Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Constructii grandioase in Casa noastra: Romania (Europa)
Last Updated: Mar 18 2023 07:38, Started by
budrom
, Aug 08 2012 10:37
·
0
#2557
Posted 16 March 2018 - 09:57
Comisia Europeană critică dur proiectul liniei de metrou Bucureşti-Otopeni. De ce linia nu pleacă direct de la Piaţa Victoriei şi ocoleşte pe la Romexpo?
Daniel Băluţă, primarul sectorului 4: De ce se schimbă din nou bordurile în sectorul 4? Din cauza climei din România, o bordură normală de beton nu ţine nici un an sau doi Edited by cata, 16 March 2018 - 10:00. |
#2558
Posted 16 March 2018 - 11:56
szg, on 20 decembrie 2017 - 16:59, said:
un alt plan maret si grandios ...Metrou la Otopeni in jumatate de "cincinal" !! "'Va fi gata la timp pentru angajamentul pe care-l are România cu activităţile din anul 2020', a spus ..., referindu-se la Campionatul European de Fotbal 2020." .. - pt. cei 14.2 km de magistrala inseamna ...un ritm de 7.1 km de metrou pe an!!!! - mai tare decat cei ma rapizi din lume, mexicanii cu ...5.5km / an de metroaie nu ne mai uitam la faptul ca Magistrala 5 de 6.8 km, va fi gata in 2018 (din 2012), deci 6 ani (deci ....1.ceva km/an) .... ai dreacu' astia de la MareaUE, au terminat si ei clasa a doua ...iar acu' se dau mari cu haritmetica lor ) Edited by szg, 16 March 2018 - 11:56. |
#2559
Posted 16 March 2018 - 14:07
szg, on 16 martie 2018 - 11:56, said:
COMISIA EUROPEANĂ cere clarificări privind proiectul şi TRASEUL METROULUI spre Aeroportul Otopeni ai dreacu' astia de la MareaUE, au terminat si ei clasa a doua ...iar acu' se dau mari cu haritmetica lor ) |
#2560
Posted 20 March 2018 - 10:56
Opa, abia acum incep constructiile grandioase in Romania
Consiliul de Administraţie al CNAIR a aprobat luni, 19 martie, înfiinţarea societăţii Antrepriza de Construcţii pentru execuţia de drumuri naţionale şi autostrăzi, au spus pentru ECONOMICA.NET surse apropriate situaţiei. |
#2561
Posted 20 March 2018 - 12:15
adica, dupa doi ani de la CNDR = CNAIR + CNIR, au venit cu o noua denumire ("grandioasa") pt. CNIR?
"Antrepriza de Constructii", mmm, suna a anii '80, wow, sa vedem acum cincinal in ...2 ani si jum'ate Edited by szg, 20 March 2018 - 12:20. |
#2562
Posted 20 March 2018 - 12:17
szg, on 20 martie 2018 - 12:15, said:
adica, dupa doi ani de la CNDR = CNAIR + CNIR, au venit cu o noua denumire ("grandioasa") pt. CNIR? |
#2564
Posted 23 March 2018 - 14:14
#2565
Posted 23 March 2018 - 17:56
de ce oare
- nu avem Autostrazi, nici macar cat Bulgaria, Ungaria, Serbia, Croatia - nu avem Centura, nici macar la nivelul centurii/autostrada din Bulgaria (60 km) - iar daca avem ceva il facem de trei ori mai scump decat cel mai scump din jurul nostru pai exista UN Singur "motiv" - din acelasi motiv pt. care noi nu aveam Desene Animate sau Filme in timpul ...odiosului Mai pecis, - toti, incultii, retarzii, catzeii, gudureii si lingaii din jurul lui ...VROIAU sa dea poporului paine, lapte, oua, desene animate si filme hamericane, precum se dadeau in toate tarile din jurul nostru (tari care acum au si fac mai multe autostrazi decat ...NU o sa facem noi niciodata din cauza "procedurilor ce trebuie respectate, musai" chiar daca sunt niste proceduri evident tembele si facute impotriva dezvoltarii, pe semne ca acum Odiosul romaniei se numeste ..UE) - dar ...odiosul naibii NU vroia - el cerea, ca de fiecare data cand merge in vizita la vreo "halimentara" sa fie rafturile pline ochi de patru cinci tipuri de paini ...vechi si tari in Capitala, si mai bune la periferie, doar de ochii lumii, sau la vreo carmangerie doldora de produse - el cerea ca rationalizarea sa fie facuta si implementata in cel mai dobitoc mod cu putinta - el cerea tot raul pe care dobitocii de sub el il faceau bine ca l-au impuscat, ca acum facem atat de multe lucruri glorioase ...cu acelasi tip de lingai, impotenti si "stick to the procedure" tembeli, de 29 de ani incoace, incat te miri cum de naiba ...suntem la curul europei, iar si iar si iar |
#2566
Posted 25 March 2018 - 19:12
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SbZtPyzTxt4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#2567
Posted 26 March 2018 - 12:37
Tirana are autostrada la centura...
Sofia are... Noi NU o facem din banii UE, caci acei bani NU stim sa-i furam! De aceea e bine ca a fost realizata din bugetul national. Arata impecabil, cu pasaje etajate si la 4 benzi pe sens...dar in miile de vile de la munte sau din Buc. Niciuna mai cool, sub 1 mil de euro, terenul+constructia. Sau blocurile care se construiesc acum, e simplu cu buget romanesc: faci un SF de 2,5mil, aproba securistii psd si pac, torni 2 blocuri private (de data asta). |
#2569
Posted 28 March 2018 - 10:48
de ce ne plangem ca tanti vrea tramvai pana la Domnesti?
ia sa vedem, suedezii si-au pus camioanele "pe moatze" ...Autostrada Electrica, camioane cu captatoare ! fiecare cu ...ce-l duce capul, unii fac doar planuri, altii ...sunt practici |
#2570
Posted 28 March 2018 - 12:54
szg, on 28 martie 2018 - 10:48, said:
fiecare cu ...ce-l duce capul, unii fac doar planuri, altii ...sunt practici Sursa [ https://i.imgur.com/JFYaIXo.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cata, 28 March 2018 - 12:55. |
#2571
Posted 28 March 2018 - 13:40
adica altii langa noi au pasaje pe trei nivele de 3-4 ani, iar noi avem ...balti, pe o banda jum'ate
stau si ma intreg, ca orice om, spectator la mizeria asta cu strategile oricarui gangurel balos ce apare in media, - intr-un reportaj la tv ziceau niste "fantastici ai noilor ctitorii" (parca "patronul" firmei alea straine de consultanta care a "gandit" Centura de Nord, cu treceri de pietoni si cu giratorii), ca asta a fost Strategia anilor 2010 - si ma intreb, de ce strategia anilor 2010 era muuult mai ...tembela si puerila, fata de aia a anilor 1980, adica cresterea traficului era evidenta in anii '80 dar nu mai era clara peste 30 de ani !?! - Centura de Sud are TOATE pasajele auto facute din anii 1980, cand abia daca trecea vreo masina, pe cand in anii 2010 ...numarul lor crestea, dar "ganditorii" plumii au strategizat altceva decat cum batea vantul dar, poate nu mai trebuie sa imprumutam bani, ca vine UE cu bani si firme si tot ce trebuie, sa faca autostrazi pt ....tancuri ("Uniunea Europeană poate ajuta în realizarea infrastructurilor acolo unde sunt necesare„, în special in țările Europei de Est, a subliniat un responsabil militar.) Edited by szg, 28 March 2018 - 13:34. |
|
#2572
Posted 29 March 2018 - 08:07
Proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi prezentat, la sfârşitul acestui an, în cinci variante, se arată într-un comunicat transmis miercuri de administratorul reţelei publice feroviare - CFR SA.
Cum spuneam, si asa trec aniiiiiiiii! |
#2573
Posted 29 March 2018 - 12:50
adica, din 4 variante, 3 sunt niste linii precum in anii .....zero ai Centenarului (pecum 100 de ani in urma, fara electrificare),
iar una este mai normala la cap si in trend cu noile tehnologii (monorail), dar si mult diferita de sistemele CFR de acum de ce dzeu nu baga un tren si electrifica linia din start, nu cu alte "upgrade-uri" ulterioare, dureri de cap etc. , sa faca o solutie usor extensibila, 100% utila si pe termen lung ...din prima ia sa vedem ce zic ...indienii Similarities : 1. Both Monorail and Metro rail runs at a very high speed as compared to the conventional trains 2. Both are made-up of light weight material, which can help in improving their speed 3. Both makes the mass transit system more convenient and fast 4. Both trains run by using electricity as a fuel, and hence no petroleum product gets wasted Difference : 1. Metro rail and Monorail run on independent tracks 2. Monorail costs less than the Metrorail. 3. Speed of Monorail is low than the Metrorail. 4. Monorails capacity is about 10000 passengers per hour, while Metrorail has a capacity of 40000 passengers. 5. The fare in Monorail is comparatively low than the Metrorail. Dar ei nu sunt in stare sa faca un ...BRT sau banda unica RATB, sau sa prelungeasca un rahat de linie cfr de la PO Otopeni pana la terminal, si ne fac sa visam la cai verzi pe ...monorail. Edited by szg, 29 March 2018 - 13:08. |
#2574
Posted 29 March 2018 - 13:31
de ce oare nu merge o prelungire de genul pozeilor?
(ma rog, sa nu ia atat de mult/deloc din acea zona "de siguranta", ev. sa o ocoleasca cumva, daramand niste hale si 2-3 case, nu deranjeaza ca pasagerii merg cu 10km / ora in curbe, bine ca nu trebuie sa umble aiurea cu bagajele) si trebuie o intreaga revolutie fantastica cu monorail, tunele noi, si alte linii cfr etc. cata, on 28 martie 2018 - 12:54, said:
ma gandeam acum ce s-ar fi intamplat daca, Impuscatu' ar fi aflat ca niste tembeli de la Drumuri si Poduri / alti "Arhitecti de ctitorii grandioase de dupa ..." ar fi facut o "ctitorie" / fabrica strategica intr-o zona ...inundabila, sa spunem la intamplare ... o centrala termo nucleara (!?) oare Centura Capitalei, nu intra in zona "strategic"? daca Pasajul Baneasa intra, as zice ca si rahatul asta de Centura intra, deci, TOTI expertii p...lumii sunt vinovati de ...sabotaj faci o strada ...in vale, orice bou se gandeste ca este inundata, sau tai toti copacii de pe langa drumuri, orice bou se gandeste ca va fi vanturata de viscol prea pare la mintea cocosului, si prea nu sunt trasi la raspundere, sabotand (cu o armata de experti si SFuri teancuri, pe BANI si TIMP grei) pur si simplu tot ce se construiste in tara asta Attached FilesEdited by szg, 29 March 2018 - 13:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users