Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Probleme instalație hidrauli...

LIDL schimba politica de incarcar...

Nissan Qashqai 1.6 DCI Start/Stop...
 C++ - De unde pot sa incep?

Furtul din magazine in SUA schimb...

Margherita de la Clejani da decla...

Tigari din afara UE
 Maitre Gims - Est-ce que tu m'...

Solutii incalzire portabile

Tot ce era alb este roz acum,de ce?

Windows 11 + hdd vechi
 Scara lemn pe vanguri

Ce telefon sa-mi iau?

Cum circula banii intr-o economie...

ortoped foisor contact-ruptura LIA
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#3259
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,019
  • Înscris: 08.12.2008
Sa ne bucuram:

http://www.dacia.ro/...a-logan-10-ani/

#3260
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 682
  • Înscris: 14.04.2007
Ohooo... le-a luat zece ani sa recunoasca ce cere lumea: AC (semi) automat si transferul botoanelor de pe consola pe usa :P Daca reusesc sa mute si claxonul de pe batz pe volan, dau de baut.

In alta ordine de idei, ca tot suntem pe topicul de Logan doi:
- @60.000 km, plimbat loganu pe santier, pana-n varf de munte si pana la mare de-a noastra plus mare straineza; consumul plin pe plin se incapataneaza sa stea sub 5%; fuge de rupe;
_ ambele roti de pe dreapta s-au dus dracu de la gropi si trepideaza;
- julita in parcare de autori necunoscuti candva prin noiembrie; tabla usor ondulata, vopseaua sarita pana la tinichea; pana in prezent zero rugina pe zona expusa
- clar nu e facuta pt calatorii lungi; dupa 10 ore in masina (cu pauze, ofcors) esti anchilozat, nu conteaza daca ai fost la volan sau pasager

#3261
bereneagra33

bereneagra33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 06.06.2014
Ca de obicei romanu e prea scartar ca sa plateasca o noapte de cazare pe undeva...

El face romania-grecia dintr-o bucata...
Fraieri astia de pe tir-uri ca trebuie sa faca pauze...

#3262
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,857
  • Înscris: 06.04.2007

View Postgeutz, on 19 iunie 2014 - 00:49, said:

Ohooo... le-a luat zece ani sa recunoasca ce cere lumea: AC (semi) automat si transferul botoanelor de pe consola pe usa Posted Image Daca reusesc sa mute si claxonul de pe batz pe volan, dau de baut.
............................................
Vezi ca nu e permanent, e editie speciala.
Claxonu pe volan o sa-l vedem la  urmatoarea editie speciala, cand dacia-reno face 20 ani Posted Image

View Postbereneagra33, on 19 iunie 2014 - 04:53, said:

Ca de obicei romanu e prea scartar ca sa plateasca o noapte de cazare pe undeva...

El face romania-grecia dintr-o bucata...
Fraieri astia de pe tir-uri ca trebuie sa faca pauze...

Absolut, dupa vreo 400 km sa iau o pauza la motel ca sa mai fac a doua zi inca vreo 450 km...

#3263
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,019
  • Înscris: 08.12.2008
Pana una alta, avem si noi ceva dotari in plus pe care altii din Rusia, Brazilia sau Turcia le au demult pe Logan. E bine.
Oricum asa cum am mai spus si in trecut pe mine asemenea dotari gen clima automata, navigatie sau pilot automat ma lasa rece cand caroseria este in comtinuare negalvarizata. Cred ca este mai important sa nu intre rugina in mai putin de 5-6 ani ani. Oricum, totul are o explicatie daca ne gandim ca Dacia si Renault au cele mai mici garantii anticoroziune din Europa, de 6 ani. Daca s-ar rezolva chestia asta, pentru mine Dacia ar fi o masina extraordinara la acesti bani. Pana atunci prefer sa cred sa cred ca principalul avantaj e fiabilitatea ok si faptul ca nu bagi bani in ea prea curand. Iar banii pe care ii bagi nu sunt asa multi.

#3264
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,641
  • Înscris: 23.09.2005

View PostLauCalin, on 19 iunie 2014 - 09:58, said:

Pana una alta, avem si noi ceva dotari in plus pe care altii din Rusia, Brazilia sau Turcia le au demult pe Logan. E bine.
Oricum asa cum am mai spus si in trecut pe mine asemenea dotari gen clima automata, navigatie sau pilot automat ma lasa rece cand caroseria este in comtinuare negalvarizata. Cred ca este mai important sa nu intre rugina in mai putin de 5-6 ani ani. Oricum, totul are o explicatie daca ne gandim ca Dacia si Renault au cele mai mici garantii anticoroziune din Europa, de 6 ani. Daca s-ar rezolva chestia asta, pentru mine Dacia ar fi o masina extraordinara la acesti bani. Pana atunci prefer sa cred sa cred ca principalul avantaj e fiabilitatea ok si faptul ca nu bagi bani in ea prea curand. Iar banii pe care ii bagi nu sunt asa multi.
faza cu galvanizarea e valabila doar la dacia si eventual la renault din turcia (symbol+fluence).
la clio+megan +laguna caroseria e galvanizata, iar garantia este de 12 ani la perforare.

#3265
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,019
  • Înscris: 08.12.2008
Mi se pare aiurea. La VW sau Skoda garantia anticoroziune este la fel fie ca masina a fost 10000 de euro, fie ca a fost 40000. E drept insa ca ei nu fac masini low cost.

#3266
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,708
  • Înscris: 01.12.2007

View Postbereneagra33, on 19 iunie 2014 - 04:53, said:

Ca de obicei romanu e prea scartar ca sa plateasca o noapte de cazare pe undeva...

El face romania-grecia dintr-o bucata...
Fraieri astia de pe tir-uri ca trebuie sa faca pauze...

Tu te auzi ???

In rest ce pot sa zic,4 jante+ o tentativa de climatronic =500e, tipic Dacia.

#3267
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View PostLauCalin, on 19 iunie 2014 - 10:21, said:

Mi se pare aiurea. La VW sau Skoda garantia anticoroziune este la fel fie ca masina a fost 10000 de euro, fie ca a fost 40000. E drept insa ca ei nu fac masini low cost.
Asta in Europa.

Oare un VW Gol (fara f la sfarsit) ce tabla o avea?

#3268
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,951
  • Înscris: 23.04.2007

View Postbereneagra33, on 19 iunie 2014 - 04:53, said:

El face romania-grecia dintr-o bucata...
Timisoara - Salonic ... 750 km ... de ce as avea nevoie de mai multe "bucati" ?

#3269
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,019
  • Înscris: 08.12.2008

View Postundercoverbrother, on 19 iunie 2014 - 19:56, said:

Asta in Europa.

Oare un VW Gol (fara f la sfarsit) ce tabla o avea?

Pai despre Europa vorbesc, evident. Dar atata timp cat ai pretentia sa te "bati" cu sh gen GolF VI, Focus 2 sau chiar 3, Astra J, Megane 3 etc. cred ca problema se pune altfel.
Si la fel ca si in Brazilia, da-o dracu' de tabla galvarizata! Important e sa ai ecran in bord si aer conditionat automat. Ah, si semnalizari in oglinzile laterale, ca toate dau bine.

#3270
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,708
  • Înscris: 01.12.2007
Attached File  dyno dacia 0.9tce.jpg   173.26K   68 downloads  - 0.9tce ,destul de slab

Edited by ionutMembruAnonimut, 17 August 2014 - 15:19.


#3271
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,857
  • Înscris: 06.04.2007
Pai ce nu-i bun in remaparea aia?

Daca e real, e ok la polizoru asta, cuplu mai bun clar. Sau ce trebuia sa fie la 900 cmc?

PS: oricum nu e un motor reusit, la condus aproape ca nu poti face comparatie cu 1.0 de la Ford (Fiesta).
Raspuns mult mai bun la accelerare, nu-si da in bot cand dai tr superioara, cat am incercat eu la 0.9 tce sa evit datu-n bot, tot n-am reusit cum trebe.
Plus ca pe la 100/h cand bagi la podea in tr V nu se intampla nimic mult timp...

#3272
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,708
  • Înscris: 01.12.2007
Nu stiu cum ar trebui sa arate un graficul unui 0.9,insa la 2500rpm dezvolta putin peste 110Nm,departe de cei 135Nm declarati de producator,intr-adevar dupa remapare este mult mai ok.Iar in tr5 nu se intampla nimic pt ca este prea lunga pt un motor atat de slab.

Nu ai cum sa compari cu 1.0 100cp

Attached File  FiestaEcoBoost100PS.pdf   16.47K   15 downloads la 3000rpm,dezvolta cu peste 50% mai mult cuplu.

Edited by ionutMembruAnonimut, 17 August 2014 - 22:06.


#3273
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,857
  • Înscris: 06.04.2007
Daca  vorbeam de o herghelie de cp intelegeam, la 10cp pot compara, fac parte din aceeasi categorie de polizoare

#3274
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,708
  • Înscris: 01.12.2007

In sensul ca Dacia a facut un motor f slab iar Ford unul f bun :)

#3275
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,857
  • Înscris: 06.04.2007
Pai asta e adevarul, Reno s-a grabit sa scoata ceva pe piata sa fie in trend, Ford a scos un polizor in trend dar bun, chiar merita laudele de la tv.

#3276
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ce va ziceam prin iarna?
Lumea, betmen, betmen. Si nici macar nu e lunga cutia.
Nu voi, alti, aia care il vedeau la nivelul unui 1.6 16V.

Cuplul ala de la 2k la 5k e de fapt de la 3k unde nu mai stai dupa el pana la 4k cand incep vibratiile si te lipsesti.

Am zis de la bun inceput ca mai bine 1.2 75 decat asta. Depasirile le faci tot cu a3a, ca la lagul tceului ala nu prea ai sanse cu a4a dar macar 1.2 se tureaza fara sa faca ca altceva.

Edited by undercoverbrother, 18 August 2014 - 21:28.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate