![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Diferenta Pret
Last Updated: Dec 05 2012 17:59, Started by
Uite2
, Dec 05 2012 17:10
·
0

#1
Posted 05 December 2012 - 17:10

Am fost acum cateva zile la cumparaturi intr-un supermarket din Ploiesti.
Acolo am observat o diferenta intre pretul afisat la raft si pretul care intra pe casa. Ce pot face ? Ok sesizez OPC dar ei ce pot face in absenta flagrantului ? |
#2
Posted 05 December 2012 - 17:40

Ai observat acolo? Sau abia când ai ajuns acasă?
Dacă ai observat ”acolo”, chiar și după ce ai achitat și ieșit din magazin, trebuia să te duci frumușel la casă și să le spui. De fiecare dată când am fost taxat greșit (fie că a bătut casiera produsul greșit, fie că era prețul la raft greșit), am fost rezolvat pe loc, ori prin returnarea produselor, ori prin returnarea diferenței de preț. Asta la diferite magazine. Deci se poate și cu vorba bună, nu numai cu OPCul, că și ei sunt oameni și pot greși. ![]() Dacă ai observat abia acasă... reclamația la OPC le poate trimite un control pe cap, din câte știu. Dar totuși ia în considerare și posibilitatea să fi fost produsele așezate aiurea pe raft. Mai sunt și clienți care iau produse de undeva și le lasă în altă parte, aiurea și, când vine următorul client, dacă nu e atent la ce scrie pe etichetă (inclusiv la denumirea produsului, nu doar la preț), se poate păcăli. Vina nu e a magazinului aici, ci a clientului. |
#3
Posted 05 December 2012 - 17:59

Bine , pana la urma am rezolvat pe loc prin neachizitionarea produsului respectiv deoarece era prea scump.
Am acceptat greseala deoarece suntem oameni si suntem supusi greselii iar angajatii magazinului respectiv si-au cerut scuze dar daca ipotetic as fi ales sa fac o plangere la OPC magazinul respectiv putea fi amendat in absenta flagrantului ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users