Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Garantie pe baza bonului
Last Updated: Feb 19 2017 15:14, Started by
s1mplu
, Dec 05 2012 03:48
·
0
#1
Posted 05 December 2012 - 03:48
Nu vreau sa fac reclama. La Altex, e o oferta, cum nici de Black Friday nu cred ca a fost. 15% reducere la iPad 3. Am fost cu cineva sa isi cumpere una. Oferta e pe bune. Produsul il primesti sigilat, functioneaza perfect. Singura surpriza, spre mirarea mea, a fost ca nu mi-au eliberat factura si nici garantie. Mi-au spus ca e pe baza bonului, si daca se intampla ceva, vin la ei cu bonul. E legala treaba? Intr-un fel, nu imi miroase ceva a bine.
|
#2
Posted 05 December 2012 - 06:47
Garantia la orice produs din romania se da pe baza facturii/bonului de casa + certificatul de garantie(emis de producator/importator) completat cu toate datele produsului(serie,model...etc).Eu in locul tau cumparam Ipadul si ma duceam direct la OPC!Aveau ei grija mai departe....
Faza e ca daca acel produs(in cazul tau Ipad) se strica sau are vreo "buba" ei se spala frumos pe maini si te trimit la plimbare....Dovedeste tu ca ala e produsul cumparat de la ei!Da,ai un bon de casa pe care scrie probabil Ipad,dar poate sa zica ca ai adus altul la reparat/schimbat si vrei sa-i pacalesti! Si dupa-aia o sa te uiti lung la reclama aia : "Stiti cine sunt eu?Sunt cetatean european si am drepturi!!" |
#3
Posted 05 December 2012 - 06:59
Sunt situatii si situatii. In mod normal ar trebui sa se elibereze certificatul de garantie pentru ca acolo sunt trecute si cazurile in care poti sa pierzi. Mie mi s-a scos din garantie un aparat foto pentru ca "afost supus la ger si a inghetat displayoul si a crapat" - afirmatie greu de contrazis intrucat l-am dus la reparat in ianuarie. Spre deosebire de situatia aia, Lenovo mi-a schimbat placa de baza la laptop fara sa le arat veun act (nu le mai gasesc) fiindu-le suficient ca seria arata ca a fost fabricat de mai putin de 3 ani cat a avut garantie.
|
#4
Posted 05 December 2012 - 08:51
Si cum dovedeau cei cu aparatul foto ca l-ai tinut in ger ? Puteau sa spuna ca ai scapat pe jos aparatul, era mai plauzibil.
|
#5
Posted 05 December 2012 - 08:58
s1mplu, on 05 decembrie 2012 - 03:48, said:
... Dar nu era in pachet un certificat de garantie, pe care sa apara seria iPad-ului? Daca era atunci in cazul in care se strica nici nu cred ca e nevoie sa-l duca inapoi la Altex, ci il poate duce/trimite direct la unul din service-urile autorizate Apple din Romania. La magazinele astea gen Altex/Flanco/Domo cand duci un produs defect ei il trimit cu un curier/whatever la service-ul autorizat pentru respectivul dispozitiv si poate dura pana la 1-2 saptamani doar pentru a-l trimite, dupa care mai pierzi cateva zile la service si inca 1-2 saptamani pana il aduc inapoi la magazin si te suna sa-l ridici. Doar la Real am patit o faza super interesanta/fericita, am dus un aparat foto Nikon ce nu mai pornea, l-au trimis din Baia Mare pana in Bucuresti la service-ul Skin si a venit inapoi in mai putin de 6 zile calendaristice. Edited by Hider141, 05 December 2012 - 09:04. |
#6
Posted 05 December 2012 - 09:05
Cam ciudat, cu bonul poti face dovada ca ai cumparat UN ipad dar fara numarul de serie nu vad cum iti poate acorda garantia.
|
#7
Posted 05 December 2012 - 10:42
Ion_de_la_Raion, on 05 decembrie 2012 - 08:51, said:
Si cum dovedeau cei cu aparatul foto ca l-ai tinut in ger ? Puteau sa spuna ca ai scapat pe jos aparatul, era mai plauzibil. |
#8
Posted 05 December 2012 - 10:47
iPad-ul, si toate celalalte produse Apple au garantie internationala.
Eu am primit un MacBook din SUA, si aveam garantie chiar si aici in Romania, fara sa am nevoie de vre-un act anume. Totul se facea pe baza seriei scrise pe bottom-ul laptopului. |
#9
Posted 05 December 2012 - 10:56
Doar la divaisurile portabile se aplica. Deci nu si la imacuri, de exemplu.
|
#11
Posted 05 December 2012 - 20:09
AndyM, on 05 decembrie 2012 - 10:47, said:
iPad-ul, si toate celalalte produse Apple au garantie internationala. Eu am primit un MacBook din SUA, si aveam garantie chiar si aici in Romania, fara sa am nevoie de vre-un act anume. Totul se facea pe baza seriei scrise pe bottom-ul laptopului. Corect ! la fel e si la Sony Vaio care are garantie internationala. Nici la Apple nici la Sony nu te intreaba nici dracu de acte. Daca ar fi furat produsul, seria respectiva exista deja la ei in baza de date ca fiind furat. In momentul in care suni la callcenter te intreaba de serie. Eu am trimis un apple in care am umblat in prealabil si nu a fost nici o problema. Nu-ti fa griji ca nu aiun certificat de garantie la produse de genu. Edited by lokoman, 05 December 2012 - 20:10. |
#12
Posted 05 December 2012 - 21:34
Stiu, e foarte nashpa sa duci produsul, daca ti s-a defectat, de unde l-ai cumparat. E mult mai bine, sa il trimiti tu, direct la un service autorizat.
Va multumesc pentru clarificare. Asa e, Altex se poate spala pe maini foarte usor. Dar daca are garantie internationala, atunci nici nu as mai avea nevoie de ei. Sunt curios, ofera si altor produse garantie cu bonul? Sau daca alte magazine fac treaba asta. |
#13
Posted 08 December 2012 - 06:17
#14
Posted 08 December 2012 - 06:52
Eu am patit-o la Altex cu un mouse, de doua ori si m-am prezentat numai cu bonul + ambalajul si mi l-au schimbat.
|
#15
Posted 08 December 2012 - 07:11
In tarile civilizate un simplu bon de casa e suficient pentru garantie.
In republica bananiera romana, iti trebuie 100 de hartii, asta dupa ce ti se testeaza produsul de nici nu mai poti sa-l faci cadou ca e plin de amprente. |
|
#16
Posted 08 December 2012 - 08:48
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users