Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II
 Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 

Din nou se modifica impozitele auto

- - - - -
  • Please log in to reply
207 replies to this topic

#37
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

Quote

Tu esti liberal, vrei taxe ?!?
Se crede liberal dar il tradeaza gandirea comunista Posted Image

Edited by polizei, 20 December 2012 - 19:45.


#38
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Ba din contra, gandirea comunista spune ca toti trebuie sa aiba ! Eu nu am facut decat o paralela la piata, cere si oferta.
In prima faza, pretul combustibililor, a triat piata, si deja multe masini nu prea se mai misca, ideea era ca taxele sa le scoata din circulatie definitiv, sa degreveze o infrastructura si asa subdimensionata.

A, ce ziceti ? Se leaga ceva, gasiti si voi vreo logica pana la urma ? Reusiti ?
Hai sa va mai dau un exemplu, cam cum credeti voi ca sunt taxele in Monaco, sau Singapore, unde masinile chiar nu au loc ? Sau in Bucuresti e loc berechet ?

Atat am spus, ca 50 de ron la un Logan este prea putin ! Pana la urma este parerea mea, fie ca va convine sau nu ! Oricum pana una alta nu sunt eu ministru sa le modific eu de maine, deci nu stiu de ce atata incrancenare ! Posted Image

#39
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,056
  • Înscris: 02.12.2007
Stati sa il vedeti ce bucuros o sa fie lunile urmatoare cand o sa vina seful lui si o sa ii spuna ca ii scade salariul ca trebuie sa dea mai multe taxe si impozite la stat. :lol:

#40
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008
Dar nu asta e solutia. Ce faci daca ei pun taxe prohibitive si nu-ti mai permiti nici tu , la fel ca si pensionarii cu logan? Bucurestiul inca nu e suprasaturat, e trafic mai dificil dar nu incat sa fie insuportabil. Apoi, pentru asta avem RATB, metrou.

#41
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

 Tipiric, on 21 decembrie 2012 - 07:00, said:

Stati sa il vedeti ce bucuros o sa fie lunile urmatoare cand o sa vina seful lui si o sa ii spuna ca ii scade salariul ca trebuie sa dea mai multe taxe si impozite la stat. Posted Image

Impozitele pe munca, si pe profit ar trebui sa scada, nu cele pe masini !

 grofudaniel, on 21 decembrie 2012 - 09:36, said:

Dar nu asta e solutia. Ce faci daca ei pun taxe prohibitive si nu-ti mai permiti nici tu , la fel ca si pensionarii cu logan? Bucurestiul inca nu e suprasaturat, e trafic mai dificil dar nu incat sa fie insuportabil. Apoi, pentru asta avem RATB, metrou.

Exact, avem si RATB, metru, cat despre Bucuresti, eu cred ca este destul de aglomerat. Cel putin asa cred eu, daca tu vii ce ceva argumente sa-mi demonstrezi ca nu este asa, no problem, dar fara mistouri d-alea cu sefii, comunistii, etc. Posted Image

#42
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Toate taxele ar trebui sa scada in orice domeniu , astfel ca toti oamenii sa si le plateasca

Taxele marite nu sunt o solutie pentru ca multi nu si le platesc sau gasesc o cale de a le evita (ex: inmatriculari in alte tari, firme in alte tari etc)

Cine afirma ca taxele trebuiesc marite pentru ca sa se ingradeasca achitizionarea sau folosirea unor bunuri/produse/spatii :
-ori este comunist
-ori a lipsit la ora de economie
-ori este invidios
-ori isi protejeaza o afacere.

Edited by polizei, 21 December 2012 - 17:39.


#43
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Taxele( ma rog cam tot) oricum sunt mari raportat la venituri insa nici mersul cu masina nu este obligatoriu si nici motorul de peste 2L.

#44
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

 polizei, on 21 decembrie 2012 - 17:29, said:

Toate taxele ar trebui sa scada in orice domeniu , astfel ca toti oamenii sa si le plateasca

Taxele marite nu sunt o solutie pentru ca multi nu si le platesc sau gasesc o cale de a le evita (ex: inmatriculari in alte tari, firme in alte tari etc)

Cine afirma ca taxele trebuiesc marite pentru ca sa se ingradeasca achitizionarea sau folosirea unor bunuri/produse/spatii :
-ori este comunist
-ori a lipsit la ora de economie
-ori este invidios
-ori isi protejeaza o afacere.

Mai sa fie, sunt taxe pe tigari, pe alcool, pana si pe cafea, iar unele sunt chiar foarte mari, si utile, si probabil ar trebui marite. Ceea ce spui tu, cu micsorarea taxelor, este ok, dar nu universal valabila. De exemplu, mie imi convine ca taxa pentru un urs impuscat este de x mii euro, etc.

 ionut_ionut, on 21 decembrie 2012 - 18:05, said:

Taxele( ma rog cam tot) oricum sunt mari raportat la venituri insa nici mersul cu masina nu este obligatoriu si nici motorul de peste 2L.

Exact, cam toate, dar nu chiar toate. Eu de exemplu as mari taxele de parcare in Bucuresti (acelea anuale), si impozitele auto, taxele pentru noxe emise, si taxele pe alcool si tigari.

Edited by tavktm, 21 December 2012 - 18:15.


#45
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008

 ionut_ionut, on 21 decembrie 2012 - 18:05, said:

Taxele( ma rog cam tot) oricum sunt mari raportat la venituri insa nici mersul cu masina nu este obligatoriu si nici motorul de peste 2L.
De ce limita este 2l si nu 1.78? sau 2.21? E aberant sa pui limita pe cilindree atat timp exista motoare supra-alimentate mai mici decat 3 l care consuma si produc mai multe noxe. De ce sa nu ia in calcul la impozitare o medie ponderata a noxelor , a cilindreei si a puterii?  Un motor mai mare inseamna in primul rand confort, iar daca impozitezi confortul atunci hai sa impozitam si clima, si scaunele incalzite si geamurile electrice si tot ce mai gasesti extra optiuni pe la masina.

#46
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 grofudaniel, on 21 decembrie 2012 - 20:41, said:

De ce limita este 2l si nu 1.78? sau 2.21? E aberant sa pui limita pe cilindree atat timp exista motoare supra-alimentate mai mici decat 3 l care consuma si produc mai multe noxe. De ce sa nu ia in calcul la impozitare o medie ponderata a noxelor , a cilindreei si a puterii?  Un motor mai mare inseamna in primul rand confort, iar daca impozitezi confortul atunci hai sa impozitam si clima, si scaunele incalzite si geamurile electrice si tot ce mai gasesti extra optiuni pe la masina.

Arata-mi motor mic turbo care emite mai multe noxe decat un 3L? Daca s-ar mai tine cont si de norma euro,cele vechi ar iesi si mai sifonate.

La noi si cel bogat si cel sarac trebuie sa conduca masina premium cu motor mare,daca si-ar lua fiecare masina in functie de posibilitati nimeni nu s-ar mai plange de impozit.

 tavktm, on 21 decembrie 2012 - 18:18, said:

Mai sa fie, sunt taxe pe tigari, pe alcool, pana si pe cafea, iar unele sunt chiar foarte mari, si utile, si probabil ar trebui marite. Ceea ce spui tu, cu micsorarea taxelor, este ok, dar nu universal valabila. De exemplu, mie imi convine ca taxa pentru un urs impuscat este de x mii euro, etc.



Exact, cam toate, dar nu chiar toate. Eu de exemplu as mari taxele de parcare in Bucuresti (acelea anuale), si impozitele auto, taxele pentru noxe emise, si taxele pe alcool si tigari.

Absolut totul este scump raportat la venituri.Daca ne gandim la o familie (2 salariati) care castiga putin peste slaraiu mediu,adica castiga bine pt ro,in realitate nici macar nu isi permit un trai decent.

#47
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009

 tavktm, on 21 decembrie 2012 - 18:18, said:

Mai sa fie, sunt taxe pe tigari, pe alcool, pana si pe cafea, iar unele sunt chiar foarte mari, si utile, si probabil ar trebui marite. Ceea ce spui tu, cu micsorarea taxelor, este ok, dar nu universal valabila. De exemplu, mie imi convine ca taxa pentru un urs impuscat este de x mii euro, etc.



Exact, cam toate, dar nu chiar toate. Eu de exemplu as mari taxele de parcare in Bucuresti (acelea anuale), si impozitele auto, taxele pentru noxe emise, si taxele pe alcool si tigari.

Parerea mea e ca impozitul de orice fel e o aberatie.M-ai taxat odata cand am cumparat bunul respectiv(casa ,masina),dar de ce ma mai taxezi anual. Pot romanii sa mareasca impozitele la infinit,tot or sa se gaseasca cai de ocolire. Nu inteleg de ce se tot chinuie unii sa reinventeze roata ,cand e asa de simplu sa arunce privirea peste gard ,in tarile cu apa calda. Ce rost are sa pui impozite pe masini cand oricum cine vrea le poate ocoli si oricum banii se cheltuie de obicei aiurea de catre autoritatile locale care-i colecteaza? Nu mai simplu un  sistem de genul Road Tax din UK si Irlanda? O singura taxa la masina. Circuli sau o tii parcata pe domeniul public trebuie sa ai road tax la zi.
  Daca spui ca nu gasesti locuri de parcare cand vii acasa,oare un sistem ca afara nu ti-ar garanta locuri de parcare suficiente. Cand locuiam in Dublin doar permisul de parcare pentru o masina era 400 de euro pe an .Cu doua masini in familie era o adevarata bucurie. Si permisul de parcare nu-ti garanteaza un loc al tau,inseamna doar ca poti parca in zonele de parcare unde gasesti loc,fara a plati un tichet de parcare pe ora sau pe zi.Parcarea pe ora costa acum 2,90 euro .Ma intreb cat costa o ora de parcare  in Romania si cine se ocupa ca toate masinile parcate sa si plateasca?

#48
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

 polizei, on 21 decembrie 2012 - 17:29, said:

Toate taxele ar trebui sa scada in orice domeniu , astfel ca toti oamenii sa si le plateasca

Taxele marite nu sunt o solutie pentru ca multi nu si le platesc sau gasesc o cale de a le evita (ex: inmatriculari in alte tari, firme in alte tari etc)

Cine afirma ca taxele trebuiesc marite pentru ca sa se ingradeasca achitizionarea sau folosirea unor bunuri/produse/spatii :
-ori este comunist
-ori a lipsit la ora de economie
-ori este invidios
-ori isi protejeaza o afacere.

dar nici taxe care permit oricarui campion la pacanele sa cumpere un cadavru de BMW si sa rupa soselele, doar pentru ca la un moment dat si`a dat seama ca are bani

vezi in tarile nordice nivelul taxelor la masini, acolo unde nivelul de trai e foarte ridicat, multi evita sa isi ia masini, mai bine merg cu cu bicicleta sau transportul in comun
e chestie de educatie

Edited by Cutzu, 22 December 2012 - 15:38.


#49
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008

 ionut_ionut, on 22 decembrie 2012 - 14:32, said:

Arata-mi motor mic turbo care emite mai multe noxe decat un 3L? Daca s-ar mai tine cont si de norma euro,cele vechi ar iesi si mai sifonate.

La noi si cel bogat si cel sarac trebuie sa conduca masina premium cu motor mare,daca si-ar lua fiecare masina in functie de posibilitati nimeni nu s-ar mai plange de impozit.



Absolut totul este scump raportat la venituri.Daca ne gandim la o familie (2 salariati) care castiga putin peste slaraiu mediu,adica castiga bine pt ro,in realitate nici macar nu isi permit un trai decent.

2.0 tfsi vs 3.0 tdi. Atat timp cat noxele masurate la noi sunt  CO2 ( g/km) , ai 163 la 2.0 si 137 la 3.0 de 204cp , ambele supraalimentate. Alt exemplu ar fi 1.6 thp ale carui noxe incep de la 149 g/ km, iar ca cilindree este la jumatate 3.0 tdi.O masina ti-o permiti atat timp cat ai bani de combustibil, intretinere, eventuale reparatii si asigurari pentru ea. Daca tu ca stat vii si imi trantesti un impozit prohibitiv, atunci nu inseamna ca nu-mi permit acea masina si fie voi lua un benzinar turbo de cilindree mica dar de putere comparabila cu motorul mare pentru care imi pui tu impozit, fie avem o frumoasa tara langa noi, Bulgaria.

Eu nu am un motor mare insa mi-am platit taxa de prima inmatriculare vreo 2000 de euro si impozitul este decent, aproximativ 1000 de lei pe an dar asta nu inseamna ca am si fost de acord cu ei si consider ca modul prin care ei impoziteaza nu are o baza reala de calcul. De exemplu , motorul de pe RX8 ( de tip Wankel) are numai 1.3l si e aspirat. Dar la noi platesti impozit pentru el ca si cum ar fi de 2.6l. De ce, nu stiu, dar hai sa marim impozitele ca si asa avem acum 586 de parlamentari si 26 de ministri. Tre' sa manance si gura lor ceva nu?Posted Image.

Edited by grofudaniel, 22 December 2012 - 17:33.


#50
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Ai gasit ce sa compari,3.0 tdi euro 5 cu 2.0 tfsi sau 1.6 thp,adica vb de  audi/vw/porsche de ut generatie,masini de peste 50k euro .Oricum masina nu scoate pe teava doar CO2 ,dieselul polueaza mai mult iar cineva care isi permite cu adevarat o masina scumpa impozitul nu reprezinta nimic important raportat la costurile de intretinere.

La noi si cei care castiga 1000ron si cei care castiga 10k euro vor sa-si plimbe fundul in masini premium minim V6.

Insa raman la parerea mea,la noi totul este scump comparativ cu nivelul de trai iar infrastructura este la pamant.

#51
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
oare se vad carutele cu ei mai bine?:)

#52
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 Cutzu, on 22 decembrie 2012 - 15:37, said:

dar nici taxe care permit oricarui campion la pacanele sa cumpere un cadavru de BMW si sa rupa soselele, doar pentru ca la un moment dat si`a dat seama ca are bani

vezi in tarile nordice nivelul taxelor la masini, acolo unde nivelul de trai e foarte ridicat, multi evita sa isi ia masini, mai bine merg cu cu bicicleta sau transportul in comun
e chestie de educatie

Am uitat sa introduc o cincea categorie

-cea a grandomanului (a bogatanului care vrea impozite mari tocmai pentru a se diferentia de restul saracimii)

Sa se ingradeasca accesul anumitor categorii de oameni la anumite bunuri/produse pentru ca sa existe o diferenta clara intre oameni cu un venit mediu si cei bogati. Care ar mai fi diferenta sociala(vizibila in trafic) daca amandoi conduc Porsche Cayenne ?!

In aproape orice tara din Europa (poate cu exceptia Danemarcei) impozitele nu sunt asa mari raportate la salarii iar diferenta intre impozitul ptr 2000cmc si 4000cmc nu este de aproape 1000E . In plus in majoritatea tarilor din Europa aceste taxe si impozite se intorc in favoarea platilorilor ....in RO se intorc in buzunarele guvernantilor(a baietilor destepti)

In tarile vest-europene procentul celor care detin autoturisme este mult mai ridicat decat in RO (in cazul Germaniei chiar dublu). Diferenta este ca ei cunosc valoarea banului muncit(nu furat) si le folosesc doar atunci cand au neaparata nevoie.

Edited by polizei, 23 December 2012 - 13:10.


#53
fezo

fezo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,760
  • Înscris: 16.07.2007
Atita timp cit in Romania masina va reprezenta un statut social este normal sa se mareasca impozitele. Cind am scris in celalalt topic ca "domnia si prostia se platesc", mi-au sarit mai multi la git. Probabil, daca lumea va renunta la masini, si va circula cu bicicleta va pune impozit si pe acestea. Asta este piata. Cei cu burta mare si  somnorosi, respectiv sponsorii lor, care i-au bagat in parlament, vor sa faca si ei un ban. Deci recomandarea mea este sa scapati cit mai repede de X5-uri si cumparati 118d!

Edited by fezo, 23 December 2012 - 12:57.


#54
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,115
  • Înscris: 04.02.2011
Io cred că ai noștrii iau mită de la bulgari să crească taxele :)

 fezo, on 23 decembrie 2012 - 12:55, said:

Atita timp cit in Romania masina va reprezenta un statut social este normal sa se mareasca impozitele. Cind am scris in celalalt topic ca "domnia si prostia se platesc", mi-au sarit mai multi la git. Probabil, daca lumea va renunta la masini, si va circula cu bicicleta va pune impozit si pe acestea. Asta este piata. Cei cu burta mare si  somnorosi, respectiv sponsorii lor, care i-au bagat in parlament, vor sa faca si ei un ban. Deci recomandarea mea este sa scapati cit mai repede de X5-uri si cumparati 118d!
Cum plmk să circul cu bicicleta când nu există deloc piste, puținele care există sunt blocate și/sau au curbe de 90 de grade abordabile doar de acrobați.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate