Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum reacționezi ca tata cand...

Camera auto Zenfox T3 DUO

Camera auto Zenfox T3 DUO
 Identificare Jante

Amintiri din viitor: Blondele, te...

Intrebare program spion telefon a...

W10 busit
 „Scriere” Calculator ...

Calprotectina crescuta si Helicob...

Conectare TV, telefon și pc ...

PROIECT CASUTA MICA IN JUR DE 40M...
 Vecini cu chef de renovari

La multi ani @TheSignMetro64!

Exista firme DDD dezinsectie Bucu...

Masina noua - plata finala
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#3241
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,661
  • Înscris: 29.06.2011
Am condus si eu un Polo 1.2 din 2008 cam 15.000km. In oras avea un consum dedstul de bun iar in afara se descurca onorabil pentru stilul meu de condus. Nu mai tin minte cati cp avea dar parca avea sub 70.

#3242
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,708
  • Înscris: 01.12.2007
Chiar daca are mai putini cp/nm rapoartele cutiei sunt mai scurte la vechiul model si cantareste cu cateva zeci de kg mai putin.

Am gasit si ceva date pt 1.2 82cp
Pus pe 208,ac sprinteaza de la 80-120km/h in 9.7s in tr3 si 14s in tr4

Edited by ionutMembruAnonimut, 20 December 2013 - 23:46.


#3243
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Eu am gasit 11.9s pt tr4. Nu stiu daca sunt date simulate sau masurate.
Diferenta e mare de la 12 la 14s. Foarte mare as zice chiar.
Stiu ca nu pare cine stie ce. Zic asta pentru ca la mine de exemplu diferenta e de 3 secunde intre a4a si a5a (11 si 14 si masurat de mine si dupa autoweek) si nu pot sa zic ca nu se simte.
11.4 in tr4 si 14.1 in tr5 mai exact la mine.

Datele sunt masurate/oficiale sau simulate de vreun soft?

Edited by undercoverbrother, 21 December 2013 - 00:00.


#3244
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,723
  • Înscris: 14.08.2007

View PostCGDBZ, on 20 decembrie 2013 - 21:58, said:

In ce priveste achizitia unui sh aici iti dau dreptate, este o mare bataie de cap, este la noroc. Dar daca vrei ceva mai mult decat ofera Dacia trebuie sa-ti asumi aceasta bataie de cap si riscul de a avea ghinion.
Eu nici nu vreau mai mult decat ofera Dacia Logan 2 (ma rog, daca imi face careva cadou o Toyota Corolla nu o s-o refuz, desi m-ar durea un pic sufletul sa-i platesc CASCO-ul) si nici nu sunt dispus la bataie extra de cap si asumat de riscuri cu seconduri. De vreo luna jumate nu reusesc sa-mi fac timp sa-i rezolv o lumina de pozitie pe spate, chiar nu am timp si chef de serviceuri, cautat de masini, cerut parerea mesterilor, sa ma apuc sa fac lucrari de intretinere pe masina abia luata, etc. Am fost de 6 ori in service in 8 ani (excluzand schimbat ulei/cauciucuri/revizii), o data pentru ca am lovit un pic o aripa, o data pentru ca mi-a rupt unul un surub de la roata cand a vrut sa o dea jos si a ramas capatul surubului in roata, de doua ori pentru sudat/fixat toba sa nu mai tremure, o data pentru distributie/curele/pompa apa si alta data pentru capete de bara/reglat directie. Si a fost un efort deosebit si sa merg de alea 6 ori (distributia am amanat-o 4 ani si 23.000 de km fata de recomandarea Dacia). Sunt de acord ca poti gasi seconduri bune si fara probleme, dar eu nu sunt dispus sau interesat sa le caut.

#3245
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

View PostCGDBZ, on 20 decembrie 2013 - 22:57, said:

Da cum sa nu, si un 2.5 consuma o idee mai putin decat 2.0 iar un 3.0 o idee mai putin decat un 2.5. In concluzie un 3.0 consuma "ceva mai multe idei" decat 1.6 si culmea chiar am avut o masina cu 3.0 si "halea de rupea" dar si fugea de "rupea". Oricum 308 nu este un concurent pentru Lonan, este din alta liga si ca pret si ca ce ofera.

Nu stiu ce vezi tu din alta liga, dar ma rog ! 308 Hatchback nu prea ofera decat airbag-uri cortina in plus la prima vedere, si costa de la 13.500 Eu pentru motorasul de 1,2 benzina.

O fi bina sau rau, nu stiu exact, cret este ca probabil pe sosele o sa fie 10 loganuri la un 308, daca nu mai bine.

Edited by tavktm, 21 December 2013 - 07:14.


#3246
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View PostCGDBZ, on 20 decembrie 2013 - 22:57, said:

Da cum sa nu, si un 2.5 consuma o idee mai putin decat 2.0 iar un 3.0 o idee mai putin decat un 2.5. In concluzie un 3.0 consuma "ceva mai multe idei" decat 1.6 si culmea chiar am avut o masina cu 3.0 si "halea de rupea" dar si fugea de "rupea". Oricum 308 nu este un concurent pentru Lonan, este din alta liga si ca pret si ca ce ofera.

Asta-i explicatia celui care nu vrea nici gand un Logan! Orice altceva e din alta liga si deci nu merita Loganul. Cei mai efervescenti am observat ca sunt posesorii de Fabia. E altceva frate!

#3247
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,723
  • Înscris: 14.08.2007
Pana la urma nimeni nu contesta ca Loganul e un low-cost cu limitarile lui, ar fi culmea sa fie mai ieftin si sa nu aiba niste chestii in minus ... acum cat de "altfel" e 308-ul sau Fabia, asta e alta discutie. In mod cert arata mai bine interior, are niste dotari extra daca scoti bani suficienti, e mai sigur, tabla probabil e mai buna, etc. E ca si diferenta intre hotelul de 3 stele si cel de 4 stele ... unii zic ca merita cel de 4 stele, altii ca nu. Scopul lor insa e acelasi. Daca exista buget de cheltuit, de ce nu?

Edited by utopium, 21 December 2013 - 08:37.


#3248
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,019
  • Înscris: 08.12.2008

View Postxtremdriving, on 20 decembrie 2013 - 16:41, said:

harbul meu e incomparabil cu o dacie. Posted Image cum spuneam, nu vei gasi nici macar o piesa sa fie atat de urata sau de prost calitativa ca la Logan.

Iar harbul meu este incomparabil cu un Hyundai, asta daca tot e sa discutam discutii" Posted Image . Tu chiar nu vrei sa intelegi ca Dacia nu vede in Hyndai un concurent, asa cum nici Hyundai nu vede ca Dacia sa-i fie concurent? Hyundai tinteste mai sus, spre Renault, Opel, Citroen, Toyota etc. Dacia are ca si concurent ceva de genul lui Chevrolet Aveo.
Si inca o chestie: nu inteleg de ce se compara 1.2 aspirat de pe o Fabia cu un fost motor de 1.4 care echipa Loganul 1. Hai sa comparam 1.2 aspirat de pe Dacia cu 1.2 aspirat de pe Skoda. Si cred ca aici Dacia si-o ia in freza.
Cat despre viteza maxima, Titi Aur la un moment dat a spus ceva interesant: un sofer care atinge chiar si din curiozitate viteza maxima a unei masini este un sofer prost. Un pilot de raliuri care nu atinge viteza maxima a unei masini de raliuri este un pilot prost. Deci... wtf? Ce vrei sa demonstrzi cu acel poll?
Eu personal niciodata nu am mers cu masina mea mai mult de 130 km/h. Nu vad de ce as face-o.

#3249
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,661
  • Înscris: 29.06.2011
Uite un lucru foarte bun la Logan(cel putin la cele din 2009) si anume cheia de roti. Am reusit sa rup cheia de roti de la 307 si am fost nevoit sa o folosesc pe cea de la logan-ul tatalui meu care este mult mai groasa si mai solida decat cea de la 307. Chiar daca greu am reusit sa desfac suruburile stranse de dobitocii de la sevice(cred ca le-au strans cu pistolul pneumatic) fara sa afectez cheia Logan-ului in nici-un fel. Am cautat cheie de Logan prin magazine si nu am gasit, doar unele in cruce(de care nu vreau) si unele telescopice dar care mi se pareau cam firave. Are cineva asa ceva(cheie telescopica), e buna de ceva ?

#3250
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,019
  • Înscris: 08.12.2008
Eu am cheie telescopica si nu am avut nici un fel de problema. Recunosc insa ca am folosit-o doar de doua ori de cand am masina, si asta pentru ca si anuul trecut in toamna, si anul acesta, a cedat ventilul de la o roata si m-am trezit trezit pe janta. Cred ca e o problema cu acel cauciuc pentru ca numai la el am patit asa ceva. In fine, e alta discutie asta. Defapt drept sa-ti spun e prima data cand aud pe cineva ca rupe o cheie de roti. :)

#3251
nosferyk

nosferyk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,284
  • Înscris: 23.08.2004
Iarna 2012 am rupt coarba de la 307-le sotiei fara sa trag cu forta, pur si simplu s-a forfecat de la sudura. Ma si mirasem ca ce usor se desface prezonul, aoleo ce slab e strans :D
Rotile fusesera stranse de mine cu o coarba de Corsa cu cateva luni in urma fara sa insist cu forta; am si gresat rotile si prezoanele inainte in ideea ca sa-mi fie mai usoara demontarea.
Am cumparat in urgenta o mocaciune telescopica care a schimbat zeci de roti de atunci si nu da semne de slabiciune.

In alta ordine de idei rog cunoscatorii sa ma ghideze catre topicul de B-max (daca o exista unul).
Am pus ochii pe B-max Titanium 1.0 125 nou dar gandul fabricarii in Ro ma face sa ma gandesc de 13 ori inaintea achizitionarii.
Desi nevasta cat si eu, dupa test, vrem B-max-ul si doar B-max-ul din cauza usilor spate (dieselul de 95 cai i s-a parut foarte OK, mie nu, e o lesinatura zgomotoasa, dar poate din cauza ca sunt obisnuit cu total alte puteri de motoare si regim de exploatare, asa ca ma gandeam la 1.0 125 care functioneaza pe o plaja mai larga de turatii; dar nu am posibilitatea sa-l testez ca nu exista in zona mea si sa zbor 500km pt test mai bine lipsa).

#3252
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,667
  • Înscris: 01.10.2002
Faptul ca e fabricat in Romania nu e o problema. Din punct de vedere al calitatii conteaza mai mult firma producatoare si standardele ei de calitate decat locul in care se fabrica. Se fac in Romania inclusiv componente pentru Daimler, Audi, BMW etc sau pentru industria aerospatiala la calitate buna. Daca nu faci minim 20.000-30.000 km/an evita dieselul, vei avea o viata mai linistita...

#3253
nosferyk

nosferyk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,284
  • Înscris: 23.08.2004
Banuiesc ca recomanzi km multi legat de filtrul de particule? Am aruncat un ochi pe manualul de utilizare si am discutat si cu dealerul; producatorul recomanda drumuri de 16km ca sa evite infundarea prematura si sa porneasca si curatarea filtrului. De asemenea au si o descriere cum sa mergi cu masina si regim de turatie si bla bla. Vezi sa nu.
Din nefericire pentru el in Norvegia nu sunt mai presus de lege si trebuie sa ofere minim 5 ani garantie sau 100.000 km (altii ofera mai multi km sau mai multi ani). O iau noua sau cateva luni vechime si nu am de gand sa tin masina pana expira garantia iar producatorul nu poate obliga un anumit kilometraj minim. Cand cade lata nu au alta varianta decat s-o repare timp in care ai alta masina la dispozitie.
Dieselul de 95 nu e prima optiune pt ca e prea lesinat pt mine (in ideea ca poate o voi conduce din cand in cand) in rest nu ma intereseaza filtrele lor sau boala specifica. Se vor face sub 10.000/an. Trage binisor intre 1800-2200. Sub 1800 e cam lesinata peste 2200 se plafoneaza si e zgomotoasa dar cand schimbi cazi sub 1800.
Nici masina personala, Mondeo de 140 cai, nu e prea vioaie dar e OK dpdv tinuta drum, confort, accesorizare (Titanium X cu toate optionalele extra). Cand te dai jos din benzina turbo de 200 cai esti putin dezamagit cand conduci alte tomberoane ( dpdv performante). Pe de alta parte 7 diesel fata de 14 benzina parca se simte la buzunar.

Edited by nosferyk, 02 January 2014 - 09:15.


#3254
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,019
  • Înscris: 08.12.2008
Producatorul nu impune un anumit stil de condus sau o anumita intretinere, ci recomanda. E o diferenta. Si daca exploatarea masinii nu a fost asa cum au spus/recomandat si masina te lasa in drum... pai scuza-ma! Si chestia asta nu e valabila doar la masini, e un adevar general valabil. Deci sunt si nu prea obligati sa ti-o repare. Depinde foarte mult din ce cauza s-a stricat.
In fine. B-Max si mie mi se pare o masina buna si nu conteaza tara unde e fabricata. Asta nu e treaba ta, ca si cumparator. E treaba companiei care este nevoita sa respecte niste standarde de calitate internationale. Ca fapt divers, B-Max fabricat in Romania se vinde foarte bine in Germania, Franta sau Italia. Ca sa nu mai spune  de Sandero pe care europenii il adora si nu prea le pasa ca e facut in Romania.

#3255
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,850
  • Înscris: 06.04.2007

View Postundercoverbrother, on 20 decembrie 2013 - 23:54, said:

Eu am gasit 11.9s pt tr4. Nu stiu daca sunt date simulate sau masurate.
Diferenta e mare de la 12 la 14s. Foarte mare as zice chiar.
Stiu ca nu pare cine stie ce. Zic asta pentru ca la mine de exemplu diferenta e de 3 secunde intre a4a si a5a (11 si 14 si masurat de mine si dupa autoweek) si nu pot sa zic ca nu se simte.
11.4 in tr4 si 14.1 in tr5 mai exact la mine.

Datele sunt masurate/oficiale sau simulate de vreun soft?

In realitate la polo 1.2 niciodata, cel mai aproape de adevar e ~14 sec 80-120 pe tr IV (in cel mai fericit caz) si ~11 sec pe tr III (posibil schimbare pe tr IV la capat).

#3256
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu cred ca vorbeam de Polo.
Probabil era vb de 208.

#3257
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ce magarii au facut astia?
Ca iar a iesit ceva nasol la nemti cu Dacia.
Nu stiu ce test...

#3258
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postundercoverbrother, on 21 ianuarie 2014 - 20:32, said:

Ce magarii au facut astia?
Ca iar a iesit ceva nasol la nemti cu Dacia.
Nu stiu ce test...

dacia va fi tot timpul sub tir. se vinde si le da planurile de vanzari peste cap celorlalti.
asa ca se inventeaza teste la care sa iasa prost.
ceea ce conteaza este ca modelul este omologat dupa normele europene.
tu poti face un test in care cu dacia mori la un impact frontal la 60km/h pe cand cu Audi mori la 62km/h.
relevanta e zero

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate