Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

The Men Who Sold the World Cup (2...

La multi ani @WestPoint!

Problema joc de pe Steam
 Inteligența artificiala la l...

Situatie ipotetica

La multi ani Finlanda !

Servicii de streaming cu accent p...
 R.I.P. Kirstie Alley

Ce lupa de cap cu lumina si lenti...

Card cumparaturi venituri alte su...

Cot PPR in loc de cot PT tub rigid?
 Centrala Ariston nu incalzeș...

Avertisment cu amenda și pun...

Boxa portabila

Nedumerire despre shieldul placii...
 

Romania-Italia pe drumuri nationale

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 coracao, on 16 decembrie 2012 - 23:45, said:

Nu stiu de ce romanii au senzatia ca daca merg pe national fac economie. Pai daca treci Austria si zona de la Tarvisio pana la Gonars pe national consumi motorina/benzina de amestesti. Si nu stiu de ce s-a creat ideea asta cum ca autostrada in Italia e scumpa tare, pentru ca nu e chiar asa. Daca socotesti drumul pe autostrada vs nationale ca timp si combustibil consumat in plus s-ar putea sa iesi mai ieftin pe autostrada. Si in Austria treci pe la OMV doar daca mergi pana la Viena, ceea ce nu e recomandat, de la Budapesta mergi pe A7 pana la Ens si de acolo o iei catre Austria via Rabafuzes si reintri pe autostrada la Ilz in Austria. Dar poti merge linistit prin Slovenia pe autostrada... Posted Image drum bun!!!

corect, cu observatia ca salvezi gaz daca mergi pe nationale, nu salvezi timp.
pe autostrada daca te mai bate si vantul te duci la un 7L/100km, pe strada scoti un 5 - 5.5

#20
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Nu salvezi nici gaz daca e sa o spunem pe aia dreapta. Cam orice masina are un consum la 90 km/h(poti merge asa linistit si pe autostrada daca mergi la consum) undeva aproape de ce se da in carte ca extraurban. Daca tii la acel nivel viteza de croaziera scoti o medie cam de 80 km/h(am luat in calcul incetiniri, opriri la porti de plata, opriri pentru realimentare, ...) la un drum ca acesta. Comparativ, pe nationale, ca sa scoti o medie de 60-65 km/h trebuie sa tragi ceva de masina si in mod sigur o sa consume sensibil mai mult ca si varianta pe autostrada cu 90 km/h.

#21
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,384
  • Înscris: 28.11.2001
@teRRa - ai incercat sa mergi cu 90 Km/h pe autostrada?

nu cred ca exista regim de mers mai plictisitor decat asta .... pur si simplu iti vine sa cobori din masina si sa faci ture in jurul ei

#22
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Pentru unii poate fii o viteza absolut ok. Nu toata lumea se simte in stare din punct de vedere psihologic in primul rand sa mearga cu minim limita legala ca sa nu zic de viteze mai mari.

#23
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 Tarzy, on 17 decembrie 2012 - 18:41, said:

@teRRa - ai incercat sa mergi cu 90 Km/h pe autostrada?

nu cred ca exista regim de mers mai plictisitor decat asta .... pur si simplu iti vine sa cobori din masina si sa faci ture in jurul ei


am mers eu cu 80 - 95km/h
bucuresti - stuttgart - bucuresti

la stuttgart aveam o medie de consum de 4.9L/100km.
anul trecut, august, Megane 2, S/W cu remorca, motor 1.9dCi

de multe ori ies de pe autostrada sa iau un pic gustul regiunii.
intru la o cafenea, imi iau un dublu espresso si stau intr-un colt sa observ lumea.
e uluitor de misto.
plus ca se uita la tine ca la un extraterestru.
daca mai incerci cateva din cuvintele lor, sunt fleasca.. :lol:

#24
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,384
  • Înscris: 28.11.2001
de iesit de pe autostrada si "amusinat" aerul local practic si eu ... e uimitor sa vezi cate diferente intre regiuni exista in Germania :)

insa pe mine in general ma oboseste mersul pe autostrada .... sa mai merg si cu viteaza mica ar fi totusi prea mult.

Cu Aro merg cu 80 Km/h pe autostrada (In RO) ca nu am de ales .... e viteza recoamnadat pentru el .... dar cu o masina care permite mai mult mi-ar sta ca un bolovan pe creier.
Tu de ce ai facut experienta asta? .... aveai timp si nervi de aruncat? sau remorca te obliga?

#25
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 Tarzy, on 18 decembrie 2012 - 07:52, said:

de iesit de pe autostrada si "amusinat" aerul local practic si eu ... e uimitor sa vezi cate diferente intre regiuni exista in Germania Posted Image

insa pe mine in general ma oboseste mersul pe autostrada .... sa mai merg si cu viteaza mica ar fi totusi prea mult.

Cu Aro merg cu 80 Km/h pe autostrada (In RO) ca nu am de ales .... e viteza recoamnadat pentru el .... dar cu o masina care permite mai mult mi-ar sta ca un bolovan pe creier.
Tu de ce ai facut experienta asta? .... aveai timp si nervi de aruncat? sau remorca te obliga?

yep, remorca cu motoru pe ea. dar e o experienta. daca stii la ce sa te astepti e okay

aro cu 80?
cine te obliga? eu le-am omologat, poti merge cu mai mult

#26
tfbogdan

tfbogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 22.04.2009
Cred ca motivul economiei de combustibil era doar un motiv pe care eu l-am gasit ca sa acopar dorinta mea de a merge pe drumuri nationale, in principiu din cauza faptului ca nu sunt atat de plictisitoare. Oricum, am hotarat sa renunt la idee, si am sa ma folosesc si de autostrazi. Am refacut traseul:

https://maps.google....,3,4,5&t=m&z=10

Am evitat sa ajung la Budapesta sau Viena din 2 motive:
- Exista riscul sa dau de aglomeratie
- E ceva mai lung drumul.

Cu acest traseu, am parte atat de nationale, in Ungaria, acolo unde sunt mai abordabile, cat si de autostrazi. In Italia am ales acea ruta la recomandarea unei cunostinte care o foloseste foarte des. Mare parte din traseu in Italia va fi pe "superstrada".

Cat despre a merge pe autostrada cu 90 km/h, intr-adevar, nu cred ca e o optiune valida, in opinia mea.

Daca aveti informatii despre traseul asta, stiti cumva daca ar trebui sa ma astept la lucrari, sau portiuni aglomerate ( daca da, care sunt orele la care ar trebui sa evit anumite zone? )

#27
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,398
  • Înscris: 23.04.2007

 tfbogdan, on 18 decembrie 2012 - 10:21, said:

Pentru aia cca 110 km intre Mako si Kecskemét nu cred ca merita sa platesti vinieta ungureasca ... adica ori faci toata Ungaria pe autostrada ori de aia 11 euro faci altceva.

#28
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
as merge prin slovenia. e f. frumoasa

#29
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,398
  • Înscris: 23.04.2007
... si spectaculoasa

#30
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 adrian_r5, on 18 decembrie 2012 - 22:04, said:


m-ai spart.
treci imediat si sa nu te prind ca nu-mi dai locul viaductului.
e un "must"

uite, in franta, millau, in aprile

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JXvWZ5gD5vM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DcFRdvt1iJI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#31
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 871
  • Înscris: 22.01.2010

 tfbogdan, on 18 decembrie 2012 - 10:21, said:

Cred ca motivul economiei de combustibil era doar un motiv pe care eu l-am gasit ca sa acopar dorinta mea de a merge pe drumuri nationale, in principiu din cauza faptului ca nu sunt atat de plictisitoare. Oricum, am hotarat sa renunt la idee, si am sa ma folosesc si de autostrazi. Am refacut traseul:

https://maps.google....,3,4,5&t=m&z=10

Am evitat sa ajung la Budapesta sau Viena din 2 motive:
- Exista riscul sa dau de aglomeratie
- E ceva mai lung drumul.

Cu acest traseu, am parte atat de nationale, in Ungaria, acolo unde sunt mai abordabile, cat si de autostrazi. In Italia am ales acea ruta la recomandarea unei cunostinte care o foloseste foarte des. Mare parte din traseu in Italia va fi pe "superstrada".

Cat despre a merge pe autostrada cu 90 km/h, intr-adevar, nu cred ca e o optiune valida, in opinia mea.

Daca aveti informatii despre traseul asta, stiti cumva daca ar trebui sa ma astept la lucrari, sau portiuni aglomerate ( daca da, care sunt orele la care ar trebui sa evit anumite zone? )

Probabil portiunea cea mai aglomerata o sa fie intre Marghera si Ravenna (se circula pe o singura banda/sens), da la Ravenna si pana aproape la destinatie sunt 2 benzi/sens si nu ar trebui sa fie probleme.

Pretul autostrazii in Italia : http://www.autostrad...085&soloAuto=on. Vigneta in Austria: 8E/10 zile sau 23.40E/2 luni.  Daca te hotarasti sa mergi pe Slovenia o sa parcurgi o portiune mai mica de autostrada in Italia, (128 km/9.90 euro) insa costul vignetei in Slovenia este mai mare (15 E/1 sapt. sau 30 E/1 luna).

O alta alternativa ar fi Serbia (Belgrad)-Croatia(Zagreb-Rijeka)-Slovenia (doar 50 km pe DN si eviti cumpararea vignetei)-Italia:
https://maps.google....,3,4,5&t=m&z=10

Insa din pacate nu pot sa iti spun nimic despre traseul prin Serbia-Croatia.

#32
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 florinppv, on 19 decembrie 2012 - 23:19, said:


Insa din pacate nu pot sa iti spun nimic despre traseul prin Serbia-Croatia.

am fost in primavara. fara probleme.
am inteles ca se poate trece si cu buletinul, dar eu am avut pasaport.

aveam cu mine 2 cartuse de tigari pentru un prieten-coleg in franta.
in croatia la granita, ma intreaba de tigari, bautura.
ii zic ca am 6 sticle de vin si 2 cartuse de tigari.

2????
e voia doar unu!
stiu, ii zic, dar in caz ca pierd unu...

sta asa nitel pe ganduri si plezneste in ras...,
go ahead, come again, u made my day!
:lol:

nu m-a controlat nimeni la bagaje desi am trecut la sarbi pe la drobeta, apoi croatia si apoi slovenia.

#33
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,398
  • Înscris: 23.04.2007

 tsunnami, on 19 decembrie 2012 - 22:04, said:

m-ai spart.
treci imediat si sa nu te prind ca nu-mi dai locul viaductului.
e un "must"
Črni Kal Viaduct - cind am trecut pe acolo (in 2007) habar n-aveam ce e sub mine (nu vezi lateral pentru ca e paravan pe margine).

 tsunnami, on 19 decembrie 2012 - 22:04, said:

uite, in franta, millau, in aprile
Planu' de vacanta pe anu' asta zicea sa mergem in zona Bordeaux cu o abatere pe la Millau ... da' bugetu' a zis ca e mai ieftin la Danzig (si am ascultat de buget ... asa ca Millau cu alta ocazie).

#34
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 871
  • Înscris: 22.01.2010
Si daca tot se trece prin Slovenia, in apropierea granitei cu Italia (ma rog, la vreo 40 km) la Postojna (Postumia) exista o superba pestera si e pacat sa nu fie vizitata: http://www.postojnsk...setLocale=en_US . Nu de alta dar putem primi o frumoasa lectie de ceea ce inseamna turism.

#35
ecstrim

ecstrim

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 18.10.2002
De la Venezia la Ravenna vei merge pe SS309 Romea, zice-se una din cele mai periculoase strazi din Italia daca e sa ne luam dupa numarul de accidente (SS = strada statale, echivalentul DN-urilor in ro). Eu am parcurs-o de cateva ori noaptea si dupa miezul noptii e libera.

Dupa aceea urmeaza E45 (Cesena - Perugia) drum express (superstrada) per ansamblu e bun desi are cateva zone cu asfalt prost si un santier etern pe la Bagno di Romagna. Se merge bine daca nu prinzi accident, in ultimul timp aud de cate unul pe saptamana.

Pe oriunde o sa mergi in calatoria asta, sa nu-ti lipseasca pneurile de iarna!

#36
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 adrian_r5, on 20 decembrie 2012 - 00:58, said:

Črni Kal Viaduct - cind am trecut pe acolo (in 2007) habar n-aveam ce e sub mine (nu vezi lateral pentru ca e paravan pe margine).


Planu' de vacanta pe anu' asta zicea sa mergem in zona Bordeaux cu o abatere pe la Millau ... da' bugetu' a zis ca e mai ieftin la Danzig (si am ascultat de buget ... asa ca Millau cu alta ocazie).

thx mate. i marked it!

de millau nu-ti face grijanie.
l-am sunat pe sefu de la millau (am inoptat acolo, la un hotel-motel unde cica e un bodyguard roman, nu l-am intalnit, dar patronul de acolo vorbea cu mult respect de el. zicea ca-i cam tuciuriu, dar niciodata n-a avut un angajat ca el, heh, ce ti-e si cu viata asta...), si mi-a zis ca niciodata n-a fost acolo (francez din nantes). "mersi ca-mi platesti sa-l vad eu!" :lol:
asa ca sunt multi francezi care nu l-au vazut.
pentru mine alaturi de TGV si de Logan e unul din varfurile ingineresti ale acestei lumi..

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate