Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai

Releu protectie tensiune
 Sfat achizitie masina noua

Numere inmatriculare inundatie

Adaptor mandrina la paleta

Achiziție și inlocuire ...
 Recomandare service BMW Bucuresti

Recomandare SSD

Cheie BMW X4 G02 duplicat

Colantare auto, locatii, preturi,...
 Boxe fata golf 5

Resizable BAR

Gratar/tigaie pentru friptura - p...

Se pot utiliza imaginile generate...
 

In ce manuscris grec apare numele Iehova ?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
245 replies to this topic

#37
dancingcolors

dancingcolors

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 20.05.2012
intrebarea fundamentala este:  de ce nu avem rugaciuni cu tetragrama in Noul testament? daca numele IHWH era sfintit in rugaciune de primii crestini, de ce nu avem nici macar o singura consemnare?

#38
Catalin-

Catalin-

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 10.05.2012

 dancingcolors, on 18th August 2012, 14:30, said:

intrebarea fundamentala este:  de ce nu avem rugaciuni cu tetragrama in Noul testament? daca numele IHWH era sfintit in rugaciune de primii crestini, de ce nu avem nici macar o singura consemnare?

Ar trebui să apară numele Iehova în Noul Testament?

Dumnezeu consideră acest lucru foarte important, întrucât numele său, sub forma a patru caractere ebraice cunoscute ca Tetragrama, apare de aproape 7 000 de ori în textul original al Scripturilor ebraice, sau Vechiul Testament.

Bibliștii recunosc faptul că numele lui Dumnezeu apare în Vechiul Testament. Însă mulți consideră că acest nume nu apărea în manuscrisele originale grecești ale Noului Testament.

În acest caz, se ridică următoarea întrebare: Ce au făcut scriitorii Noului Testament când au citat pasaje din Vechiul Testament în care apare Tetragrama? Majoritatea traducătorilor au ales să nu folosească numele lui Dumnezeu, ci cuvântul „Domnul“. Însă în Sfintele Scripturi — Traducerea lumii noi nu s-a procedat astfel. Aici, numele Iehova este folosit în Scripturile grecești, sau Noul Testament, de 237 de ori.

Așadar, cu ce dificultăți se confruntă traducătorii Bibliei când trebuie să decidă dacă vor folosi sau nu numele divin în Noul Testament? Ce bază există pentru a folosi numele lui Dumnezeu în această parte a Sfintelor Scripturi? Și de ce este importantă pentru noi folosirea numelui divin în Biblie?

O problemă pentru traducători.

Manuscrisele Noului Testament de care dispunem astăzi nu sunt cele originale. Cărțile originale scrise de Matei, Ioan, Pavel și alți scriitori ai Bibliei au fost folosite foarte mult și, fără îndoială, s-au uzat repede. De aceea, ele au fost copiate, iar când s-au uzat și copiile, au fost realizate alte și alte copii. Dintre miile de copii ale Noului Testament existente în prezent, majoritatea au fost realizate la cel puțin două secole de la scrierea originalului. După câte se pare, cei care au copiat manuscrisele în acea perioadă fie au înlocuit Tetragrama cu termenul Kúrios (Kęrios), cuvântul grecesc pentru „Domnul“, fie au copiat după manuscrise în care Tetragrama fusese deja înlocuită.

1. Când a citit sau a citat din Vechiul Testament, Isus a folosit numele divin. (Deut. 6:13, 16; 8:3; Psalmul 110:1; Isaia 61:1, 2; Matei 4:4, 7, 10; 22:44; Luca 4:16–21)
2. Isus a folosit numele lui Dumnezeu și l-a făcut cunoscut altora. (Ioan 17:6, 11, 12, 26)
3. Numele divin apare în formă prescurtată în Scripturile grecești.
4. Vechi scrieri evreiești atestă că creștinii evrei foloseau numele divin în scrierile lor.

Soluția traducătorilor.

Este Traducerea lumii noi singura traducere a Bibliei care restabilește numele lui Dumnezeu în Scripturile grecești? Nicidecum. În lumina argumentelor de mai sus, mulți traducători ai Bibliei au înțeles că trebuie să folosească numele divin când traduc Noul Testament.

Traduceri în diferite limbi, care folosesc numele lui Dumnezeu în Noul Testament:

Die heilige Schrift des neuen Testaments, de D. von Brentano (germană, 1791)
A Literal Translation of the New Testament . . . From the Text of the Vatican Manuscript, de Herman Heinfetter (engleză, 1863)
The Emphatic Diaglott, de Benjamin Wilson (engleză, 1864)
O Evangelho Segundo S. Mattheus, de Padre Santanna (portugheză, 1909)
The New Testament Letters, de J.W.C. Wand, episcop al Londrei (engleză, 1946)
Les Evangiles, de Claude Tresmontant (franceză, 1991)
La Biblia de Estudio. Escrituras de Restauración. Edición del nombre verdadero, Editorial Sus Brazos A Ysrael (spaniolă, 2006)
La Escritura de Yahweh para Salvación (spaniolă, 2007)

Două argumente convingătoare.

1. Traducătorii au considerat că, întrucât Scripturile grecești creștine au fost scrise sub inspirație divină și adăugate la Scripturile ebraice sacre, dispariția bruscă a numelui lui Iehova din text vădește inconsecvență.
De ce este logică această concluzie? Pe la mijlocul secolului I e.n., discipolul Iacov le-a spus bătrânilor din Ierusalim: „Simeon a istorisit amănunțit cum, pentru prima oară, Dumnezeu și-a îndreptat atenția spre națiuni ca să scoată din ele un popor pentru numele său“ (Faptele 15:14). Vi se pare logic ca Iacov să facă această afirmație dacă numele lui Dumnezeu nu era cunoscut sau folosit în secolul I?

2. Când s-au descoperit copii ale Septuagintei în care apărea numele divin, nu Kęrios (Domnul), a fost clar pentru traducători că, în zilele lui Isus, existau copii ale Scripturilor traduse în greacă, și bineînțeles ale celor în ebraică, ce conțineau în mod sigur numele divin.
Se pare că practica de a scoate numele divin din manuscrisele grecești, fapt ce-l dezonorează pe Dumnezeu, a apărut mai târziu. Credeți că Isus și apostolii săi ar fi încurajat o asemenea practică? (Matei 15:6–9)

Să chemăm „numele lui Iehova“.

Citând din Scripturile ebraice, apostolul Pavel le-a spus creștinilor din Roma: „Oricine va chema numele lui Iehova va fi salvat“. Apoi a întrebat: „Cum îl vor chema pe acela în care n-au crezut? Și cum vor crede în cel despre care n-au auzit?“ (Romani 10:13, 14; Ioel 2:32).

#39
dancingcolors

dancingcolors

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 20.05.2012

 Catalin-, on 20th August 2012, 14:51, said:

Citând din Scripturile ebraice, apostolul Pavel le-a spus creștinilor din Roma: „Oricine va chema numele lui Iehova va fi salvat“. Apoi a întrebat: „Cum îl vor chema pe acela în care n-au crezut? Și cum vor crede în cel despre care n-au auzit?“ (Romani 10:13, 14; Ioel 2:32).

aici Pavel s-a referit la Isus.

#40
Catalin-

Catalin-

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 10.05.2012

 dancingcolors, on 20th August 2012, 16:34, said:

aici Pavel s-a referit la Isus.

Aaaa... serios?

Pavel a citat din Profeti cand a rostit acele cuvinte. Studiul Bibliei ne ajuta in acest sens.
De unde a citat el?

(Ioel 2:32) ... 32 Oricine va chema numele lui Iehova va fi salvat. Da, pe muntele Sion și la Ierusalim vor fi cei salvați, așa cum a spus Iehova, și în mijlocul supraviețuitorilor, care sunt chemați de Iehova“.

(Tefania 3:9) ... 9 Atunci voi da popoarelor o limbă pură, pentru ca toate să cheme numele lui Iehova, ca să-i slujească umăr la umăr.

Analizeaza si urmatorul context unde vorbeste Petru, in Faptele, cap. 2:14-27 si te vei convinge de anumite aspecte.

14 Dar Petru s-a ridicat în picioare cu cei unsprezece și, înălțându-și glasul, le-a spus: „Bărbați din Iudeea și toți locuitorii Ierusalimului, să știți lucrul acesta și să vă plecați urechea la cuvintele mele. 15 Oamenii aceștia nu sunt beți, cum credeți voi, căci este ceasul al treilea din zi. 16 Dimpotrivă, aceasta este ce s-a spus prin profetul Ioel: 17 "Și în zilele din urmă, spune Dumnezeu, voi turna din spiritul meu peste orice fel de carne, iar fiii și fiicele voastre vor profeți, tinerii voștri vor avea viziuni și bătrânii voștri vor avea vise. 18 Și chiar și peste sclavii mei și peste sclavele mele voi turna din spiritul meu în zilele acelea și ei vor profeți. 19 Voi face minuni sus în cer și semne jos pe pământ: sânge, foc și un nor de fum. 20 Soarele se va preface în întuneric și luna în sânge înainte să sosească ziua cea mare și glorioasă a lui Iehova. 21 Oricine va chema numele lui Iehova va fi salvat".
22 Bărbați ai lui Israel, ascultați cuvintele acestea: Pe Isus Nazarineanul, un om pe care Dumnezeu vi l-a arătat direct, prin lucrări de putere, prin minuni și prin semne, pe care Dumnezeu le-a făcut prin el în mijlocul vostru, după cum voi înșivă știți, 23 pe acest om, care a fost predat prin scopul hotărât și preștiința lui Dumnezeu, voi l-ați țintuit pe stâlp prin mâna unor nelegiuiți și l-ați ucis. 24 Dar Dumnezeu l-a înviat, dezlegând legăturile morții, pentru că nu se putea să fie ținut în continuare de ea. 25 Căci David spune despre el: "Îl aveam mereu pe Iehova înaintea ochilor mei, fiindcă el este la dreapta mea ca să nu mă clatin niciodată. 26 De aceea, inima mi s-a înveselit și limba mi s-a bucurat mult. Și chiar și carnea mea va locui în speranță, 27 pentru că nu-mi vei lăsa sufletul în Hades, nici nu vei permite ca acela care îți este loial să vadă putrezirea. 28 Mi-ai făcut cunoscute căile vieții, mă vei umple de bucurie cu fața ta".

Edited by Catalin-, 21 August 2012 - 10:44.


#41
asd1982

asd1982

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 22.05.2007

 root_mit, on 18th August 2012, 12:51, said:

1. De ce nu a condamnat traditia ca numele YHWH este prea sfant pentru a fi pronuntat?
2. Am impresia ca esti un copil naiv. Dovezi la ceea ce spui?
3. Cum poti sa folosesti ceva ce nu esti sigur iar pe urma sa spui ca asa este? Deci care e forma corecta?



Tu crezi ca a "sfinti" numele insemna al pronunta ca un fanatic peste tot si in toate?

Eu ti-am scris sa explici tu ce inseamna pentru ca eu vreau sa ma conformez. Nu vreau doar sa recit o poezie. Oricum cred ca fanatism se numeste cand omul se inchina la obiecte de orice fel cand biblia condamna clar aceasta practica.

Edited by asd1982, 21 August 2012 - 16:12.


#42
root_mit

root_mit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 05.04.2012

 Catalin-, on 21st August 2012, 11:42, said:

Aaaa... serios?

Pavel a citat din Profeti cand a rostit acele cuvinte. Studiul Bibliei ne ajuta in acest sens.
De unde a citat el?

Vezi cat de entuziasmat esti la minciunile WTC?

