Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
evoMag.ro - Practici comerciale incorecte
Last Updated: Jan 21 2013 10:11, Started by
alexoiuy
, Dec 16 2012 17:14
·
0
#1
Posted 16 December 2012 - 17:14
Sambata, dupa Black Friday am comandat pe site-ul evoMag.ro un aparat foto Sony NEX-5N. Pretul era redus de la 2700 la 2000 de lei. In pagina produsului aparea mentiunea : In Stoc Magazin (afisat in timp real) - Bucăţi: 2
Imediat dupa lansarea comenzii am primit un e-mail de confirmare. Luni am mai primit inca un e-mail in care ma anuntau ca un anume consultant a preluat comanda mea. La pranz primesc un nou e-mail: Produsul comandat nu este in stoc Va asteptam sa mai comandati de pe site-ul nostru. Tare, nu? In momentul in care am comandat produsul la evoMag am renuntat la cumparea altuia aflat in promotie la un magazin concurent. Bineinteles ca luni pretul acestuia crescuse semnificativ. Acum, nu stiu cati dintre voi stiu dar exista o lege care prevede ca astfel de practici comerciale sunt incorecte. Legea 363/2007 Art. 6. - (1) O practica comerciala este considerata ca fiind actiune inselatoare daca aceasta contine informatii false sau, in orice situatie, inclusiv in prezentarea generala, induce in eroare sau este susceptibila sa induca in eroare consumatorul mediu, astfel incat, in ambele ipoteze, fie il determina, fie este susceptibila a-l determina pe consumator sa ia o decizie de tranzactionare pe care altfel nu ar fi luat-o, chiar daca informatiile sunt, in fapt, corecte in raport cu unul sau mai multe dintre urmatoarele elemente: a) existenta sau natura produsului; principalele caracteristici ale produsului, cum ar fi: disponibilitatea, avantajele, riscurile, fabricarea, compozitia, accesoriile, asistenta acordata dupa vanzare si instrumentarea reclamatiilor, modul si data fabricatiei sau prestarii, livrarea, capacitatea de a corespunde scopului, utilizarea, cantitatea, specificatiile, originea geografica sau comerciala, rezultatele care se pot obtine din utilizarea sa, rezultatele si caracteristicile esentiale ale testelor sau controalelor efectuate asupra produsului; Aceasta lege are si o anexa in care sunt enumerate clar practicile comerciale incorecte. In aceasta anexa apare si urmatoarea situatie: 5. Lansarea unei invitatii de a cumpara produse la un anumit pret, in cazul in care comerciantul nu dezvaluie existenta unor motive rezonabile in baza carora ar aprecia ca nu va putea sa furnizeze, el insusi sau prin intermediul altui comerciant, acele produse sau produse similare la acelasi pret, pentru o perioada si intr-o cantitate rezonabile, avandu-se in vedere produsul, amploarea reclamei si pretul oferit. 6. Lansarea unei invitatii de a cumpara produse la un anumit pret, pentru ca apoi comerciantul sa recurga la una dintre urmatoarele fapte: a) refuzarea prezentarii articolului ce a facut obiectul publicitatii; refuzarea luarii comenzii privind respectivul articol sau a livrarii in cadrul unui termen rezonabil; c) prezentarea unui esantion cu defecte, in scopul promovarii unui produs diferit. Am incercat sa rezolv problema amiabil direct cu evoMag iar raspunsul pe care l-am primit a fost ca ei fac tot posibilul sa imi onoreze comanda care de fapt este intr-un "statut special". Astazi, dupa aproape o luna de asteptare, cred ca am asteptat destul. Maine voi depune reclamatia la ANPC si sper ca vor fi sanctionati. Este a doua oara cand am probleme cu cei de la evoMag.ro care m-au determinat sa pierd bani. Sincer, am crezut ca dupa atatia ani de vechime or fi invatat si ei cum sa respecte clientii. Se pare ca m-am inselat... Edited by alexoiuy, 16 December 2012 - 17:15. |
#2
Posted 16 December 2012 - 17:37
Eu daca am o problema cu cineva, nu se mai intampla si a doua oara. Vezi, poate mai cumperi de la ei.
Pana atunci, mergi in instanta, poate se termina procesul pana mori. Edited by SuperMelon, 16 December 2012 - 17:37. |
#4
Posted 16 December 2012 - 17:47
Mi s-a intamplat si mie luna asta cu o tastatura. Apare in stoc magazin, pret redus la 43 lei de la 65 lei.
Am lasat comanda, am intrat a doua zi pe site-ul lor si am vazut ca aparea ca anulata pe motivul ca nu exista in stoc. Am mai lasat si a doua zi aceeasi comanda si de data asta m-au sunat sa-mi spuna ca exista pe stoc, insa nu am mai vrut eu sa onorez comanda. Am impresia ca este doar vina unui angajat incompetent de-al evoMAG, care mai anuleaza din cand in cand niste comenzi ca sa nu mai stea peste program. Edited by gumball3000, 16 December 2012 - 17:48. |
#5
Posted 16 December 2012 - 17:57
E o practica comuna, se intampla si la pc garage (doar sunt sub aceeasi umbrela).
Aceste magazine nu au pe stoc produsele - insa perpetueaza aceasta vrajeala pentru a agata clienti. Bineinteles ca in momentul procesarii comenzilor afla si ei ca cele doua-trei aparate foto din stocul furnizorului au plecat spre alte magazine si trimit clientilor mailuri de anulare. Edited by Mocebon, 16 December 2012 - 17:58. |
#6
Posted 16 December 2012 - 18:02
Reclamatia catre ANPC este facuta, maine o sa o trimit.
Legea prevede ca utilizarea practicilor comerciale incorecte se sanctioneaza cu amenda de la 3000 la 30000 de lei. Problema e ca prea putini sesizeaza ANPC atunci cand sunt "victime". Credeti ca daca pentru fiecare comanda anulata "ca asa vrea muschiu' lor" primesc o reclamatie si apoi o amenda minima nu ar renunta repede la obiceiurile astea proaste? Edited by alexoiuy, 16 December 2012 - 18:31. |
#7
Posted 16 December 2012 - 18:15
Nu pot nici ei sa multumeasca pe toata lumea , insa se pare ca multa lume a vazut reclama [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ik-MBqJCScM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] )
|
#8
Posted 16 December 2012 - 18:30
Quote Sincer, am crezut ca dupa atatia ani de vechime or fi invatat si ei cum sa respecte clientii. Se pare ca m-am inselat... Cu cat devin mai 'buni' si mai cunoscuti cu atat ii doare si mai tare in fund de clienti. |
#9
Posted 16 December 2012 - 21:46
Ai gresit ca n-ai dat comanda la mai multe magazine. Toti sunt neseriosi si fac asa, am invatat de ani de zile sa caut pe price, sa dau comanda pe toate site-urile si surprinzator, cele mai mici preturi nu sunt in stoc, daca vrei ti le comanda, dar in functie de euro, pretul poate fi putin crescut, si uite asa ajunge la pret chiar mai mare decat la alte magazine unde e inca in stoc. Cel mai bine e sa comanzi la toate si pe masura ce te suna anulezi comenzile
|
#10
Posted 16 December 2012 - 22:11
Acum, faptul ca ei sunt neseriosi nu cred ca poate justifica o asemenea tactica de cumparare. Solutia este una simpla si este la ei.
|
|
#11
Posted 19 January 2013 - 12:22
Din raspunsul primit de la ANPC:
"Informatiile expuse pe site-ul operatorului economic referitoare la 'stocul detinut in timp real', au fost reactualizate intr-o perioada de timp mai mare deoarece aceasta operatiune se efectua prin corelarea datelor ca urmare a realizarii prelucrarii comenzilor inregistrate. Pentru acest aspect operatorului economic i s-au aplicat prevederile legale in vigoare." Cam asta a fost. |
#12
Posted 20 January 2013 - 08:25
Adica? ce prevederi?sefii de la online au consumat o bere impreuna cu inspectorii OPC si au primit un avertisment in scris apoi au facut glume ca daca se repeta vor primi o ditamai mustrarea tot in scris.
|
#13
Posted 20 January 2013 - 08:35
Pai ce te asteptai? Sa le taie capul ca nu au acordat o reducere? Legea prevede pedepse pentru prejudicii materiale aduse clientului. Nu pentru promisiuni nerespectate cand nicio tranzactie financiara nu s-a produs.
Deci da, au baut o bere si au plecat cu cate-un mouse acasa, caci legal nu au avut cum sa-i sanctioneze pe tema black friday - povesti nerespectate, prejudiciu financiar dovedit de client: 0 lei - 0 bani. |
#14
Posted 20 January 2013 - 10:09
Nu stiu de ce te agiti atat. De black friday serverele sunt suprasolicitate si nu pot sa-ti actualizeze stocul in timp real.
|
#15
Posted 20 January 2013 - 11:15
Chiar si cazul unui prejudiciu material nu se pot sanctiona, pe site sunt termeni si conditii care prevad asta:
"persoana care îºi bazeazã deciziile, acþiunile sau inacþiunea sa pe informaþiile conþinute în acest website îºi asumã rãspunderea integralã pentru eventualele pierderi suferite." Scuze pentru diacritice dar asa afiseaza. In continuare: "O comanda care contine un produs cu statusul: stoc magazin, stoc depozit, intreaba stoc nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizanduse." In concluzie daca citesti cu atentie termenii si conditiile de la fiecare site poti sa te gasesti in situatia de a nu avea nici un drept si se considera ca ai acceptat acele prevederi din moment ce ai comandat. |
|
#16
Posted 20 January 2013 - 12:57
Arkouda, on 20 ianuarie 2013 - 08:35, said:
Pai ce te asteptai? Sa le taie capul ca nu au acordat o reducere? Legea prevede pedepse pentru prejudicii materiale aduse clientului. Nu pentru promisiuni nerespectate cand nicio tranzactie financiara nu s-a produs. alexoiuy, on 16 decembrie 2012 - 17:14, said:
Legea 363/2007 Art. 6. - (1) O practica comerciala este considerata ca fiind actiune inselatoare daca aceasta contine informatii false sau, in orice situatie, inclusiv in prezentarea generala, induce in eroare sau este susceptibila sa induca in eroare consumatorul mediu, astfel incat, in ambele ipoteze, fie il determina, fie este susceptibila a-l determina pe consumator sa ia o decizie de tranzactionare pe care altfel nu ar fi luat-o, chiar daca informatiile sunt, in fapt, corecte in raport cu unul sau mai multe dintre urmatoarele elemente: a) existenta sau natura produsului; b.) principalele caracteristici ale produsului, cum ar fi: disponibilitatea, avantajele, riscurile, fabricarea, compozitia, accesoriile, asistenta acordata dupa vanzare si instrumentarea reclamatiilor, modul si data fabricatiei sau prestarii, livrarea, capacitatea de a corespunde scopului, utilizarea, cantitatea, specificatiile, originea geografica sau comerciala, rezultatele care se pot obtine din utilizarea sa, rezultatele si caracteristicile esentiale ale testelor sau controalelor efectuate asupra produsului; 5. Lansarea unei invitatii de a cumpara produse la un anumit pret, in cazul in care comerciantul nu dezvaluie existenta unor motive rezonabile in baza carora ar aprecia ca nu va putea sa furnizeze, el insusi sau prin intermediul altui comerciant, acele produse sau produse similare la acelasi pret, pentru o perioada si intr-o cantitate rezonabile, avandu-se in vedere produsul, amploarea reclamei si pretul oferit. 6. Lansarea unei invitatii de a cumpara produse la un anumit pret, pentru ca apoi comerciantul sa recurga la una dintre urmatoarele fapte: a) refuzarea prezentarii articolului ce a facut obiectul publicitatii; b;) refuzarea luarii comenzii privind respectivul articol sau a livrarii in cadrul unui termen rezonabil; c) prezentarea unui esantion cu defecte, in scopul promovarii unui produs diferit. echo3, on 20 ianuarie 2013 - 10:09, said:
Nu stiu de ce te agiti atat. De black friday serverele sunt suprasolicitate si nu pot sa-ti actualizeze stocul in timp real. FC72, on 20 ianuarie 2013 - 11:15, said:
Chiar si cazul unui prejudiciu material nu se pot sanctiona, pe site sunt termeni si conditii care prevad asta: "persoana care îºi bazeazã deciziile, acþiunile sau inacþiunea sa pe informaþiile conþinute în acest website îºi asumã rãspunderea integralã pentru eventualele pierderi suferite." Scuze pentru diacritice dar asa afiseaza. In continuare: "O comanda care contine un produs cu statusul: stoc magazin, stoc depozit, intreaba stoc nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizanduse." In concluzie daca citesti cu atentie termenii si conditiile de la fiecare site poti sa te gasesti in situatia de a nu avea nici un drept si se considera ca ai acceptat acele prevederi din moment ce ai comandat. |
#17
Posted 20 January 2013 - 14:39
Tu nu intelegi un lucru:
Ca acele articole sa fie in vigoare, tu trebuia sa finalizezi o tranzactie cu un comerciant. E ca si cum eu iti promit ca iti vand un ghiul de aur cu 10 lei, dupa care ma razgandesc, iar tu te duci la politie sa reclami ca te-am inselat cu o promisiune. |
#18
Posted 20 January 2013 - 15:07
Inca o data, nimic mai fals. E foarte clar ce scrie aici:
6. Lansarea unei invitatii de a cumpara produse la un anumit pret, pentru ca apoi comerciantul sa recurga la una dintre urmatoarele fapte: a) refuzarea prezentarii articolului ce a facut obiectul publicitatii; b;) refuzarea luarii comenzii privind respectivul articol sau a livrarii in cadrul unui termen rezonabil; In plus, OG 130/2000 precizeaza: Art. 5. Daca partile nu au convenit altfel, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul primirii comenzii de catre comerciant. Deci in momentul in care eu am lansat comanda, se considera ca am incheiat contractul. Edited by alexoiuy, 20 January 2013 - 15:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users