Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Sfat achizitie laptop "gaming" 3100 Ron

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1
NinjaToWn

NinjaToWn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 19.08.2012
Buna seara.
Imi puteti da un sfat in privinta achizitionarii unui laptop in jurul sumei de 3100 Ron? (nu ma supar daca ies mai ieftin de atat Posted Image  )

Cateva cerinte:
- sa nu fie Acer
- sa fie destul de fiabil (sunt student deci nu cred ca o sa-mi cumpar alt laptop prea curand  )
-  procesor i7  daca se poate Posted Image
- sa aibe mai mult de 4 gb RAM
- o placa video destul de buna incat sa pot rula jocurile aparute recent si care o sa apara in viitor (nu am pretentia sa joc la HIGH GTA V  )

Sper sa nu credeti ca am cerinte exagerate Posted Image) (daca da, spuneti-mi)


Si vreau sa va mai intreb ce credeti despre BLACK FRIDAY . Se merita sa mai astept pana atunci? Stiu ca site-urile emag.ro si pcgarage.ro fac discounturi in ziua aia.

Un alt discount vad ca ofera maine (14 noiembrie) magazinele Altex si Media Galaxy ( Click pentru detalii )

Eu "am pus ochii" pe aceste doua laptopuri:

Notebook / Laptop Asus 15.6'' K55VM-SX114D Ivy Bridge Core i7 3610QM 2.3GHz 8GB (4GB + 4GB cadou) 750GB GeForce GT 630M 2GB

Notebook / Laptop Lenovo 15.6'' IdeaPad Y570 Core i7 2670QM 2.2GHz 8GB (4GB + 4GB cadou) 750GB GeForce GT555M 2GB Black

#2
georgik12

georgik12

    Tech Advisor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,515