Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
[UNDE] Recomandare florarie online Bucuresti
Last Updated: Mar 29 2018 09:09, Started by
gidum
, Sep 18 2012 19:45
·
0
#19
Posted 07 August 2013 - 15:14
De 10 ani livram numai flori proaspete prin logistica proprie! http://www.florarie.ro
|
#20
Posted 15 October 2013 - 18:08
Si www.secretgarden.ro se descurca bine. Exista si magazin fizic cu stoc de flori
Edited by CoBr4, 14 May 2017 - 13:04. |
#21
Posted 02 December 2013 - 13:17
www.comenzibuchete.ro - Noi avem preturi rezonabile, pentru ca importam florile direct, nu lucram cu intermediari.
|
#22
Posted 09 December 2013 - 13:04
greenstory, on 09 aprilie 2013 - 12:26, said:
Eu am trimis saptamana trecuta, la recomandarea unui prieten, o cutie cu trandafiri de la Floraria cu Povesti. Nu auzisem de astia, dar mi-a placut site-ul si ce am vazut acolo, vazusem doar pe afara. Credeti-ma..e din alt film fata de ce stiam eu ca inseamna florarii online. I-am trimis unei prietene la birou si a fost ravasita I le-a adus un tip in costum. Recomand. http://florariacupovesti.ro/ro/ LE. pana la urma m-am riscat si am ales comenzibuchete ca aveau o oferta de nerefuzat 25 trandafiri la 125 ron ... revin cu detaliile daca a fost teapa sau nu ! Edited by vad, 09 December 2013 - 13:06. |
#23
Posted 11 December 2013 - 12:20
si am revenit ...
foarte comunicativi cei de la comenzi buchete, m-au sunat imediat dupa ce am lansat comanda sa-mi confirme ca au primit comanda, ba mai mult mi-au trimis si fotografie cu buchetul inainte de a anunge la destinatie (aici am avut o nedumerire ei lasa impresia ca sunt florarie fizica, ca au magazine in centrele comerciale, insa l-a poza s-au scuzat ca nu au putut din nu stiu ce motive sa o faca in atelier si au facut-o afara ... dupa cum arata pe jos si buchetul pus in suportul de flori mi-a amintit de piata de flori, din spatele de la fostul bingo europa - pentru mine nu a contat asta atata vreme cat buchetul era foarte ok); - dupa ce a fost livrat buchetul m-au sunat (aici am avut senzatia ca am vb cu aceeasi persoana cu cea ce mi-a confirmat comanda - posibil in spatele site-ului sa fie o singura persoana ce se ocupa de tot si are contract cu florariile din piata de flori) si mi-au dat detaliile despre lasarea buchetului si ca persoana la ora respectiva nu ajunsese inca! Eu am fost foarte multumit, tipa a ramas impresionata, s-a lasat impresia ca as fi cheltuit o suma importanta pe buchetul respectiv .... sa speram ca vor reusi sa mentina preturile la fel de acceptabile cat mai mult timp ! |
#24
Posted 11 December 2013 - 12:48
Chiar avem şi două florării fizice, una în Cora Pantelimon, pe galeria comercială de acolo, şi una în Iris Titan (lângă Auchan). Se poate verifica, florăriile se cheamă Flor de los Andes, iar florăria noastră online este comenzibuchete.ro. Nici măcar nu luăm flori de la piaţa de flori, pentru că le importăm chiar noi. Avem şi un depozit en-gross, unde este şi atelierul, unde prelucrăm comenzile mai mari. Acolo a fost făcută poza, în faţa atelierului.
Avem şi pagină pe Facebook, unde am pus astăzi, de exemplu, imagini cu amenajarea vitrinei de sărbători, din florăria din Cora Pantelimon. Pe FB ne găsiţi după Florăria Flor de los Andes (am încercat să pun link direct, dar văd că nu îmi dă voie). Cât despre preţuri, vor rămâne accesibile, pentru că ne permitem şi pentru că nu vrem să profităm de clienţi. Vă aşteptăm pe la noi. |
#25
Posted 23 March 2014 - 20:53
vad, on 11 decembrie 2013 - 12:20, said:
si am revenit ... foarte comunicativi cei de la comenzi buchete, m-au sunat imediat dupa ce am lansat comanda sa-mi confirme ca au primit comanda, ba mai mult mi-au trimis si fotografie cu buchetul inainte de a anunge la destinatie (aici am avut o nedumerire ei lasa impresia ca sunt florarie fizica, ca au magazine in centrele comerciale, insa l-a poza s-au scuzat ca nu au putut din nu stiu ce motive sa o faca in atelier si au facut-o afara ... dupa cum arata pe jos si buchetul pus in suportul de flori mi-a amintit de piata de flori, din spatele de la fostul bingo europa - pentru mine nu a contat asta atata vreme cat buchetul era foarte ok); - dupa ce a fost livrat buchetul m-au sunat (aici am avut senzatia ca am vb cu aceeasi persoana cu cea ce mi-a confirmat comanda - posibil in spatele site-ului sa fie o singura persoana ce se ocupa de tot si are contract cu florariile din piata de flori) si mi-au dat detaliile despre lasarea buchetului si ca persoana la ora respectiva nu ajunsese inca! Eu am fost foarte multumit, tipa a ramas impresionata, s-a lasat impresia ca as fi cheltuit o suma importanta pe buchetul respectiv .... sa speram ca vor reusi sa mentina preturile la fel de acceptabile cat mai mult timp ! Tati, nu stiu ce 101 ai vazut tu! Poate erau dalmatieni Acum am vazut raspunsul tau. Am mai trimis de doua ori de atunci. Am trimis si 11 trandafiri la cutie. Eu am zis ca sunt din alt film. Tu imi spui de preturi. Nu e vorba intotdeauna de preturi, mai conteaza si seriozitatea, eleganta, modul de livrare. In fine, nu tre sa ma justific la tine. Trimite tu buchete ieftine si fii multumit. Eu sunt extrem de multumit de calitatea astora de la Floraria cu Povesti si ii recomand inca o data. Sunt altceva fata de ce stiam eu despre florarii online. |
#26
Posted 14 May 2014 - 22:02
http://livrarefloribucuresti.ro
Buna ziua iubitori de flori, surprize si cadouri! As vrea sa va impartasesc un pik din experienta mea neplacuta cu aceasta frima care vinde flori online, nu din razbunare, ci din simpla empatie fata de cei care au iluzia de a face o surpriza unei persoane speciale! In ziua de 12 mai am avut intentia de a-i face o surpriza mamei mele de ziua ei, chiar daca ne despart 3000km, si doream sa aleg o floare deosebita,asa ca ea. Mi-a atras atentia in mod placut o orhidee Dendrobium Nobile de culoare verde in ghiveci. Intr-adevar o floare deosebita intr-o prezentare deosebita.In descrierea plantei nu era precizata conditiile in care se va vinde si inmana planta, tocmai pentru a duce cumparatorul in eroare si de a comanda-o. Am comandat-o in sfarsit, dupa 2h de cautat pe internet o astfel de floare. Eram incantata caci cea care mi-a dat viata va fii surprinsa in mod placut de surpriza facuta. Avand in verdere ca era f tarziu cand am comandat planta, am omis sa ii scriu textul felicitarii care urma sa insoteasca ascest cadou,asa ca am trimis un mail mentionand acest lucru si atasand mesajul. Am platit-o cu card VISA,plata facandu-se imediat. La ora 11, a doua zi am primit un telef de la o domnisoara cum ca as fii facut doua comenzi, una nefinalizata. Am lamurit problema si i-am mentionat duduii daca a citit mailul si daca va atasa felicitarea a carui text il omisesem, daca floarea va fii exact ca cea din imag, daca va avea ambalaj deosebit etc. Foarte amabila mi-a raspuns pozitiv la toate intrebarile mele. La ora pranzului primesc un whatsapp de la sor'mea cum ca floarea a ajuns, insa nu este cea pe care eu am comandat-o si prezentarea lasa de dorit. Intradevar era o Orhidee Phalenopsis(98ron fata de cea comandata si platita de 129 ron), cu 3 tije, alba, cu flori f multe si toate atat de inflorite ca dadeau spre ofilire in marea majoritate. Doua dintre frunzele plantei prezentau urme de ingalbenire, erau crapate si rupte precum si cateva dintre flori.Ghiveciul era cel clasic,transparent in care se cresc astfel de flori, fara ambalaj, fara nimic. Felicitarea lipsea total. bineinteles floarea era platita iar domnii au considerat sa trimita ce mai era prin stoc. ERA O FLOARE BANALA PE CARE O PUTEAI CUMPARA DE LA LIDL http://www.lidl.ro/c...Detail&id=14339 LA PRET MULT MAI INFERIOR DECAT CEL PE CARE L-AM PLATIT EU, SI PE DEASUPRA IN VAZ CERAMIC. Am sunat,mi-au zis ca numai era in stoc si ca au considerat (pe banii mei) ca e mai bine sa nu strice surpriza si sa trimita ceva asemanator, fara a ma contactat telefonic sau via mail. Dupa zeci de minute vorbite international pe banii mei, m-au asigurat ca va trimite in foarte scurt timp floarea comandata, EXACT ASA CUM ERA PREZENTATA IN FOTOGRAFIA DE PREZENTARE, insotita de o felicitare si un abalaj decorativ, pentru a da dovada de profesionalism in ciuda erorii produse. Au trecut 3h timp in care sarbatorita a trebuit sa o conving sa nu plece de acasa in asteptarea curierului. Am trimis un mail sa verific starea comenzii, fara raspuns, am sunat pe nr de telef mobil cu care vorbisem cu duduia anterior, nimic ,ca intr-un sfarsit sa sun si pe numarul fix care spre surprinderea mea a raspuns duduia care incerca vizibil sa ma evite. Luandu-ma cu tot felul de scuze banale, mi-a zis k defapt ei nu aveau floarea in stoc si ca a trebuit personal sa o caute pe la toate florariile din bucuresti, neluand in calcul intentionat returnarea celor 148RON (129 lei floarea+ 19 lei curier). AMENINTANDU-I CU PUBLICAREA PE INTERNET a celor 9 ore de '' negocieri'' pentru felul cum am fost tratata, duduia, imi spune ca mi se vor returna banii iar floarea va ramane in posesia sarbatoritei, cu scuzele de rigoare si ca semn de profesionalism, macar in al noualea ceas.. Intra-adevar am rimit a doua zi banii, mama a ramas fara cadou, si-a stricat ziua pentru ca a trebuit sa stea acasa, eu mi-am facut o gramada de nervi, insarcinata fiind, am pierdut si eu ziua, ca intr-un final cei de la LivrareFloriBucuresti sa dea dovada de o LIPSA TOTALA DE PROFESIONALISM si sa vina dupa floare....cam asta este experienta celor'' 9 ORE DE NEGOCIERI PENTRU UN PRODUS COMANDAT SI PLATIT la http://livrarefloribucuresti.ro/ a doua este o orhidee Phalenopsis, de 98 ron pe care eu sincer nu as fi cumparat-o , gasind mult mai ieftina si in conditii mult mai bune, iar prima este orhideea Dendrobium Nobile de culoare verde, cea pe care am comandat-o la pret de 129 ron, si pe care duduia de la relatii cu publicul m-a asigurat ca arata exact ca cea din imagine. Edited by mada_cjcr84, 14 May 2014 - 22:03. |
#27
Posted 15 May 2014 - 08:42
Floarea pomenită de tine (Phalenopsis) nu se găsește deseori în LIDL la maxim 50 de lei? Iar la LIDL au și ghivechi frumos, din ceramică, nu pahar de bere draft.
[ https://i.imgur.com/EvrFTbj.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by albastru, 15 May 2014 - 08:48. |
#28
Posted 18 June 2014 - 12:31
Este a doua oara cand trimit flori si prima oara cand comand de la aceasta florarie, la recomandarea unei prietene. Nu sunt un tip care se pricepe la flori, iar in afara de trandafiri niciodata nu am stiut ce sa ofer. Am intrat pe http://florariacupovesti.ro, am vazut o gramada de buchete care mi-au placut, dar cel mai tare mi-a plcaut modul de ambalare, in cutie. Personal, nu am mai vazut asa ceva. Buchetula fost similar cu cel poza si livrarea a fost facuta la timp si exact cum o prezinta, de un tip la costum. Recomand acesta florariepentru ca ofera un pachet de servicii, nu doar o livrare de flori.
|
|
#29
Posted 13 January 2015 - 12:49
am comandat de ziua sotiei mele de la Floria si am fost foarte multumit. I-am comandat buchetul asta https://floria.ro/amintire-de-neuitat/ la care iti dau si poza peste 10 zile cu buchetul pe care l-a primit. A fost foarte incantata! Efectul este garantat
|
#30
Posted 03 March 2015 - 15:55
Evitati livrarefloribucuresti.ro, sunt neseriosi, nu raspund la e-mail, abia daca raspund la telefon. Azi am facut comanda la ei si am platit extra 19 ron pentru livrare intr-un anumit interval orar, ceea ce nu s-a intamplat, dupa ce a trecut ora maxima de livrare le-am dat un email ca le fac reclamatie la paypal pentru a-mi recupara banii, moment in care am fost sunat de ei, unde mi s-au prezentat iar scuze pe motiv ca, curierul nu a gasit adresa si ca-mi vor returna suma platita in plus. Acum sper ca payapal sa-mi returneze aceasta suma in urma disputei.
Mare atentie unde comandati ! |
#31
Posted 10 October 2015 - 08:00
Din păcate pot sa va spun doar unde sa NU comandați sau sa decideți voi în baza experientei de mai jos cu marea florărie floria.ro.
Am vrut sa fac un cadou cuiva care urma sa aterizeze pe aeroportul Otopeni la ora 11:00. Cu o seara înainte caut în magazinele online o varianta cu livrare la aeroport. Mi-a plăcut un buchet de la floria.ro și văzând și serviciul cu livrare în 2 ore îmi zic ca nu am cum sa nu rezolv situația cu ajutorul lor. Ca sa fiu prevăzător totuși, înainte sa, plasez comandă vorbesc cu ei sa fiu sigur ca pot livra. Schimb câteva emailuri cu ei, în care sunt asigurat ca totul va fi în regulă, fac comanda, le trimit și poze și numărul de telefon ale destinatarului coletului. La finalul comenzii sunt înștiințat ca voi contactat telefonic în scurt timp. Fiind destul de târziu, ma asteptam sa fiu sunat la primele ore ale dimineții. Surpriza! Fiind prins la birou, realizez ca este ora 10:30 și nu am fost sunat. Le trimit un email în care ii rog să-mi spună ce se întâmplă și sunt sunat imediat de o fata care-mi spune ca nu pot face livrarea ca nu are curier... La ora 10:30,cand avionul urna sa aterizeze în 30 de minute, ei spun ca nu pot livra un serviciu pe care il promovează pe site și pe care l-au confirmat cu o zi înainte. Mai mult, primesc niște scuze deci și asigurarea ca persoana care mi-a confirmat cu o zi înainte livrarea va fi învățată mai bine ce trebuie sa facă. Cat de lipsiți de empatie, nesimțiti, prosti, nepăsători, superficiali sa fie un magazin online să-ți creeze o problema și sa te trateze în halul asta. Anunțăm din timp ca nu pot face livrarea, astfel încât sa poată fraierul ala de client sa rezolve altfel. Ma urcam în taxi și făceam livrarea. Ma ofeream sa fac livrarea mai târziu la o alta adresa. Ofeream un discount pentru o livrare următoare... Dar făceam ceva. Nu cautam o scuza de doi bani și dădeam vina pe un coleg pentru incompetenta. Problema a este ca, în timp ce unii cheltuiesc sute de mii, poate milioane, sa promoveze vânzările online, pe alții ii doare în cot de clienti, iar imaginea onlinelui tot de cacao rămâne. Nu mai comandasem demult ceva online din țară, iar floria.ro a reușit să-mi amintească de ce am am luat decizia asta acum ceva timp. |
#32
Posted 07 January 2016 - 22:54
Am dat comanda de pe MAGNOLIA. Livrarea a intarziat o ora, iar florile nu au fost macar asemanatoare cu buchetul comandat. NU RECOMAND!!!!
|
#33
Posted 19 June 2017 - 11:16
Eu pot recomanda floraria Design Floral. Am comandat de la ei si buchete dar si lumanari de nunta care au iesit cu mult peste asteptari. www.design-floral.ro
|
|
#34
Posted 19 June 2017 - 16:21
gidum, on 21 septembrie 2012 - 11:30, said:
Sunt de acord cu ce ai scris, dar preturile sunt cam mari. Iar in privinta pretului livrarii, de 25 lei, este chiar exgerat. Nu am apelat la nici-o florărie online insa vreau sa va avertizez un lucru. Lucrez intr-o clădire unde vin "livratori" de flori tot timpul. Oameni buni , majoritatea celor trimisi sa livreze arata ca niste boschetari , de îți este scârbă sa apuci florile care le țin aia in mana. Edited by mihai!, 19 June 2017 - 16:21. |
#35
Posted 29 March 2018 - 09:09
De la ultima mea experienta de 14 Februarie si 8 Martie 2018, vreau sa spun ca la ora 17:00 am facut o comanda de 6 buchete de flori cu destinatie spre diferite persoane din Bucuresti.
Sincer au fost 6 buchete de flori livrate pana la ora 22:00 de 8 Martie, iar de 14 Februarie Valentines Day mi-au fost livrate toate buchetele de flori. Am fost uimit cand am vazut pozele de la livrare deoarece aratau mult mai bine ca in poze. Plus, se fac livrari oriunde in lume, iar daca buchetul de flori nu ajunge in 4 ore au Garantia serviciilor de 300%. Eu va recomand cu caldura Magnolia, florarie online Bucuresti |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users