Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#3223
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

View Postionut_ionut, on 19 decembrie 2013 - 22:58, said:

O Fabia Avantaj (are si AC) 1.2 70 costa 9250,peste 5 ani si 50-60k km pe Fabie iti iei lejer 4500e,pe Logan scoti intr-un caz fericit 3500e.


Dau cu placere 1000 de euro in plus in 5 ani ca sa merg cu un Logan in loc de Fabia !

Si asta pentru ca, repet, unii chiar au nevoie de masina nu doar sa se plimbe singuri, si doi, Fabia e pentru gagici, si chiar alea mai sensibile ! :)

#3224
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,027
  • Înscris: 29.06.2011
Uite pe mine ma intereseaza viteza maxima si nu sunt pasionat, nici macar vitezoman dar consider ca o masina cu viteza maxima 150km/h (sa zicem) cam gafaie la un 135km/h, viteza cu care merg pe autostrada , de aceia pentru mine o masina ar trebui sa aive un maxim minim, macar 160km/h, 170km/h ar fi destul de bine. Chiar ma uitam la noul 308 1.2 82cp ca are 172km/h maxim, ceia ce pentru mine e foarte bine chiar daca probabil nu o sa depasesc 140km/h.
In ce priveste achizitia unui sh aici iti dau dreptate, este o mare bataie de cap, este la noroc. Dar daca vrei ceva mai mult decat ofera Dacia trebuie sa-ti asumi aceasta bataie de cap si riscul de a avea ghinion.

#3225
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostCGDBZ, on 20 decembrie 2013 - 21:58, said:

Uite pe mine ma intereseaza viteza maxima si nu sunt pasionat, nici macar vitezoman dar consider ca o masina cu viteza maxima 150km/h (sa zicem) cam gafaie la un 135km/h, viteza cu care merg pe autostrada , de aceia pentru mine o masina ar trebui sa aive un maxim minim, macar 160km/h, 170km/h ar fi destul de bine. Chiar ma uitam la noul 308 1.2 82cp ca are 172km/h maxim, ceia ce pentru mine e foarte bine chiar daca probabil nu o sa depasesc 140km/h.
In ce priveste achizitia unui sh aici iti dau dreptate, este o mare bataie de cap, este la noroc. Dar daca vrei ceva mai mult decat ofera Dacia trebuie sa-ti asumi aceasta bataie de cap si riscul de a avea ghinion.

s-a lamurit. e un pol care a clarificat lucrurile.

#3226
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Astia-s nebuni la cap?
Au pus 1.2 aspirat pe 308?

#3227
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,027
  • Înscris: 29.06.2011
Da ce are ? Este un motor destul de reusit. Este oferit chiar si la a doua echipare(active).

#3228
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Daca si ala-i motor pt atata masina...

#3229
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Acum am vazut ca au ras niste multe  kg de pe masina (platforma noua modulara).
Oricum suna naspa 1.2i 3 cilindri aspirat pe o compacta.

Probabil nu se misca mai rau decat se miscau un Focus, Golf, Octavia cu 1.4 si 80 de cai dar parca au exagerat chiar daca e usoara masina.

Probabil va disparea dupa ce baga versiunea turbo a lui, si asta si 1.6 THP de 125.

Edited by undercoverbrother, 20 December 2013 - 22:40.


#3230
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,027
  • Înscris: 29.06.2011
Eu o vad ca o versiune mai ieftina, cu un consum mic. Chiar mi-as cumpara un 308 cu aceasta motorizare, nici nu am nevoie de mai mult. Cum ma descurc cu Logan 1.4 sunt sigur ma ma descurc si cu 308 1.2.

#3231
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
SI dai atatia bani ca sa fii nevoit sa te descurci? Nu de alta dar o sa trebuiasca sa te descurci destul de des.

#3232
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Daca vrei si-un pic de dinamica, motoru' mic nu inseamna neaparat consum mic.
Actualul 2.0 imi consuma o idee mai putin decat fostul 1.6.

#3233
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,027
  • Înscris: 29.06.2011
Da cum sa nu, si un 2.5 consuma o idee mai putin decat 2.0 iar un 3.0 o idee mai putin decat un 2.5. In concluzie un 3.0 consuma "ceva mai multe idei" decat 1.6 si culmea chiar am avut o masina cu 3.0 si "halea de rupea" dar si fugea de "rupea". Oricum 308 nu este un concurent pentru Lonan, este din alta liga si ca pret si ca ce ofera.

#3234
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Motoarele mici consuma putin in sarcina mica atunci cand consumul specific al motorului are o pondere mare din consumul total. Adica cea mai mare parte a consumului e mancata de motor pentru a face compesie si pt a invinge frecarile si inertiile din el nu pt a asigura deplasarea masinii.
Cand sarcina e mai mare deja un motor mic, indiferent ca e turbo sau aspirat, pierde teren.

Edited by undercoverbrother, 20 December 2013 - 23:01.


#3235
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Posttavktm, on 20 decembrie 2013 - 21:54, said:


Dau cu placere 1000 de euro in plus in 5 ani ca sa merg cu un Logan in loc de Fabia !

Si asta pentru ca, repet, unii chiar au nevoie de masina nu doar sa se plimbe singuri, si doi, Fabia e pentru gagici, si chiar alea mai sensibile ! Posted Image

1000e intr-un caz fericit.

Cand am dat exemplul cu Fabia m-am referit strict la revanzare,fiecare cumpara masina in functie de necesitati.La fel de bine cineva care nu are nevoie de spatiu poate spune ca nu si-a luat sifonier si la final mai ramane cel putin cu 1000e in buzunar.

#3236
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,027
  • Înscris: 29.06.2011
E de inteles ca nu-mi cumpar motor de 1.2 pentru liniute sau depasiri "la mustata". Am condus multi ani Dacia 1300 si inca coduc un 1310Li fara "batai de cap".

#3237
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View PostCGDBZ, on 20 decembrie 2013 - 22:57, said:

Da cum sa nu, si un 2.5 consuma o idee mai putin decat 2.0 iar un 3.0 o idee mai putin decat un 2.5. In concluzie un 3.0 consuma "ceva mai multe idei" decat 1.6 si culmea chiar am avut o masina cu 3.0 si "halea de rupea" dar si fugea de "rupea".
Pt ascutitorile de 1.2 / 1.4 / 1.6, daca nu te multumesti sa te tarasti din A in B, si mai ai si pasageri / bagaj / AC, ceea ce-am zis eu este valabil.  Facand aceleasi depasiri / mergand cu aceeasi viteza de croaziera, nu mai tragi atata de motor, nu-i mai arati rosu la fiecare drum...

#3238
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,027
  • Înscris: 29.06.2011
Eu merg legal indiferent ce am sub capota. Pentru unii a merge cu 105 km/h inseamna a se tara, pentru mine inseamna un mers normal. Din pacate obsev ca normalul a devenit anormal.

#3239
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Singurul 1.2 de ultima generatie pe care l-am condus a fost pe ultimul model de Polo,70cp,nu pot sa spun decat ca era lesinat.Sub 19-2000rpm motorul nu putea fi folosit,vibra destul de tare.In tr5 accelera f greu,posibil pt ca era etajata lung,120km/h la 3000rpm.

Pb daca mergi cu 80-90km/h constant este economic,insa daca vrei sa nu dormi la drum si mai pornesti un AC este destul de gurmand,mai ales in regim de autostrada,vb din experienta.

Edited by ionutMembruAnonimut, 20 December 2013 - 23:26.


#3240
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nici eu nu trec de 110 decat in depasiri dar cu toate astea media variaza in functie de motor. Nu am vazut sa mearga lumea mai repede. La 10 masini depasite daca ma depaseste una pe drum cu o banda pe sens si poate nci jumatate din alea care ma depasesesc raman in fata. De obicei se agata de vreun camion sau vreun sat ceva si trebuie sa il depasesc din nou.

Pe o banda jumate sau doua pe sens se merge intr-adevar mai repede dar acolo nici nu ai nevoie de cine stie ce motor.

Edited by undercoverbrother, 20 December 2013 - 23:29.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate