Motocultor HOLDER E12
Last Updated: Jan 08 2024 23:33, Started by
Paun_Duti
, Aug 09 2012 19:27
·
0
#1
Posted 09 August 2012 - 19:27
Buna ziua,
Tocmai am cumparat un motocultor Holder E12. Mai are cineva un astfel de motocultor? As dori un schimb de informatii... Attached FilesEdited by horia66, 12 August 2012 - 10:36. |
#2
Posted 09 August 2012 - 19:34
First hand?
Edited by mateimateimatei, 09 August 2012 - 19:34. |
#3
Posted 09 August 2012 - 20:11
No,second hand.
Adus acum din Germania,dar fabricat 1961. |
#4
Posted 13 August 2012 - 19:23
Se pare ca sunt singurul posesor al unui astfel de motocultor...
Chiar nu mai are nimeni un Holder din Clasa E? |
#5
Posted 13 August 2012 - 20:41
In germania sunt foarte multi. Problema e ca, fiind utilaje f. bune, au preturi la SH mari (foarte mari) si nu prea ne vine noua sa dam banii ceruti pe un utilaj din... '60 toamna.
Oricum, se pare ca sunt ... inventatorii motocultoarelor: "1930 C. F. Holder and his Son present the first universally-applicable single-axle tractor. This revolutionary development is already fitted with many technical refinements. Details such as a single-wheeled brake, struts, the height and side of which can be adjusted, pulley as well as power take-off are brand new technologies. They permit a wide range of applications for the complete range of groundwork devices through to potato diggers and transport trailers. As a development for the future, this pioneering product is awards there DLG medal and can still be seen in the German Museum of Technology." holder1.jpg 15.27K 66 downloads Sursa |
#7
Posted 13 August 2012 - 21:29
Multumesc pt sfaturi.
Nu stiu daca e scump sau ieftin al meu la 1024 Euro.Doar cu plug. Atat m-a costat in Germania. Documentatie mi-am descarcat innainte de a-l aduce acasa. Stiu foarte multe despre istoria lui si despre el,dar vroiam sa mai aflu despre reglaje,etc. Edited by Paun_Duti, 13 August 2012 - 21:34. |
#8
Posted 14 August 2012 - 10:14
Manual spare parts motor .
Se pare ca te`ai facut cu un diesel in 2 timpi. Grig |
#9
Posted 14 August 2012 - 11:27
Paun_Duti, on 13th August 2012, 22:29, said: Nu stiu daca e scump sau ieftin al meu la 1024 Euro.Doar cu plug. Atat m-a costat in Germania. 1024 + adusul acasa = 1 bucata motocultor fabricat in 1961. Adica, in varsta de 51 de ani. Mai batran ca mine. Cu 12 CP. Comparativ cu un motocultor chinezesc nou, de 15-16 CP..., cu garantie si service ? Cam astea sunt calculele pe care le-ar face unii dintre noi. In rest, nu zic, s-ar putea sa tina bine-merci inca 51 de ani. Eu am vazut cazan Buderus de 100 de ani. Si inca mai functiona. |
#10
Posted 14 August 2012 - 20:17
Intr-un fel ai dreptate.Putea fi mai ieftin.
Am studiat piata inainte de a-l cumpara si am constatat ca raportul calitate/pret pt.E12 e foarte bun. Am gasit si in China,la pretul de 1566$ la 18 Cp.Binenteles nou.Dar eu la servici,intamplator lucrez si cu chinezarii si m-am convins cum lucreaza si ce materiale folosesc chinezii astazi. Iar cu garantia si service-ul,nu mai vorbesc... Din fericire transportul nu m-a costat nici macar un leu.Dar din pacate are doar plug reversibil si mai am nevoie si de alte unelte pt el,care vor necesita alte cheltuieli in plus. Poate ca nu a fost o afacere foarte buna,dar acum m-am procopsit cu el... Uni mi-au spus ca la banii astia imi luam un U445.Poate doar rotile.... |
|
#11
Posted 14 August 2012 - 20:32
#12
Posted 14 August 2012 - 20:59
Am uitat sa va spun ca inainte de a-l cumpara,fostul proprietar din Germania i-a facut reparatie capitala cu piese originale.
Inclusiv cauciucuri noi,Pirelli. Asa ca,nu va mai indoiti de varsta lui. Poate sa mai mearga cel putin inca 51 de ani. Attached Files |
#13
Posted 15 August 2012 - 22:09
#14
Posted 19 August 2012 - 19:44
#15
Posted 02 October 2012 - 22:50
salutare ,am si eu un Holder E 11din '66 poti sa-mi spui ce ulei folosesti?
|
|
#16
Posted 06 October 2012 - 22:47
Salut,
Ma bucur ca a mai sosit un nou posesor de Holder. Eu am folosit ulei 20W40. Cum arata Holderul tau? L-ai pus la treaba? De eunde l-ai luat? Ce utilaje ai la el? |
#17
Posted 07 October 2012 - 00:06
L-am luat de la un individ din tara si nu avea ulei mai deloc in rezervor asa ca nu am cum sa-l folosesc pana nu gasesc ulei adecvat. Respectivul zicea ca a pus ulei 20W20 dar eu nu am gasit asa ceva prin magazine si deasta te intrebam ce ulei folosesti.Insa problema e ca pe esapare curge ulei ars in sensul ca picura adica nu e teava uscata, la tine cum e?Utilaje am plug reversibil si freza
Piese se mai gasesc pe undeva daca o fi nevoie ? |
#18
Posted 07 October 2012 - 00:19
Pune-i 20W40 si nu e nicio problema.
Teava de esapament tot timpul e murdara de ulei.E normal sa fie asa. De unde esti? Piese prin Romania,nu prea...dar sa speram ca rezista cat mai mult.. Edited by PaunDutzi, 07 October 2012 - 00:26. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users