Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Probleme Nikon D7000

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#37
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Ma refeream la obturatoare gripate din lipsa "uleiului", nu din cauza prafului.
Nu exista o "rezerva" de "ulei" (de fapt unsori speciale de N tipuri), acesta din cate stiu e pur si simplu aplicat acolo unde trebuie. Daca este aplicat in cantitati prea mici, ungerea e deficitara cu repercusiuni directe asupra fiabilitatii. Daca este aplicat in cantitati prea mari, va fi proiectat pe alte suprafete; problema e complicata de mecanismele in miscare rapida (vrem fepeseuri multe, nu?). O data la M ani aparatul ar trebui curatat, ajustat, lubrifiat - insa in era digitala preferam sa-l schimbam cu altul nou.
Asadar, nu exista nici un mecanism de dozare a ungerii, mecanism care sa piarda ulei.

Solutia Nikon este curatarea aparatelor; asta nu este ceva decis de Skin. Canon au avut probleme similare cu varfurile de gama, si solutia a fost de asemenea curatarea.


vali_munt, nu-mi pune cuvinte-n gura; OK?

#38
user033

user033

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,533
  • Înscris: 07.07.2009

View PostTS030, on 24th July 2012, 17:03, said:

Solutia Nikon este curatarea aparatelor;

Nu prea vad cum e asta o solutie din moment ce banii pentru curatare sunt suportati de client. Asta intrebam si pe threadu in partea celalalta cu D7000 , dar n-a raspuns nimeni , daca mi se murdareste de 4 ori pe luna , eu trebuie sa dau peste 400 de RON / luna la curatare? Cum se stabileste ca "e din vina utilizatorului" sau ca "e din vina aparatului" . Cine decide asta? nu-mi plac ambiguitatile.......

#39
merisor

merisor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.07.2009

View Postvali_munt, on 24th July 2012, 15:39, said:

Iti multumesc merisor pentru aparare si pentru vorbele tale bune, dar am incercat sa nu ma gindesc ca TS030 se referea la mine ca-s prost instruit si tupeist ...

Referitor la povestea mea, mi-am propus sa nu mai scriu nimic ... dar acuma ca m-au stirnit unii, chiar vreau sa va spun si voua fata reala Skin, fata reala F64.

In urma ultimei cereri RMA, dupa o asteptare considerabila, sunt sunat de la service unde mi se propune inlocuirea body-ului D7000 cu altul, testat de ei. Le multumesc si ma pun iar pe asteptat ... Trece o saptamina si nimic. Sun iar ... in aceeasi zi mi se trimite coletul cu boy-ul cel nou D7000 testat de service-ul F64. Eu bucuros nevoie mare ... deschid pachetul, ma uit la aparat ... si il pun la loc in cutie. De ce? Priviti poza de mai jos ... asa am primit eu aparatul!!!

Nici nu m-am mai uitat la el in ziua respectiva, dar a doua zi, fiind o zi f. insorita, ies cu el pe balcon sa ma uit in viewfinder. Vad scurt 4 fire de praf si o scama ... Va dati seama ca am impachetat tot si am trimis pachetul inapoi la F64.

Ca sa n-o mai lungesc, va spun pe scurt ca am mai facut o cerere RMA, am sunat de nu mai stiu de cite ori la ei si pina la urma, pe data 10.07.2012 (adica dupa 2 luni si 5 zile), mi s-au stornat produsele ... cu banii rezultati mi-am luat un D90, un obiectiv Sigma 17-70 si un Tamron 70-300.

Bineinteles ca de la primul cadru tras cu D90 am vazut un fir de praf in viewfinder, precum si un Hot (red) pixel chiar pe centrul imaginii (vizibil si la ISO 200). Acum, dupa aproape 2.000 cadre, au mai aparut vreo 4 verzi (macar is mai mici). Cred ca-i mai las sa se mai adune si dupa aceea o sa trimit aparatul la Skin pentru remaparea senzorului.


Mda...inca de anul trecut am observant ca tot ce e nou vine cu probleme,tocmai de asta am refuzat chiar invitatia de a testa Nikonul 800.Umblau zvonuri cum ca produsele comercializate in Romania sunt altele fata de cele vandute in afara,ei bine mitul acesta s-a spulberat pentru mine atunci cand mi-am luat 7000-ul din afara si acum sta mai mult pe la Skin decat la mine.Probabil ne meritam soarta daca multa lume nu face nimic decat sa scrie pe forumuri problemele lor,iar seful de service isi ia linistit salariile in timp ce clientii care il platesc fac poteca catre Skin si retur.

Edited by merisor, 24 July 2012 - 16:14.


#40
vali_munt

vali_munt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 05.10.2006

View PostTS030, on 24th July 2012, 17:03, said:

vali_munt, nu-mi pune cuvinte-n gura; OK?

TST030, eu nu-mi permit sa-ti pun cuvinte in gura ... dar cam ce ar fi trebuit eu sa inteleg cind tu postezi pe topicul deschis de mine, in care eu ma pling de problemele intimpinate cu service-ul Skin, iar tu spui raspicat: "Cat despre proasta instruire si lipsa educatiei celor de la service, in foarte multe cazuri este doar un zvon aparut din proasta instruire si tupeul clientilor, incapabili sa inteleaga ce li se explica."

Precum am spus in interventia mea, vreau sa cred ca eu nu fac totusi parte dintre acei clienti sau cazul meu nu este unul dintre acele foarte multe cazuri.

La ultima parte a mesajului tau nu ma regasesc, pentru ca mie personal nu mi s-a explicat nimic ... asa ca iese din discutie capacitatea mea de intelegere.

Aaaaa ... pardon, am uitat! Cei de la service-ul F64 mi-au explicat ca toate aparatele DSLR au fire de praf in viewfinder. Aici recunosc ca n-am fost de acord cu ei si nu am vrut sa inteleg cum un aparat nou poate fi murdar ... oare se asambleaza intr-un garaj???

#41
merisor

merisor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.07.2009

View PostTS030, on 24th July 2012, 16:03, said:

Ma refeream la obturatoare gripate din lipsa "uleiului", nu din cauza prafului.
Nu exista o "rezerva" de "ulei" (de fapt unsori speciale de N tipuri), acesta din cate stiu e pur si simplu aplicat acolo unde trebuie. Daca este aplicat in cantitati prea mici, ungerea e deficitara cu repercusiuni directe asupra fiabilitatii. Daca este aplicat in cantitati prea mari, va fi proiectat pe alte suprafete; problema e complicata de mecanismele in miscare rapida (vrem fepeseuri multe, nu?). O data la M ani aparatul ar trebui curatat, ajustat, lubrifiat - insa in era digitala preferam sa-l schimbam cu altul nou.
Asadar, nu exista nici un mecanism de dozare a ungerii, mecanism care sa piarda ulei.

Solutia Nikon este curatarea aparatelor; asta nu este ceva decis de Skin. Canon au avut probleme similare cu varfurile de gama, si solutia a fost de asemenea curatarea.


vali_munt, nu-mi pune cuvinte-n gura; OK?


Asa cum am mai zis...curatarea dureaza vreo 10 minute.Ce facem dupa?eu nu am desfacut un body modern(digital)sa vad de unde vine acel ulei,nici n-as mai avea curaj sa desfac...ultima oara am deschis un Praktica acum vreo 20 de ani si intamplator i-am rezolvat problema,dar azi...cu 3 ani de garantie nici nu m-as gandi.
Credeti ca intereseaza pe cineva daca este un mecanism de ungere?Au fost loturi intregi(nu primele) cu aceasta problema.Cu al meu am peste 10k cadre si n-am nici o pata pe senzor,in schimb am back-focus si focus inconstant/nepermanent,deci achizitionarea unui body nou de la Nikon face sa fie o provocare.
Am D40 de 4 ani si orice sticla pun pe el cade perfect in zero,nu da rateuri de focus,am D300s care e un tanc,,odata ce l-ai pornit nu stie decat sa faca treaba si asta la superlativ,parca n-a auzit de erori sau rateuri de focus vreodata.
      
Concluzie:
                 Orice cumparam trebuie studiat in magazin,pana sa platim produsul,iar daca apare orice problema minora,ne intoarcem la magazinul de unde l-am achizitionat,Nu trimitem acel produs in service.
2 lucratori de la service mi-au zis in fata ca ei nu recunosc profesionalismul celor de la F64,fapt ce eu il contest!

Mult noroc tuturor forumistilor!


http://merinikon.blogspot.ro/

Edited by merisor, 24 July 2012 - 16:46.


#42
vali_munt

vali_munt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 05.10.2006

View Postmerisor, on 24th July 2012, 17:27, said:

Asa cum am mai zis...curatarea dureaza vreo 10 minute.Ce facem dupa?eu nu am desfacut un body modern(digital)sa vad de unde vine acel ulei,nici n-as mai avea curaj sa desfac...ultima oara am deschis un Praktica acum vreo 20 de ani si intamplator i-am rezolvat problema,dar azi...cu 3 ani de garantie nici nu m-as gandi.
Sigur ca este un mechanism de ungere,altfel de unde sare ulei pe senzor?Au fost loturi intregi(nu primele) cu aceasta problema.Cu al meu am peste 10k cadre si n-am nici o pata pe sensor,in schimb am back-focus si focus inconstant/nepermanent,deci achizitionarea unui body nou de la Nikon face sa fie o provocare.

merisor, tu esti hotarit tare cu D7000 ... eu, dupa 3 body-uri, m-am lasat. Am preferat sa-mi iau un D90 (de sacrificiu) pina o sa scoata cei de la Nikon inlocuitorul ... D7100/D7200 sau cum s-o mai numi. Nu zic, imi pare tare rau dupa D7000, pentru ca este un aparat performant si are un senzor f.f.f. bun, dar cind vad ce rezultate constante am cu D90 parca imi trece dorul ... Am tras simbata o fuga pina pe Rarau, am tras peste 600 cadre si cind am ajuns acasa nu cred ca aveam mai mult de 5 poze nefocalizate. La D7000 stergeam muuuulte ...

La primul body am avut si eu aceleasi probleme ca tine: BF si focalizarea inconstanta. L-am trimis la Skin, l-au calibrat si dupa aceasta operatie facea la fel. L-am vindut cu 1.000 ron pierdere!

#43
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
vali_munt, atunci ii raspundeam lui merisor, si intr-un mod generic (dupa ce acesta ii facuse cu ou si cu otet pe toti cei din service-ul Nikon). As fi zis, daca ti-as fi raspuns tie; asa, inca o data: nu-mi pune cuvinte in gura.
E drept, cand aud de "lucratorii de acolo sunt foarte slab pregatiti,prost condusi si fara educatia minima primita acasa" nu pot sa nu ma gandesc ca dialogul purtat cu cei de la service nu a fost deloc civilizat. Sau asemenea plangeri sunt rezervate exclusiv pentru forumuri? :rolleyes:

merisor, solutia Nikon este curatarea gratuita a aparatelor (asta daca e vorba de ulei, si nu de praf). O simpla inspectie (e.g. a unei poze) ar trebui sa determine cauza.
Cum sare "uleiul"? Simplu: ai un mecanism care trebuie sa efectueze un ciclu complet de 6 ori pe secunda, iar pe acesta ai o picatura de "ulei", prea mult sau/si prea fluid pentru a fi retinut pe piesa respectiva.

#44
vali_munt

vali_munt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 05.10.2006

View PostTS030, on 24th July 2012, 17:51, said:

vali_munt, atunci ii raspundeam lui merisor, si intr-un mod generic (dupa ce acesta ii facuse cu ou si cu otet pe toti cei din service-ul Nikon). As fi zis, daca ti-as fi raspuns tie; asa, inca o data: nu-mi pune cuvinte in gura.
E drept, cand aud de "lucratorii de acolo sunt foarte slab pregatiti,prost condusi si fara educatia minima primita acasa" nu pot sa nu ma gandesc ca dialogul purtat cu cei de la service nu a fost deloc civilizat. Sau asemenea plangeri sunt rezervate exclusiv pentru forumuri? :rolleyes:

OK, TS030, am inteles ...

Dar ca tot veni vorba de Skin, permite-mi sa-ti povestesc cele 3 contacte cu ei:
1. Body D7000 cumparat de la piata gri, fara garantie. Trimis aparatul in service pentru calibrare. Platit 200 ron. Aparatul l-am primit cu o intirziere de o saptamina ... deh, au fost zapezi mari iarna asta. Am inteles, n-am facut scandal. Am primit aparatul inapoi cu probleme de BF (mai mici dar tot erau) si cu alte 2 probleme: cind scoteam blitz-ul de pe aparat, de f. multe ori se auzeau niste zgomote f. ciudata in body - ca niste scurt-circuituri. A doua problema era cind conectam body-ul la calculator: ecranul de deasupra incepe sa flash-uiasca! Da, trebuia sa-l trimis inapoi la Skin, sa repare ce stricasera ... dar eu am preferat sa-l vind in pierdere;
2. Body D7000 cumparat de la F64. Problemele reclamat: ulei pe senzor (pete pe poze) si fir de praf in viefinder. In prima faza mi-au pierdut pachetul! Dupa o zi de cautari l-au gasit. S-a intors din service dupa 2 saptamini cu senzorul curatat, dar nu in totalitate (la diafragme inchise tot se vedeau pete), cu un fir de praf in viewfinder si cu scame in viewfinder!!! De asemenea capacul protector al LCD-ului era plin de zgaraieturi de parca il taraisera pe jos;
3. Trimis acelasi body din nou in service. Dupa inca o saptamina s-a intors tot cu fire de praf in fiewfinder, precum si cu oglinda curatata necorespunzator.

Conversatiile telefonice s-au deasfasurat intr-un mod protocolar, politicos ... pina in momentul in care am cerut detalii despre reparatii. Atunci tonul s-a schimbat ...

Asa cum am spus intr-un post anterior si acest body D90 are probleme cu hot pixeli ... deci va trebui sa-l trimit din nou la Skin. Sa-ti spun ca imi este frica in ce stare il voi primi inapoi? Ca incerc sa amin cit de mult posibil treaba asta, cu toate ca ma zgaraie pe retina acel pixel rosu?

#45
merisor

merisor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 05.07.2009

View PostTS030, on 24th July 2012, 16:51, said:

vali_munt, atunci ii raspundeam lui merisor, si intr-un mod generic (dupa ce acesta ii facuse cu ou si cu otet pe toti cei din service-ul Nikon). As fi zis, daca ti-as fi raspuns tie; asa, inca o data: nu-mi pune cuvinte in gura.
E drept, cand aud de "lucratorii de acolo sunt foarte slab pregatiti,prost condusi si fara educatia minima primita acasa" nu pot sa nu ma gandesc ca dialogul purtat cu cei de la service nu a fost deloc civilizat. Sau asemenea plangeri sunt rezervate exclusiv pentru forumuri? :rolleyes:

merisor, solutia Nikon este curatarea gratuita a aparatelor (asta daca e vorba de ulei, si nu de praf). O simpla inspectie (e.g. a unei poze) ar trebui sa determine cauza.
Cum sare "uleiul"? Simplu: ai un mecanism care trebuie sa efectueze un ciclu complet de 6 ori pe secunda, iar pe acesta ai o picatura de "ulei", prea mult sau/si prea fluid pentru a fi retinut pe piesa respectiva.


Repet,solutia Nikon este una singura:inlocuirea sau la cererea clientului banii inapoi.Curatarea poate tine si 10 minute doar.Ce facem,ne mutam toti pe Ocna Sibiului?

View Postvali_munt, on 24th July 2012, 17:11, said:

OK, TS030, am inteles ...

Dar ca tot veni vorba de Skin, permite-mi sa-ti povestesc cele 3 contacte cu ei:
1. Body D7000 cumparat de la piata gri, fara garantie. Trimis aparatul in service pentru calibrare. Platit 200 ron. Aparatul l-am primit cu o intirziere de o saptamina ... deh, au fost zapezi mari iarna asta. Am inteles, n-am facut scandal. Am primit aparatul inapoi cu probleme de BF (mai mici dar tot erau) si cu alte 2 probleme: cind scoteam blitz-ul de pe aparat, de f. multe ori se auzeau niste zgomote f. ciudata in body - ca niste scurt-circuituri. A doua problema era cind conectam body-ul la calculator: ecranul de deasupra incepe sa flash-uiasca! Da, trebuia sa-l trimis inapoi la Skin, sa repare ce stricasera ... dar eu am preferat sa-l vind in pierdere;
2. Body D7000 cumparat de la F64. Problemele reclamat: ulei pe senzor (pete pe poze) si fir de praf in viefinder. In prima faza mi-au pierdut pachetul! Dupa o zi de cautari l-au gasit. S-a intors din service dupa 2 saptamini cu senzorul curatat, dar nu in totalitate (la diafragme inchise tot se vedeau pete), cu un fir de praf in viewfinder si cu scame in viewfinder!!! De asemenea capacul protector al LCD-ului era plin de zgaraieturi de parca il taraisera pe jos;
3. Trimis acelasi body din nou in service. Dupa inca o saptamina s-a intors tot cu fire de praf in fiewfinder, precum si cu oglinda curatata necorespunzator.

Conversatiile telefonice s-au deasfasurat intr-un mod protocolar, politicos ... pina in momentul in care am cerut detalii despre reparatii. Atunci tonul s-a schimbat ...

Asa cum am spus intr-un post anterior si acest body D90 are probleme cu hot pixeli ... deci va trebui sa-l trimit din nou la Skin. Sa-ti spun ca imi este frica in ce stare il voi primi inapoi? Ca incerc sa amin cit de mult posibil treaba asta, cu toate ca ma zgaraie pe retina acel pixel rosu?


Vali,    [email protected]  si comunicam pe viatza...


Numai bine..

#46
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Ce te face sa fii asa sigur?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate