la fel si motorul dupa o perioada de timp. Nu te supara pe mine, dar afirmatia asta este amuzanta. Ce uzeaza mai mult motorul, 5.000 drumuri scurte, cu motorul rece, de 3 km, sau 5.000 de drumuri, mai lungi, de 50 km? Discutabil, as gasi cateva argumente in favoarea primei variante, dar nu e dracul atat de negru cum se bate ocaua pe forumuri. Masina mea are 180.000 km in 4 ani si n-am vazut vreodata becul de la dpf aprins. Totusi, eu as alege TSI-ul pentru ca-mi plac mai mult benzinarele, dar daca autorul considera ca economia realizata de TDI merita, atunci sa mearga pe el Edited by valitudor, 06 January 2013 - 15:28. |
#27
Posted 06 January 2013 - 15:48
#28
Posted 06 January 2013 - 15:57
Vorbim la modul general?
La mine la Subaru se încălzea chiar mai repede. Un diesel care nu ajunge niciodată la temperatura normală, nu e o companie plăcută. Căldură mai repede nu face în veci, mă pot pronunța din experiență directă. Sunt sisteme suplimentare uneori, electrice sau de altă natură. Dacă nu le ai, mai greu. |
|
#30
Posted 06 January 2013 - 19:40
Am un 1.9 tdi din 1998 care baga aer caldut destul de repede (maxim 2 km) si are cald-cald cu mult inainte sa ajunga antigelul la 90 de grade.
Intre masinile din subiectul topicului as alege benzinarul. E mai tentant pt mine, iar in ce priveste fiabilitatea oricum au ajuns amandoua mult prea complicate ca sa-ti mai bati capul. Oricare pica o sa te doara capul rau |
#31
Posted 06 January 2013 - 20:14
valitudor, on 06 ianuarie 2013 - 15:25, said:
N-are importanta cat de repede se incalzeste, ca oricum caldura face aproape imediat, chiar mai repede decat un benzinar. Benzinarul meu baga caldura dupa ~30 secunde de la pornirea motorului, asta in conditii de ~-10 grade, pana ca acul de la temperatura sa inceapa sa se ridice (incepe sa se ridice pe 45 grade temperatura lichidului de racire). valitudor, on 06 ianuarie 2013 - 15:25, said:
Eu pana la munca afac 3 km si, din lene, ii fac exclusiv cu un TDI de 2.0. Iarna imi consuma 8-10, vara 6-8, depinzand de trafic. Un benzinar, pe o asemenea distanta, nu ar putea sa se apropie de consumul meu valitudor, on 06 ianuarie 2013 - 15:25, said:
Nu te supara pe mine, dar afirmatia asta este amuzanta. Ce uzeaza mai mult motorul, 5.000 drumuri scurte, cu motorul rece, de 3 km, sau 5.000 de drumuri, mai lungi, de 50 km? Discutabil, as gasi cateva argumente in favoarea primei variante, dar nu e dracul atat de negru cum se bate ocaua pe forumuri. Masina mea are 180.000 km in 4 ani si n-am vazut vreodata becul de la dpf aprins. Totusi, eu as alege TSI-ul pentru ca-mi plac mai mult benzinarele, dar daca autorul considera ca economia realizata de TDI merita, atunci sa mearga pe el La obiect, as alege benzinarul, pentru ca nu-mi plac motoarele diesel. Edited by closchkutza, 06 January 2013 - 20:17. |
#32
Posted 06 January 2013 - 20:54
closchkutza, on 06 ianuarie 2013 - 20:14, said:
Un motor care merge de-a pururea rece nu va fi in veci un motor fericit, indiferent ca-i diesel sau benzinar. De aici intelege fiecare ce vrea. closchkutza, on 06 ianuarie 2013 - 20:14, said:
La obiect, as alege benzinarul, pentru ca nu-mi plac motoarele diesel. Edited by sandu bogdan, 06 January 2013 - 20:55. |
#33
Posted 06 January 2013 - 22:46
c6t9, on 06 ianuarie 2013 - 15:57, said:
Vorbim la modul general? La mine la Subaru se încălzea chiar mai repede. Un diesel care nu ajunge niciodată la temperatura normală, nu e o companie plăcută. Căldură mai repede nu face în veci, mă pot pronunța din experiență directă. Sunt sisteme suplimentare uneori, electrice sau de altă natură. Dacă nu le ai, mai greu. 1.6 TDI are incalzire auxiliara standard, caldura vine mult inainte de a se incalzi lichidul de racire. closchkutza, on 06 ianuarie 2013 - 20:14, said:
Mai repede ca un motor pe benzina baga caldura un diesel care are sistem electric de incalzire suplimentara. Fara ala, mergi cu suba pe tine si cu manusi pe maini iarna, indiferent cine este fabricantul motorului repectiv. De asemenea, TSI-urile se incalzesc ceva mai greu decat un motor aspirat. closchkutza, on 06 ianuarie 2013 - 20:14, said: Cam asa consuma si masina mea, cei drept nu fac trasee atat de scurte ci cam de 3 ori mai lungi (cu exceptia ca vara consumul sta pe la 8) Nu exista benzinar sa scoata un consum de diesel, (vorbind de motoare echivalente) si totusi benzinarul sa se incalzeasca mai repede. Ar fi ilogic sa fie asa closchkutza, on 06 ianuarie 2013 - 20:14, said:
Un motor care merge de-a pururea rece nu va fi in veci un motor fericit, indiferent ca-i diesel sau benzinar. De aici intelege fiecare ce vrea. Raspunde la o intrebare simpla: Daca un motor are o uzura foarte mare atunci cand porneste rece si merge 3 km, multiplicat de x ori, acelasi motor va avea o uzura mai mica daca ar porni tot rece si ar merge 50 km, multiplicat tot de x ori? Eu cred ca nu, ca doar ceilalti 47 km nu-i repara ce au stricat primii 3 km. sandu bogdan, on 06 ianuarie 2013 - 20:54, said:
O parere subiectiva, preconceputa si fara motivatie reala. Edited by valitudor, 06 January 2013 - 22:44. |
|
#34
Posted 06 January 2013 - 22:46
Ungere.
Dacă are sistem suplimentar, e altceva. Am avut vreo 2 mașini, nu-mi sunt chestii necunoscute. Asta nu înseamnă că diesel bagă mai repede. Legat de sistemul de răcire, e pus să răcească, dacă are ce. Unele mașini au acum sisteme care chiar blochează accesul aerului. Pe vremuri foloseam diverse opeitoare. Nu mai faceți confuzii. |
#35
Posted 06 January 2013 - 22:50
Stai sa ne intelegem. Eu nu vorbeam de diesel vs benzinare. Eu vorbeam despre subiectul topicului. TDI-ul baga caldura mai repede.
Ce vrei sa spunui cu "ungere", cui i te adresezi? Citeaza si tu, te rog. La fel si despre "confuzii" |
#36
Posted 06 January 2013 - 22:58
valitudor, on 06 ianuarie 2013 - 22:46, said:
Nu, eu nu vorbesc la modul general, ci chiar de subiectul acestui topic. 1.6 TDI are incalzire auxiliara standard, caldura vine mult inainte de a se incalzi lichidul de racire. Sa inteleg ca m-ai citat pentru ca ma aprobi? Daca nu, ce am scris mai sus este valabil. 1,6 TDI are incalzire auxiliara electrica standard. valitudor, on 06 ianuarie 2013 - 22:46, said:
Consumul ala era dat la un traseu de 3 km, ca daca fac 12-15 km de la plecarea de pe loc, consumul scade sub 7 indiferent de temperatura de afara. Vara nu mai vorbesc. Nu exista benzinar sa scoata un consum de diesel, (vorbind de motoare echivalente) si totusi benzinarul sa se incalzeasca mai repede. Ar fi ilogic sa fie asa Insa daca scoate cat zici...cu atat mai bine. Pe mine nu ma afecteaza cu nimic..ca doar nu-s la intrecere. valitudor, on 06 ianuarie 2013 - 22:46, said:
Nu prea stiu ce face un motor fericit, insa daca te referi fiabilitate nu stiu daca ai dreptate. Raspunde la o intrebare simpla: Daca un motor are o uzura foarte mare atunci cand porneste rece si merge 3 km, multiplicat de x ori, acelasi motor va avea o uzura mai mica daca ar porni tot rece si ar merge 50 km, multiplicat tot de x ori? Eu cred ca nu, ca doar ceilalti 47 km nu-i repara ce au stricat primii 3 km. Diferenta este data de faptul ca atunci cand motorul este rece uleiul se contamineaza cu benzina. Cand uleiul se incalzeste, se "curata" de benzina din el, aceasta evaporandu-se. Daca se merge doar cu motorul rece atunci acest lucru nu se mai intampla si capacitatea de lubrefiere a uleiului are de suferit din aceasta cauza, implicit si motorul. Eu vad uzura raportata la numar de km, nu la altceva si, aici banuiesc ca nu ai cum sa ma contrazici, un motor care are 200.000km facuti in modul pornit si mers 50km (4000 cicluri de pornire, cu functionare in temperatura de regim) va fi mult mai fericit decat unul care a facut cei 200.000km in ciclu pornire si mers 3km (66.666 cicluri de pornire, fara a ajunge la temperatura de regim). Ca fapt divers, la Toyota in manualul de utilizare se recomanda ca iarna lungimea minima a unui drum sa fie de 5km. Oare de ce? Edited by closchkutza, 06 January 2013 - 23:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users