Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 

probleme cap de printare HP

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
RalucaElle

RalucaElle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.05.2012
Am o multifunctionala HP Photosmart Plus e-ALL-IN-ONE B210a care imi afiseaza mesajul "eroare sistem de cerneala", "the printhead appears to be missing, not detected, incorreclty installed or imcopatible", asta dupa ce am avut-o doua saptamani la curatat/desfundat cap de printare, pentru ca se uscase cerneala si nu mai imprima bine; am cautat pe site-ul HP si am descoperit ca e posibil sa fie nevoie sa inlocuiesc capul de cerneala (problema e ca nu gasesc pe nicaieri prin Pitesti). Am dezinstalat-o si reinstalat-o, dar degeaba. Daca stiti voi ce altceva i-as putea face, v-as multumi daca mi-ati spune !

#2
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,857
  • Înscris: 06.01.2008
E doar o parere, dar avand in vedere mesajul de eroare poate nu au instalat bine capul de printare sau chiar lipseste.
In oricare din cazuri, service-ul unde ai dus imprimanta e cam neserios, pe langa faptul ca au tinut imprimanta 2 saptamani pentru ceva ce putea fi rezolvat in maxim 1-2 ore. Poate daca erau extrem de ocupati ar fi trecut 2-3 zile pana sa se ocupe de ea, dar nu 2 saptamani pentru un amarat de cap de printare.

Asteapta si sfaturile altor colegi, dar cred ca ar fi bine sa mergi iarasi la acel service, sa le spui cat de "seriosi" sunt, si daca o fac pe durii poti depune plangere la OPC in cazul in care ai primit si chitanta/factura pentru operatiunea de curatare (ca dovada). Chiar daca nu se rezolva mare lucru, tot vor plati amenda sau spaga catre OPC.

Edited by Hider141, 30 May 2012 - 09:52.


#3
RalucaElle

RalucaElle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.05.2012

 Hider141, on 30th May 2012, 10:47, said:

E doar o parere, dar avand in vedere mesajul de eroare poate nu au instalat bine capul de printare sau chiar lipseste.
In oricare din cazuri, service-ul unde ai dus imprimanta e cam neserios, pe langa faptul ca au tinut imprimanta 2 saptamani pentru ceva ce putea fi rezolvat in maxim 1-2 ore. Poate daca erau extrem de ocupati ar fi trecut 2-3 zile pana sa se ocupe de ea, dar nu 2 saptamani pentru un amarat de cap de printare.

Asteapta si sfaturile altor colegi, dar cred ca ar fi bine sa mergi iarasi la acel service, sa le spui cat de "seriosi" sunt, si daca o fac pe durii poti depune plangere la OPC in cazul in care ai primit si chitanta/factura pentru operatiunea de curatare (ca dovada). Chiar daca nu se rezolva mare lucru, tot vor plati amenda sau spaga catre OPC.
Nu am primit factura... nu ma mai duc, nu vreau sa ii mai vad. Am cautat pe net si nu am gasit cap de printare pentru modelul meu, din pacate. Oare daca inlocuiesc cartusele se schimba ceva ?

#4
cissexpert

cissexpert

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 386
  • Înscris: 28.05.2010

 RalucaElle, on 30th May 2012, 11:02, said:

Nu am primit factura... nu ma mai duc, nu vreau sa ii mai vad. Am cautat pe net si nu am gasit cap de printare pentru modelul meu, din pacate. Oare daca inlocuiesc cartusele se schimba ceva ?



    Suna la reprezentanta HP. Dar sar putea sa fii nevoita sa faci o comanda ferma eventual platita in avans, dupa care sa astepti trei - patru saptamani pana sa primesti Print head-ul. Si ca idee sar putea sa te coste 70-80% din valoarea initiala e imprimantei, asa ca ori o trimiti in garantie ( in cazul in care imprimanta mai are garantie, si in cazul cel mai ideal in care cei de la hp nu vor refuza garantia pe motiv ca ai folosit cerneala compatibila, refill sau ca deja sa facut o interventie pe echipament ), ori renunti la echipament. Inlocuirea cartuselor nu va rezolva absolut nimic avand in vedere faptul ca imprimanta nu da eroare de cartuse ci de print head.

http://www.google.ro...a...440&bih=700

Edited by cissexpert, 30 May 2012 - 10:57.


#5
RalucaElle

RalucaElle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.05.2012

 cissexpert, on 30th May 2012, 11:41, said:

Suna la reprezentanta HP. Dar sar putea sa fii nevoita sa faci o comanda ferma eventual platita in avans, dupa care sa astepti trei - patru saptamani pana sa primesti Print head-ul. Si ca idee sar putea sa te coste 70-80% din valoarea initiala e imprimantei, asa ca ori o trimiti in garantie ( in cazul in care imprimanta mai are garantie, si in cazul cel mai ideal in care cei de la hp nu vor refuza garantia pe motiv ca ai folosit cerneala compatibila, refill sau ca deja sa facut o interventie pe echipament ), ori renunti la echipament. Inlocuirea cartuselor nu va rezolva absolut nimic avand in vedere faptul ca imprimanta nu da eroare de cartuse ci de print head.

http://www.google.ro...a...440&bih=700
Inca e in garantie, dar am reincarcat cartusele si i-am curatat si capul de printare, deci sunt convinsa ca refuza. Imprimanta nu imi dadea eroare asta pana sa o duc la reparat, adica la curatat/desfundat. Asta e. :) Multumesc, voiam sa ma conving daca intr-adevar singura solutie e sa schimb capul de cerneala.

#6
cissexpert

cissexpert

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 386
  • Înscris: 28.05.2010

 RalucaElle, on 30th May 2012, 12:13, said:

Inca e in garantie, dar am reincarcat cartusele si i-am curatat si capul de printare, deci sunt convinsa ca refuza. Imprimanta nu imi dadea eroare asta pana sa o duc la reparat, adica la curatat/desfundat. Asta e. :) Multumesc, voiam sa ma conving daca intr-adevar singura solutie e sa schimb capul de cerneala.


      Torusi ar trebui sa incerci la garantie. Cine stie poate ai noroc si iti schimba imprimanta sau printhead-ul. Oricum altceva in afara de cheltuielile de transport nu ai ce pierde.

#7
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,868
  • Înscris: 27.06.2006

 RalucaElle, on 30th May 2012, 12:13, said:

Inca e in garantie, dar am reincarcat cartusele si i-am curatat si capul de printare, deci sunt convinsa ca refuza. Imprimanta nu imi dadea eroare asta pana sa o duc la reparat, adica la curatat/desfundat. Asta e. :) Multumesc, voiam sa ma conving daca intr-adevar singura solutie e sa schimb capul de cerneala.

[RalucaElle: imi afiseaza mesajul "eroare sistem de cerneala", "the printhead appears to be missing, not detected, incorreclty installed or imcopatible", asta dupa ce am avut-o doua saptamani la curatat/desfundat cap de printare, pentru ca se uscase cerneala si nu mai imprima bine].


Daca ai incarcat tu cartusele acasa cu o cerneala incompatibila cu imprimanta ta, cumparata de la multii vanzatori care exista acum pe piata este vina lor fiindca ti-au recomandat sa cumperi cerneala incompatibila care ti-a infundat capul de printare.
Poti sa mergi la vanzatorii de cerneala si sa faci scandal cu amenintari OPC (ANPC). Sa-ti arate fisa tehnica a cernelei comercializate.
Daca ti-au incarcat altii cartusele  la un service...poti sa faci iarasi scandal cu amenintari OPC (ANPC)...eventual cu un parinte de mana...

In ambele cazuri tu esti doar o victima si altii trebuie sa-ti plateasca paguba.

#8
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011

 RalucaElle, on 30th May 2012, 10:30, said:

Am dezinstalat-o si reinstalat-o, dar degeaba.

Nu ai auzit niciodata si habar nu ai ce sunt aia registri in windows, este?

 gabicen, on 31st May 2012, 20:24, said:

Daca ai incarcat tu cartusele acasa cu o cerneala incompatibila cu imprimanta ta, cumparata de la multii vanzatori care exista acum pe piata este vina lor fiindca ti-au recomandat sa cumperi cerneala incompatibila care ti-a infundat capul de printare.
Poti sa mergi la vanzatorii de cerneala si sa faci scandal cu amenintari OPC (ANPC). Sa-ti arate fisa tehnica a cernelei comercializate.
Daca ti-au incarcat altii cartusele  la un service...poti sa faci iarasi scandal cu amenintari OPC (ANPC)...eventual cu un parinte de mana...

In ambele cazuri tu esti doar o victima si altii trebuie sa-ti plateasca paguba.


Cartusele de imprimanta sunt consumabile, nu ai cui sa te plangi sau cui sa ceri garantie. Daca te duci le OPC poate te si amendeaza aia pentru ca-i deranjezi.

Edited by Arkouda, 31 May 2012 - 19:34.


#9
RalucaElle

RalucaElle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.05.2012

 Arkouda, on 31st May 2012, 20:33, said:

Nu ai auzit niciodata si habar nu ai ce sunt aia registri in windows, este?




Cartusele de imprimanta sunt consumabile, nu ai cui sa te plangi sau cui sa ceri garantie. Daca te duci le OPC poate te si amendeaza aia pentru ca-i deranjezi.
Nu, nu am auzit, si nici nu ma intereseaza ce sunt. Eu am alte probleme, dupa cum vezi.

 gabicen, on 31st May 2012, 20:24, said:

[RalucaElle: imi afiseaza mesajul "eroare sistem de cerneala", "the printhead appears to be missing, not detected, incorreclty installed or imcopatible", asta dupa ce am avut-o doua saptamani la curatat/desfundat cap de printare, pentru ca se uscase cerneala si nu mai imprima bine].


Daca ai incarcat tu cartusele acasa cu o cerneala incompatibila cu imprimanta ta, cumparata de la multii vanzatori care exista acum pe piata este vina lor fiindca ti-au recomandat sa cumperi cerneala incompatibila care ti-a infundat capul de printare.
Poti sa mergi la vanzatorii de cerneala si sa faci scandal cu amenintari OPC (ANPC). Sa-ti arate fisa tehnica a cernelei comercializate.
Daca ti-au incarcat altii cartusele  la un service...poti sa faci iarasi scandal cu amenintari OPC (ANPC)...eventual cu un parinte de mana...

In ambele cazuri tu esti doar o victima si altii trebuie sa-ti plateasca paguba.
Nu am incarcat eu cartusele, nu am incercat niciodata. Oricum, nu astept sa ma despagubeasca cineva, eu voiam sa stiu daca i-as putea face altceva in afara de a-i inlocui capul de printare, lucru pe care l-am aflat de pe site-ul HP.

 RalucaElle, on 31st May 2012, 21:26, said:

Nu, nu am auzit, si nici nu ma intereseaza ce sunt. Eu am alte probleme, dupa cum vezi.


Nu am incarcat eu cartusele, nu am incercat niciodata. Oricum, nu astept sa ma despagubeasca cineva, eu voiam sa stiu daca i-as putea face altceva in afara de a-i inlocui capul de printare, lucru pe care l-am aflat de pe site-ul HP.
Problema e ca nu gasesc pe nicaieri printhead pentru modelul meu...

#10
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,857
  • Înscris: 06.01.2008
Din cate stiu, nu prea sunt sanse sa gasesti usor piese de schimb pentru imprimanta.
Cei de la HP nici macar pentru plottere (imprimante ce printeaza pe hartie/carton de 1m-1,3m latime) nu aduc in tara piese de schimb pentru modelele mai vechi de 1-2 ani. La firma a trebuit sa luam printr-o cunostinta, pe cai neoficiale, o anumita piesa de schimb si a trebuit sa asteptam cam 2-3 saptamani dupa ea.
Daca e posibil ar fi bine totusi sa apelezi la garantie daca mai e valabila, sunt sanse sa o repare deoarece in unele cazuri anumite piese nu pot fi cumparate de catre utilizatorul final, ci doar comandate de catre cei de la service cand au nevoie de ele.

Edited by Hider141, 31 May 2012 - 20:43.


#11
RalucaElle

RalucaElle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.05.2012

 Hider141, on 31st May 2012, 21:40, said:

Din cate stiu, nu prea sunt sanse sa gasesti usor piese de schimb pentru imprimanta.
Cei de la HP nici macar pentru plottere (imprimante ce printeaza pe hartie/carton de 1m-1,3m latime) nu aduc in tara piese de schimb pentru modelele mai vechi de 1-2 ani. La firma a trebuit sa luam printr-o cunostinta, pe cai neoficiale, o anumita piesa de schimb si a trebuit sa asteptam cam 2-3 saptamani dupa ea.
Daca e posibil ar fi bine totusi sa apelezi la garantie daca mai e valabila, sunt sanse sa o repare deoarece in unele cazuri anumite piese nu pot fi cumparate de catre utilizatorul final, ci doar comandate de catre cei de la service cand au nevoie de ele.
Da, mi-ai mai spus o data sa apelez la garantie, si da, e valabila, mi-am cumparat imprimanta in august 2011... dar nu o mai gasesc !

Edited by RalucaElle, 31 May 2012 - 20:59.


#12
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,868
  • Înscris: 27.06.2006

 Arkouda, on 31st May 2012, 20:33, said:

Nu ai auzit niciodata si habar nu ai ce sunt aia registri in windows, este?
Cartusele de imprimanta sunt consumabile, nu ai cui sa te plangi sau cui sa ceri garantie. Daca te duci le OPC poate te si amendeaza aia pentru ca-i deranjezi.


Stai jos...

Se pare ca niste pafaristi care ofera servicii de incarcare cartuse, i-au incarcat cartusele cu cerneala incompatibila.
Capul de imprimare este infundat.
Pe astia, cu "servicii" ii poate reclama la la OPC (ANPC) oricand.

Edited by gabicen, 31 May 2012 - 21:48.


#13
RalucaElle

RalucaElle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.05.2012

 gabicen, on 31st May 2012, 22:46, said:

Stai jos...

Se pare ca niste pafaristi care ofera servicii de incarcare cartuse, i-au incarcat cartusele cu cerneala incompatibila.
Capul de imprimare este infundat.
Pe astia, cu "servicii" ii poate reclama la la OPC (ANPC) oricand.
Nu e chiar asa. Imprimanta nu mai functiona din cauza ca se uscase capul de printare, nu din cauza ca nu era cerneala in cartuse. Deci, ei nu mi-au pus cerneala incompatibila in cartuse, pentru ca ele erau pline. Au umblat doar la printhead, am inteles ca l-au pus intr-o solutie... probabil pe aici s-a intamplat ceva, pentru ca inainte nu imi aparea eroarea. A, da, si cartusele mele nu au capul incorporat, el e in imprimanta.

#14
ady_has

ady_has

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 271
  • Înscris: 17.11.2009
Cu uscatul nu stiu ce sa zic dar nu se usuca asa cu una cu doua numai daca nu e cerneala de calitate.Poate ti-o pus capu de printare la ultrasunete.Incearca sai intrebi sa vezi ce i-o facut si poate ne dam seama cei cu ea.Si oricum solutia de curatare nu prea are cei probleme sa faca.

Edited by ady_has, 31 May 2012 - 22:13.


#15
RalucaElle

RalucaElle

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.05.2012

 ady_has, on 31st May 2012, 23:13, said:

Cu uscatul nu stiu ce sa zic dar nu se usuca asa cu una cu doua numai daca nu e cerneala de calitate.Poate ti-o pus capu de printare la ultrasunete.Incearca sai intrebi sa vezi ce i-o facut si poate ne dam seama cei cu ea.Si oricum solutia de curatare nu prea are cei probleme sa faca.
Cernelala era originala HP, cea din cartusele pe care le-am cumparat odata cu imprimanta. Nu ma mai duc sa intreb, o las asa deocamdata, poate-poate gasesc cap de printare.

#16
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,857
  • Înscris: 06.01.2008
Eventual trimite un mail la HP Romania, ei trebuie sa-ti poata spune daca gasesti de cumparat cap de printare pentru imprimanta ta, de unde, si cam cat costa.

#17
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011

 RalucaElle, on 31st May 2012, 23:29, said:

poate-poate gasesc cap de printare.


 Hider141, on 1st June 2012, 08:36, said:

cam cat costa.
Un cap de 3+1 culori trece de 100 Eu usor iar imprimanta noua costa 430 lei, nu stiu daca merita achizitia .

Edited by hemTT, 01 June 2012 - 20:21.


#18
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011
Mai ieftin de atit nu cumperi cap HP pentru B210A nici sa stai in cap  :)
Uite aici http://www.okazii.ro...lata-a114646715 , daca negociezi o scoti la 300 , noua !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate