Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trigger Warning (2024)

Pareri cartiere/zone in care ati ...

Care este culoarea normala de soia?

Comertul cu arcuri si arbalete
 Masini pe benzina usor pretabile ...

Am primit facturi dupa ce am renu...

Camere video, supraveghere curte....

Epilator care nu smulge puful
 Realizare comanda pompa submersib...

Covorase scari/trepte

Apartament Iași

Scurgeri de la etajul superior
 Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 

Lista neagră - termopane și nu numai

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
661 replies to this topic

Poll: Despre utilitatea listei (284 member(s) have cast votes)

Dorim să vă consultăm opinia în privința utilității/inutilității acestui topic. Si chiar mai mult decat atât.

  1. Da, il consider util. (212 votes [71.62%])

    Percentage of vote: 71.62%

  2. Nu, nu il consider util. (10 votes [3.38%])

    Percentage of vote: 3.38%

  3. Da, il consider util si doresc sa primeasca atributul de IMPORTANT. (72 votes [24.32%])

    Percentage of vote: 24.32%

  4. Il consider revoltător, poate sa decada in uitare. (2 votes [0.68%])

    Percentage of vote: 0.68%

Vote Guests cannot vote

#577
conu71

conu71

    Termopanist

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,096
  • Înscris: 22.06.2004
eu I as mai chema o data. ai fost la casa cand s au reglat ferestrele si usile? le ai verificat inainte sa plece montatorii?

#578
ene78

ene78

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 26.07.2016
Nu am fost acasa. Am venit dupa cateva zile si am constatat cele spuse

#579
conu71

conu71

    Termopanist

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,096
  • Înscris: 22.06.2004
eu as spune sa va intanliti cu totii in acelasi timp. poate montatorului I se pare ca "merge si asa".... de mentalitatea asta scapam greu. intotdeauna cand am reglaje finale de facut ii recomand beneficiarului sa fie acasa in momentul reglajului. nu avem montatori slabi dar stii cum este cu mentalitatea umana...

#580
MinetoMatoi

MinetoMatoi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,029
  • Înscris: 27.10.2017
In mod normal trebuia sa fi acasa, sa verifici inainte sa plece, si oricum dadeai doar avansul, iar apoi daca treaba e bine facuta dadeai restul, cam asa se face.
Asa si la instalatori sau altii, lumea "aaa pai mi-a facut treaba proasta", pai cine i-a pus sa le dea banii inainte ? Nu tata, ai avans maxim sa zic un 20 % si apoi la final restul dupa receptie, daca la receptie se constata ca nu e bine, ori remediezi, ori nu iei banii.

Am intrebat si eu ceva, imi poate raspunde si mie cineva ?

#581
ene78

ene78

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 26.07.2016
Nu prea mai e asa.
Ati cer 50% avans iar restul anaintea montajului

#582
ene78

ene78

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 26.07.2016
Dar ca sa fac o reclamatie la anpc ce acte ami trebuie si unde sa intru pe site.
Ca am mai ancercat si nu am reusit

#583
conu71

conu71

    Termopanist

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,096
  • Înscris: 22.06.2004

 MinetoMatoi, on 02 mai 2018 - 14:19, said:

In mod normal trebuia sa fi acasa, sa verifici inainte sa plece, si oricum dadeai doar avansul, iar apoi daca treaba e bine facuta dadeai restul, cam asa se face.
Asa si la instalatori sau altii, lumea "aaa pai mi-a facut treaba proasta", pai cine i-a pus sa le dea banii inainte ? Nu tata, ai avans maxim sa zic un 20 % si apoi la final restul dupa receptie, daca la receptie se constata ca nu e bine, ori remediezi, ori nu iei banii.

Am intrebat si eu ceva, imi poate raspunde si mie cineva ?


o sa zambesti dar fara 40% avans nu mai lucreaza cineva in ziua de azi. de ex, mie, cand lucrez pentru softpedisti primesc in 80% din cazuri toti banii inainte. sunt 3% pe care ii castiga. cand lucrezi cu necunoscuti, 50% mi se pare un avans bun pt beneficiar

 ene78, on 02 mai 2018 - 14:58, said:

Dar ca sa fac o reclamatie la anpc ce acte ami trebuie si unde sa intru pe site.
Ca am mai ancercat si nu am reusit


cred ca un telefon la anpc te va lamuri...

#584
MinetoMatoi

MinetoMatoi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,029
  • Înscris: 27.10.2017
Bine sa zic avans 40-50 %, insa nu isi primeste toti banii pana ce nu finalizeaza, ca asta inseamna "la sfarsit".
Stii cum e, inainte o parte si dupa treaba facuta alta parte.
Nu merge altfel ! Ca asa...ce garantie am eu ca face treaba buna daca-si ia banii inainte de final ?! E ilogic.
Ca uite ene78 cum a patit din cauza asta, mai face reclamatie pe dracu, cine-l ia in seama ?!

#585
bogumilandia

bogumilandia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,785
  • Înscris: 22.06.2009
ca sa nu spuneti ca nu va ajut
in cazul lui ene78 trebuie sa urmeze niste pasi pentru ca reclamatia sa fie ''beton''
tamplaria la comanda nu intra sub incidenta legilor care se aplica magazinelor fizice spre exemplu.este considerat ''produs la comanda'' si e un pic diferit
pasul 1.-se trimite sesizare la firma.SCRISA asta inseamna,mai,recomandata etc....firma are drept sa raspunda in 14 zile la solicitare.daca firma nu rezolva sesizarea urmeaza pasul 2
pasul 2-reclamatie la ANPC care sa includa factura/bon fiscal,contract plus DOVADA sesizarii catre firma respectiva
nu vreau sa spun ce se intampla daca nu se urmeaza pasii astia.
daca ene este interesat de ce se poate intampla dacanu urmeaza pasii e liber sa ma intrebe in PM

Edited by bogumilandia, 02 May 2018 - 19:43.


#586
MinetoMatoi

MinetoMatoi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,029
  • Înscris: 27.10.2017
Am deschis un nou topic cu intrebarea mea.

Edited by MinetoMatoi, 03 May 2018 - 11:55.


#587
ene78

ene78

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 26.07.2016
Bogumilandia ti am trimis un ms

#588
MONTAGE

MONTAGE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 07.08.2014

 ene78, on 02 mai 2018 - 14:58, said:

Dar ca sa fac o reclamatie la anpc ce acte ami trebuie si unde sa intru pe site.
Ca am mai ancercat si nu am reusit


trebuie sa le faci reclamatie scrisa, cu confirmare de primire. dupa aia anpc; la anpc o poti depune la secretariar -iti da nr. de inregistrare, sau prin scrisoare cu confirmare de primire. Contract, factura + dovada platii, dovada reclamatiei scrise

Edited by MONTAGE, 15 May 2018 - 16:55.


#589
Vladltms

Vladltms

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.04.2015
Referitor la reclamatii. Exista un normativ care stabileste destul de clar ce anume este considerat defect si ce nu. Din pacate este doar pentru sticla (vitraje / geam termoizolant) si nu cunosc daca exista asa ceva si pentru tamplarie insa are niste precizari destul de importante si multe dintre probelemele prezentate pe topicul asta se regasesc in acest normativ.

C47

E vorba de capitolul 7 , Criterii de apreciere și de acceptanță a aspectului vitrajelor,

Cateva lucruri de subliniat:

7.1 Condiții de observare
Examinarea se face atât din interior cât şi din exterior.
Din interior, geamul este examinat după cum urmează:
- proces de observaţie efectuat din interiorul incintei către exterior, în condiţii de iluminare
naturală (lumina zilei);
- proces de observaţie efectuat în condiţii de ocupare obişnuită a spaţiului respectiv şi, în cel
mai bun caz, perpendicular pe planul geamului;
- observator aflat la o distanţă de 1,50 m de geam, în condiţiile obişnuite de ocupare a spaţiului
respectiv;
- în absenţa razelor soarelui care să cadă direct pe geam;
- examinarea luminozităţii fiecărui geam timp de 30 de secunde.
Comentarii
Aceste condiţii prealabile exclud ca defect semnificativ:
- Elementele percepute în condiţii de iluminare deosebite (o lumină a zilei oblică, iluminat
artificial...);
- Elementele privite de aproape;
Din exterior, distanta de observare este de minim 3m, celelalte condiţii fiind similare condiţiilor
de observare de la interior.


Asadar, geamul nu se observa cu obrazul sau fruntea lipite pe el, de la 2cm ci de la 1.5 m. Ce nu se poate observa de la distanta aia, nu se considera defect. Mai mult, lumina nu trebuie sa bata direct pe geam. Iar din exterior trebuie privite de la 3m. Din pacate asta exclude cam 50% din defectele reclamate.

Daca rasfoiti o sa vedeti ca se elaboreaza destul de mult pe tema a ceea ce constituie defect si ce nu insa ideea este ca sunt materiale de constructii, nu lentile de contact. Unii clienti sunt pe principiul ca ar trebui sa fie imaculate. Pana la urma si la TV-uri care costa cat un balcon pe bluevo92 se accepta niste pixeli morti si asa mai departe.

Asta nu inseamna ca multe din problemele prezentate aici nu sunt defecte. Sunt destule. Dar e important sa avem si ceva la care sa ne putem referi si sa stabilim o limita.

Repet, nu cunosc daca exista acest normativ specific si pentru tamplarie.

#590
bogumilandia

bogumilandia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,785
  • Înscris: 22.06.2009
Imi poti trimite chestia asta cumva pe PM ?

scuze din graba nu am observat ca ai postat in pdf.mersi

Edited by bogumilandia, 26 May 2018 - 12:04.


#591
Gherghina125

Gherghina125

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 02.12.2018
Buna.Eu am probleme cu firma Romalumil din Galati,daca mai sunt si alti  care au probleme  cu ei ași vrea sa discutăm

Nimeni din galati nu are probleme cu termopanele?

#592
bogumilandia

bogumilandia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,785
  • Înscris: 22.06.2009
Pai si ce probleme ai avea cu ei?Fi mai explicit.Asa oricine poate spune aici ca are probleme cu firma x,y...fara nici un fundament

#593
Gherghina125

Gherghina125

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 02.12.2018
Nu imi functioneaza rulourile electrice

Din 6 functioneaza doar2

#594
bogumilandia

bogumilandia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,785
  • Înscris: 22.06.2009
Pas 1-sesizare scrisa catre firma
Pas 2-astepti termenul de 14 zile in care trebuie sa primesti raspuns
Pas 3 -ANPC daca nu se rezolva in nici un fel
Atentie! sesizarile telefonice nu se iau in calcul
btw cand au fost montate,si cat timp a trecut de cand i-ai anuntat si nu au luat nici o masura\?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate