Problema garantie Cel .ro
Last Updated: Aug 11 2016 13:39, Started by
tobecs
, Sep 19 2012 09:00
·
0
#19
Posted 14 March 2013 - 15:14
@an2ro... ma gandesc ca din Octombrie pana acum or fi rezolvat cumva problema
|
#20
Posted 30 May 2013 - 15:18
Daca ai necazul sa ti se strice un produs cumparat de la ei, ai aruncat banii pe fereastra chiar daca produsul este in garantie.
Mie mi s-a dus hardul si dupa ce am inregistrat solicitarea pe site am primit mesajul Cererea dvs de primire in service a HDD SEGATE BARRACUDA 500GB 7200RPM din data de 29.May.2013 a fost inregistrata cu numarul de service SV2097 Puteti urmari statusul cererii de service din pagina de administrare a contului dvs. Pe contul meu insa nu e nimic decat solicitarea. Nici unde sa ma duc cu hardul si nici ce sa fac cu certificatul de garantie |
#21
Posted 13 March 2014 - 10:08
Salut,
Ma numesc Iamandei Laurentiu, sunt din Foscani. Fiind in cautarea unui laptop pentru un prieten m-am oprit asupra magazinului online http://www.cel.ro –> (cel mai tepar). In data de 05.03.2014 pe la orele 19:30 – 20:00 am efectuat comanda,in dimineata zilei de 06.03.2014 am fost sunat pentru a confirma comanda, urmand ca in data de 07.03.2014 sa primesc comanda. In dimineata zilei de 07.03.2014 sunt sunat de catre cel de la Fancourier care ma anunta ca a ajuns coletul. Ii spun ca sunt la serviciu si ca ajung acasa pe la 15:30 -16:00. Acesta imi spune ca nu are timp sa vina la ora aceea si a ramas ca trec eu pe la sediul Fancourier din Focsani sa ridic Coletul. Ajung la sediul Fancourier, mi se da coletul care era format din 2 produse, un Laptop Asus X551MA-SX019D Celeron N2920 500GB 4GB HDMI si un mouse wireless oferit cadou, achit, semnez, ma uit la ele pareau a fi in regula, le iau fericit si pornesc spre casa. Ajung acasa desfac laptopul, il las aproximativ o ora sa ajunga la temperatura camerei si il pornesc. Cand il pornesc stupoare, constat ca displayul este spart.Fara a alimenta laptopul la o sursa de enegie electrica si fara sa il pornesti nu se observa displayul spart. Ma uit la cutie si observ ca are o urma nu foarte mare ca si cum ar fi cazut ceva foarte greu pe ea. Sun la cel.ro si mi se spune ca se rezolva(sa completez un formular de retur si mi se va inlocui produsul).In jurul orelor 19 sunt contactat pe e-mail de d-na(d-ra) Cumpanasu Cristina reprezentant cel.ro si imi cere sa ii trimit poze cu laptopul, cutia laptopului si procesul verbal de la curierat(ceea ce nu aveam de unde sa am).Trimit poze cu laptopul si cutia acestuia, ii explic cele intamplate si astept raspuns. Ca un client de buna credinta(naiv) speram in primirea unui afirmativ cum ca mi se va schimba produsul. Primesc luni 10.03.2014 la 15:04 un e-mail in care mi se spune ca fara proces verbal de la curier e aproape imposibil sa imi inlocuiasca produsul si ca ma ajuta ei sa repar laptopul pe banii mei. Le raspund ca nu sunt de acord cu aceste conditii si ca vreau sa imi inlocuiasca laptopul. Dupa un lung schimb de mailuri nu am ajuns la nici un rezultat, ei imi spuneau ca sa vorbeasca cu firma de curierat sa vada daca ii despagubesc iar eu le spuneam ca nu e vina mea ca nu au ambalat laptopul mai bine si ca cei de la curierat nu au grija de produse. Ziua de luni sa terminat fara nici un rezultat. conversatie cel.ro.png 295.9K 28 downloads Fotografie0021.jpg 111.18K 29 downloads Fotografie0022.jpg 144.2K 27 downloads Fotografie0023.jpg 105.38K 25 downloads Fotografie0024.jpg 113.63K 25 downloads Fotografie0025.jpg 139.11K 32 downloads Fotografie0026.jpg 125.87K 46 downloads Fotografie0027.jpg 150.68K 50 downloads Fotografie0028.jpg 149.46K 51 downloads Fotografie0029.jpg 146.5K 44 downloads Marti 11.03.2014, vazand ca nu am ajuns la nici un rezultat si urmanda sfatul cuiva din online care a patit acelasi lucru cu cel.ro, am fost la ANPC si am depus o plangere scrisa si mi s-a eliberat un numar de inregistrare. numar-inregistrare-protectia-consumatorului.jpg 38.02K 38 downloads Vazand ca cei de la cel.ro nu imi dau nici un raspuns le-am trimis un e-mail in care i-am intrebat daca au bunavointa sa imi raspunda mai repede. Vazand ca nu rapunde absolut nimeni i-am sunat la unul din cele doua numere de telefon pe care le au si am vorbit cu o domnisoara care nu ma lamurea cu absolu nimic, imi spunea sa trimit mail colegei dumneaei pentru ca ea nu are treaba cu retururile. Dupa ce aceasta domnisoara intr-un final imi inchide telefonul in nas primesc si raspuns pe e-mail cum ca curierul nu ii despagubeste si va trebui sa imi repar singur laptopul.Dupa un schimb de e-mail-uri mi s-a oferi diverse solutii cum ar fi: -repararea laptopului pe banii lor dar pierderea garantiei(garantie pe care oricum nu o am deoarce trebuia sa primesc certificatul de garantie pe e-mail si nu l-am primit nici in ziua de azi) -inlocuirea produsului platind inca 300 de lei -si restituirea banilor dar cu o penalitate de 200 de lei. Aceasta fiind ultima oferta din seara zilei de 11.03.2014 O sa atasez toata discutia de pe e-mail si factura. Sper sa va faceti o parere despre cine sunt cei de le cel.ro (cel mai ieftin, cel mai prost tratat) Eu pentru a economisi 200 de lei am ales cel.ro si regret nespus. 1.png 176.96K 34 downloads 2.png 371.18K 24 downloads 3.png 364.26K 22 downloads 4.png 360.31K 19 downloads 5.png 358.74K 15 downloads 6.png 285.47K 14 downloads 7.png 277.74K 13 downloads 8.png 281.17K 12 downloads 9.png 277.64K 12 downloads 10.png 318.33K 12 downloads 11.png 314.62K 11 downloads 12.png 315.35K 10 downloads 13.png 307.72K 11 downloads 14.png 315.54K 12 downloads 15.png 315.54K 13 downloads 16.png 314.56K 11 downloads 17.png 313.26K 11 downloads 18.png 297.53K 10 downloads 19.png 319.75K 16 downloads factura-cel-ro.jpg 55K 17 downloads O zi buna si evitati pe cat posibil magazinul online cel.ro Edited by laurentiucrazzy, 13 March 2014 - 10:09. |
#22
Posted 13 March 2014 - 10:47
Ceea ce romanul nu vrea sa intelega este ca comertul online are niste hibe ce sunt accentuate in Romania.
1. Ai primit coletul sigilat 2. Ambalajul pare a fi intact (exceptie o mica gaura). 3. Carcasa laptop pare a fi intacta. Asta implica urmatoarele: 1. Cel.ro nu stie ce era in cutie, adesea ele pleaca DIRECT din depozitul importatorului catre tine. 2. Curierii sunt infecti, la modul ca nu sunt trasi la raspundere de catre nimeni, mai ales ca ai semnat ca e totul OK, desi se vede CLAR ca ambalajul a fost lovit. Cel putin pe E85 masinile branduite Fan Curier sunt kamikaze si banuiesc ca sunt burdusite. Banuiesc ca de acolo se trage crapatura. Cred ca pe durata transportului au pus ceva ff greu pe cutie. Carcasa e elastica si nu a crapat, ecranul LCD insa nu a fost la fel de elastic. Pe scurt, probabil ca ar trebui sa accepti oferta cel.ro de reparatie. Curierul va zice ca ai semnat de primire, te vei judeca pana iti ies ochii si NU ai dreptate! Cel putin cel.ro nu vad de ce e de vina... Eu nu tin cu lupul, dar cand patesti o asa boacana, trebuie sa respiri adanc si sa vezi cum rezolvi cu cat mai mici/deloc pierderi. EU as accepta sa pierd 200 RON decat sa ma judec cu curierul (caruia i-ai semnat) sau cu cel.ro, care nu a atins acel aparat. La proces/OPC se lucreaza pe lege/dovezi. Curierul va zice ca l-ai scapat din mana dupa ce l-ai luat! Poti dovedi ca nu e asa? Le-ai semnat ca totul e ok. Attached FilesEdited by Ahasverus, 13 March 2014 - 10:58. |
#23
Posted 11 August 2016 - 13:39
Eu mi-am cumparat de la cel.ro un iPhone 5. A doua zi mi-a ajuns, cutia in regula, sigilat...l-am aprins si am sunat pe cineva, nu auzeam bine acea persoana si nici acea persoana nu ma auzea pe mine, am mai sunat pe altcineva si la fel iar semnalul era full. Am completat formularul de retur, a doua zi am trimis telefonul si am tot asteptat timp de cateva zile un raspuns, m-a sunat o doamna si mi-a zis ca era praf in microfon si i-am zis ca de unde naibii sa aiba praf daca el e nou, a fost sigilat....m-a intrebat daca il vreau inapoi sau sa imi trimita altul, am uitat sa zic ca daca conectam castile se auzea un sunet ciudat. M-am inteles cu doamna aia si dupa cateva minute ma suna cineva cu numar privat, la telefon era alta angajata cel.ro si mi-a zis ca eu nu am nici un telefon la ei si atunci i-am zis la acea doamna ca eu am acte de la curier cum ca eu l-am trimis si nu ma intereseaza si le-am zis ca nu mai vreau iPhone-ul si sa imi dea alt telefon, un Samsung Galaxy Alpha care era ceva mai ieftin. L-am primit pe ala, cutia nu era sigilata, folia care il invelea avea pe partea lipicioasa numai praf si mizerie, castile nu mai erau in cutie si cand m-am conectat la wi.fi pe lista cu conectarile anterioare arata ca telefonul a mai fost conectat, dovada ca nu era nou apoi le-am dat contul bancar sa imi restituie diferenta dintre iPhone si Samsung, le-am tot dat emailuri cateva saptamani si nici cum nu imi inapoiau banii pana i-am amenintat cu protectia consumatorului. Sunt extrem de nemultumit de ei, nu voi mai cumpara niciodata de la ei....
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users