Tu ai citit macar Romani de la v. 9 - 16 ? Daca nu, fa un efort si citeste. Zici ca sa citat din Ioel 2:32? Apostolul Pavel nu spune "dupa cum este scris" sau "dupa cum spune profetul Ioel" (ca in ver. 11)  caci Pavel i-a doar acel principiu din Ioel 2:32, si il aplica la Isus Cristos, caci contextul din Romani 10:13 se refera la Cristos (v.9-15), acelasi lucru il face Petru in 1Petru 2:3 care citeaza Psalmul 34:8, unde apare tetagrama dar el il aplica la Cristos, lucru observat si de conducerea Societatii(WTC) care a tradus in 1Petru 2:3, nu cu Iehova, ci cu "Domnul".
Insa in Romani 10:13 ei nu au observat acest lucru, ca Pavel vorbea despre Israelul care nu-l accepta pe Isus (10:1-3), si ca ei au nevoie sa li se predice despre Isus sa creada in el ca Domn al tuturor si sa cheme Numele Lui spre salvarea lor (Romani 10:9-14). Pe cine nu accepta Israelul? Pe Isus sau pe Iehova? Despre cine nu a auzit Israelul? Oare nu israelitii il cunosteau cel mai bine pe  Iehova (YHWH)?

Astfel acest text mult folosit de martori este un fals de traducere si interpretare (l-au eliminat pe Cristos), dupa cum sunt foarte multe fara a va da voi seama. V-au facut asa o realitate falsa numai pentru a nu va trezi.

Edited by root_mit, 21 August 2012 - 19:29.


#43
husand

husand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,437
  • Înscris: 09.09.2009

 Catalin-, on 21st August 2012, 11:42, said:

Aaaa... serios?

Pavel a citat din Profeti cand a rostit acele cuvinte. Studiul Bibliei ne ajuta in acest sens.
De unde a citat el?


Imi spui si mie de unde a citat Ioan aici?


"Iata ce zice Cel ce tine cele sapte stele in mana dreapta si Cel ce umbla prin mijlocul celor sapte sfesnice de aur:

13. "Stiu unde locuiesti: acolo unde este scaunul de domnie al Satanei. Tu tii Numele Meu si n-ai lepadat credinta Mea nici chiar in zilele acelea cand Antipa, martorul Meu credincios, a fost ucis la voi, acolo unde locuieste Satana.

Aici vorbea tocmai Isus despre numele Sau.

Amice care este numele lui Isus ?

pe cand Fiului I-a zis: "Scaunul Tau de domnie, Dumnezeule, este in veci de veci; toiagul domniei Tale este un toiag de dreptate; (Evr.1:8)

Conform citatului in acest caz Elohim,da?

Sau

.... un singur Domn: Isus Hristos, prin care sunt toate lucrurile, si prin El si noi. (1Cor.8:6
Preluat din (Deut.6:4)
Asculta, Israele! Domnul Dumnezeul nostru este singurul Domn. (Deut.6:4)

Nume aici fiind  Yahweh.


Rostesc numele lui Isus ,rostesc implicit numele lui Dumnezeu

Am spus Isus am spus deja Yahweh,Elohim....

Ca nu va lasa invatatii vostri ?

Este si problema ta ca asculti de oameni nu de Dumnezeu.

Edited by husand, 21 August 2012 - 20:16.


#44
Eugen3

Eugen3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,686
  • Înscris: 02.02.2011

 husand, on 21st August 2012, 21:07, said:

Asculta, Israele! Domnul Dumnezeul nostru este singurul Domn. (Deut.6:4)

Nume aici fiind  Yahweh.

Păi husand, dacă Yahweh este singurul Domn, Isus este deja al doilea, conform învățăturii tale.

Citește atent Scriptura.  

(Exodul 20:2, 3) . . .„Eu sunt Iehova, Dumnezeul tău, care te-a scos din țara Egiptului, din casa sclavilor. 3 Să nu ai alți dumnezei în afară de mine.

Tu susții că sunt unul și același, iar Scriptura arată că unul este Tatăl iar celălalt este Fiul.  În plus, Biblia afirmă că Fiul, s-a întors în cer și "s-a înfățișat" înaintea Tatălui său.  Învățătura ta nu este Scripturală, nu observi?

(Evrei 9:24) . . .Căci Cristos n-a intrat într-un loc sfânt făcut de mâini, care este o copie a realității, ci chiar în cer, ca să se înfățișeze acum pentru noi înaintea lui Dumnezeu. . .

(Romani 8:34) Cine îi va condamna? Cristos Isus a murit, ba chiar a fost sculat din morți, este la dreapta lui Dumnezeu și pledează pentru noi.

(Efeseni 1:20) cu care a lucrat în cazul lui Cristos, când l-a sculat din morți și l-a așezat la dreapta sa în locurile cerești,

(Coloseni 3:1) Dacă însă ați fost ridicați cu Cristos, continuați să căutați lucrurile de sus, unde Cristos stă așezat la dreapta lui Dumnezeu!

#45
root_mit

root_mit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 05.04.2012

 Catalin-, on 20th August 2012, 14:51, said:

numele Iehova este folosit în Scripturile grecești, sau Noul Testament, de 237 de ori.

Ai copiat din WT Library fara sa analizezi nimic.

Care sunt autorii Traducerii lumii noi?

Dupa cum am mai spus, o traducere onesta nu se bazeaza pe ipoteze despre o anumita expresie ca ar fi in original, sau nu, o traducere onesta opereaza cu realitatea textului pe care il traduce.

Chiar daca acceptam ca numele divin a aparut in original problema e ca verificand toate aceste locuri unde apare "Iehova", in traducerea lumii noi(NW), numai in peste o suta de texte (~ 140) numele "YHWH" (Iehova), ar fi justificat din punct de vedere al citatelor Vechiului Testament sa se introduca, si nu in 237, ceea ce conduce la denaturarea Scripturii.
Caci in unele locuri termenul ?Domnul? se refera la Isus Cristos(un ex: Romani 10:13, altele aici), insa Traducerea lumii noi l-a inlocuit cu Iehova, dandu-i un alt sens textului si astfel denatureaza Cuvantul lui Dumnezeu.

 Catalin-, on 20th August 2012, 14:51, said:

1. Traducătorii au considerat că, întrucât Scripturile grecești creștine au fost scrise sub inspirație divină și adăugate la Scripturile ebraice sacre, dispariția bruscă a numelui lui Iehova din text vădește inconsecvență.
De ce este logică această concluzie? Pe la mijlocul secolului I e.n., discipolul Iacov le-a spus bătrânilor din Ierusalim: ?Simeon a istorisit amănunțit cum, pentru prima oară, Dumnezeu și-a îndreptat atenția spre națiuni ca să scoată din ele un popor pentru numele său? (Faptele 15:14). Vi se pare logic ca Iacov să facă această afirmație dacă numele lui Dumnezeu nu era cunoscut sau folosit în secolul I?

Iarasi "vi se pare logic?". Acestea sunt "argumentele convingatoare" ale elitei? Evident ca sunt, pentru ca altele nu au, nu au baza biblica si incep cu "nu vi se pare logic?", "n-ar fi mai bine sa fie asa?". Am mai spus, "logic" le-ar parea si ortodocsilor ca Isus sa fi venerat icoanele.

 Catalin-, on 20th August 2012, 14:51, said:

2. Când s-au descoperit copii ale Septuagintei în care apărea numele divin, nu Kęrios (Domnul), a fost clar pentru traducători că, în zilele lui Isus, existau copii ale Scripturilor traduse în greacă, și bineînțeles ale celor în ebraică, ce conțineau în mod sigur numele divin.
Se pare că practica de a scoate numele divin din manuscrisele grecești, fapt ce-l dezonorează pe Dumnezeu, a apărut mai târziu.
Sa inteleg ca acesta este al doilea "argument convingator" al elitei? Cand s-au descoperit copii ale Septuagintei in care aparea numele divin si cand au fost ele modificate?

 Catalin-, on 20th August 2012, 14:51, said:

Credeți că Isus și apostolii săi ar fi încurajat o asemenea practică?
Domnul Isus nu a respins toate practicile(traditiile), ci, doar pe cele contrare adevarului lui Dumnezeu. De pilda, Isus nu a respins sarbatoarea re-dedicarii templului care nu a fost poruncita de Dumnezeu, insasi Isus a participat la ea (Ioan 10:22,23).

--------------------------------
Tetragrama nu apare in nici un manuscris din Scripturile grecesti crestine, cu toate ca bogatia de manuscrise este impresionant mai mare decat manuscrisele ce contin Septuaginta.
Astfel Numele divin nu are ce cauta in N.T. pentru ca el nu apare in nici un manuscris al Noului Testament din mii de manuscrise existente. Astfel scriitorii Noului Testament nu au folosit Numele YHWH  in textele lor, nici macar cand citau din Vechiul Testament. Ei folosesc in mod consecvent "Kyrios" (Domn) si nu exista nici un document manuscris grec care sa sustina contrariul.

Edited by root_mit, 22 August 2012 - 10:15.


#46
DarioAndrei

DarioAndrei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.07.2012

 root_mit, on 21st August 2012, 19:27, said:

Vezi cat de entuziasmat esti la minciunile WTC?

Tu ai citit macar Romani de la v. 9 - 16 ? Daca nu, fa un efort si citeste. Zici ca sa citat din Ioel 2:32? Apostolul Pavel nu spune "dupa cum este scris" sau "dupa cum spune profetul Ioel" (ca in ver. 11)  caci Pavel i-a doar acel principiu din Ioel 2:32, si il aplica la Isus Cristos, caci contextul din Romani 10:13 se refera la Cristos (v.9-15), acelasi lucru il face Petru in 1Petru 2:3 care citeaza Psalmul 34:8, unde apare tetagrama dar el il aplica la Cristos, lucru observat si de conducerea Societatii(WTC) care a tradus in 1Petru 2:3, nu cu Iehova, ci cu "Domnul".
Insa in Romani 10:13 ei nu au observat acest lucru, ca Pavel vorbea despre Israelul care nu-l accepta pe Isus (10:1-3), si ca ei au nevoie sa li se predice despre Isus sa creada in el ca Domn al tuturor si sa cheme Numele Lui spre salvarea lor (Romani 10:9-14). Pe cine nu accepta Israelul? Pe Isus sau pe Iehova? Despre cine nu a auzit Israelul? Oare nu israelitii il cunosteau cel mai bine pe  Iehova (YHWH)?

Astfel acest text mult folosit de martori este un fals de traducere si interpretare (l-au eliminat pe Cristos), dupa cum sunt foarte multe fara a va da voi seama. V-au facut asa o realitate falsa numai pentru a nu va trezi.



Bravo prietene, acici as FOARTE de acord cu tine

Ai clar ca Roma 10:13 vorbeste despre ISUS, care este o profetie,iel este YHWH din vechiul testament,





______________________________________________________________________________

Fil 2:11 ai citat de la Isaia 45:23,
TLN ar trebui sa zica asa

Filipeni 2:11
Cornilescu (RMNN)
11 și orice limbă să mărturisească, spre slava lui Dumnezeu Tatăl, că Isus Hristos este IEHOVA.

1 Pedro 3:14-15 ai citat de la Isaia 8:13-14

ai trebuia se zica

14 Chiar daca aveti de suferit pentru neprihanire, ferice de voi! "N-aveti nici o teama de ei, si nu va tulburati!
15 Ci sfintiti in inimile voastre pe Hristos ca IEHOVA.

#47
root_mit

root_mit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 05.04.2012

 asd1982, on 21st August 2012, 17:05, said:

Eu ti-am scris sa explici tu ce inseamna pentru ca eu vreau sa ma conformez. Nu vreau doar sa recit o poezie.
Ti-a explicat dancingcolors, s-au tu vrei sa-ti explice fiecare in parte?

 asd1982, on 21st August 2012, 17:05, said:

Oricum cred ca fanatism se numeste cand omul se inchina la obiecte de orice fel cand biblia condamna clar aceasta practica.
Insemna ca nu stii ce-i fanatism, si cum il practica martorii, etc..

#48
husand

husand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,437
  • Înscris: 09.09.2009

 Eugen3, on 22nd August 2012, 08:53, said:

Păi husand, dacă Yahweh este singurul Domn, Isus este deja al doilea, conform învățăturii tale.
poate-i explici si lui Pavel ca nu stia ?

Ma lasi?

Tu ai putea sa fi al treilea ca si despre tine zice ca esti dumnezeu.

Insa nu merge logica ta cu numeralul.

E alta.

Dumnezeu sa fie totul in toti. (1Cor.15:28)



E alta socoteala.

Si cine mai era inclus in dumnezeii cu d mic ?

Hristos este totul si in toti. (Col.3:11)

Uuuups?

Iti mai aduci aminte ?

Eu si Tatal unul suntem." (Ioan.10:30)

Avem probleme cu memoria.

Edited by husand, 23 August 2012 - 23:46.


#49
asd1982

asd1982

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 22.05.2007

 root_mit, on 23rd August 2012, 18:34, said:

Ti-a explicat dancingcolors, s-au tu vrei sa-ti explice fiecare in parte?

Insemna ca nu stii ce-i fanatism, si cum il practica martorii, etc..


Nu a explicat nimic.
Nu stiu de ce spui ca martorii lui Iehova sunt fanatici, insa cu siguranta a te inchina la obiecte nu poate fi decat fanatism sau prostie.

#50
dancingcolors

dancingcolors

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 20.05.2012

 asd1982, on 26th August 2012, 11:47, said:

Nu a explicat nimic.
Nu stiu de ce spui ca martorii lui Iehova sunt fanatici, insa cu siguranta a te inchina la obiecte nu poate fi decat fanatism sau prostie.

fanatismul consta in faptul ca idolatrizati un grup de oameni, care odata spun ceva, apoi altceva, schimba dupa bunul plac iar voi credeti conform cu ce vi se impune.

#51
asd1982

asd1982

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 22.05.2007

 dancingcolors, on 26th August 2012, 12:50, said:

fanatismul consta in faptul ca idolatrizati un grup de oameni, care odata spun ceva, apoi altceva, schimba dupa bunul plac iar voi credeti conform cu ce vi se impune.


Ce sa zic? ma confunzi. Si apoi, Papa a declarat de cateva ori anul sfant, pacea si nu a fost pace. Dar oamenii ii urmeaza in continuare.

Reprezentantii religiei ortodoxe au afirmat de mai multe ori ca romanii sunt popor sfant. Sa fim sobri!

Inchinarea la obiecte este cu siguranta fanatism sau prostie. Si este condamnata in biblie.

Edited by asd1982, 27 August 2012 - 12:15.


#52
dancingcolors

dancingcolors

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 20.05.2012

 asd1982, on 27th August 2012, 13:12, said:

Ce sa zic? ma confunzi. Si apoi, Papa a declarat de cateva ori anul sfant, pacea si nu a fost pace. Dar oamenii ii urmeaza in continuare.

Reprezentantii religiei ortodoxe au afirmat de mai multe ori ca romanii sunt popor sfant. Sa fim sobri!

Inchinarea la obiecte este cu siguranta fanatism sau prostie. Si este condamnata in biblie.


asa, si?

#53
cirus6

cirus6

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,211
  • Înscris: 15.06.2010

 asd1982, on 27th August 2012, 13:12, said:

Reprezentantii religiei ortodoxe au afirmat de mai multe ori ca romanii sunt popor sfant. Sa fim sobri!
sigur ca sint sfinti, nu tre decit sa ne uitam in parlament si la cei care au putere. apoi la cei nenorociti care cind erau inzapeziti stateau in circiuma si asteptau un miracol. de-adevaratelea sfint.
cind ma plimb pe strada numa sfinti vad, ma mir cum de nu leviteaza.

#54
root_mit

root_mit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 491
  • Înscris: 05.04.2012

 asd1982, on 26 august 2012 - 10:47, said:

Nu a explicat nimic.
Nu stiu de ce spui ca martorii lui Iehova sunt fanatici, insa cu siguranta a te inchina la obiecte nu poate fi decat fanatism sau prostie.

Inchinarea la obiecte, idoli insemna idolatrie. Iar fanatismul la martori se vede de pe luna, explicatia iar ti-a dat-o dancingcolors.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate