Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
Last Updated: Sep 30 2020 22:39, Started by
Horsie
, Sep 28 2012 11:29
·
0
#3223
Posted 20 December 2013 - 21:54
#3224
Posted 20 December 2013 - 21:58
Uite pe mine ma intereseaza viteza maxima si nu sunt pasionat, nici macar vitezoman dar consider ca o masina cu viteza maxima 150km/h (sa zicem) cam gafaie la un 135km/h, viteza cu care merg pe autostrada , de aceia pentru mine o masina ar trebui sa aive un maxim minim, macar 160km/h, 170km/h ar fi destul de bine. Chiar ma uitam la noul 308 1.2 82cp ca are 172km/h maxim, ceia ce pentru mine e foarte bine chiar daca probabil nu o sa depasesc 140km/h.
In ce priveste achizitia unui sh aici iti dau dreptate, este o mare bataie de cap, este la noroc. Dar daca vrei ceva mai mult decat ofera Dacia trebuie sa-ti asumi aceasta bataie de cap si riscul de a avea ghinion. |
#3225
Posted 20 December 2013 - 22:02
CGDBZ, on 20 decembrie 2013 - 21:58, said:
Uite pe mine ma intereseaza viteza maxima si nu sunt pasionat, nici macar vitezoman dar consider ca o masina cu viteza maxima 150km/h (sa zicem) cam gafaie la un 135km/h, viteza cu care merg pe autostrada , de aceia pentru mine o masina ar trebui sa aive un maxim minim, macar 160km/h, 170km/h ar fi destul de bine. Chiar ma uitam la noul 308 1.2 82cp ca are 172km/h maxim, ceia ce pentru mine e foarte bine chiar daca probabil nu o sa depasesc 140km/h. In ce priveste achizitia unui sh aici iti dau dreptate, este o mare bataie de cap, este la noroc. Dar daca vrei ceva mai mult decat ofera Dacia trebuie sa-ti asumi aceasta bataie de cap si riscul de a avea ghinion. s-a lamurit. e un pol care a clarificat lucrurile. |
#3227
Posted 20 December 2013 - 22:27
Da ce are ? Este un motor destul de reusit. Este oferit chiar si la a doua echipare(active).
|
#3229
Posted 20 December 2013 - 22:42
Acum am vazut ca au ras niste multe kg de pe masina (platforma noua modulara).
Oricum suna naspa 1.2i 3 cilindri aspirat pe o compacta. Probabil nu se misca mai rau decat se miscau un Focus, Golf, Octavia cu 1.4 si 80 de cai dar parca au exagerat chiar daca e usoara masina. Probabil va disparea dupa ce baga versiunea turbo a lui, si asta si 1.6 THP de 125. Edited by undercoverbrother, 20 December 2013 - 22:40. |
#3231
Posted 20 December 2013 - 22:50
SI dai atatia bani ca sa fii nevoit sa te descurci? Nu de alta dar o sa trebuiasca sa te descurci destul de des.
|
#3232
Posted 20 December 2013 - 22:50
Daca vrei si-un pic de dinamica, motoru' mic nu inseamna neaparat consum mic.
Actualul 2.0 imi consuma o idee mai putin decat fostul 1.6. |
|
#3233
Posted 20 December 2013 - 22:57
Da cum sa nu, si un 2.5 consuma o idee mai putin decat 2.0 iar un 3.0 o idee mai putin decat un 2.5. In concluzie un 3.0 consuma "ceva mai multe idei" decat 1.6 si culmea chiar am avut o masina cu 3.0 si "halea de rupea" dar si fugea de "rupea". Oricum 308 nu este un concurent pentru Lonan, este din alta liga si ca pret si ca ce ofera.
|
#3234
Posted 20 December 2013 - 22:59
Motoarele mici consuma putin in sarcina mica atunci cand consumul specific al motorului are o pondere mare din consumul total. Adica cea mai mare parte a consumului e mancata de motor pentru a face compesie si pt a invinge frecarile si inertiile din el nu pt a asigura deplasarea masinii.
Cand sarcina e mai mare deja un motor mic, indiferent ca e turbo sau aspirat, pierde teren. Edited by undercoverbrother, 20 December 2013 - 23:01. |
#3235
Posted 20 December 2013 - 23:00
tavktm, on 20 decembrie 2013 - 21:54, said: 1000e intr-un caz fericit. Cand am dat exemplul cu Fabia m-am referit strict la revanzare,fiecare cumpara masina in functie de necesitati.La fel de bine cineva care nu are nevoie de spatiu poate spune ca nu si-a luat sifonier si la final mai ramane cel putin cu 1000e in buzunar. |
#3237
Posted 20 December 2013 - 23:13
CGDBZ, on 20 decembrie 2013 - 22:57, said:
Da cum sa nu, si un 2.5 consuma o idee mai putin decat 2.0 iar un 3.0 o idee mai putin decat un 2.5. In concluzie un 3.0 consuma "ceva mai multe idei" decat 1.6 si culmea chiar am avut o masina cu 3.0 si "halea de rupea" dar si fugea de "rupea". |
|
#3238
Posted 20 December 2013 - 23:18
Eu merg legal indiferent ce am sub capota. Pentru unii a merge cu 105 km/h inseamna a se tara, pentru mine inseamna un mers normal. Din pacate obsev ca normalul a devenit anormal.
|
#3239
Posted 20 December 2013 - 23:25
Singurul 1.2 de ultima generatie pe care l-am condus a fost pe ultimul model de Polo,70cp,nu pot sa spun decat ca era lesinat.Sub 19-2000rpm motorul nu putea fi folosit,vibra destul de tare.In tr5 accelera f greu,posibil pt ca era etajata lung,120km/h la 3000rpm.
Pb daca mergi cu 80-90km/h constant este economic,insa daca vrei sa nu dormi la drum si mai pornesti un AC este destul de gurmand,mai ales in regim de autostrada,vb din experienta. Edited by ionutMembruAnonimut, 20 December 2013 - 23:26. |
#3240
Posted 20 December 2013 - 23:30
Nici eu nu trec de 110 decat in depasiri dar cu toate astea media variaza in functie de motor. Nu am vazut sa mearga lumea mai repede. La 10 masini depasite daca ma depaseste una pe drum cu o banda pe sens si poate nci jumatate din alea care ma depasesesc raman in fata. De obicei se agata de vreun camion sau vreun sat ceva si trebuie sa il depasesc din nou.
Pe o banda jumate sau doua pe sens se merge intr-adevar mai repede dar acolo nici nu ai nevoie de cine stie ce motor. Edited by undercoverbrother, 20 December 2013 - 23:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users