Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#19
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005

View PostDaniJ90, on 28 septembrie 2012 - 11:48, said:

…nu am vazut scris pe undeva,dar vine si cu 6 viteze?

Doar 5, după cum reiese din fotografii.

Tamburi pe spate, deocamdată doar 0,9 TCe de 90CP, 1,2 16v 75 CP şi 1,5 dci (75 şi 90CP).

Edited by Gif2D, 28 September 2012 - 14:14.


#20
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Mda,pacat ca nu este optinal cu 6 viteze si macar un motor de 1.6 16v si 110 cai.Loganul meu ii de 1.4 si 75 de cai,cand pornesc clima se simte binisor la acceleratie,am mers cu un Duster de 1.5 si 110 cai ,mi-a placut ,diferenta mare de demaraj si avea si 6 viteze,pacat ca nu e comfortabil,sau mai bine zis ,nu e asa comfortabil ca si Loganul.La Logan 2 din poze scaunele par sa fie mai comode,cel putin forma lor te duce cu gandul la o pozitie mai buna pe drum lung,o sa vedem.

#21
motanu44

motanu44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,719
  • Înscris: 01.08.2007
In sfarsit, prima Dacie care are haz de masina! (cel putin pe dinafara)

#22
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

View Postv3lsatis, on 28 septembrie 2012 - 13:37, said:

discuri de frana pe spate?

In specificatiile Sandero apar tamburi, deci tamburi vor fi foarte probabil si la Logan. Poza cu spatele e facuta prost, stiu ca autoevolution e cu softpedia, dar fotograful n-a fost inspirat, a facut poze la focale prea mici si pozele sunt deformate.

Daca nu vine Skoda la Rapid cu ceva super promotii care sa o aduca aproape de un Logan de top ca pret (ma indoiesc serios), sunt 95% sanse sa iau un Logan 2. Motive? Pai raportat la Logan 1 avem asa: mai sigura (4 airbaguri plus centuri pretensionate plus ESP plus avertizor centura in standard plus ISOFIX, va lua 4 stele usor la NCAP), mai practica (bancheta rabatabila, spatii depozitare extra), mai atragatoare (interior/exterior, ceasurile alea de bord arata incomparabil si in general bordul e mult superior, iar fata/spatele la fel), mai economica (0.9 TCe cel putin fata de 1.4/1.6 MPI plus functie Eco), mai dinamica decat vechile 1.4/1.6 MPI (cu motorul 0.9 TCe - are cuplu mai mare la turatii mai mici - inca e nevoie de un echivalent pentru 1.6 16V care probabil va fi 1.2 TCe-ul ce va fi lansat dupa o vreme), mai putin poluanta (deci si taxe mai mici, mai ales ca si motorul e mai mic - ala de 0.9), mai confortabila (scaune, material bord, cotiera, comenzi noi pe volan, spatii de depozitare extra, izolatie mai buna sunet motor cica), mai moderna (limitator/regulator de viteza, media nav, senzori parcare, faruri de zi, mp3 cu USB si Bluetooth), teoretic mai ieftin de intretinut (distributie pe lant la motorul TCe, nu stiu in rest insa daca nu apar alte costuri extra de intretinere), impozit/RCA mai mic ca la 1.4/1.6 MPI ... culmea culmilor mi se pare ca e si mai ieftina la acelasi motor: Sandero 1.2 Smile vechi e 9400 de euro (la care ar trebui sa mai pui 210 euro pentru airbaguri laterale ca sa fie cat de cat la fel), Sandero 1.2 Laureate nou e 9000 de euro, deci e mai ieftin Sandero nou cu 610 euro desi are ESP si alte chestii extra !!

Edited by utopium, 28 September 2012 - 14:50.


#23
zerookool

zerookool

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 619
  • Înscris: 26.02.2006
Nu cred, tot tamburul ramane.

#24
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Škoda Rapid este de la 11.550 euro pentru Active 1,2 MPI 55kW. Ajunge la 18.330 euro pentru versiunea Elegance 1,4 TSI 90kW DSG.

#25
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

View PostGif2D, on 28 septembrie 2012 - 14:48, said:

Škoda Rapid este de la 11.550 euro pentru Active 1,2 MPI 55kW. Ajunge la 18.330 euro pentru versiunea Elegance 1,4 TSI 90kW DSG.
Mda, si Sandero Ambiance 1.2 e la 7900 de euro si probabil mai dotat decat Active (ca sa nu punem chiar Sandero Access in discutie, care e 6990 de euro dar e prea chel). Deci un 3650 de euro diferenta, Logan s-ar putea sa fie 200 de euro sub Sandero (daca ne luam dupa preturile anuntate in Franta la cele doua, 7900 Sandero si 7700 Logan), deci intre Logan si Rapid vor fi la varianta slab echipata si cu motoare mici cam 4000 de euro diferenta. Banuiesc ca un Rapid 1.2 TSI cu dotari gen Laureate va fi cam 14.500 de euro ... ai o lista completa de preturi/dotari la Rapid?

Edited by utopium, 28 September 2012 - 15:00.


#26
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008
oare reglajul farurilor tot cu butonul acela de aragaz se face?

#27
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
adica prin cablu ca la frana de mana la biciclete
stopurile pe spate sunt naspa
strica tot spatele
e adevarat ca nu puteau sa deseneze spatele mai bine decat cel de la noul clio
niste magari

View Postutopium, on 28 septembrie 2012 - 14:40, said:

Daca nu vine Skoda la Rapid cu ceva super promotii care sa o aduca aproape de un Logan de top ca pret (ma indoiesc serios), sunt 95% sanse sa iau un Logan 2.
din ce am inteles skoda rapid va inlocui cea mai ieftina versiune de octavia, adica octavia tour/octavia 1
slabe sanse sa ajunga o skoda rapid sub 10k euro, chiar si cu 5 cupoane remat

#28
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011

View Postutopium, on 28 septembrie 2012 - 14:40, said:

In specificatiile Sandero apar tamburi, deci tamburi vor fi foarte probabil si la Logan. Poza cu spatele e facuta prost, stiu ca autoevolution e cu softpedia, dar fotograful n-a fost inspirat, a facut poze la focale prea mici si pozele sunt deformate.

Daca nu vine Skoda la Rapid cu ceva super promotii care sa o aduca aproape de un Logan de top ca pret (ma indoiesc serios), sunt 95% sanse sa iau un Logan 2. Motive? Pai raportat la Logan 1 avem asa: mai sigura (4 airbaguri plus centuri pretensionate plus ESP plus avertizor centura in standard plus ISOFIX, va lua 4 stele usor la NCAP), mai practica (bancheta rabatabila, spatii depozitare extra), mai atragatoare (interior/exterior, ceasurile alea de bord arata incomparabil si in general bordul e mult superior, iar fata/spatele la fel), mai economica (0.9 TCe cel putin fata de 1.4/1.6 MPI plus functie Eco), mai dinamica decat vechile 1.4/1.6 MPI (cu motorul 0.9 TCe - are cuplu mai mare la turatii mai mici - inca e nevoie de un echivalent pentru 1.6 16V care probabil va fi 1.2 TCe-ul ce va fi lansat dupa o vreme), mai putin poluanta (deci si taxe mai mici, mai ales ca si motorul e mai mic - ala de 0.9), mai confortabila (scaune, material bord, cotiera, comenzi noi pe volan, spatii de depozitare extra, izolatie mai buna sunet motor cica), mai moderna (limitator/regulator de viteza, media nav, senzori parcare, faruri de zi, mp3 cu USB si Bluetooth), teoretic mai ieftin de intretinut (distributie pe lant la motorul TCe, nu stiu in rest insa daca nu apar alte costuri extra de intretinere), impozit/RCA mai mic ca la 1.4/1.6 MPI ... culmea culmilor mi se pare ca e si mai ieftina la acelasi motor: Sandero 1.2 Smile vechi e 9400 de euro (la care ar trebui sa mai pui 210 euro pentru airbaguri laterale ca sa fie cat de cat la fel), Sandero 1.2 Laureate nou e 9000 de euro, deci e mai ieftin Sandero nou cu 610 euro desi are ESP si alte chestii extra !!


Mda,si eu am fost in situatia ta,asta pana ce am vazut pretul si cum arata noua Skoda,foarte foarte scumpa si nici nu imi place cum arata,de fapt, nici o skoda nu arata bine,dar totusi ma asteptam la altceva,sau mai bine zis alt pret,tot Loganul ramane numarul 1 la viitoare achizitii,ma gandeam sa imi cumpar ceva second la 5000 de euro,dar mai bine mai astept putin ,mai strang ceva bani si o cumpar.

Edited by DaniJ90, 28 September 2012 - 18:30.


#29
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008

View Postlungubogdan, on 28 septembrie 2012 - 17:50, said:

oare reglajul farurilor tot cu butonul acela de aragaz se face?


tot cu butonul de la aragaz. uitati-va sub volan.

Attached Files



#30
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

View Postlungubogdan, on 28 septembrie 2012 - 18:36, said:

tot cu butonul de la aragaz. uitati-va sub volan.

Da, se vede, acum nu stiu pe cine poate deranja !?

Edited by tavktm, 28 September 2012 - 19:29.


#31
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Arata bine, pentru cine isi permite atat si nu vrea ifose, va fi buna, Sandero in schimb este un pas inainte, oricum nu-mi fac griji, vor avea grija conationalii nostrii sa umple orasele cu ele :)

#32
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

View PostDaniJ90, on 28 septembrie 2012 - 18:29, said:

Mda,si eu am fost in situatia ta,asta pana ce am vazut pretul si cum arata noua Skoda,foarte foarte scumpa si nici nu imi place cum arata,de fapt, nici o skoda nu arata bine
Mie imi place cum arata Rapid, plus ca e o masina mai mare, deci mai buna ca masina de familie zic eu. Dar va fi macar 4000 mai scumpa la cam aceleasi dotari, deci prea mult din punctul meu de vedere (nu consider ca e scumpa, dar mie nu imi merita sa dau atat pe o masina plus apoi intretinere mai scumpa).

View Posttavktm, on 28 septembrie 2012 - 19:29, said:

Da, se vede, acum nu stiu pe cine poate deranja !?
Nici eu nu stiu pe cine deranjeaza butonul ala Posted Image Exista cateva plangeri tipice legate de Logan: ca are claxonul pe bat, ca are butoanele de geamuri pe bord in loc sa le aiba pe usi, ca are butonul asta de reglaj faruri asa. Pe mine nu m-a deranjat in 7 ani nici una din chestiile astea, m-a deranjat lipsa butonului de portbagaj (rezolvata intre timp la facelift), zgomotul prea mare interior la turatii mari (si ala cica s-a mai atenuat odata cu modelul nou), faptul ca nu intra in marsarier intotdeauna din prima, ca ii sar furtunele de la stropitorul de parbriz, ca se simte vantul lateral cand e puternic si mergi tare, ca au aparut puncte de rugina prea repede, etc ... are alte bube loganul, marunte in general, astea cu claxonul pe bat si butonul de aragaz le consider "fitze", claxonul e foarte practic unde e, iar farurile nu le reglezi decat foarte rar.

Edited by utopium, 28 September 2012 - 23:41.


#33
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
exact cum zici tu utopium,doar ca rugina la mine cel putin nu a aparut si am sters-o pe o parte de ceva timp,putea sa apara rugina dar nu a aparut.Faza cu butoanele e cum zici,nu inteleg de ce e mai fain sa fie butoanele de la geamuri pe usa,mie imi place unde sunt si butonul de la faruri cred ca l-am atins de doua ori in 4 ani,daca tot e vorba de butoane,intr-adevar butonul ce regleaza oglinzile nu e bine pus,e sub frana de mana ,e ciudata pozitionarea,dar din nou,am umblat de foarte putine ori la el.

si legat de claxon,ma bucur ca e acolo,ca asa il apasam din greseala,e foarte bine unde e.

#34
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
reglajul oglinzior era perfect intre scaune, care a fost logica mutarii? economie 0,4metri de cablu?

#35
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcosty_ytsoc, on 29 septembrie 2012 - 00:08, said:

reglajul oglinzior era perfect intre scaune, care a fost logica mutarii? economie 0,4metri de cablu?
Pai vezi mai sus, colegul zice ca nu e bun acolo ... eu lucrez bine si cu el acolo ... de fapt cum zici tu, mi se pare mai bine amplasat intre scaune, dar nu poate fi prea greu de lucrat cu el nici acolo unde l-au pus acum, de obicei il operezi cand parchezi undeva, nu in mers.

#36
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,548
  • Înscris: 07.02.2003

View Postcosty_ytsoc, on 29 septembrie 2012 - 00:08, said:

reglajul oglinzior era perfect intre scaune, care a fost logica mutarii? economie 0,4metri de cablu?
Este ca la Clio Symbol, parca e luat de acolo si pus atat ca la asta.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate