Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...
 

Limba germana

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
Aldine33

Aldine33

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.10.2012
Buna seara!
Sunt medic, locuiesc in Hunedoara, si as dori sa invat limba germana intr-un timp rezonabil. Adica intr-un an, maxim 2. Am facut la scoala in clasele V-VIII, dar sincer nu am inteles mare lucru. La facultate am facut engleza, pentru ca era mai comod, oricum stiam. Din pacate acum se cere sa stii macar de nivelul B1, in unele locuri chiar B2. Imi puteti recomanda niste cursuri care sa ma ajute sa fac progrese daca invat cat se poate de constiincios acasa? Desigur voi merge la examinari la Cluj sau in alte centre, dar din pacate nu imi permit sa ma si mut acolo pentru cateva luni pentru cursurile organizate de centrele germane.
Multumesc pentru orice sugestie!

#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,482
  • Înscris: 30.10.2003
Gaseste-ti un profesor particular, e cel mai bine!
Eu iti recomand http://www.dw.de/learn-german/s-2469 ai curs interactiv, curs audio si o gramada de exercitii! Vezi ca ai pagina si in limba romana.

#3
fulminatorz

fulminatorz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 21.05.2007