Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dezghetare masina iarna
Last Updated: Mar 31 2017 20:09, Started by
aaa_ro
, Dec 11 2012 14:36
·
0
#37
Posted 12 December 2012 - 09:29
slai, on 11 decembrie 2012 - 23:05, said:
uleiul rece, gros, combinat cu presiunea scazuta de la relanti insemna o ungere deficitara, deci uzura mai mare a motorului. ideal ar fi sa pleci, dar si fara a tura motorul excesiv. si asta e greu iarna, nu poti pleca cu parbrizul si geamurile fata bocna, dar, preferabil e sa stai cat mai putin pana pleci. |
#38
Posted 12 December 2012 - 11:27
nu era un raspuns pentru tine, era in general. sunt destui care pornesc motorul si pleaca dupa o ora.
|
#39
Posted 12 December 2012 - 13:49
@'tsunnami' timestamp='1355296864' post='12371261'
Daca postarea ta a fost menita sa ne descreteasca fruntile ai reusit. Poti incerca si cu lucrari mai complexe. Ai talent. Daca in schimb te-ai referit strict la subiect, gresesti. Acolo se discuta despre actiunea de a arunca apa calda peste masina inghietata. Asta ai pierdut tu din vedere. Si nu uita! Persevereaza in literatura de comedie. Bafta. |
#40
Posted 12 December 2012 - 14:05
Eu am auzit inca de mic de socul termic. Adica rece peste cald sau cald peste rece NU e bun. Faceti cate incercari- aduceti un TV sau un PC de afara, de la -10 grade, in casa la vreo 25 si bagati-l direct in priza. Mare lucru daca scapa fara sa faca poc sau sa iasa fum...
|
#41
Posted 12 December 2012 - 14:49
Aici ai ratat nitel lectia de fizica.
PC-ul adus de afara de la foarte frig inauntru la cald, face imediat condens pe componente din cauza umiditatii din aer. D-aia face poc, nu de la soc termic. D-aia e bine sa il lasi 2 ore fara sa il bagi in priza, ca sa se evapore condensul. Edited by Arkouda, 12 December 2012 - 14:50. |
#42
Posted 12 December 2012 - 15:11
Corect! Ca este oleaca de praf pe acolo si cum se combina cu apa, rezulta ca va face o minune de continuitate printre contactele de pe placi.
Dar in esenta s-a inteles ce am scris, socurile termice produc rezultate nedorite. |
#43
Posted 12 December 2012 - 15:24
CorneliuRos, on 11 decembrie 2012 - 22:47, said:
Sunt curios ce anume au de Si la masina mea la fel. Dupa doua minute am aer cald in habitaclu. Sa inteleg ca au o incalzire suplimentara in bord? Inafara de scirocou eu n-am mai auzit de alt sistem de incalzire suplimentar. mai sunt niste sistem mai simple gen: http://forum.softped.../#entry12371591 |
#44
Posted 12 December 2012 - 15:30
-Diana-, on 11 decembrie 2012 - 14:43, said:
Eu am tras ieri de dimi cu inghetatul usilor, rau, ce sa zic. Am luat un spray pt incuietori- 10 lei. Plus ca am bagat cu seringa antigel pe la incheieturi si pe la orificiul unde se baga cheia. Pt geamuri am alt spray de antiaburire, merge si ala. Il aveam deja de anu trecut, nu stiu cat costa acum. Am dat cu alcool medicinal pe geamuri azi, dar tot au inghetat, s epare ca nici spirtul nu mai e ce a fost. Racleta aia cu manusa e eficienta, o perie si rabdare multa Chederele se dau cu glicerina boraxata (farmacie) sau cu silicon special (se gaseste prin hypermarketuri). Eu am dat cu silicon adus dintr-un combinat petrochimic (e foarte uleios, insa intra foarte repede in cauciuc si nu te murdaresti dupa aceea) si n-am avut probleme la niciuna dintre masini. La balamale/incuietori se da cu WD40, nu cu antigel (de unde pisici ti-a venit ideea asta)? Cu spirt degeaba incerci, daca ajungi mai jos de -10 ingeata si mama spirtului. Se da cu solutie speciala (ce a postat colegul de forum pe care l-am citat mai jos). Daca dai cu apa calda se dezgheata pe moment, insa dupa se face iar bocna (atentie, vorbesc de conditii din acelea nasoale unde temperatura nu urca in timpul zilei de -10, am prins niste zile de genul anul trecut). Sor-mea a binevoit sa-si deschida masina cu apa calda, si a doua zi dimineata era toata inghetata unde turnase apa, asa ca a luat tramvaiul. mymothman69, on 11 decembrie 2012 - 15:27, said:
Vezi ca e o solutie Evox Ice spray , in flacon ca ala cu detergent de spalat geamurile. Da, bun Evox ala, mi-am luat si eu anul trecut si n-am mai avut probleme dupa ce l-am folosit. L-am folosit si pentru parbriz + geamuri laterale pe interior, dat cu el si apoi sters foarte bine cu servetel uscat, acum nu mi se mai aburesc deloc pe dinauntru (cei de la spalatorie nu stiu cu ce dadusera, insa mi se abureau toate instant). Lucian_M, on 12 decembrie 2012 - 15:11, said:
Dar in esenta s-a inteles ce am scris, socurile termice produc rezultate nedorite. Lasa ca am tras eu lozul castigator, anul trecut mi-a troznit luneta fara s-o ating cu nimic, asa a vrut ea Totusi n-as testa cu apa calda pe parbriz bocna, mai ales daca are o fisura (a incercat un prieten si dupa 2 zile si-a schimbat parbrizul, s-a dus fisura dintr-o parte in cealalta imediat ce a beneficiat de tratamentul cu apa calda). Edited by RealThing, 12 December 2012 - 15:26. |
#46
Posted 12 December 2012 - 17:01
damblagiu, on 11 decembrie 2012 - 21:41, said:
Racleta antreneaza bucati de ghiata in care sunt prinse firicele de nisip care produc zgaraieturi micronice dar multe. Zgaraieturile astea se observa si sunt deranjante doar ziua cand bate soarele direct in parbriz si noaptea cand te intalnesti cu masina care circula din sens opus cu farurile aprinse. De asemenea zgaraieturile descrise mai sus se pot produce si la spalatori atunci cand persoana respectiva are un exces de zel in a-ti sterge parbrizul cu "pielea de caprioara" in care au ramas firicele de nisip. Cu asta consider subiectul incheiat . Bafta. |
|
#47
Posted 12 December 2012 - 17:03
Este praf in aer, mai. Nu e vizibil, dar exista. Dar de ce nu incerci tu sa racai prabrizul in fiecare zi, sa ne spui rezultatele?
|
#48
Posted 12 December 2012 - 17:09
Lucian_M, on 12 decembrie 2012 - 17:03, said:
Este praf in aer, mai. Nu e vizibil, dar exista. Dar de ce nu incerci tu sa racai prabrizul in fiecare zi, sa ne spui rezultatele? |
#49
Posted 12 December 2012 - 17:11
Si cum arata parbrizul ala cand iti bate unul cu csenoane chinezesti in el noaptea? Se vede cristal, asa-i? Sau trebuie sa-l intrebi pentru ca tu habar n-ai, ca masina nu-i a ta si de fapt n-o conduci (noaptea)?
|
#50
Posted 12 December 2012 - 17:12
Hai sa ne laudam cine-o are mai mare, eu am permis de aproape 14 ani si cand am folosit racleta (situatii de urgenta) am zgariat (uputin vizibil) geamul. Si insistand, am reusit sa-l fac in asa fel incat sa ma deranjeze cand imi vin lumini din fata. NU am dat ca taranul, dar iti zic ca SE VAD acele zgarieturi.
Real a fost mai rapid, multam de interventie. Ce-mi plac mie copiii care-si dau cu parerea din cele citite. Experienta la volan, ceva? Edited by Lucian_M, 12 December 2012 - 17:13. |
#51
Posted 12 December 2012 - 17:15
Eu nu am observat nici o zgarietura, si sunt convins ca nimeni nu ar mai cumpara raclete daca ar zgaria parbrizu in modul in care ziceti voi.
|
|
#52
Posted 12 December 2012 - 17:16
Nu ai observat, dar nu inseamna ca NU exista. Noaptea conduci?
|
#54
Posted 12 December 2012 - 17:21
Lasa, ora 7, eu zic de conditii de noapte. Deci experienta la condus pe timp de noapte e zero, sa inteleg.
Ma retrag de la discutie, nu are sens. Au zis multi ca racleta ZGARIE parbrizul, dar vad ca unii nu accepta faptul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users