Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trimiterea de spam ! pedepsita de lege?
Last Updated: Mar 05 2009 22:00, Started by
acidhouse
, Nov 09 2005 09:50
·
0
#1
Posted 09 November 2005 - 09:50
Trimiterea de spam ! pedepsita de lege?
Care e legea care pedepseste spamu ? Stie careva?:) ca-s curios |
#2
Posted 09 November 2005 - 10:05
#3
Posted 09 November 2005 - 11:53
http://www4.pmb.ro/w...EGE 64_2004.pdf
http://www.mcti.ro/i...=page&page=1175 Edited by dacuburebista, 09 November 2005 - 11:54. |
#4
Posted 09 November 2005 - 14:19
LEGE nr. 365/2002 privind comerțul electronic, publicată în Monitorul Oficial nr. 483 din data de 5 iulie 2002: http://www.mcti.ro/848.html
Si H.G. 1308/2002 publicata in M.O. 877/5 decembrie 2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind aplicarea legii 365/2002 ce reglementeaza comertul electronic: http://www.mcti.ro/1298.html Quote Art. 6: Comunicările comerciale (1) Efectuarea de comunicări comerciale prin poșta electronică este interzisă, cu excepția cazului în care destinatarul și-a exprimat în prealabil consimțământul expres pentru a primi asemenea comunicări. (2) Comunicările comerciale care constituie un serviciu al societății informaționale sau o parte a acestuia, în măsura în care sunt permise, trebuie să respecte cel puțin următoarele condiții: a) să fie clar identificabile ca atare; B) persoana fizică sau juridică în numele căreia sunt făcute să fie clar identificată; c) ofertele promoționale, precum reducerile, premiile și cadourile, să fie clar identificabile, iar condițiile care trebuie îndeplinite pentru obținerea lor să fie ușor accesibile și clar prezentate; d) competițiile și jocurile promoționale să fie clar identificabile ca atare, iar condițiile de participare să fie ușor accesibile și clar prezentate; e) orice alte condiții impuse prin dispozițiile legale în vigoare. (3) Comunicările comerciale care constituie un serviciu al societății informaționale sau o parte a acestuia, atunci când acest serviciu este furnizat de un membru al unei profesii liberale, sunt permise, sub condiția respectării dispozițiilor legale și a reglementărilor aplicabile profesiei respective, care privesc, în special, independența, demnitatea și onoarea profesiei, secretul profesional și corectitudinea față de clienți și față de ceilalți membri ai profesiei. (4) Furnizorii de servicii ale societății informaționale care efectuează comunicări comerciale au obligația de a respecta prevederile alin. (1)-(3). Quote Capitolul II: Comunicările comerciale Art. 7: Consimțământul destinatarului (1) Efectuarea de comunicări comerciale prin poșta electronică este interzisă, cu excepția cazului în care destinatarul și-a exprimat prealabil consimțământul expres pentru a primi asemenea comunicări. (2) Consimțământul prevăzut la alin.(1) poate fi obținut in orice formă și poate fi probat cu orice mijloc de probă. Sarcina probei revine furnizorului de servicii. (3) Consimțământul comunicat printr-un mesaj transmis prin poșta electronică este valabil exprimat dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții: a) este expediat din cutia poștală în care destinatarul dorește să primească comunicările comerciale; B) subiectul mesajului este format din concatenarea textului „ACCEPT COMUNICARI COMERCIALE DIN PARTEA”, scris cu majuscule și numele sau denumirea persoanei în numele căreia se vor transmite comunicările comerciale. Art. 8: Structura comunicărilor comerciale (1) Subiectul mesajelor transmise prin poșta electronică, care constituie comunicări comerciale, trebuie să înceapă cu cuvântul „PUBLICITATE” scris cu majuscule. (2) Comunicările comerciale trebuie să cuprindă cel puțin următoarele informații referitoare la persoana în numele căreia sunt făcute: a) numele sau denumirea completă; B) domiciliul sau sediul; c) numerele de telefon și fax; d) adresa de poștă electronică. Art. 9: Revocarea consimțământului (1) Destinatarul comunicărilor comerciale are dreptul de a-și retrage consimțământul de a primi asemenea comunicări prin simpla notificare a furnizorului. (2) Furnizorul are obligația de a implementa o procedură gratuită, accesibilă inclusiv prin mijloace electronice, prin care destinatarul să-și poată revoca consimțământul. (3) Procedura de revocare a consimțământului prin mijloace electronice trebuie să aibă efect în cel mult 48 de ore de la inițierea ei. (4) Furnizorul trebuie să facă publică procedura de la alin.(2) pe pagina proprie de Internet și în cadrul mesajelor care conțin comunicări comerciale. Quote Art. 22: Contravenții Constituie contravenție, dacă nu este săvârșită în astfel de condiții încât, potrivit legii penale, să constituie infracțiune, și se sancționează cu amendă de la 10.000.000 lei la 500.000.000 lei fapta furnizorului de servicii care: a) efectuează comunicări comerciale încălcând condițiile stabilite la art. 6 alin. (1) și alin. (2) lit. a)-d); Sesizari se pot face la http://www.efrauda.ro/ |
#5
Posted 09 November 2005 - 23:20
eu ma refer doar la trimiterea de mailuri..fara e-commerce... intelegeti voi la ce ma refer..
|
#6
Posted 09 November 2005 - 23:24
am si eu o nedumerie.. ok, legea spam-ului s-a dat, sau cel putin asa se pretinde...
oare publicitatea masiva si agresiva pe care o fac metro, cora, prin intermediul postei nu poate fi considerata ca fiind spam, din moemnt ce eu, ca si locatar, nu am specificat anume ca as dori sa imi infunde cutia postala in fiecare saptamana?? :huh: nahh shit.. sunt offtopic.. voi ati postat pe aire specializata nu la "generalitati"... da' pastrez intrebarea :( Edited by Epurica, 09 November 2005 - 23:26. |
#7
Posted 09 November 2005 - 23:25
SPAM-ul este prin definiție mesaj email nesolicitat cu caracter comercial. Dacă nu are caracter comercial nu este SPAM, indiferent dacă este solicitat sau nu.
|
#8
Posted 09 November 2005 - 23:38
evilone, on Nov 9 2005, 16:25, said: SPAM-ul este prin definiție mesaj email nesolicitat cu caracter comercial. Dacă nu are caracter comercial nu este SPAM, indiferent dacă este solicitat sau nu. La cate mesaje de Viagra, Cialice & shit circula pe net, toti barbatii ar trebui sa aiba un stalp de telegraf in pantaloni! Similaritate cu cei care trimit mesaje din alea stupide cu imbogatirea peste noapte daca trimiti bani la cei cinci din lista minune pe care ti-o pune el la dispozitie. Sau aia cu ala din Nigeria care te roaga sa-l ajuti sa scoata banii mortului din mainile statului. In scurt timp toata planeta nu ar face altceva decat sa se scoale dis de dimineata pe la pranz, sa ragaie, sa traga o basina si apoi sa se apuce sa-si faca finantele pe laptop-ul centrino, gandindu-se ce masina sport sa-si ia si ce casa cu piscina. Conform teoriei tale evilone, acesta din urma nu este SPAM!??? Gimme a break! Daca urasc ceva mai mult pe lumea asta, este ca spamerii nu au ocazia sa te vada la ochi precum hotul care a intrat in casa lui Iovan, moment in care regret ca (inca) nu am luat lectii de tras cu pusca de vanatoare, sau cu shotgun-ul clasic american! |
#9
Posted 10 November 2005 - 01:36
acidhouse, on Nov 9 2005, 23:20, said: eu ma refer doar la trimiterea de mailuri..fara e-commerce... intelegeti voi la ce ma refer.. evilone, on Nov 9 2005, 23:25, said: SPAM-ul este prin definiție mesaj email nesolicitat cu caracter comercial. Dacă nu are caracter comercial nu este SPAM, indiferent dacă este solicitat sau nu. SPAM e orice fel de trimitere de mesaje electronice nesolicitate in masă, comerciale sau nu (> 90% sunt bineinteles comerciale). Legea 365/2002 se refera doar la o parte din spam, la cel comercial (in urma caruia cineva scoate un profit): "To indiscriminately send unsolicited, unwanted, irrelevant, or inappropriate messages, especially commercial advertising in mass quantities. Noun: electronic "junk mail"." http://www.google.co...n&q=define:Spam |
#10
Posted 10 November 2005 - 09:31
Eu m-am referit la SPAM în accepțiunea legii românești. :D
|
|
#11
Posted 10 November 2005 - 11:45
pina la urma, despre ce e vorba? pune un filtru la mail si ai scapat...
|
#13
Posted 10 November 2005 - 11:54
#14
Posted 15 November 2005 - 02:47
#15
Posted 29 March 2007 - 03:06
ok....aflu despre X ca face spam si mi'a dat 5 e-mailuri nesolicitate in mail...il pot da in judecata? se pot obtine daune pe chestia asta?
|
|
#17
Posted 30 March 2007 - 11:29
#18
Posted 01 April 2007 - 00:44
Il poti da in judecata daca dovedesti ca trimiterea acelor mailuri ti-a adus prejudicii...
(ai ratat un teelfon important, ti s-a stricat monitorul in timp ce le citeai etc).. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users