Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Amortizor sau arc defect ?
Last Updated: Mar 04 2019 16:18, Started by
CorneliuRos
, Jun 21 2012 20:48
·
0
#37
Posted 17 January 2019 - 14:54
tehnics, on 17 ianuarie 2019 - 14:19, said:
Pai clar eu am folosit prese speciale pentru arc altfel nici nu aveai cum sa il montezi. Intr-adevar, arcul vechi avea un cod de culori pe el, un punct rosu si 3 sau 4 puncte albastre. @arg, eu stiam ca atunci cand un arc, bara de torsiune ajunge trece peste un anumit moment se rupe, nu are remanenta. Otelul din care este fabricat arcul este otel special care are o elasticitate mare iar componenta plastica lipeste sau este extrem de mica comparativ cu lungimea. Cand se trece pragul de elasticitate, se rupe. O sa cumpar si perechea si o sa o inlocuiesc.....asta cand o vrea prietenul ca vad ca mi-a trimis mesaj ca el mai asteapta cateva saptamani . Nu ca nu si-ar permite...din comoditate. Ziceam ca este neaparat nevoie de presa arc la unele marci//tipuri auto.... Hai sa explic... Sunt destule marci/tipuri de autoturisme care la inlocuirea unui amortizor/arc fie el de la o roata fata/spate, NU ai nevoie de absolut nici-o presa,pentru comprimarea arcului...doar daca te apesi putin cu palma stanga(presupunand ca esti dreptaci..) pe flansa cu rulment si ai comprimat arcul.... De aceea am o lehamite maxima vis a vis de manopera de inlocuire arc/amortizor(dar nu numai...) la anumite service-uri.....care percep manopere exact ca la inlocuirea unui arc fata de la un W123. |
#38
Posted 17 January 2019 - 15:24
valecris16, on 17 ianuarie 2019 - 14:54, said:
Ziceam ca este neaparat nevoie de presa arc la unele marci//tipuri auto.... Hai sa explic... Sunt destule marci/tipuri de autoturisme care la inlocuirea unui amortizor/arc fie el de la o roata fata/spate, NU ai nevoie de absolut nici-o presa,pentru comprimarea arcului...doar daca te apesi putin cu palma stanga(presupunand ca esti dreptaci..) pe flansa cu rulment si ai comprimat arcul.... De aceea am o lehamite maxima vis a vis de manopera de inlocuire arc/amortizor(dar nu numai...) la anumite service-uri.....care percep manopere exact ca la inlocuirea unui arc fata de la un W123. Din pacate aici nu e cazul. Ca sa montez arcul a trebui sa il comprim ca sa pot monta flansa si rulmentul din capul telescopului, desi telescopul era la cursa maxima. Pentru montaj ar fi mers sa il montez asa, ca un ansamblu arc-telescop, dar trebuia sa demontez mai multe. Asa ca am preferat sa il comprim mai mult ( si asa era oricum comprimat ) ca sa am loc sa montez telescopul inapoi fara sa demontez planetara din fuzeta, fuzeta, bieleta de directie si pivotul de la bascula. Edited by tehnics, 17 January 2019 - 15:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users