Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

returnare produs achizitionat in rate ?!

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
G_DD

G_DD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,251
  • Înscris: 28.01.2007
salut

o intrebare ciudata, poate...
pot returna un produs cumparat in rate de la Altex ?
produsul nu se afla in raft, pe motiv ca nu au mai avut loc, nu il puteam desigila fiind si singurul, ca apoi sa nu-l mai vreau
ma asteptam la mai mult...dar e sub asteptarile mele, e vorba de o tableta
se poate asa ceva, fiind luat in rate ?Posted Image
mii de multumiri

#2
-MosNicolae-

-MosNicolae-

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 826
  • Înscris: 04.10.2012
Ce produs?

#3
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008

 G_DD, on 08 noiembrie 2012 - 11:20, said:

...
Daca o cumparai online mai aveai sanse sa o returnezi, dar asa, nu prea. Daca nu vor sa ti-o schimbe sau sa-ti dea banii pe ea inapoi atunci nu vei rezolva nimic nici cu ANPC-ul, ca au ei grija de asta.
In viata 2 lucruri sunt sigure: moartea si faptul ca Altex nu inlocuieste produsele achizitionate de la ei nici macar daca le-ai luat in urma cu 2 minute.

#4
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,423
  • Înscris: 10.08.2005

 G_DD, on 08 noiembrie 2012 - 11:20, said:

produsul nu se afla in raft, pe motiv ca nu au mai avut loc, nu il puteam desigila fiind si singurul, ca apoi sa nu-l mai vreau
si eu ce garantie am daca nu-l desigileaza sa-l testez (la ei in magazin)

#5
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
in general (adica nu numai altex ci si alti comercianti) ti-l desigileaza dupa ce-l platesti, ti-l testeaza si iti completeaza garantia.
problema aici e ca G_DD nu vrea sa returneze produsul pentru ca ar avea vreo problema, ci pentru ca nu e multumit de caracteristicile lui, lucru de care Altex nu e responsabil. deci cam e la latitudinea magazinului daca accepta sau nu sa-l primeasca inapoi, cu complicatiile de rigoare cauzate de cumpararea in rate.

#6
G_DD

G_DD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,251
  • Înscris: 28.01.2007

 Hider141, on 08 noiembrie 2012 - 11:54, said:

Daca o cumparai online mai aveai sanse sa o returnezi, dar asa, nu prea. Daca nu vor sa ti-o schimbe sau sa-ti dea banii pe ea inapoi atunci nu vei rezolva nimic nici cu ANPC-ul, ca au ei grija de asta.
In viata 2 lucruri sunt sigure: moartea si faptul ca Altex nu inlocuieste produsele achizitionate de la ei nici macar daca le-ai luat in urma cu 2 minute.
asta e
vina imi apartine in totalitate
si ei au o politica tampita(nu-s singurii) : platesti apoi testezi
bine inteles dupa ce ai vazut/testat acelasi produs la raft
fiind singurul eu nu am testat...m-am grabit
macar o data si eu, ca nu imi sta in firePosted Image

ma gandeam ca nu se poate face nimic, dar intrebarea...moarte n-are

mersi pt raspunsuri

 _Smiley_, on 08 noiembrie 2012 - 14:38, said:

in general (adica nu numai altex ci si alti comercianti) ti-l desigileaza dupa ce-l platesti, ti-l testeaza si iti completeaza garantia.
problema aici e ca G_DD nu vrea sa returneze produsul pentru ca ar avea vreo problema, ci pentru ca nu e multumit de caracteristicile lui, lucru de care Altex nu e responsabil. deci cam e la latitudinea magazinului daca accepta sau nu sa-l primeasca inapoi, cu complicatiile de rigoare cauzate de cumpararea in rate.
tocmai...


stit de ce imi e ciuda ?
ca de fel nu-s tipul : "care e ? asta !" l-am luat si plec Posted Image
de obicei cam toti vanzatorii imi umplu frigiderul de cat stau si studiez
nu-i nimic, am invatat ceva : un review pe net nu face 2 bani pana nu ma conving EU !!

Edited by G_DD, 08 November 2012 - 14:52.


#7
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
pai mergi totusi in magazin si discuta cu ei, nu te baza pe ce s-a scris pe aici. poate dai de vreun angajat mai prietenos si te rezolva cumva.

#8
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007
Daca l-ai fi cumparat online de pe site-ul lor erau obligati sa ti-l primeasca inapoi timp 15 zile (parca). Daca l-ai ridicat tu din magazin nu au nici o obligatie.

#9
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008
Termenul legal e de 10 zile lucratoare din cate stiu.

#10
De-LuX

De-LuX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 770
  • Înscris: 23.03.2011

 G_DD, on 08 noiembrie 2012 - 11:20, said:

salut

o intrebare ciudata, poate...
pot returna un produs cumparat in rate de la Altex ?
produsul nu se afla in raft, pe motiv ca nu au mai avut loc, nu il puteam desigila fiind si singurul, ca apoi sa nu-l mai vreau
ma asteptam la mai mult...dar e sub asteptarile mele, e vorba de o tableta
se poate asa ceva, fiind luat in rate ?Posted Image
mii de multumiri
Fa si tu pe "cetateanul european"  Sti cine sunt eu?...

#11
G_DD

G_DD

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,251
  • Înscris: 28.01.2007
Posted Image asa ma gandeam si eu



10 zile  ? nuuuu...parca doar 2 cand cumperi din magazin
oricum nu mai conteaza 48 de ore au trecut ieriPosted Image

#12
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
cu exceptia contractelor la distanta, magazinul nu are nici o obligatie legala referitoare la inlocuirea unui produs. daca dupa ce treci de casa bagi bateriile si device-ul nu porneste, sunt indreptatiti sa te trimita direct la service. majoritatea nu fac asta pentru a nu-si supara clientii.

#13
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008

 G_DD, on 10 noiembrie 2012 - 01:52, said:

...10 zile  ? nuuuu...parca doar 2 cand cumperi din magazin
oricum nu mai conteaza 48 de ore au trecut ieriPosted Image
Termenul de 10 zile se refera strict la comenzile online.

#14
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 01.12.2005
Daca magazinul accepta sa inlocuiasca produsul, nu conteaza ca e sau nu luat in rate.
De exemplu vara asta am dat inapoi mai multe produse luate din Bricostore, cu rate fara dobanda (am cumparat initial mai mult, la "sfaturile" instalatorului).

La fel si in Baumax, chiar luasem mai multe produse tot asa, in rate, printre care si o sticla de substanta de impermeabilizare (aveau la raft 2 tipuri, sticlele aproape identice, acceasi firma, una era 30 lei alta 90 lei). Am vrut sa o iau pe aia de 30 lei, ala de pe raion mi-a confirmat verbal ca aia e si dupa ce am platit si m-am uitat pe bon am vazut ca era aia de 90 lei... m-am oprit direct la informatii sa returnez....

A comentat aia ca am platit in rate si returnez imediat, dar nu a avut ce face..

Deci, concluzia, nu conteaza ca e in rate sau nu, bonul fiscal sau factura nu mentioneaza asa ceva.

#15
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 23.06.2004
Pai la rate, magazinul isi ia banii imediat, nu are de ce sa nu returneze banii. De retinut de aici e ca asta ar fi o posibilitate de imprumutat bani fara dobanda: mergi la un magazin, iei ceva scump in rate pe care il returnezi , si apoi ramai cu banii si cu ratele de plata. Merge oare? :D

#16
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 01.12.2005
Pai ar trebui mai intai sa ai banii respectivi pe card sa poti achita produsul.. asa ca nu faci nicio afacere :)

#17
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
aici se discuta despre cumpararea unui produs in rate, deci este vorba de un credit (fie credit "clasic" fie un card de credit). nu e nevoie sa ai banii respectivi "pe card"

aladdin2k a punctat esentialul: la un card de credit, de exemplu, nu platesti dobanda atunci cand achizitionezi cu el un produs, dar platesti dobanzi foarte mari daca scoti bani de la bancomat(presupunand ca platesti toate ratele la timp). daca cei din magazin ti-ar da banii inapoi pe produs atunci asta ar fi o modalitate de a obtine cash fara a plati dobanzi.
cel mai probabil atunci cand returnezi un astfel de produs banii ajung direct la banca (cea care a acordat creditul), nu la tine.

Edited by _Smiley_, 27 November 2012 - 08:02.


#18
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 01.12.2005
Am inteles. Deci era vorba ca ai banii pe card si vrei cash. Asa e fezabil, insa tot nu stiu care ar fi rostul...Ca si asa daca scoti de la bancomat ai 2 luni fara dobanda...

Whatever, ca sa nu deviez mai mult, important e ca se poate returna un produs luat in rate daca magazinul accepta.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate