Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Problema garantie Cel .ro

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
shadowtrance

shadowtrance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 28.03.2012
@an2ro... ma gandesc ca din Octombrie pana acum or fi rezolvat cumva problema Posted Image

#20
Zganarel

Zganarel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 01.10.2008
Daca ai necazul sa ti se strice un produs cumparat de la ei, ai aruncat banii pe fereastra chiar daca produsul este in garantie.
Mie mi s-a dus hardul si dupa ce am inregistrat solicitarea pe site am primit mesajul

Cererea dvs de primire in service a HDD SEGATE BARRACUDA 500GB 7200RPM
din data de 29.May.2013 a fost inregistrata
cu numarul de service SV2097
Puteti urmari statusul cererii de service din pagina de administrare a contului dvs.

Pe contul meu insa nu e nimic decat solicitarea.
Nici unde sa ma duc cu hardul si nici ce sa fac cu certificatul de garantie

#21
laurentiucrazzy

laurentiucrazzy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.11.2007
Salut,
   Ma numesc Iamandei Laurentiu, sunt din Foscani. Fiind in cautarea unui laptop pentru un prieten m-am oprit asupra magazinului online http://www.cel.ro –> (cel mai tepar).
   In data de 05.03.2014 pe la orele 19:30 – 20:00 am efectuat comanda,in dimineata zilei de 06.03.2014 am fost sunat pentru a confirma comanda, urmand ca in data de 07.03.2014 sa primesc comanda.
   In dimineata zilei de 07.03.2014 sunt sunat de catre cel de la Fancourier care ma anunta ca a ajuns coletul. Ii spun ca sunt la serviciu si ca ajung acasa pe la 15:30 -16:00. Acesta imi spune ca nu are timp sa vina la ora aceea si a ramas ca trec eu pe la sediul Fancourier din Focsani sa ridic Coletul. Ajung la sediul Fancourier, mi se da coletul care era format din 2 produse, un Laptop Asus X551MA-SX019D Celeron N2920 500GB 4GB HDMI si un mouse wireless oferit cadou, achit, semnez, ma uit la ele pareau a fi in regula, le iau fericit si pornesc spre casa. Ajung acasa desfac laptopul, il las aproximativ o ora sa ajunga la temperatura camerei si il pornesc. Cand il pornesc stupoare, constat ca displayul este spart.Fara a alimenta laptopul la o sursa de enegie electrica si fara sa il pornesti nu se observa displayul spart. Ma uit la cutie si observ ca are o urma nu foarte mare ca si cum ar fi cazut ceva foarte greu pe ea.
Sun la cel.ro si mi se spune ca se rezolva(sa completez un formular de retur si mi se va inlocui produsul).In jurul orelor 19 sunt contactat pe e-mail de d-na(d-ra) Cumpanasu Cristina reprezentant cel.ro si imi cere sa ii trimit poze cu laptopul, cutia laptopului si procesul verbal de la curierat(ceea ce nu aveam de unde sa am).Trimit poze cu laptopul si cutia acestuia, ii explic cele intamplate si astept raspuns. Ca un client de buna credinta(naiv) speram in primirea unui afirmativ cum ca mi se va schimba produsul. Primesc luni 10.03.2014 la 15:04 un e-mail in care mi se spune ca fara proces verbal de la curier e aproape imposibil sa imi inlocuiasca produsul si ca ma ajuta ei sa repar laptopul pe banii mei. Le raspund ca nu sunt de acord cu aceste conditii si ca vreau sa imi inlocuiasca laptopul. Dupa un lung schimb de mailuri nu am ajuns la nici un rezultat, ei imi spuneau ca sa vorbeasca cu firma de curierat sa vada daca ii despagubesc iar eu le spuneam ca nu e vina mea ca nu au ambalat laptopul mai bine si ca cei de la curierat nu au grija de produse. Ziua de luni sa terminat fara nici un rezultat.
Attached File  conversatie cel.ro.png   295.9K   28 downloads
Attached File  Fotografie0021.jpg   111.18K   29 downloadsAttached File  Fotografie0022.jpg   144.2K   27 downloadsAttached File  Fotografie0023.jpg   105.38K   25 downloads
Attached File  Fotografie0024.jpg   113.63K   25 downloadsAttached File  Fotografie0025.jpg   139.11K   32 downloadsAttached File  Fotografie0026.jpg   125.87K   46 downloads
Attached File  Fotografie0027.jpg   150.68K   50 downloadsAttached File  Fotografie0028.jpg   149.46K   51 downloadsAttached File  Fotografie0029.jpg   146.5K   44 downloads
   Marti 11.03.2014, vazand ca nu am ajuns la nici un rezultat si urmanda sfatul cuiva din online care a patit acelasi lucru cu cel.ro, am fost la ANPC si am depus o plangere scrisa si mi s-a eliberat un numar de inregistrare.
Attached File  numar-inregistrare-protectia-consumatorului.jpg   38.02K   38 downloads

  Vazand ca cei de la cel.ro nu imi dau nici un raspuns le-am trimis un e-mail in care i-am intrebat daca au bunavointa sa imi raspunda mai repede. Vazand ca nu rapunde absolut nimeni i-am sunat la unul din cele doua numere de telefon pe care le au si am vorbit cu o domnisoara care nu ma lamurea cu absolu nimic, imi spunea sa trimit mail colegei dumneaei pentru ca ea nu are treaba cu retururile. Dupa ce aceasta domnisoara intr-un final imi inchide telefonul in nas primesc si raspuns pe e-mail cum ca curierul nu ii despagubeste si va trebui sa imi repar singur laptopul.Dupa un schimb de e-mail-uri mi s-a oferi diverse solutii cum ar fi:
-repararea laptopului pe banii lor dar pierderea garantiei(garantie pe care oricum nu o am deoarce trebuia sa primesc certificatul de garantie pe e-mail si nu l-am primit nici in ziua de azi)
-inlocuirea produsului platind inca 300 de lei
-si restituirea banilor dar cu o penalitate de 200 de lei. Aceasta fiind ultima oferta din seara zilei de 11.03.2014
O sa atasez toata discutia de pe e-mail si factura.
Sper sa va faceti o parere despre cine sunt cei de le cel.ro (cel mai ieftin, cel mai prost tratat) Eu pentru a economisi 200 de lei am ales cel.ro si regret nespus.

Attached File  1.png   176.96K   34 downloadsAttached File  2.png   371.18K   24 downloadsAttached File  3.png   364.26K   22 downloadsAttached File  4.png   360.31K   19 downloadsAttached File  5.png   358.74K   15 downloadsAttached File  6.png   285.47K   14 downloadsAttached File  7.png   277.74K   13 downloadsAttached File  8.png   281.17K   12 downloadsAttached File  9.png   277.64K   12 downloadsAttached File  10.png   318.33K   12 downloads
Attached File  11.png   314.62K   11 downloadsAttached File  12.png   315.35K   10 downloadsAttached File  13.png   307.72K   11 downloadsAttached File  14.png   315.54K   12 downloadsAttached File  15.png   315.54K   13 downloadsAttached File  16.png   314.56K   11 downloadsAttached File  17.png   313.26K   11 downloadsAttached File  18.png   297.53K   10 downloadsAttached File  19.png   319.75K   16 downloads
Attached File  factura-cel-ro.jpg   55K   17 downloads

O zi buna si evitati pe cat posibil magazinul online cel.ro

Edited by laurentiucrazzy, 13 March 2014 - 10:09.


#22
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Ceea ce romanul nu vrea sa intelega este ca comertul online are niste hibe ce sunt accentuate in Romania.

1. Ai primit coletul sigilat
2. Ambalajul pare a fi intact (exceptie o mica gaura).
3. Carcasa laptop pare a fi intacta.

Asta implica urmatoarele:
1. Cel.ro nu stie ce era in cutie, adesea ele pleaca DIRECT din depozitul importatorului catre tine.
2. Curierii sunt infecti, la modul ca nu sunt trasi la raspundere de catre nimeni, mai ales ca ai semnat ca e totul OK, desi se vede CLAR ca ambalajul a fost lovit.
Cel putin pe E85 masinile branduite Fan Curier sunt kamikaze si banuiesc ca sunt burdusite.

Banuiesc ca de acolo se trage crapatura.

Cred ca pe durata transportului au pus ceva ff greu pe cutie.
Carcasa e elastica si nu a crapat, ecranul LCD insa nu a fost la fel de elastic.

Pe scurt, probabil ca ar trebui sa accepti oferta cel.ro de reparatie.
Curierul va zice ca ai semnat de primire, te vei judeca pana iti ies ochii si NU ai dreptate!

Cel putin cel.ro nu vad de ce e de vina...

Eu nu tin cu lupul, dar cand patesti o asa boacana, trebuie sa respiri adanc si sa vezi cum rezolvi cu cat mai mici/deloc pierderi.

EU as accepta sa pierd 200 RON decat sa ma judec cu curierul (caruia i-ai semnat) sau cu cel.ro, care nu a atins acel aparat.

La proces/OPC se lucreaza pe lege/dovezi.

Curierul va zice ca l-ai scapat din mana dupa ce l-ai luat!
Poti dovedi ca nu e asa? Le-ai semnat ca totul e ok.

Attached Files


Edited by Ahasverus, 13 March 2014 - 10:58.


#23
andrei0307

andrei0307

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.08.2016
Eu mi-am cumparat de la cel.ro un iPhone 5. A doua zi mi-a ajuns, cutia in regula, sigilat...l-am aprins si am sunat pe cineva, nu auzeam bine acea persoana si nici acea persoana nu ma auzea pe mine, am mai sunat pe altcineva si la fel iar semnalul era full. Am completat formularul de retur, a doua zi am trimis telefonul si am tot asteptat timp de cateva zile un raspuns, m-a sunat o doamna si mi-a zis ca era praf in microfon si i-am zis ca de unde naibii sa aiba praf daca el e nou, a fost sigilat....m-a intrebat daca il vreau inapoi sau sa imi trimita altul, am uitat sa zic ca daca conectam castile se auzea un sunet ciudat. M-am inteles cu doamna aia si dupa cateva minute ma suna cineva cu numar privat, la telefon era alta angajata cel.ro si mi-a zis ca eu nu am nici un telefon la ei si atunci i-am zis la acea doamna ca eu am acte de la curier cum ca eu l-am trimis si nu ma intereseaza si le-am zis ca nu mai vreau iPhone-ul si sa imi dea alt telefon, un Samsung Galaxy Alpha care era ceva mai ieftin. L-am primit pe ala, cutia nu era sigilata, folia care il invelea avea pe partea lipicioasa numai praf si mizerie, castile nu mai erau in cutie si cand m-am conectat la wi.fi pe lista cu conectarile anterioare arata ca telefonul a mai fost conectat, dovada ca nu era nou apoi le-am dat contul bancar sa imi restituie diferenta dintre iPhone si Samsung, le-am tot dat emailuri cateva saptamani si nici cum nu imi inapoiau banii pana i-am amenintat cu protectia consumatorului. Sunt extrem de nemultumit de ei, nu voi mai cumpara niciodata de la ei....Posted ImagePosted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate