Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Probleme cu numerele portate in Digi? Exemple...

- - - - -
  • Please log in to reply
403 replies to this topic

#361
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014
In cazul in care este vorba de Optim Nelimitat se achita taxa de activare (48.39 lei) , taxa de utilizare a retelei (241.94 lei) + reducerile acordate pana la momentul portarii din retea sau a rezilierii.
S-a beneficiat si de telefon cand ati contractat acest abonament?

#362
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006

 DIGI_Helper, pe 11 aprilie 2016 - 13:19, a scris:

In cazul in care este vorba de Optim Nelimitat se achita taxa de activare (48.39 lei) , taxa de utilizare a retelei (241.94 lei) + reducerile acordate pana la momentul portarii din retea sau a rezilierii.
S-a beneficiat si de telefon cand ati contractat acest abonament?
NU s-a beneficiat de telefon
Am trimis PM

Edited by Bomby, 11 April 2016 - 13:28.


#363
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,539
  • Înscris: 21.03.2005
Cred ca in contract se specifica acces la retea. Nu faptul ca toti operatorii din lume trebuie sa fie interconectati.
Asa cum ai zis si tu, e un broker ce face legatura intre anumite retele din tari diferite.
Ce nu le-o merge, ce setari sau intelegeri contractuale au, habar n-am.
Cert e ca eu nu cred ca are vreo vina operatorul tau, indiferent ca ar fi fost vorba de oricare dintre D.O.V.T., asa ca, din punctul meu de vedere, nu vad de ce ar fi privit ca o nefunctionalitate.

Ca o arzi tu cu email-uri, cu ANPC, ANCOM, T-cehia si altele, irelevant.
Pari un om de bun simt. Si cu demnitate. Nu as vrea sa imi schimb parerea.

#364
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006
Multumesc pentru lamuriri Melody.
De fapt lucrurile sunt purin mai nuantate si in acelasi timp mai clare. De obicei (nu am reusit sa aflu daca acest model este aplicat in Romania) bazele de date continand numerele alocate operatorilor de telefonie sunt localizate in interiorul tarii. Odata ce un apel telefonic sau SMS soseste in tara el este directionat, pe baza datelor din acea baza de date, catre operatorul care opereaza numarul respectiv. Brokerii sau carausii nu au nici o treaba cu livrarea serviciului catre destinatie.
Bine inteles ca nu toti operatorii din toata lumea trebuie sa fie conectati. Dar treaba asat nu impiedica livrarea apelului sau SMS-ului la destinatie.
Dar sa nu ne adancim in detalii tehnice pentru ca pe de o parte nu am reusit sa aflu la amanunt modelul implementat in Romania si pe de alta parte pentru ca atunci, din pacate, s-ar releva faptul ca portarea de care am beneficiat din partea RCS este deficitara.

In toata istoria asta apetenta RCS de a incerca rezolvarea problemei a fost ZERO.
Am luat EU legatura cu reteaua de unde nu vin SMS-urile, adica T-Mobile Cehia, si de acolo am primit raspunsuri si intrebari pentru continuarea investigarii deranjamentului.
Am transmis aceste email-uri catre RCS asteptand raspunsuri la intrebari. Nu am primit niciodata vreun raspuns de la RCS.

RCS, desi in site-ul lor exista posibilitatea de a selecta faptul ca doresc raspuns prin email, mi-a raspuns o singura data, la prima sesizare, prin telefon ... la un moment dat un operator de call-center m-a sunat si mi-a recitat o propozitie din care se intelegea ca ei au facut tot ce trebuie si ca daca nu merge bine este de vina ANCOM-ul. Am incercat sa detaliez cu operatorul respectiv dar am constatat ca nu putea mai mult decat sa repete la nesfarsit propozitia pe care deja mi-o recitase.

Am zis eu de ANPC ceva? chiar sa nu-mi aduc aminte? greu de presupus dupa cate ma cunosc ... si cred ca ma cunosc destul de bine.

Am transmis solicitarea de rezolvare a problemei la ANCOM in speranta ca ei vor fi mai convingatori si vor face ca RCS sa rezolve problema. Si uite ca n-a fost asa, ANCOM mi-a comunicat ca nu are cum sa forteze un operator sa rezolve o problema a unui client. In acelasi timp ANCOM a subliniat faptul ca i se pare normal ca RCS sa preai problema si sa o rezolve atata vreme cat el este cel care a derulat procedura de portare.

Pe mine nu ma preocupa ce este relevant sau irelevant, ma preocupa numai rezolvarea problemei.
Actiunile desfasurate de mine in legatura cu acest subiect au avut sensul clar de a ajuta la rezolvarea propriei mele probleme. Faptul ca "au avut sens" este confirmat si de raspunsul ANCOM care arata ca problema se poate rezolva daca cei doi operatori (operatorul sursa si operatorul destinatie) stabilesc un program comun de investigare care porneste de la supravegherea traseului unui SMS emis din reteaua sursa, la un moment clar stabilit (zi, ora, minut) intre cei doi operatori.

In ceea ce priveste bunul meu simt sau demnitatea mea le stiu eu mai bine decat cei ce nu ma cunosc asa ca, pentru mine, mai important este cum ma vad si apreciez eu decat daca unii sau altii isi schimba sau nu parerea.

Sunt tare curios cum e cu arsu' ... eu ard gaz in centrala termica pentru incalzire si prepararea apei menajere. Nu stiam ca pot arde si email-uri ... ca in felul asta poate m-ar costa mai putin ... :-)

Edited by Bomby, 11 April 2016 - 23:39.


#365
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,783
  • Înscris: 25.07.2004
@Bomby, mare majoritatea a taxelor de reziliere sunt clauze abuzive. Incearca pe la ANPC, nu plati pana nu-ti confirma ANPC-ul

"RCS&RDS a fost obligată de instanță să elimine din toate contractele mai multe clauze abuzive inserate de către operatorul telecom, faptă al cărei caracter contravențional a fost constatat de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) în iunie 2015. Decizia poate fi atacată cu apel."

SURSA

#366
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006

 micutu82, pe 12 aprilie 2016 - 07:55, a scris:

@Bomby, mare majoritatea a taxelor de reziliere sunt clauze abuzive. Incearca pe la ANPC, nu plati pana nu-ti confirma ANPC-ul

"RCS&RDS a fost obligată de instanță să elimine din toate contractele mai multe clauze abuzive inserate de către operatorul telecom, faptă al cărei caracter contravențional a fost constatat de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) în iunie 2015. Decizia poate fi atacată cu apel."

SURSA

Multumesc micutu82.
O informatie de real folos, auzisem ceva dar nu aprofundasem. Multumesc de asemenea pentru sursa.  Posted image

#367
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006
Ieri 13.04.2016 s-a efectuat re-portarea inapoi in Orange.
Pana la ora la care scriu, 00:40, am facut o multime de teste.
Am trimis si receptionat SMS, MMS si apeluri catre China, Israel, Cua, Canada, Germania, Italia, Austria, Cehia, Slovacia, Bulgaria.
Evident ca nu catre toti operatorii din tarile enumerate ci catre persoanle cu care corespondez in mod curent.
Totul merge perfect.

Si-mi aduc acum aminte despre comentarii de genul:
- Cehul e de vina, el trebuie sa rezolve (cata siguranta ! ... de fapt chestia asta mi-a spus-o operatorul de call-center de la RCS prima si ultima data cand am primit vre-un feed-back de la ei)
- Cehul ala e cam paralel (parca daca era intersect ar fi fost altceva)
- Cert e ca eu nu cred ca are vreo vina operatorul tau (certitudinea, asa cum este construita propozitia, se refera la faptul ca cel care a scris-o "nu crede" ... da se poate sa fie o certitudine chestia asta)
- Pari un om de bun simt. Si cu demnitate. Nu as vrea sa imi schimb parerea ( ... ce chestie ... da' oare cel ce a scris avea o parere despre mine inainte de a ma cunoaste? ... interesant ... n-am mai dat peste asa ceva)
- etc. etc.

Credeti ca Cehul de la T-Mobile vazand ca am revenit la Orange (nu stiu cum ar putea el sa vada chestia asta) s-a pus repede pe treaba si a setat tot felul de chestii, pe care nu le stim, si mi-a facut sa mearga semeseu'?
Sau credeti ca totusi RCS a cam zbarcit-o cu portarea numarului meu?
Eu personal, dupa cate am citit si invatat despre telefonia celulara si modelele de implementare in cele 3 luni cat am fost abonat RCS, vazand ca "Cehu'" totusi mi-a raspuns la sesizare desi nu sunt abonatul lor si mi-a solicitat raspunsuri de la RCS la intrebarile pe care le avea pentru a incerca diagnosticarea, si constatand INDIFERENTA crasa de care a dat dovada RCS in toate aceste 3 luni (un singur raspuns telefonic, desi eu am solicitat raspuns prin e-mail, prin care am fost anuntat oficial ca RCS a facut tot ce trebuie), sunt deja convins ca banuiala mea initiala, ca RCS a facut portarea defectuos, s-a confirmat astazi.

Edited by Bomby, 14 April 2016 - 00:06.


#368
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,783
  • Înscris: 25.07.2004
Cam asa sunt "personajele" de pe aria digi. Întotdeauna este vinovat utilizatorul :D

#369
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006
Asa se pare ca este, micutu82.
Voi reveni cu detalii cand voi primi ultima factura de la RCS.
Ma astept la o lupta ... Posted image

Edited by Bomby, 14 April 2016 - 13:19.


#370
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,539
  • Înscris: 21.03.2005

 Bomby, pe 14 aprilie 2016 - 13:19, a scris:

Voi reveni cu detalii cand voi primi ultima factura de la RCS.
Mana sus cine este interesat de acele detalii...  Nimeni?



#371
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006
Te inteleg melody ... nu te poti abtine ... e oarecum normal.
Totusi s-ar putea ca unii sa fie interesati de taxele pe care RCS le aplica in cazul rezilierii contractului inainte de termen.
S-ar putea sa fie interesati de asemenea daca exista posibilitati de a scapa de ele sau macar de unele din ele.
Acestea sunt detaliile de care vorbeam.

#372
ccristian

ccristian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 12.12.2006
De cateva zile am observat ca nu pot apela un numar de DiGi portat din Orange.
Apel Orange --> DiGi nu merge (efectiv se inchide apelul fara nici un fel de ton).
Apel Telekom --> acelasi DiGi merge OK.

Am facut incercari succesive Orange --> DiGi si apelul e imposibil. Mentionez ca acum o saptamana mergea. De asemenea am fost avertizat si de terti ca nu ma pot suna pe Digi.

Pot deschide un tichet la ei sau cum se procedeaza in asemenea situatii.

#373
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006
Trebuie sa deschizi ticket pe:    https://digicare.rcs....ro/#/ticketing    si, eventual, sa retransmiti aceiasi sesizare utilizand link-ul: http://www.rcs-rds.r...legatura-cu-noi .
Succes.

Edited by Bomby, 18 April 2016 - 15:41.


#374
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014
@ccristian - Te rog sa ma contactezi in PM cu codul de client si te voi ajuta.

#375
Bomby

Bomby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.04.2006
Uite ca a venit si momentul adevarului.
In ciuda faptului ca RCS n-a dat curs nici unei invitatii din partea T-Mobile Cehia de a colabora pentru rezolvarea problemei cu care ma confruntam, in ciuda faptului ca nu am primit nici un fel de reactie la nenumaratele mail-uri transmise si sesizari efectuate prin intermediul portalului lor, acum, dupa portarea numarului inapoi in Orange (nu mai am nici un fel de probleme la Orange), RCS a ales sa-mi trimita o factura care contine un articol intitulat "Despagubire (penalitate) denuntare unilaterala" in valoare de 406,84 lei.
Ma intreb ... despagubire pentru ce? Cu ce am pagubit eu RCS? Nu cumva RCS m-a pagubit pe mine timp de 3 luni cand a trebuit sa utilizez alte mijloace de comunicare cu colaboratorii mei din Cehia?
Si daca ma uit cu atentie valoarea penalitatii este aproape egala cu abonamentul pe 21 luni, adica ceea ce a ramas dupa ce am parasit RCS.
(Cum nu mi-am inchipuit ca RCS nu va fi in stare sa livreze serviciul complet, atata vreme cat ceilalti operatori pot, am semnat contract de 24 luni. N-aveam de gand sa ma tot mut de colo colo, am altceva de facut mai interesant si mai placut)
Cu alte cuvinte RCS imi cere sa-i platesc un serviciu care sigur nu va fi livrat.
Interesant, trist, incredibil, dezamagitor, enervant.
Am transmis toate detaliile la ANPC, mail-urile trimise catre RCS, corespondenta purtata cu T-Mobile Cehia, copia contractului, factura de penalitati, scrisoarea mea catre ANCOM impreuna cu raspunsul primit. Nu am avut nici un raspuns scris (email) de la RCS pe care sa-l pot trimite la ANPC.
Sa vedem ce se intampla.

Edited by Bomby, 24 June 2016 - 09:47.


#376
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Bravo. Sa ne tii la curent.

#377
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,783
  • Înscris: 25.07.2004

 Bomby, pe 24 iunie 2016 - 09:38, a scris:

Uite ca a venit si momentul adevarului.
In ciuda faptului ca RCS n-a dat curs nici unei invitatii din partea T-Mobile Cehia de a colabora pentru rezolvarea problemei cu care ma confruntam, in ciuda faptului ca nu am primit nici un fel de reactie la nenumaratele mail-uri transmise si sesizari efectuate prin intermediul portalului lor, acum, dupa portarea numarului inapoi in Orange (nu mai am nici un fel de probleme la Orange), RCS a ales sa-mi trimita o factura care contine un articol intitulat "Despagubire (penalitate) denuntare unilaterala" in valoare de 406,84 lei.
Ma intreb ... despagubire pentru ce? Cu ce am pagubit eu RCS? Nu cumva RCS m-a pagubit pe mine timp de 3 luni cand a trebuit sa utilizez alte mijloace de comunicare cu colaboratorii mei din Cehia?
Si daca ma uit cu atentie valoarea penalitatii este aproape egala cu abonamentul pe 21 luni, adica ceea ce a ramas dupa ce am parasit RCS.
(Cum nu mi-am inchipuit ca RCS nu va fi in stare sa livreze serviciul complet, atata vreme cat ceilalti operatori pot, am semnat contract de 24 luni. N-aveam de gand sa ma tot mut de colo colo, am altceva de facut mai interesant si mai placut)
Cu alte cuvinte RCS imi cere sa-i platesc un serviciu care sigur nu va fi livrat.
Interesant, trist, incredibil, dezamagitor, enervant.
Am transmis toate detaliile la ANPC, mail-urile trimise catre RCS, corespondenta purtata cu T-Mobile Cehia, copia contractului, factura de penalitati, scrisoarea mea catre ANCOM impreuna cu raspunsul primit. Nu am avut nici un raspuns scris (email) de la RCS pe care sa-l pot trimite la ANPC.
Sa vedem ce se intampla.

Taxele sunt abuzive. Apelează cu încredere la ANPC

#378
iulianis

iulianis

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 01.08.2006
Ei bine, păcat că n-am citit topicul ăsta înainte de a mă ”porta” la Digi. Acum am probleme cu Facebook și Snapchat și naiba știe ce alte site-uri/aplicații că n-au trecut decât 2 zile de la portare. Nu primesc sms-uri din afară. Halal. Și eram fan. Aveam toate serviciile (cablu, internet, mobil, fix, storage). Și plănuiam să mă mut cu toată familia. Acum m-am liniștit...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate