Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Diversiunea catolică cu limbul copiilor nebotezați
Last Updated: Nov 05 2014 17:55, Started by
Iochanan
, Jun 04 2012 17:07
·
0
#1
Posted 04 June 2012 - 17:07
Există printre unii "catolici" o tendință de a inventa diversiunea cu așa zisul "limb al copiilor", încercând probabil să scape de povara propriilor lor dogme. Această teologumenă a "limbului copiilor" ar presupune că acei copii care rămân în stare de nebotezați nu ar fi condamnați chiar dacă ei totuși sunt lipsiți de intrarea în împărăția lui Dumnezeu. Problema este că această poziție, această așa zisă teologumenă vine în contradicție cât se poate de directă cu învățătura considerată infailibilă a catolicilor. Și asta datorită, pe de o parte, dogmei catolicilor cu privire la păcatul originar formulată la Conciliul de la Trento, care spune că fiecare om are păcatul originar (păcatul lui Adam) ca fiind al lui însuși fiind transmis în toți oamenii prin propagare
If any one asserts, that this sin of Adam,--which in its origin is one, and being transfused into all by propogation, not by imitation, is in each one as his own, --is taken away either by the powers of human nature, or by any other remedy than the merit of the one mediator, our Lord Jesus Christ, who hath reconciled us to God in his own blood, made unto us justice, santification, and redemption; or if he denies that the said merit of Jesus Christ is applied, both to adults and to infants, by the sacrament of baptism rightly administered in the form of the church; let him be anathema. sursa: Sesiunea a V-a, art. 3 a Conciliului de la Tridente, Decretul privind păcatul originar iar, pe de altă parte, dogmei, enunțată la Conciliul de la Florența, că oricine moare (pleacă din această lume) chiar și numai în păcatul originar fiind (adică fără păcatul originar iertat, șters) coboară drept în iad pentru a fi pedepsit, "But the souls of those who depart this life in actual mortal sin, or in original sin alone, go down straightaway to hell to be punished, but with unequal pains." sursa: Conciliul de la Florența - sesiunea a VI-a (1439) Cu alte cuvinte, conform dogmelor Bisericii Catolice formulate la Florența și Trento orice om care moare în păcatul originar coboară drept în iad, în acest caz fiind incluși în mod evident și copiii care mor nebotezați. Din acestea putem lesne vedea că "teologumena" cu "limbul copiilor" nu are nici o susținere dogmatică în formulările infailibile (așa considerate) la cele două Concilii, și că, prin urmare, "teologumena cu așa zisul limb al copiilor" poate fi considerată o simplă diversiune a "catolicilor" de a scăpa de povara propriilor lor dogme. Deasemenea ar fi de subliniat că învățătura "catolică" este aceea că pedeapsa iadului constă în despărțirea veșnică de Dumnezeu: Învățătura Bisericii afirmă existența iadului și veșnicia lui. Sufletele celor care mor în starea păcatului de moarte coboară, imediat după moarte, în iad, unde suferă chinurile infernului, "focul veșnic". Pedeapsa principală a iadului constă în despărțirea veșnică de Dumnezeu, singurul în care omul poate avea viața și fericirea pentru care a fost creat și la care aspiră. sursa: Catehismul Bisericii Catolice, art. 1035. Ceea ce putem observa, mai mult, este în noul catehism "catolic" reluarea în art. 1035 a poziției citate puțin mai sus de la Conciliul de la Florența, însă cu eliminarea clară a părții or in original sin alone (trad. sau chiar și numai în păcatul originar), fapt care înseamnă mistificarea în noul catehism catolic a dogmei (formulării considerate infailibile a) Conciliului de la Florența. Cu alte cuvinte diversiunea nu este doar propagată prin așa zisa teologumenă, ci chiar prin catehismul "catolic" cel nou. Edited by Iochanan, 04 June 2012 - 17:37. |
#2
Posted 26 March 2013 - 23:30
Dogmele sint gresite , teolegumena e corecta
botezul nu aigura intrarea in rai ci mai e nevoie cel putin de nsterea din nou car in realitate inseamna prima treapta a devasarisrii in urma careia nu mai pacatuiesti ci doar ai unelemlipsuri dar nu pacate -insa intrarea deplina in rai e abia la a saptea cea care este inaltimea plinatati lui Hrstos in rest in afara de ezplocatia refritoare la inchiderea si deschiderea harului legaa de botezul mirenilor real mai treb luat in calcul si alte elemente si anune -judecata nu se face dupa religie si botez ci dupa Lege si se face "cu nepartinire" pentru toate semintiile si oamenii [recum spune Domnul in VT iar in virtutea ei cel care implineste legea firii de la sine si e necredincios se claseaza in fata celui credincios dar fara lege - la fel de posibil e ca cel necredincios in ultima clipa sa primeasca darul credintei iar cel pacatos sa il piarda . |
#3
Posted 05 November 2014 - 17:55
Auzisem de limb, dar nu știam că e o găselniță tot catolică !
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users