Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dezghetare masina iarna
Last Updated: Mar 31 2017 20:09, Started by
aaa_ro
, Dec 11 2012 14:36
·
0
#19
Posted 11 December 2012 - 18:03
sebastyan-adryan, on 11 decembrie 2012 - 16:56, said:
cauti la farmacie glicerina sau vaselina siliconica si nu mai ingheata chederele. |
#20
Posted 11 December 2012 - 18:11
#21
Posted 11 December 2012 - 18:18
aaa_ro, on 11 decembrie 2012 - 17:29, said:
caut solutii mai rapide si ieftine decat spray si e prima mea iarna de condus. imi cer scuze daca topic'ul meu te-a deranjat in orice fel. nu , eu imi cer scuze pentru ofensa, if any pur si simplu sunt chestii mega simple si la indemana si mi se pare aiurea sa intrebi despre ele. orice magazin ( kauland, cora.etc ) au pachete de iarna , cu tot ce trebuie. |
#22
Posted 11 December 2012 - 18:30
#23
Posted 11 December 2012 - 19:19
#24
Posted 11 December 2012 - 19:49
daca ai garaj incalzit da...
am si eu parasolar de ala cu urechi. intradevar ajuta mult, dar nu acopera complet parbrizul... nici nu ar avea cum. stergatoarele sunt "ingropate" la majoritatea masinilor din motive de aerodinamica. |
#25
Posted 11 December 2012 - 20:16
#26
Posted 11 December 2012 - 20:43
O singura data nu am putut deschide o portiera iarna, la o cabrioleta, deoarece nu mai cobora geamul ca sa pot deschide portiera. In rest spal masinile oricand, spal la o singura spalatorie care e in interior, tot impul e cald acolo si masinile se usuca asa cum trebuie. Singurele probleme intampinate frecvent au fost la golf si la seat la portbagaj pentru ca ingheata siglele si nu mai poti deschide portbagajul.
|
#27
Posted 11 December 2012 - 20:47
on: Folosesc alcool care sa nu-mi strice masina (evident), nu toate 20 de tipuri, daca zici tu ca sunt 20.
off: Din cateva propozitii zise pe forum ti-ai dat seama ca nu sunt "bright", asa-i?... |
#28
Posted 11 December 2012 - 21:17
ionuttttt, on 11 decembrie 2012 - 18:30, said:
da... cam o ora... sa fim seriosi. nu poti sa renunti complet la racleta. opop, on 11 decembrie 2012 - 20:16, said:
Sa ma anunti si pe mine cand o sa zgarii parbrizul cu plastic. |
|
#29
Posted 11 December 2012 - 21:25
Un parbriz original nu se zgarie cu o racleta de plastic. Poate doar un replacement ieftin turcesc.
|
#30
Posted 11 December 2012 - 21:41
Arkouda, on 11 decembrie 2012 - 21:25, said:
Un parbriz original nu se zgarie cu o racleta de plastic. Poate doar un replacement ieftin turcesc. |
#31
Posted 11 December 2012 - 22:02
La mine la Aveo se incalzeste apa in motor in vreo 5-10 minute de mers la relanti. Atentie, FARA stingator pus pe aceleratie la 3500 rpm, cum facea un ilustru coleg... Dupa aia dau pe recirculare, dau pe maxim aerul spre parbriz si fac pariu si cu Mama Omida ca in doua minute curge orice sloi de gheata.
Cu racleta nu mai dcau cat oi trai, am zgariat parbrizul (si nu e de ala turcesc, ci original, al masinii), pentru ca exista praf, cum a zis si colegul, care se freaca de sticla si o zgarie. Am si eu o husa cum a luat colegul December (de vreo doi ani), foarte utila iarna, efectiv nu te doare capul, chiar daca totul e inghetat tun, sub ea va fi curat. Parbrizol am luat Jetix -30 grade, 5 litri la 25 lei. Edited by Lucian_M, 11 December 2012 - 22:03. |
#32
Posted 11 December 2012 - 22:04
Mie imi baga clima automata aer cald in 2 minute fara sa se incalzeasca motorul.
|
#33
Posted 11 December 2012 - 22:06
Eu am o masina ieftina, fara incalzire suplimentara in bord. Fericiti cei ce au in dotarea masinii asa ceva!
|
|
#34
Posted 11 December 2012 - 22:47
Sunt curios ce anume au de
Arkouda, on 11 decembrie 2012 - 22:04, said:
Mie imi baga clima automata aer cald in 2 minute fara sa se incalzeasca motorul. |
#35
Posted 11 December 2012 - 23:05
Lucian_M, on 11 decembrie 2012 - 22:02, said:
La mine la Aveo se incalzeste apa in motor in vreo 5-10 minute de mers la relanti. Atentie, FARA stingator pus pe aceleratie la 3500 rpm, cum facea un ilustru coleg... Dupa aia dau pe recirculare, dau pe maxim aerul spre parbriz si fac pariu si cu Mama Omida ca in doua minute curge orice sloi de gheata. Cu racleta nu mai dcau cat oi trai, am zgariat parbrizul (si nu e de ala turcesc, ci original, al masinii), pentru ca exista praf, cum a zis si colegul, care se freaca de sticla si o zgarie. Am si eu o husa cum a luat colegul December (de vreo doi ani), foarte utila iarna, efectiv nu te doare capul, chiar daca totul e inghetat tun, sub ea va fi curat. Parbrizol am luat Jetix -30 grade, 5 litri la 25 lei. uleiul rece, gros, combinat cu presiunea scazuta de la relanti insemna o ungere deficitara, deci uzura mai mare a motorului. ideal ar fi sa pleci, dar si fara a tura motorul excesiv. si asta e greu iarna, nu poti pleca cu parbrizul si geamurile fata bocna, dar, preferabil e sa stai cat mai putin pana pleci. |
#36
Posted 12 December 2012 - 09:21
foxbat, on 11 decembrie 2012 - 17:25, said:
voi nu glumiti, nu ? permis aveti sau deschideti topic" cum sa conduc masina "? mi-ai luat vorba de dupa dinti, e unul dintre cele mai funny subiecte damblagiu, on 11 decembrie 2012 - 18:03, said:
De acord 100% cu glicerina cu care se ung chederele. Vaselina siliconica e buna, dar are dezavantajul ca-ti murdareste hainele in momentul cand te atingi de ea. Apa calda e cea mai rea solutie caci daca in primele secunde se dezghiata dupa asta se formeaza o pojghita de ghiata chiar din apa aruncata pe parbriz. Sa nu mai vorbim de riscul de a se fisura parbrizul. Tot de la apa calda cazuta pe caroserie pot apare microfisuri in vopsea. Nici curatarea parbrizului cu racleta nu e o solutie fericita deoarece se poate zgaria iar noapte cand din sens opus vine alt vehicul cu luminile aprinse nu prea reusesti sa mai vezi ceva prin el. Cea mai buna solutie e sa lasati motorul sa mearga cu climatizarea in functiune pana se dezghiata geamurile. Solutia asta are dezavantajul ca necesita ceva timp. Bafta. cel mai indicat este sa lasi masina in pace iarna si sa incepi folosirea in primavara pe undeva pe la mijlocul lui iulie. apoi, iar nu e indicat s-o folosesti incepand cu august. apar nanofisuri de la vibratiile de la drum si de la motor. sa nu mai vorbesc de riscul de a aparea rupturi in buretele de la scaunul pe care stai. e chiar recomandat sa scoti scaunul original si sa pui de lemn. ca recomandare, in cele 2 saptamani de functionare, pe an, nu folositi luminile. supra-solicitati geamul de faruri datorita difrentei de temperatura. fiti tari. o sa treaca si asta. Arkouda, on 11 decembrie 2012 - 22:04, said:
Mie imi baga clima automata aer cald in 2 minute fara sa se incalzeasca motorul. ia aerul cald din viitor |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users