Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Termoizolatie de 10 sau de 12 .. Eps 80 sau 100 .. normal sau grafitat
Last Updated: Nov 01 2020 13:25, Started by
mariusxcom
, Jul 10 2012 07:00
·
0
#37
Posted 14 July 2012 - 14:46
Eu sunt pt polistiren grafitat alias "neopor" si o sa folosesc neopor de la Amvic au pret ceva mai mare
dar sunt dispus sa platesc , il fac si la dimensiunile care le vreau eu. Uite o vata de 100mm ce densitate are 10KG /m3 http://www.depozit-o...ta-100mm-9mpsul Eu ma gandesc ca iarna vreau sa am pe mine o haina grea si densa gen suba ciobanilor de la oi ati pus vreodata una de proba ?? Asa si cu izolatia cu cat mai densa cu atat izoleaza mai bine poate o fi si vata cu 30kg/m3 densitate.....nu stiu |
#38
Posted 14 July 2012 - 15:10
Nu se foloseste acel tip de vata sa plachezi fatada:
Eu vorbeam de : http://www.isover.ro...nf-333-101.html sau poate fi si aceasta : http://www.isover.ro...nf-333-101.html. @tataiepure - Pai suba aia se cam aseamana cu vata si nu cu polistirenul |
#39
Posted 14 July 2012 - 23:25
Foarte utile datele cu grosimea de vata (chiar daca nu ii da densitatea pe metru cub) totusi se poate face o corelare
intre coeficientul landa 0.041 w/mk grosimea materialului (vata in cazul asta) si Rd(rezistenta la dispersie a caldurii) care cu cat este mai mare cu atat mai bine , iar eu cred ca cea de 160mm este buna cu Rd 3.9 mk/w. Prin comparatie neopor (eps 100) cu densitate de 17kg /m cub are landa 0.031w/mk adica mai bun decat la vata si cred ca la 15 cm de polistiren grafitat obtii o rezitenta net superioara ca pt vata minerala! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mMC1zcn2how?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://www.amvic.ro/...DateTehnice.php |
#40
Posted 16 July 2012 - 09:16
tataiepure, on 15th July 2012, 00:25, said: Foarte utile datele cu grosimea de vata (chiar daca nu ii da densitatea pe metru cub) totusi se poate face o corelare intre coeficientul landa 0.041 w/mk grosimea materialului (vata in cazul asta) si Rd(rezistenta la dispersie a caldurii) care cu cat este mai mare cu atat mai bine , iar eu cred ca cea de 160mm este buna cu Rd 3.9 mk/w. Prin comparatie neopor (eps 100) cu densitate de 17kg /m cub are landa 0.031w/mk adica mai bun decat la vata si cred ca la 15 cm de polistiren grafitat obtii o rezitenta net superioara ca pt vata minerala! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mMC1zcn2how?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://www.amvic.ro/...DateTehnice.php Problema e ca… se compara mere cu pere. Oricat de gros ar fi polistirenul, acesta nu lasa peretele sa respire. Poate aparea mucegai, condens, umiditate =- duce la distrugerea in timp a termosistemului. Vata insa este permeabila si, odata pusa corect, ramane acolo pe viata. Daca se poate, puneti vata. In plus, sunt din ce in ce mai multe incendii propagate de acest polistiren "ignifugat clasa A"… Varianta ieftina e polistiren iar cea corecta si lifetime e vata |
#41
Posted 16 July 2012 - 15:03
Asta nu o inteleg vata permeabila , din cate stiu peste vata se pune bariera de vapori (plastic)
tocmai ca peretle sa nu "respire " dupa care se pune rigips , altfel se face condens pe peretele de sub vata sau pe astereala daca este mansarda apar mucegaiuri si altealea... |
#42
Posted 16 July 2012 - 16:43
tataiepure, on 16th July 2012, 16:03, said: Asta nu o inteleg vata permeabila , din cate stiu peste vata se pune bariera de vapori (plastic) tocmai ca peretle sa nu "respire " dupa care se pune rigips , altfel se face condens pe peretele de sub vata sau pe astereala daca este mansarda apar mucegaiuri si altealea... Nup, asta e vata de exterior, nu e vorba de rigips si alte alea; Pe interior, daca pui vata pe pereti, scazi din inertia termica a caramizii. Adica degeaba ai mai facut casa din caramida si aduci punctul de inghet in mortar. Sper sa nu fie considerata reclama - http://www.rockwool....ica a fatadelor Daca da, e simplu - search pe Google la "vata exterior" sau termosistem vata … etc |
#43
Posted 16 July 2012 - 20:03
Ca sa nu fie reclama, punem si concurentii cu detalii de executie si recomandari.
|
#44
Posted 17 July 2012 - 09:45
Ai vazut ca isover recomanda de 16cm la exteriora unde Rd este aproape 4
M-am convins ca vata poate este mai buna dar costurile mai mari , raman la neopor are rezistenta mecanica mai buna , am sa testez totusi inainte ignifugarea sa vad cum se comporta. |
#45
Posted 17 July 2012 - 09:49
tataiepure, on 17th July 2012, 10:45, said: Ai vazut ca isover recomanda de 16cm la exteriora unde Rd este aproape 4 M-am convins ca vata poate este mai buna dar costurile mai mari , raman la neopor are rezistenta mecanica mai buna , am sa testez totusi inainte ignifugarea sa vad cum se comporta. Nu testa… Da, costurile sunt enorme - vata de 16… pai e triplu ca pret fata de polistiren de 10. Aici discutam despre solutii optime dar sa nu uitam cum e si cu banii; Daca e pus bine - cu ventilatie - si polistirenul termoizoleaza la fel; |
#46
Posted 17 July 2012 - 09:55
Ba testez..cu arzatorul montat la butelie am sa testez
Si vorbesc de neopor de 15 cm (eps 90) si nu de styropor (cel alb) de 10 cm. Cel grafitat are incorporat reflectori in infrarosu al caldurii si este cu 25% mai eficient decat cel alb La 15cm de neopor sper sa optin Rd=5mk/w |
|
#47
Posted 17 July 2012 - 15:20
arde indiferent ca folosesti arzator, sau o banala bricheta, orice polistiren ignifugat sau cum io mai zice...
vad ca se ia in calcul la vat doar 0,040, dar exista si vata cu 0.036 fkd si nu e f scumpa de la isover am intrebat eu si se gaseste f greu, la rockwoll si knauf vata de fatada care se lipeste se gaseste mai usor. si la ce iti trebuie rezistenta mecanica mai buna?, ancorezi ceva doar de polistiren? a si inca un avantaj pt vata: placile nu se arcuiesc in timp cum mai fac unele de polistiren, chiar daca sunt detensionate si imbatranite, dar la soare se mai destind si ele... Edited by msn2, 17 July 2012 - 15:24. |
#48
Posted 17 July 2012 - 19:41
msn2, on 17th July 2012, 18:20, said: arde indiferent ca folosesti arzator, sau o banala bricheta, orice polistiren ignifugat sau cum io mai zice... vad ca se ia in calcul la vat doar 0,040, dar exista si vata cu 0.036 fkd si nu e f scumpa de la isover am intrebat eu si se gaseste f greu, la rockwoll si knauf vata de fatada care se lipeste se gaseste mai usor. si la ce iti trebuie rezistenta mecanica mai buna?, ancorezi ceva doar de polistiren? a si inca un avantaj pt vata: placile nu se arcuiesc in timp cum mai fac unele de polistiren, chiar daca sunt detensionate si imbatranite, dar la soare se mai destind si ele... salut, am izolat casa si garajul cu vata bazaltica ROCKWOOL FRONTROCK MAX E, dual density; am cumparat sistemul complet oferit de Baumit pentru aceasta: profil de soclu/inceput de 160 mm cu picurator,vata bazaltica 307 metri patrati- asa a iesit din conditiile de livrare la bax, dibluri de 220 mm si rozete suplimentare pentru vata de 140 mm diametru, adeziv procontact si plasa de 165 g/m patrat, grund universal pentru fololsit inainte de decorativa finala. - inainte de a ma apuca de termosistem, tot exteriorul cladirii a fost tencuit cu multibat, planeitatea obtinuta find in jur de +/_ 2 mm; a urmat amorsarea peretilor dupa 30 de zile cu amorsa de exterior - adezivul a fost aplicat in pat continuu, conform fisei de la baumit, adica cu gletiera cu dinti de 8 mm pe perete si mala pe bucatile de vata; nu am obtinut nici o economie de adeziv in urma tencuirii exterioare, insa fara ea ar fi fost imposibil de dibluit pe caramida folosita - brickstone bks 25. fara tencuire, caramida " eficienta energetic " folosita se sparge iremediabil si nu se poate diblui; am incercat intii gaurirea separata pe caramizi cu si fara percutie. consum final de adeziv, cu 75% mai mult decit in fisa baumit...... - pret final cu manopera pina la grund,deci fara decorativa, 1 100 000 lei vechi pe metru patrat. Attached FilesEdited by laurentiu_florin, 17 July 2012 - 19:44. |
#50
Posted 18 July 2012 - 13:16
e ff scump!
dar daca poti sa dai banii merita! oricum ca idee: dupa furtuna de luni in galati unii s-au trezit cu termoizolatia gaurita de grindina... eps60 si masa spaclu aproape deloc au dus la treaba asta. altii la 10 m mai in colo nu au patit aprope nimic |
#51
Posted 18 July 2012 - 13:56
Da pai au folosit un EPS cu densitate mica , cu cat densitatea este mai mare cu atat eps este mai rezistent
vezi ambalajul de la televizoare sau alte elctronice este tare ca lemnul Un eps peste 80 , dar chiar asa sa fie nu minciuni si o plasa de armare de 145gr/mp nu ar trebui sa aiba gauri de la grindina |
|
#52
Posted 18 July 2012 - 14:46
Recomand lipirea polistirenului cu spuma. Planeitatea peretelui nu e un factor determinant (am placat pe perete netencuit, din caramida veche).
Dpv costuri, e cam la fel ca adezivul, insa rezulta inca cca 2-4cm de izolatie. Ca polistiren am folosit EPS80F de la Swisspor... am pipait si incercat mai multe, si asta mi s-a parut dintre cele mai bune, la un pret rezonabil. De remarcat ca polistirenul de fatada este de calitate mai buna fata de cel general (de constructii). Spuma de polistiren cu care m-am descurcat cel mai bine e de la Ilbruck. Cea de la Den Braven nu lipeste, Ceresit CT84 umfla in timp (placile puse bine se deplaseaza dupa 1 ora). Mai buna decat Ilbruck a fost Dow dar nu prea am gasit (am luat 15 tuburi, si apoi nu am mai gasit). Adeziunea poliuretanului e atat de buna, incat diblurile nu prea sunt necesare. Legat de polistirenul grafitat, personal nu cred ca merita (dpv diferenta de pret, e mai rentabil un polistiren mai gros). Dpv al protectiei la incendiu, polistirenul (ignifugat) arde foarte puternic. Dovada sunt incendiile de la blocuri termoizolate. Vata de exterior e cea mai buna solutie, insa costul mi se pare prohibitiv. |
#53
Posted 18 July 2012 - 14:58
Deci Den braven si ct84 nu sunt bune ??
"Dovada sunt incendiile de la blocuri termoizolate" esti sigur ca acolo pentru profit nu sa folosit polistiren fara ignifugare ??? Edited by tataiepure, 18 July 2012 - 15:00. |
#54
Posted 18 July 2012 - 16:58
sbarsanescu, on 18th July 2012, 15:46, said: Recomand lipirea polistirenului cu spuma. Planeitatea peretelui nu e un factor determinant (am placat pe perete netencuit, din caramida veche). Dpv costuri, e cam la fel ca adezivul, insa rezulta inca cca 2-4cm de izolatie. Ca polistiren am folosit EPS80F de la Swisspor... am pipait si incercat mai multe, si asta mi s-a parut dintre cele mai bune, la un pret rezonabil. De remarcat ca polistirenul de fatada este de calitate mai buna fata de cel general (de constructii). Spuma de polistiren cu care m-am descurcat cel mai bine e de la Ilbruck. Cea de la Den Braven nu lipeste, Ceresit CT84 umfla in timp (placile puse bine se deplaseaza dupa 1 ora). Mai buna decat Ilbruck a fost Dow dar nu prea am gasit (am luat 15 tuburi, si apoi nu am mai gasit). Adeziunea poliuretanului e atat de buna, incat diblurile nu prea sunt necesare. Legat de polistirenul grafitat, personal nu cred ca merita (dpv diferenta de pret, e mai rentabil un polistiren mai gros). Dpv al protectiei la incendiu, polistirenul (ignifugat) arde foarte puternic. Dovada sunt incendiile de la blocuri termoizolate. Vata de exterior e cea mai buna solutie, insa costul mi se pare prohibitiv. E interesant ce spui, dar cred ca diblurile tin placile alea si dupa 20 de ani. Nu acelasi lucru il pot spune si despre spuma; O sa ma interesez, dar daca un tub de spuma e cam 16 ron si un sac de adeziv cam tot atat - care e smecheria? De acord cu polistirenul si vata, exact asa consider si eu; |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users