Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Constructii grandioase in Casa noastra: Romania (Europa)
Last Updated: Mar 18 2023 07:38, Started by
budrom
, Aug 08 2012 10:37
·
0
#2053
Posted 27 March 2017 - 13:14
szg, on 23 martie 2017 - 10:05, said:
cred ca si cei din Prelungirea Ghencea/Domnesti, au inceput tot cu un "grup de lucru", ca apoi sa fie lungiti 10 ani cu "procedura" )) si sa ajunga la marsuri de protest ....administratii letargice si impotente, pline de (avo)cateii insipizi si inutili |
#2054
Posted 28 March 2017 - 12:00
pasajul de la Berceni, peste Centura capitalei, ar incepe abia prin 2020 zice Drumuri si Poduri; cum naiba sa inceapa mai repede, chiar trebuie facut "totul" pana la alegerile urmatoare !? cu ce promisiuni or sa ne agate si atunci !?
as zice ca, deoarece toti duc lipsa de imaginatie si de forta si putinta de a face ceva durabil ....cu aceleasi ca in 2012 si aceleasi ca in 2016 - centura la 4 benzi - pasaje peste centura (in 2012 le numeau "pasarele") - podul cfr de la gradistea - parcari si benzi de biciclisti, si autobuze, ...supraetajate si suspendate, pt. ca autostrada au ..suspedant-o deja - autobuze "verzi" ..pe pereti (ca..caii) nu-si permit sau nu sunt in stare sa intretina calumea niste autobuze normale si ei vor sa administreze autobuze scumpe etc. Edited by szg, 28 March 2017 - 12:06. |
#2055
Posted 28 March 2017 - 13:12
szg, on 28 martie 2017 - 12:00, said:
pasajul de la Berceni, peste Centura capitalei, ar incepe abia prin 2020 Deja suna a amanare. |
#2056
Posted 28 March 2017 - 13:14
deasemeni in loc sa dea de munca fabricilor din RO (transportatoare) mai bine importam d'alea americane de la elvetieni
|
#2057
Posted 29 March 2017 - 08:47
Un prim pas important pentru modernizarea Centurii București, sectorul DN2 â“ A2, cica.
Demareaza procedura de achiziție publică pentru Varianta de Ocolire Timișoara Sud cata, on 27 martie 2017 - 13:14, said:
Anul asta, trotuar, peste altii 10 ani, un pasaj si peste inca 10, o centura. Edited by cata, 29 March 2017 - 08:50. |
#2058
Posted 29 March 2017 - 09:28
adica in maxim 3 luni, va incepe constructia Pasajului Domnesti (din Iunie final/inceput Iulie) ?
asta inseamna si (cel putin) o largire la 4 benzi (macar) de acolo pana la A1 ? nu de alta dar vad ca sunt mai importante modernizarile pe zonele abia largite decat sa largeasca si Centura de Sud ! "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului București între A1 - DN 7 și DN 2 – A2, sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)" mai sunt doua zile si suntem in Aprilie, nu se aude nimic de la Consultantul strain despre Centura de Sud ? se fac 16 ani de cand s-a luat o hotarare (HG. 455/2001) in "1.2 Program de aliniere a sistemului national de transport rutier la sistemul european:" ...."centura Bucuresti-Sud; 2001 - 2004" 16 ani de la hotarare pana la incepere lucrari .... ce arata asta? - hotararile lor/guvenervantilor sunt zero/de suprafata/de imagine efemera - altceva conteaza, altii fac jocurile - le place si convine sa se impiedice in propriile legi, facute sa lungeasca si sa strice orice hotarare de dezvoltare, legi facute de avocacatei daor de dragu lde a complica lucrurile - nu guverneaza pt. tzara si pt. promisiunile facute alegatorilor, ci doar pt. interesele lor dar deja stim toate astea ....16 ani ...5 "cincinale", vai de curul lor de parliti incapabili !!! |
#2059
Posted 29 March 2017 - 12:03
szg, on 29 martie 2017 - 09:28, said: mai sunt doua zile si suntem in Aprilie, nu se aude nimic de la Consultantul strain despre Centura de Sud ? cata, on 27 februarie 2017 - 09:27, said:
Gata, fac eu centura. Nu, o fac eu!! Serios? Nu o face nimeni, o sa luam doar banii si ne facem ca muncim. Acum serios. Vor sa faca o lege a capitalei, sa faca zona metropolitana, asa cum au vazut ei afara. Eu sunt de acord, dar sa faca infrastructura (rutiera,feroviara,parcare la periferie,etc) si conditii de oras,nu de sat romanesc, dupa aceea sa faca ce vor. Vor un singur lucru, cu care vor incepe cu taxe/impozite marite. Vrei conditii de oras?,cu toate ca si la oras mai sunt strazi ,,asfaltate" cu pamant, atunci marca banul. Legat de centura sud, parca vad ca nenea firea o sa fie blocat in primarie din cauza autostrazi A3 si atunci singura solutie o sa fie A0 Nord in detrimentul centuri sud. Ministerul Transporturilor şi-a propus să atragă fonduri europene de câteva miliarde de euro până în anul 2020, în acest an ţinta fiind de 1,4 miliarde de euro, a declarat Maria Magdalena Grigore, secretar de stat in cadrul insituţiei, la evenimentul "Transporturi şi Infrastructura în 2017" organizat de revista Capital. |
#2060
Posted 29 March 2017 - 12:35
#2061
Posted 29 March 2017 - 13:36
#2062
Posted 29 March 2017 - 15:02
"Strategic Study for Orbital Roads in Bucharest" (EGIS), un proiect ce se pare a fost pornit in super graba, vad ca in 29 Oct 2016 se puneau joburi pt. un EXPERT in TRAFFIC MODELLING (7 ani experienta), care sa inceapa din ....01 Noi 2016 , sa speram ca anunturile au fost puse "doar ashiea", si ca aveau deja expertul
dar de ce in PDF scrie MAI 2017, cand respectivul expert era angajat doar pt. 4 luni deci maxim FEB 2017, adica in martie deja se stie treaba clara, mai trebuie doar ...alese culori (si cuvinte) frumoase |
|
#2063
Posted 31 March 2017 - 11:12
szg, on 21 martie 2017 - 14:26, said:
Pasajul de la Piața Sudului, în mare întârziere. Firea anunța inaugurarea după Paște
|
#2064
Posted 31 March 2017 - 13:42
Dobitoaca mai mare ca asta mai rar. Sa spui intai ca inaugurezi dupa Paste cand acolo e mort totul, maxim 10 muncitori sprijiniti in lopeti si o saptamana mai tarziu sa trimiti scrisoare deschisa constructorului ca sa ii bati obrazul ca nu misca nimic. Eu lucrez cu clientul direct, prin prisma contractului de multe ori esti obligat sa dai estimari nerealiste in baza unor asumptii (care stii ca sunt gresite cand le folosesti), dar ce fac astia e la nivel de intarzieri si minciuni arata lipsa oricarei urme de bun simt. Dupa ce ca e proasta s-a si inconjurat de nulitati.
|
#2065
Posted 01 April 2017 - 07:44
Cel mai grav este ca vara trecuta spunea ca procentajul lucrarii este tot in jur de 65%, deci ce a/au facut pana acum?
|
#2066
Posted 03 April 2017 - 10:08
UMB nu iarta nimic! Duminica!
http://forum.peundem...51464#msg151464 Edited by crisbud, 03 April 2017 - 10:09. |
#2067
Posted 08 April 2017 - 08:20
|
#2068
Posted 08 April 2017 - 08:40
540 muncitori si 200 de utilaje, atat avea azi UMB pe lotul 4 Lugoj-Deva.
Zici ca se construieste in Franta ori Germania. Cacatii astia de prefecti si prinari nu emit AC-urile la timp, ca era gata lotul UmB , azi! plata...dupa! |
#2069
Posted 11 April 2017 - 10:03
referitor la "Strategic Study for Orbital Roads in Bucharest" si la cele 6 luni extra trase de par cu "consultanti straini", ar fi interesant de stiut cum arata treficul pe centura bucuresti (mai ales pe cea de sud) in comparatie cu cele doua imagini alaturate (sursa: PUM north), diferente de trafic 2015 vs 2010
- trafic greu: se pare ca in 2015 a ...scazut fata de 2010 (!?) - trafic general (pe semne ca greu + "autovehicule de lux" + aprox zero mijloace de transport in comun): a crescut ! => daca traficul greu a scazut (cu 10%), dar traficul general a crescut (cu 10-20%) ...pe semne ca "luxul" a crescut, cu cat ...cu 25% in 5 ani (2010-2014/2015)?, dar pana in 2017 ce s-a intamplat ?! pt. ca ne sufocam fata de 2015 ...o fi crescut la loc traficul greu?! acum, generandu-se blocaje groaznice se cere logic ceva actiuni, dar din 2014/2015 pana acum au trecut deja ....3 ani ...doing nothing cu cifrele in fata ar fi interesant de stiut ce actiuni s-au prevazut: 1) extindere Centura de Sud la 4 benzi / struto-camila cu A0: este gata prin dupa 2022 !! (adica dupa inca 5 ani de acum incolo) 2) pana atunci ce se face? ...centura feroviara? Etapa 1 (200kEur) s-a terminat ? nu cred ca vazuram nici un tren pedaland pe centura, sa nu mai vorbim de Etapa2 = 5 bulioane de ioroi ce trebuiau papate repede repejor pana la final de 2017 ca sa lege Progresul de IMGB Berceni ...utopii, planuri desarte ce sa ajute in alegeri? 3) pana atunci ce se mai face oare? ca sa scoti oamenii din "lux" si sa le dai alternative ...drone? macar niste autobuze, dar pt astea trebe macar o linie dedicata, macar niste benzi de in/out de pe variante, deci o mica ordine in intersectii tot s-ar putea face, niste interziceri de viraje la stanga si asigurare alternative ntiel mai incolo de nodul care este infundat de trafic, chestii d-astea de genii ai traficului, pt. ca avem atatea institutii platite cu bani grei la naiba!! Attached FilesEdited by szg, 11 April 2017 - 10:05. |
#2070
Posted 11 April 2017 - 11:10
dar, aceste date nu vin doar odata la 5 ani !
ci conform OG 7 2012, raport al MT sau naiba sa le ia, exista un proiect (parte din "Domenii prioritare cu componentă STI conform art 2 Directiva STI (2010/40/UE)" blahbla) ce zice: "Proiectul nr. 7 Monitorizarea traficului rutier cu ajutorul contorilor de trafic" si mai zice "Durata proiectului: Permanent; Data de incepere: anul 2000; Resurse Alocatii: bugetare; Stadiu Sistemul: este in exploatare" pe unde sunt senzorii astia ?!! e vreunu pe Centura de Sud ?! dar nu cred ca am loc sa ma dau cu motoreta prin fata lor, sa fac trafic pt. ca Centura de Sud E PLINA OCHI LA ORICE ORA din zi ! => deci care e MZA / MZL...ic in prezent (APR 2017) ? sa nu uitam la pozele atasate, numarul de masini este o preocupare a autoritatilor, inca din ...1956!!!!! Sau in ultima vreme nu mai stiu sa numere? amintea cineva mai demult ca "nu stim rutele" pe care merg oamenii ) , lucru extrem de important, si cam de aia trebuie un consultant strain sa ...le ghiceasca el cumva, in ciorba, sau cumva sa faca un query ceva in ...bobi, sau .... in datele existente si masurate deja de autoritatile romane (SPEeeeeR) ?! "Întreținere, dezvoltare bază de date TRANSROUTE", google nu prea stie de ea, pe semne ca este o DB cu "circuit inchis", atat de inchis incat este ca si inutila, a se vedea traficul de azi rezultat din "prognoze de trafic rutier, prelucrări și furnizări date de trafic, studii de trafic" ..facute din 2010 incoace !!! putori ordinare si dilentati mincinosi, dzeule, ce vremuri de mizerie morala traim! clar ca se poate si mai rau, dar asta se vrea oare? Attached FilesEdited by szg, 11 April 2017 - 11:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users