Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cost control (*123#)...abonament
Last Updated: Dec 05 2017 08:06, Started by
number_one
, Nov 05 2012 12:55
·
0
#1
Posted 05 November 2012 - 12:55
Va functioneaza acest serviciu?
Intrebare pentru cei cu abonament(e). Edited by number_one, 05 November 2012 - 12:55. |
#2
Posted 05 November 2012 - 12:56
Nu functioneaza.
Edited by copil_Cuminte19, 05 November 2012 - 12:58. |
#3
Posted 05 November 2012 - 12:57
Da. Exceptand perioada 4-6 ale lunii cand nu-mi merge aproape nicidoata. Probabil din motiv ca pe 6 se emite factura si nu vor sa stiu cate minute mi-au mai ramas
|
#5
Posted 05 November 2012 - 13:11
Salutare number_one,
Te rog sa ne comunici numarul de telefon implicat pentru a putea face mai multe verificari. O zi frumoasa! Multumesc. |
#6
Posted 05 November 2012 - 13:56
Nici la mine nu merge.
Dupa ce apezez *123# pe ecran apare mesajul : "se executa codul ussd" si nu primesc nici un mesaj. Acum dupa ce am sunat la *222 dupa apelare primesc mesajul "informatia solicitata va fi diponibila maine" |
#7
Posted 05 November 2012 - 14:12
Daca apelezi de mai mult de 10 ori intr-o zi nu mai poti afla aceasta informatie pana a doua zi. Exista aceasta limita de 10 apeluri/zi la *123#. La ora 00.00 (ora vodafone ) se reseteaza contoarul. Informatia se poate obtine in continuare prin intermediul contului MyVodafone.
|
#8
Posted 05 November 2012 - 14:20
Ultima actualizare a costurilor disponibila acum in contul meu My Vodafone:
Quote Cost suplimentar la 30 Octombrie 2012 / 16:32 |
#9
Posted 05 November 2012 - 14:47
Vodafone, on 05 noiembrie 2012 - 13:11, said:
Salutare number_one, Te rog sa ne comunici numarul de telefon implicat pentru a putea face mai multe verificari. O zi frumoasa! Multumesc. Am raportat problema la *222. Mi s-a dat timp de rezolvare a problemei 3 zile. sirtius, on 05 noiembrie 2012 - 14:12, said:
Daca apelezi de mai mult de 10 ori intr-o zi nu mai poti afla aceasta informatie pana a doua zi. Exista aceasta limita de 10 apeluri/zi la *123#. La ora 00.00 (ora vodafone ) se reseteaza contoarul. Informatia se poate obtine in continuare prin intermediul contului MyVodafone. Eu am apelat numarul doar de 4 ori,deci in cazul meu nu se pune problema unui exces de apeluri. |
#10
Posted 05 November 2012 - 14:51
La mine functioneaza
In cazul in care ai telefon Android incearca si aplcatia de mai jos https://play.google....mFuZHJvaWQiXQ.. |
|
#11
Posted 06 November 2012 - 11:28
Am primit un sim abonament persoana juridica contract cu mai multe simuri-grup, mi s-a spus ca am 30 minute nationale mincluse si nelimitat in grup, insa nu stiu cum aflu eu la un moment dat cate minute mai am din cele alocate initial. Cum verific de pe sim acest lucru?
|
#12
Posted 06 November 2012 - 11:39
Salut Costy-is,
Pori verifica aceste informatii prin apel gratuit de pe telefonul tau la numarul *123#. Vei primi mesaj cu informatiile solicitate. O zi frumoasa! Edited by Vodafone, 11 December 2017 - 11:09. |
#13
Posted 06 November 2012 - 18:43
#14
Posted 06 November 2012 - 18:55
Este posibil ca intre ceasul meu (de mana, de exemplu) si cel folosit pe serverele vodafone sa fie o mica diferenta, nu?
|
#15
Posted 17 November 2012 - 11:29
sirtius, on 05 noiembrie 2012 - 14:12, said:
Daca apelezi de mai mult de 10 ori intr-o zi nu mai poti afla aceasta informatie pana a doua zi. Exista aceasta limita de 10 apeluri/zi la *123#. La ora 00.00 (ora vodafone [ http://1.1.1.4/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/notangel.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ) se reseteaza contoarul. Informatia se poate obtine in continuare prin intermediul contului MyVodafone. Un beneficiu al celor cu abonament La cartele prepay,exista o limita de 5 apeluri /zi la *123# Ionut |
|
#16
Posted 17 November 2012 - 11:36
sirtius, on 05 noiembrie 2012 - 14:12, said:
Daca apelezi de mai mult de 10 ori intr-o zi nu mai poti afla aceasta informatie pana a doua zi. Exista aceasta limita de 10 apeluri/zi la *123#. La ora 00.00 (ora vodafone ) se reseteaza contoarul. Informatia se poate obtine in continuare prin intermediul contului MyVodafone. 10 la abonament si 5 la cartela? |
#17
Posted 17 November 2012 - 11:37
Da, e de ani buni treaba asta. Moare serverul daca interoghezi mai des...
|
#18
Posted 17 November 2012 - 11:37
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users