Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Escala Paris ,doar 1 ora!

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#19
whoswho69

whoswho69

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 5,391
  • Înscris: 02.10.2006
Air France, zbor Bucuresti - Paris/CDG - Clermont Ferrand, un singur numar de rezervare, diferenta de timp intre zboruri 1 ora.

Aterizare terminal 2E, decolare terminal 2G.

You are landing at Paris-Charles de Gaulle Terminal 2E. Your connecting flight is departing from Paris-Charles de Gaulle Terminal 2G

→ Follow signs for «Connecting flights»
If you do not yet have your second boarding pass, go to the company connecting flights desk of your next flight
→ Follow signs for «Terminal 2G»
→ Go through the Security checks
You are arriving on gate M:
→ Take the red shuttle bus (Navette rouge) to Terminal 2G
Frequency: from 5:30 am to 02:00 pm
You are arriving on gate K or L:
→ Take the yellow shuttle bus (Navette jaune) to Terminal 2G
Frequency: from 5:30 am to 09:45 pm
→ Go through the Police border check and Customs
→ Check your boarding gate on the information screens
→ Follow the signs to your boarding gate: gates G31 to 30 or gates G31 to G40. If you do not yet have a boarding pass for your next flight, ask for information from an information desk, check the information screens or a self-service Terminal

Harta terminale

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0rQ1lmXTt24?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

E timp pentru debarcare, shuttle transfer, verificari securitate si imbarcare, pana se inchide poarta, in practic mai putin de 1 ora?
Eu am mari dubii, desi toate conexiunile recomandate de Air France pe situl lor ca si rezervare unica asa arata, cu durata intre zboruri de aprox. 1 ora.
Ce se intampla cu bagajul de cala? Mai am treaba cu el sau se ocupa ei de transfer?

Cu rezervari separate ar fi mult mai simplu, interval intre zboruri de aprox 3-4 ore, timp suficient, dar si mult mai scump.
Mi se pare aiurea, aeroportul recomanda sa ajungi la orice zbor cu cel putin 2 ore inainte, dar cand e vorba de conexiunile recomandate de compania aeriana, propune zboruri cu escale de 1 ora.
Nu e doar maketing? Adica micsoreaza escala pana la limita legala, ca sa dea timpul total de calatorie cat mai mic?

Edited by whoswho69, 15 March 2018 - 09:56.


#20
moniK_06

moniK_06

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 11.11.2006
De bagajul de cala se ocupa ei atata timp cat ambele zboruri sunt pe aceeasi rezervare. Daca apare disponibil acest transfer, el se poate fsce. Ideea e ca treci doar prin zona de conexiune nu te verifica ca la un zbor nou. Insa trebuie sa iei in calcul o eventuala (chiar si mica) intarziere a primului zbor care iti va scurta timpul de transfer

Edited by moniK_06, 17 March 2018 - 06:51.


#21
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,511
  • Înscris: 07.04.2005
Am avut si eu un zbor din Budapest spre Singapore (via Paris CDG).

Pe zborul de dus nu am avut probleme, la momentul respectiv escala era de 4h.

La intoarcere aveam doar 1h 5min pt transfer in CDG.
----------------------------------
21:50 Singapore Changi
06:10 Paris CDG


[Gate closing 06:45]
07:15 Paris CDG
09:25 Budapest

----------------------------------
Cand e sa ai ghinion, atunci ai cu carul :))))
- primul zbor a decolat cu 15-20min intarziere (in mod normal e ok, au ceva safeguard margins si totusi ajung in timp util)
- majoritatea din avion aveau conexiuni asemanatoare cu noi
- am nimerit exact cand era schimbul de tura la boarder control (din 4-5angajati, au ramas doar 2)
- sistemul automat de control (pt posesorii de pasapoarte biometri).... era defect.

Pe la 06:40 mai aveam inca 20persoane in fata noastra la boarder control. A ajuns un reprezentan AF: "Ah... luati-va gandul. E ca si pierdut avionul. Mergeti la ghiseul xy si veti fi transferati pt urmatorul avion".

Ne-au dat bilete pt zborul de 12:40.

Am cerut compensatii pt delayed flight, iar dupa 2zile ne-au sunat cei de la AF, informandu-ne ca fiecare persoana vom primi 600euro compensatie (ce era bestial, avand in vedere ca pt bilet am platit 493euro).

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1VJQxKcDc0Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu aveti nevoie sa apelati la companii de consultanta pt faza asta. Doar aveti de completat un formular si sa atasati boarding pass/e-ticket.

Legat de bagajul de cala, in mod normal, dupa anii '90 nu mai decoleaza avionul cu bagajul in cala daca proprietarul nu e pe avion. E dat jos bagajul (teroristi... bombe... alea alea).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate