![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme cu numerele portate in Digi? Exemple...
Last Updated: Jan 16 2023 20:32, Started by
IP-XCENTRIC
, Jan 03 2013 19:32
·
3

#19
Posted 06 January 2014 - 10:45

astazi am incercat din nou si am primit codul. probabil viber trimite doar o data pe zi codul.
|
#20
Posted 14 January 2014 - 19:40

@Syneweap: ai rezolvat ceva cu Google, ai primit sms?
Din ce observ, nici la mine nu ajung sms-urile pt. Remindere din Google Calendar, lucru regretabil de altfel daca stau sa ma gandesc ca tot prin sms se verifica identitatea titularului la schimbare de parola pe gmail...... Ati putea confirma problema cu sms-urile Google? Ce zice si Google: Quote You've ported your mobile phone number If you've just switched mobile providers while keeping the same phone number (i.e. you've ported your number), Google Calendar's SMS feature might not work immediately. Please wait for a few weeks and try again. Edited by IP-XCENTRIC, 14 January 2014 - 19:42. |
#21
Posted 15 January 2014 - 12:45

Cu Viber am reuşit activarea după vreo trei reîncercări, reinstalare app, golit cache app, a mers într-un final. Din Google Account din păcate NU am primit SMS, am încercat vreo două zile la rând şi până la urmă am folosit alt nr. de la o cartelă neportată. Nu înţeleg ce măsa are pt. că numărul ăsta e portat din martie anul trecut, nu de vreo săptămână două.
Edited by Syneweap, 15 January 2014 - 12:48. |
#22
Posted 13 February 2014 - 18:56

Astazi a fost o zi foarte activa pt. RDS, ba mai intind o fibra, ba isi mai aduc aminte ca am depus o sesizare in privinta sms-urilor care nu ajung pe numerele portate in Digi, numere Vodafone.
Concret, ma suna pe la prinz o doamna, "in legatura cu sesizarea depusa!". Eu: - Care din ele? Dna: : - Sesizarea ca nu primiti sms. Am verificat si totul functioneaza(cred ca se referea la receptionarea sms-urilor in general). Eu: - Ce functioneaza? Dna: Sms-urile. Eu(uimit): Sms-urile de la Google? Dna: ?! Eu: Sa va explic cum e cu safety policy-ul Google/Gmail. ... Dna: Ok, stati un pic sa verificam si noi si revin cu-n telefon. Eu: Va rog! Dupa un sfert de ora, Dna revine: Dna: Alo, daca sunteti ocupat revin! Eu: Ah nu, eram intr-o convorbire pe linia cealalta(Abia scapasem politicos de un prieten care vroia sa se-ntinda mai mult la vorba cu ceva planuri de week-end)....Scuze. Dna: Am verificat, am trimis sms in Digi.Mobil pt. verificare cont Google si functioneaza! Eu: !>:?! Dna: Nu trebuie sa credeti tot ce se scrie pe net! (ii pomenisem ca citisem de problemele astea si ca tin legatura cu alti co-suferinzi intr-ale receptionarii sms-urilor). Eu: Ati primit sms de la Google pe un Digi? Dna: Confirm. Eu: Pe un numar Vodafone portat in Digi? Dna: !>:?! Eu: Da, numar portat! Ala face probleme, pt. el facusem sesizarea. Dna: Revin cu-n telefon! (Si n-a mai revenit...O fi descoperit BUBA) Hai ca poate o scoatem la capat si vom avea si sms de verificare google sau sms alerts din GCalender! ![]() Edited by IP-XCENTRIC, 13 February 2014 - 19:10. |
#23
Posted 14 February 2014 - 10:30

Mda, cu parere de rau trebuie sa aduc un update pe topic, din pacate din punctul RDS-ului de vedere mesajele se transmit, problema e la Google!
Adicatelea, solutia propusa a fost sa ma adresez eu la Google cu o sesizare, pt. indreptarea situatiei, lucru pe care l-am si facut deja de la descoperirea problemei.... Se spala pe maini si plaseaza problema in curtea clientului! Bravos! Logic mi se pare sa investigheze nitel situatia si sa rezolve ca de la operator la operator, nu de la client final la operator. Dar cunoastem genul acesta de scuze, clientul este intotdeauna de vina, chiar daca de data asta doar a portat un numar, restul depinzand in totalitate de cei 2 operatori implicati. |
#24
Posted 14 February 2014 - 10:37

Si ce te face sa crezi ca problema e la RDS ?
Verifica daca nu cumva problema apare si la persoane ce au facut portari din Vodafone in Cosmote de exemplu sau din Orange in Vodafone. Daca problema cu trimiterea de SMS-urile la numerele portate e in curtea Google ? |
#25
Posted 14 February 2014 - 11:30

Tot ce se poate, mai mult ca sigur operatorul cu care Google lucreaza si care are interconectari cu RDS are problemele respective.
Insa, mi se pare nedrept faptul ca tot clientul final are de suferit si este pus in situatia de a rezolva singur situatia. RDS ofera un serviciu de telefonie, dar nu precizeaza limitarile respective, macar in treacat.... Receptionarea sau imposibilitatea de a receptiona mai exact sms-uri/apeluri in reteaua Digi pe numerele portate ar trebui sa fie si prioritatea RDS, nu numai a clientului! Nu trebuie sa descoperi, dupa ce te abonezi si te portezi in Digi, ca unele din cele mai importante servicii gen Google, nu le poti folosi in retea..... Treaba asta tine si de interconectarile Digi, care pe undeva scartaie. De ce pe alte retele n-ai nicio problema? E deranjant sa oferi un serviciu pe jumatate functional, cu restrictii si sa pui problema la modul: nu stiu, nu cunosc, nu vine de la noi. Elegant ar fi: bai nene, hai sa vedem ce interconectari avem cu X, ce probleme sunt, dam un mail, facem niste verificari, sa fie lumea multumita. Cand muti sarcina pe seama utilizatorului final, sansele de rezolvare a problemei scad vertiginos. Una e cand te abordeaza operatorul X, cu care ai deja ceva interconectari semnate, alta e cand te abordeaza Conu Alecu, locatia: de pe net, care se plange de un simptom subiectiv..... Stiti si voi mai bine ce-nseamna o chestie oficiala, scrisa, si un tichet al unui client persoana privata.... |
#26
Posted 16 February 2014 - 22:52

M-am portat din vodafone in digi si nici la mine nu functioneaza trimiterea sms-urilor de la Google catre mine. Ce este de facut?
|
#27
Posted 22 February 2014 - 20:50

inca una cu rds-ul, reteaua pe care funboii o lauda si ridica in slavi;
un colaborator a facut marea greseala (ca si voi sa se porteze in rds) acum vine partea ''frumoasa'': nu functioneaza trimiterea sms-urilor de la Google catre el i-a sunat apoi a fost la rds/ apropo si-a facut programare ca la medic sa ajunga sa vorbeasca cu cineva de acolo ![]() inca o dovada de profesionalism a rds-ului; pam pam |
#28
Posted 22 February 2014 - 21:49

Hmm, ce chestie treaba asta cu reminderul prin SMS, eu folosesc calendarul Google și niciodată n-am avut nevoie să îmi trimită notificarea prin SMS din moment ce aplicația mă notifică deja pe telefon. Mă poate lămuri și pe mine cineva ce utilitate are această funcție? Mulțumesc!
Edited by benis, 22 February 2014 - 21:49. |
#29
Posted 23 February 2014 - 00:42

Am incercat acum, mi-am setat numarul DIGI neportat pentru 2-Step Verification. Am primit mesajul.
|
|
#30
Posted 23 February 2014 - 09:16

... a fost la rds/ apropo si-a facut programare ca la medic sa ajunga sa vorbeasca cu cineva de acolo ![]() Nu cred ca mai poti merge in audienta pe Staicovici, la telefon au zis ca trebuie pe Bd. Libertatii in sectorul 5.... Sper ca nu-ti arati admiratia pt. RDS si-n topicul asta, sunt destule unde puteti vorbi nestingheriti despre acoperire. ![]() Te-as ruga si as aprecia daca topicul asta ar ramane unul curat.
Hmm, ce chestie treaba asta cu reminderul prin SMS, eu folosesc calendarul Google și niciodată n-am avut nevoie să îmi trimită notificarea prin SMS din moment ce aplicația mă notifică deja pe telefon. Mă poate lămuri și pe mine cineva ce utilitate are această funcție? Mulțumesc! Nostalgia.... La folosirea internetului ocazional sau deloc, deci ciuciu sincronizare cu serverele google.... gen cartele vodafone cu 50MB/luna. Asa, activezi un reminder important si primesti gratis sms, cu conditia sa te afli in aria de acoperire.... La o adica, poate fi si o solutie de back-up....
Am incercat acum, mi-am setat numarul DIGI neportat pentru 2-Step Verification. Am primit mesajul. Numerele Digi din plaja 0771 functioneaza, problema e la cele portate, eu am incercat pe unul VDF trecut in Digi. Am unul Orange trecut Voda, dar mi-a fost lene sa verific receptionarea sms-urilor pe acel numar. Edited by IP-XCENTRIC, 23 February 2014 - 09:18. |
#31
Posted 23 February 2014 - 09:19

#32
Posted 23 February 2014 - 09:22

Daca ne referim strict la GCalendar, poti sa-l numesti si asa, cata vreme exista sync.
Cand vine vorba de 2-Step Verification, deja nu prea mai ai de ales.... |
#33
Posted 23 February 2014 - 10:05

Am portat acum o saptamana un numar de pe Cosmote pe digi si de curiozitate am incercat sa vad daca merge sa primesc SMS-uri de la Google, si se pare ca merge.
Attached Files |
#34
Posted 23 February 2014 - 13:17

Daca va uitat aici, vedeti ca digi.mobil nu e trecut. https://support.goog...n&ctx=welcome#R
|
#35
Posted 23 February 2014 - 13:22

Daca va uitat aici, vedeti ca digi.mobil nu e trecut. https://support.goog...n&ctx=welcome#R Atunci problema e complet in curtea RDS-ului.... Ciudat e ca exista reporturi ca pe numerele lor se pot primi sms-uri Google.... |
|
#36
Posted 23 February 2014 - 13:51

Atunci problema e complet in curtea RDS-ului.... Ciudat e ca exista reporturi ca pe numerele lor se pot primi sms-uri Google.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users