Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Astra J EcoFlex
Last Updated: Dec 26 2017 22:57, Started by
danX
, Nov 28 2012 17:43
·
0
#19
Posted 10 December 2012 - 15:58
Inca o tura in weekend, aceeasi destinatie ca si weekendul trecut, de data asta doar autostrada dus si intors. Consum similar.
A venit si zapada, si azi dimineata nu a luat-o la prima cheie. Am uitat sa las sa se incinga bujiile. Uitasem cum e cu diesel. I-am dezactivat si functia Eco pentru start la rece, am auzit din folclor ca e recomandat. Altfel s-a incalzit neasteptat de repede si parbrizul s-a dezghetat la fel de repede. Am apucat sa testez si ESP-ul. Foarte dragut efectul. E prima masina cu ESP pe care o conduc. |
#20
Posted 12 December 2012 - 22:59
stie cineva unde se gasesc tricouri "I heart Nokian"?
Combinate cu ESP-ul au facut din mersul in oras pe zapada asta o chestie FUUUUN! |
#22
Posted 17 December 2012 - 10:35
Inca o tura, de data asta Bucuresti - Brasov si retur.
Mers la dus in "forja" oarecum, adica schimbat pe la 3500 + ture in urcare. E fain cuplul de jos dar faptul ca are trepte lungi te face sa amesteci in cutie ca la o benzinara. la 150+ km/h consumul se duce inspre 7%, intre 140 si 150km/h e putin peste 6%. |
#23
Posted 20 December 2012 - 23:25
E bun consumul , cum ti se pare masina la vitezele acestea, destul de mari zic eu? Ma refer e stabila, simti ceva trepidatii, ce turatii ai la 150 km/h?
|
#24
Posted 21 December 2012 - 14:18
la 140 km/h e pe la 3000 de ture.
Masina e "plantata" pe sosea, nu vibreaza nimic. |
#25
Posted 23 December 2012 - 19:26
Ieri turneu de forta, 1100 km in 18 ore . Bucuresti - Nordul Moldovei (unde se agata harta in cui) si retur.
Vreme cu de toate, Soare, zloata, troiene de 2 metri pe marginea drumului, zapada afanata pe sosea, sleauri. Viteza medie: 78 km/h. Consum: 5,7% cu 4 persoane in masina si bagaje. Din nou spun, cruise control-ul face toti banii. Scaunele nu dau dureri de spate. Foarte faina masina! |
#26
Posted 23 December 2012 - 19:45
Ai fost la Darabani? Mie nu-mi mai trebuie sa imi plimb fizicul pe acolo... Drumurile sunt de rahat vara si nu vreau sa ma gandesc cum se prezinta iarna...
|
#27
Posted 23 December 2012 - 20:47
danX, on 23 decembrie 2012 - 19:26, said:
Ieri turneu de forta, 1100 km in 18 ore . Bucuresti - Nordul Moldovei (unde se agata harta in cui) si retur. Vreme cu de toate, Soare, zloata, troiene de 2 metri pe marginea drumului, zapada afanata pe sosea, sleauri. Viteza medie: 78 km/h. Consum: 5,7% cu 4 persoane in masina si bagaje. Din nou spun, cruise control-ul face toti banii. Scaunele nu dau dureri de spate. Foarte faina masina! |
#28
Posted 23 December 2012 - 20:58
Credeam ca nu vad bine, initial citisem 180/h si ma gandeam ca intr-adevar e mult. Nici masina mea nu se simte ultra-confortabil cand e incarcata baban, dar sa NU mai fac depasiri peste 100/h... you make me laugh!
E cert ca Astra cu motorul ala nu e racheta, dar nici melc nu este. |
|
#29
Posted 23 December 2012 - 21:58
Hai sa nu exageram, am obtinut medii de 76-82 km/h pe trasee de 300km si am facut si depasiri cu un Punto de 1.2, cu 3 oameni in masina si bagaje cat pentru o iesire de o saptamana pentru fiecare, Trebuie doar putina atentie. In alta ordine de idei, frumoasa jucarie. S-o folosesti cu placere si productivitate!
|
#30
Posted 23 December 2012 - 23:21
@Lucian_M. Chiar mai sus, Horodistea. Sa vezi balamuc de zapada pe acolo. Drumurile destul de nasoale cum intri in Botosani, dar peisaje hibernale superbe. Dealurile arata superb imbracate in zapada si padurea de langa Dorohoi e de poveste.
@geopsi Nu e racheta, dar nici putoare nu e. Daca conduci "lung" nu ai probleme. dasca are dreptate |
#31
Posted 23 December 2012 - 23:41
O fi, dar eu nu mai calc pe acolo decat cu vehicol cu suspenstie pe perna de aer sau cu elicopterul. Drumurile alea sunt facute pentru distrugerea masinii. Am avut acolo o nunta, ne-am simtit bine, insa am injurat drumurile si pe cei care le administreaza cat sa scriu o carte despre asta. Si eu, care ma plangeam ca avem drumuri naspa in Neamt... Avem, pana ne plimbam prin Botosani...
|
#32
Posted 24 December 2012 - 04:11
acuma pe iarna is mai ok, pentru ca s-au nivelat de la zapada. Pe dealurile dupa Darabani ma simteam ca Makinen in raliul Suediei, asa de faine erau imprejurimile.
|
#33
Posted 15 January 2013 - 23:59
inca putin si suntem la 34k!
Masina merge ceas, cand porneste aerul conditionat vine un miros de filtru de polen imbacsit. Asa ca in curand revizia anuala. |
|
#34
Posted 16 January 2013 - 00:25
Am tot citit cum ca masinii nu prea ii place cand schimbi din treapta 1 in 2, ai observat asa ceva?
Dupa cum zice si Buhnici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/P4stJaDH3r8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (desigur nu il vad ca pe o sursa de incredere insa am citit si pe forumul opel) |
#35
Posted 16 January 2013 - 09:30
nu am remarcat asta. Atentie insa ca eu am ecoflex cu 5 trepte. Varianta normala are 6 trepte.
Singurul loc unde am vazut ca nu ii place e la revenirea din marsarier in treapta 1. Trebuie sa o lasi pe liber si sa apesi din nou ambreiajul ca sa intre ok, altfel o simti usor la ambreiaj daca nu a intrat bine. |
#36
Posted 16 January 2013 - 19:35
Sincer nu vad de ce l-as lua pe Buhnici de etalon, dar ma rog.
Referitor la revenirea din marsarier in treapta 1 sunt multe masini care fac la fel. De altfel, sunt unii producatori care recomanda in manualul de utilizare ca intre marsarier si treapta 1 sa treaca un mimin de 2 secunde (la Hyundai de exemplu, Mitsubishi s.a.). Ca insonorizare cum ti se pare ? Modelul prezentat in clipul de mai sus nu straluceste la asta, parerea mea. In rest, ca aspect interior/exterior masina este faina. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users