Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Manual de reparatii Roman R 10.215 (batrana RABA)
Last Updated: Jun 19 2016 21:01, Started by
dedics
, May 31 2012 20:50
·
0
#1
Posted 31 May 2012 - 20:50
Buna tuturor,
am cautat in seara asta inainte si inapoi pe internet acest manual, gandindu-ma ca am sa gasesc ceva pentru acest batran urias sau la careva din familia lui. Din pacate eu nu am gasit nimic. Exista cumva cineva care detine un astfel de manual in varianta electronica sau sub forma de carte si e dispus sa il impartaseasca cu mine? Daca e carte mi-ar placea sa il iau imprumut pentru cateva zile, eventual sa fac o copie despre acesta. Multumesc in avans, numai bine. |
#3
Posted 14 December 2012 - 21:25
Termenul de manual folosit astazi nu corespunde cu cel folosit pe vremea batranei RABA.
Adica existau ceva "manuale de reparatii" dar acestea nici macar nu se apropie de standardele manualelor de reparatii de acum. Pe vremea aceea, motoarele erau fara electronica si meseria se transmitea ca folclorul, "pe cale orala" ... Documentatiile erau un moft, care zacea prin dulapurile sefilor de autobaza ... Din experienta, cele mai importante lucruri pe care trebuia sa le stie un mecanic erau cotele de reparatii la arborele cotit si cilindri.Restul, daca stateai cu ochii pe maistru cat "facea" un motor, doua, le puteai face si singur. Simptomatica defectelor ?? Aiurea, singurele simptome care incadrau un motor in categoria defect sau mers normal erau consumul de carburant si cantitatea de fum scoasa. |
#5
Posted 10 May 2016 - 11:44
Varog sa ma ajutati si pe mine cu o problema legata de "batrana RABA" :
MA INTERESEAZA CUM FUNCTIONEAZA TUROMETRUL ELECTRONIC... Am o salupa cu motor de raba. Cititorul-senzorul care citeste turatiile se afla pe axul pompei de injectie iar ceasul din bord de turometru are 3 intrari: 24v +; masa - ; si semnul M - unde intra semnalul de la cititor. Intrebarea mea este: Mai exista vreo piesa elecrica sau electronica intre cele 2 piese?? Ca daca le alimentez pe amandoua la 24V nu se misca indicatorul de turatie decat foarte putin... pana la 2-300ture... HELP.... |
#6
Posted 19 June 2016 - 21:01
Prietene SEAVIZ in interiorul senzorului emitator aflat pe carcasa pompei de injectie se afla un microintrerupator cu o borna la masa ( prin intermediul corpului sau) si cealalta borna in legatura cu turometrul;la varianta MAN originala se gasesc doua fire in legatura cu turometrul .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users