Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
pagina redirectionare modem zapp
Last Updated: Feb 20 2013 10:20, Started by
aslstf
, Aug 23 2012 05:42
·
0
#19
Posted 27 August 2012 - 19:25
#20
Posted 27 August 2012 - 23:56
@ericmario Poate ai ca pagina de start fostul portal zappmobile si deaia. Modifica pagina de start si pune orice alta pagina.
|
#21
Posted 28 August 2012 - 15:24
Nu are treaba prima pagina caci nu imi merg nici aplicatiile de mess si email, asta la Nopay. Pe abonamente totul este in regula.
|
#22
Posted 28 August 2012 - 19:08
#23
Posted 30 August 2012 - 07:15
Ieri a reaparut pagina de reincarcare si am putut cumpara valabilitate! Bafta.
|
#24
Posted 30 August 2012 - 07:29
Pune un link spre pagina respectiva , pt ca multi au incercat si nu apare .
|
#25
Posted 30 August 2012 - 14:33
Link-ul nu exista, sa poata fi accesat. e ceva de genu: oricesite/welcome.captive daca nu esti redirectionat automat la accea pagina nu are cum sa iti mearga, singura solutie e sa suni la relatii clienti sa vada ei de ce nu esti redirectionat la pagina de activare.
|
#26
Posted 30 August 2012 - 15:59
Nu exista link...Deschizi browserul bagi www.google.ro apoi dai refresh (F5) de cateva ori si ar trebui sa apara pagina respectiva.
Daca nu, poti incerca sa stergi -> Delete browsing history / cookies / samd din setarile browserului.si apoi sa incerci cu ce am scris mai sus. Atentie: pagina nu apare pe modemurile care au fost scoase din baza de date prepay (cele care au depasit perioada de gratie). Aici cred ca trebuie mers cu modemul la ei pentru reactivare! |
#27
Posted 20 February 2013 - 10:20
Cred ca am parcurs toate thread-urile care au o legatura mai mare sau mai mica cu SIM-ul Zapp 3G (Prepaid), insa nu am gasit niciun post in care sa fie precizata perioada de gratie pentru o astfel de cartela si nici modalitatea prin care am putea afla aceasta informatie despre o cartela.
Pana la urma, daca in pagina de redirectare (http://go.microsoft..../welcome.action), apare mesajul "Momentan intampinam dificultati tehnice. Ne cerem scuze pentru inconveniente.", ce inseamna? Ca a expirat perioada de gratie? Sau ca exista alte probleme de ordin tehnic? Pentru ca totusi se face trafic de Internet cu aceasta cartela pusa intr-un modem 3G si SIM-ul se inregistreaza in retea pentru ca apare "Zapp" la operator, de unde rezulta ca SIM-ul nu este de fapt, dezactivat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users