![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme cu numerele portate in Digi? Exemple...
Last Updated: Jan 16 2023 20:32, Started by
IP-XCENTRIC
, Jan 03 2013 19:32
·
3

#1
Posted 03 January 2013 - 19:32

Am asa o presimtire ca Digi este de viitor...
Insa intampin ceva probleme cu un nr. de mobil Digi.Asociat, portat din Cosmote la ei in retea. Toate bune si frumoase, pana la primirea apelurilor VOIP sau SMS de pe net, cand lucrurile se complica....Nr. Cosmote portat este de forma 0762.811.XXX si se gatuie la anumite apeluri VOIP.... Cum nr. respectiv nu este principal, situatia -semnalata deja la RDS, nu ma afecteaza foarte tare... Problema abia acum incepe: am cel putin 2 numere Vodafone, la care le-am pus gand rau de portare.... S-ar integra numai bine in ograda RDS alaturi de serviciul DigiOriunde, dar problema intampinata cu celalalt numar ma pune pe gandit.... In viata de zi cu zi, sunt dependent de telefon, de apelurile generate din exterior, multe Voip, uneori SMS-uri de pe gateway-uri Voip externe, dar exista riscul sa nu le pot primi, cum se-ntampla deja pe celalalt nr. de Cosmote.... Relatii clienti ridica din umeri si ma apostrofeaza ca nu e treaba mea sa fac reclamatii ca nu primesc apeluri, ar fi treaba voip-istilor si a modului lor de rutare a apelurilor.... Asa ma plimba inapoi la voip-operator, operatorul zice ca e de la Digi si eu sunt la mijloc.... Cu un nr. principal nu m-as juca de-a primit sau nu apeluri importante.... Mai intampina cineva probleme cu nr. portate in Digi? Ati gasit o solutie? Edited by IP-XCENTRIC, 03 January 2013 - 19:34. |
#2
Posted 03 January 2013 - 19:39

Problema cu apelurile VOIP sa nu fie din alta parte :
Se face terminare de minute prin nu stiu ce combinatii, pe cartelele respective nu sunt decit minute in reteaua respectiva, "terminatorul" de minute nu stie sa sesizeze in ce retea este portat numarul si face drop la apel sau pur si simplu nu poate suna ca nu are credit |
#3
Posted 03 January 2013 - 19:56

Am eu doua numere portate din Vodafone in Digi.Mobil. La inceput, unele sms-uri trimise din retele straine nu ajungeau, insa acum s-a rezolvat aceasta problema, de cateva luni bune. Si sunt cat se poate de multumit de pasul facut, sunt client Digi.Mobil de un an de zile deja, nu regret faptul ca am parasit Vodafone. Si eu cred ca Digi.Mobil este de viitor. Aaa, a fost primul revelion cand am putut sa efectuez apeluri fara probleme la miezul noptii, fara nicio intrerupere. Oricare ar fi motivele, este o bila alba.
![]() Edited by brasoveanul, 03 January 2013 - 19:56. |
#4
Posted 03 January 2013 - 20:19

Am intrat în al patru-lea an de când am înţeles ca Digi este de viitor.
Nu regret, în ciuda ,,contriştilor ''. |
#5
Posted 03 January 2013 - 20:21

Nr. portat din Cosmote in Digi. Am avut probleme cu primirea unui SMS de la Yahoo pentru confirmare. A mers dupa ce am cerut retrimitere.
|
#6
Posted 03 January 2013 - 20:23

au fost sesizate mai multe cazuri de imposibilitate apelare din strainatate pe numere portate din rtc.
|
#7
Posted 03 January 2013 - 20:42

Este probabil exact faza cu terminatorii.
Ca o paranteza pentru cazuri de-astea ticketul se deschide de cel care nu poate suna, pentru ca ala plateste si acolo se poate vedea unde se infige. Daca reclami la erdesh ca incearca sa te sune unul de afara si nu primesti nimic ei o sa zica ... hm, ne-am uitat, nu ajunge la noi nimic, bah nu te suna nimeni (lucru foarte corect din punctul lor de vedere)! |
#8
Posted 03 January 2013 - 20:56

Am de aproape 2 ani un numar de Zapp portat. Sunt apelat din toate retelele nationale si international din Italia fara probleme.
Voip nu folosesc. Nu regret alegerea facuta ba chiar pentru un timp Digi a fost singurul numar folosit pentru a inita apeluri. Acum este numar principal si asa va ramane mereu. |
#9
Posted 03 January 2013 - 21:13

Eu am avut în Austria "cea mai tare rețea", A1 și o lună m-am ținut cu telefoanele pe ei pănă ce am putut fi apelat din toate rețelele. Dacă VOIP înseamnă Betamax, atunci Digi nu are nici o vină. Dacă înseamnă operatori serioși, gen sipgate, atunci se va rezolva.
|
#10
Posted 03 January 2013 - 22:34

#11
Posted 03 January 2013 - 22:35

Am eu doua numere portate din Vodafone in Digi.Mobil. La inceput, unele sms-uri trimise din retele straine nu ajungeau, insa acum s-a rezolvat aceasta problema, de cateva luni bune. Si sunt cat se poate de multumit de pasul facut, sunt client Digi.Mobil de un an de zile deja, nu regret faptul ca am parasit Vodafone. Si eu cred ca Digi.Mobil este de viitor. Aaa, a fost primul revelion cand am putut sa efectuez apeluri fara probleme la miezul noptii, fara nicio intrerupere. Oricare ar fi motivele, este o bila alba. ![]() Subscriu |
|
#12
Posted 03 January 2013 - 22:37

Posibil ca pe viitor, daca extinde reteaua 3G, sa concureze linistit cu Orange, Cosmote si Vodafone. Pana atunci raman pe Orange in ce priveste telefonia mobila.
Edited by zeus1, 03 January 2013 - 22:38. |
#13
Posted 04 January 2013 - 09:04

Problema cu apelurile VOIP sa nu fie din alta parte : Se face terminare de minute prin nu stiu ce combinatii, pe cartelele respective nu sunt decit minute in reteaua respectiva, "terminatorul" de minute nu stie sa sesizeze in ce retea este portat numarul si face drop la apel sau pur si simplu nu poate suna ca nu are credit Ma gandesc ca pt. operatorii mai maricei Voip din .ro e relativ simplu sa verifice nr. pe portabilitate si sa creeze o regula custom de apelare, pt. situatia data, care nu le-ar scadea profitul, nu de alta dar nu ma omor sa ma sun singur, decat pt. mici teste! ![]() ![]()
Este probabil exact faza cu terminatorii. Ca o paranteza pentru cazuri de-astea ticketul se deschide de cel care nu poate suna, pentru ca ala plateste si acolo se poate vedea unde se infige. Daca reclami la erdesh ca incearca sa te sune unul de afara si nu primesti nimic ei o sa zica ... hm, ne-am uitat, nu ajunge la noi nimic, bah nu te suna nimeni (lucru foarte corect din punctul lor de vedere)! Exact, ticketul l-am deschis pt. ca nu ma pot suna! ![]() E frustrant sa stii ca poti folosi serviciul doar in proportie de 60%! Inacceptabil pt. mine daca ma mut complet in ograda RDS... Avand in vedere problema de fata, mi-am propus in primul rand sa testez suportul oferit si abia pe plan secund sa vad ca se poate apela.... Daca eu am fost in stare sa descopar numai la noi vreo trei provideri (initial erau 4) si vreo doua servicii straine, mi-am dat seama ca situatia e cotoioasa, mai ales pt. apelurile voip/sms-urile din strainatate, unde ori merge ori nu merge si nici nu poti intreba o firma, auziti, voi prin ce provider terminati minutele in.ro?!.... Pentru ca s-a ajuns la discutii filozofice la support de tipul: "Problema este la RDS" sau "Noi trimitem, mesajul apare ca trimis, e vina RDS ca n-ajunge la dvs. apelul/sms-ul!", "Nu putem face nimic", am zis sa nu-i mai stresez (mai mult decat am facut-o eu ...) si sa ma adresez si RDS-ului, cu o mica sesizare, desi e cam treaba lor sa vada pe unde e buba.... Pe scurt, le-am zis: Buna ziua, am constatat cu stupoare ca nu pot fi apelat de pe urmatorii operatori alternativi voip. Iata lista...Au fost raportate si alte probleme? Multi sunt operatori alternativi cu care dvs. aveti parteneriate si semnate interconectari directe... Va rog adresati problema, Stima.... M-a sunat cred ca in aceeasi zi o tanti care a ridicat frumos din umeri si a respins problema din nou in terenul advers, la operatorul initiator.... Ca idee, un nr. Vodafone portat Cosmote nu sufera aceleasi simptome ca unul Cosmote portat in Digi, testat de mine pe unul din providerii Voip problematici... M-am tot gandit de ce nu poate fi reprodusa problema pt. toate numerele portate sau macar o parte? Cumva e o problema cu DIgi, tinand cont ca au numai abonamente si astfel controleaza mai bine apelarea si scad sansele utilizarii frauduloase? Pana si cartelele sunt inregistrate pe proprietar cu buletinul... Uite o politica aparent functionala, dar care da batai de cap utilizatorilor.... Ce as mai putea face, in calitate de utilizator si potential utilizator pt. restul numerelor, pt. a avea un serviciu 100% functional? Fara raspunsuri gen: Rog confirmati apelarea pe mail! ![]() Edited by IP-XCENTRIC, 04 January 2013 - 09:07. |
#14
Posted 04 January 2013 - 15:24

Problema ta este ca pe haiducii voip ii intereseaza doar 3 retele mobile; exista cazuri ca nu se poate suna deloc in RDS. Oricum, pana a ajuns reclamatia, haiducul respectiv a si disparut.
Edited by mtest, 04 January 2013 - 15:24. |
#15
Posted 05 January 2014 - 15:32

Legat de problema mea de aici: http://goo.gl/iTB7Xr am observat ca nici pe Viber nu poate fi folosit numarul nici macar la activarea serviciului. Minunat! Ce naiba e de facut?
|
#16
Posted 05 January 2014 - 15:51

Pentru Viber vezi sa ai aplicatia deschisa ca primesti teoretic si-n aplicatie mesaj cu codul. Eu asa am patit pe VDF, nu-mi aduc aminte daca a venit si SMS.
Una peste alta, se pare ca avem o problema la receptionarea sms-urilor GOOGLE si Viber pt. unele numere portate din VDF in Digi. Ce ar fi de facut: contactat Google si atentionati de problemele pe care le intampina la trimiterea sms-urilor in reteaua Digi. Sper ca si Digi sa coopereze. Edited by IP-XCENTRIC, 05 January 2014 - 16:11. |
#17
Posted 05 January 2014 - 16:11

Astazi am instalat si eu Viber pe tel, prima data am primit sms-ul cu codul, atat pentru tel cal cat si pe PC, acum, dupa o revenire la setarile din fabrica ale telefonului, nu vrea sa-mi mai trimita codul.
|
|
#18
Posted 06 January 2014 - 06:29

esti logat si de pe pc? daca da incearca un log out/log in.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users