Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Portretul combinatorului la tiner...

Fals/ uz de fals?

Credit pe cartele

Nu pot sa prelungesc un domeniu, ...
 Sfc scannow blocat la 99 la suta

hdd 2,5" sata 250GB unallocat...

Comparatie consum inverter vs non...

Hidrofor defect arunca apa inapoi...
 Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...

Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?

Valeriu Nicolae
 Exista vreun dezavantaj la constr...

Senzori de miscare ce nu aprind l...

Problema martori semnalizare dire...

Senzori de miscare cu lampi ce se...
 

Care vi se pare cea mai grea meserie de inginer?

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#37
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Vorbeam de cel mai ieftin produs functional si care'respecta niste'standarde, nu de chinezisme.
Am zis grupul Fiat, nu doar marca Fiat, adica si modelele f scumpe de peste 100.000 de euro si modelele ieftine de 10.000.
Cum se intampla'ca alea scumpe ies iar alea ieftine nu ies?
Mai ales ca ziceai ca ieftinaturile'gen Logan sunt usor de facut. Ei bine, nu prea e la indemana oricu sa le faca si ieftine si cat de cat durabile in schimbo echipa de ingineri mediocrie poate fi in stare sa faca ceva scump. Nu zic ca e cazul Fiat.

Nu ca desconsider alte ramuri dar daca esti inginer, nu ai nici o treaba cu domeniul asta. Dar dupa cum pui problema m-as mira sa ai vreo treaba ceva care tine de inginerie. Nu ca ar fi ceva rau dar oricine stie ce am scris eu si e cea mai mare problema si anume sa faci ce ti se cere dar sa se incadreze intr-un anumit cost de productie.

Bataia de cap cea mai mare e la alea ieftine nu la alea scumpe.

#38
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,789
  • Înscris: 02.10.2009

View Postundercoverbrother, on 12 mai 2013 - 18:40, said:

Vorbeam de cel mai ieftin produs functional si care'respecta niste'standarde, nu de chinezisme.

"Niste standarde" pot fi indeplinite scump sau ieftin, dar in ziua de azi castigul si pierderea nu mai sunt doar opera inginerilor inteligenti. ci un efort colectiv al corpului tehnic, al managementului de proiect, echipei de marketing. Sa stii ce produs sa oferi pe o anume piata si la ce pret, la ce moment, etc astea sunt la fel de importante. Nu vreu sa minimalizez aportul unor ingineri foarte buni, doar vreau sa spun ca ei sunt o parte a unui ansamblu. Destul un dobitoc pe lantul asta si munca celorlalti se risipeste.

Am zis grupul Fiat, nu doar marca Fiat, adica si modelele f scumpe de peste 100.000 de euro si modelele ieftine de 10.000.
Cum se intampla'ca alea scumpe ies iar alea ieftine nu ies?
Mai ales ca ziceai ca ieftinaturile'gen Logan sunt usor de facut. Ei bine, nu prea e la indemana oricu sa le faca si ieftine si cat de cat durabile in schimbo echipa de ingineri mediocrie poate fi in stare sa faca ceva scump. Nu zic ca e cazul Fiat.

Nu am auzit de ceva deosebit, de serie mare, de la Fiat. E un grup mare, face si masini de mare performanta dar despre acelea, in afara de performanta in sine si pret nu am auzit multe. Daca tot ai pomenit, cand voi avea timp ma voi interesa de comentariile posesorilor in ceea ce priveste confortul, durabilitatea, intretinerea, valoarea de revanzare. Tehnica in sine, maruntaiele masinii sunt lucruri pentru pasionati si cunoscatori. Cat despre echipa asa grozava de la Logan, nu am multe de spus, cata vreme masina e de conceptie franceza la urma urmei, se face in multe tari, nu stiu cat e aportul fiecarei grupe de ingineri, etc. Am spus ca au facut un lucru destept, la momentul potrivit; criza asta a venit perfect. Daca oamenii aveau mai multi bani sau alternative, ma indoiesc ca s-ar fi obtinut asa succes.

Nu ca desconsider alte ramuri dar daca esti inginer, nu ai nici o treaba cu domeniul asta. Dar dupa cum pui problema m-as mira sa ai vreo treaba ceva care tine de inginerie. Nu ca ar fi ceva rau dar oricine stie ce am scris eu si e cea mai mare problema si anume sa faci ce ti se cere dar sa se incadreze intr-un anumit cost de productie.

Se intampla sa fiu de multa vreme in inginerie, cu siguranta mult mai multa vreme decat media de varsta a celor de pe forum. Tocmai pentru ca am vazut destul de multe, mi-am putut face o anume impresie. Normal ca este unilaterala, poate subiectiva dar faptul ca nu este identica cu a dumitale nu inseamna ca sunt chiar pe dinafara. Partea interesanta (in contextul adus de d-ta in discutie) este ca primii pasi in domeniu, incepand cu lucrarea de absolvire au fost in domeniul auto... pe care l-am schimbat dupa aceea. De aceea acum privesc automobilele strict ca si utilizator, ce ma intereseaza este rezultatul.
Discutia era despre inginerie in general,  iar domeniul auto, chiar daca afecteza pe toata lumea este doar o foarte mica parte din inginerie.



#39
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
E ok.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate