Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Strategie de atragere a clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Aleia

Aleia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.04.2012
Buna. Am nevoie sa ma ajutati cu cateva sfaturi in materie de marketing. Cum credeti ca as putea atrage clienti intr-un magazin de haine? Mi-am propus sa fac o lista cu cateva lucruri originale care dau pe spate clientii doar ca, nu am gasit decat cateva care nu sunt originale gen  carduri de fidelitate sau card Vip. Autati-ma cu o idee, oricat de mica ar fi. multumesc

#2
tom_1133

tom_1133

    utilizator Linux Mint

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,716
  • Înscris: 10.02.2011
La un produs cumparat plateste jumatate (sau 3 sferturi) din pret la al doilea produs.

#3
Ovidiu93

Ovidiu93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,821
  • Înscris: 07.03.2008
Oferte, cat mai multe, reclama in ziarele locale, radio, afisuri publicitare pe fiecare colt de strada, nu neaparat din zona respectiva chiar si spatii mici inchiriate pe spatiul public in zone aglomerate pentru o reclama cat mai buna si chiar sa apelezi la promoteri. Multe solutii pentru a-ti face reclama sunt ieftine dar depinde in mare si de marimea magazinului, de cifrele in jurul carora te invarti, etc. Sunt multe posibilitati si multe feluri de a da gres daca viitorii clienti vor fi dezamagiti de ceea ce vad. Ideea e in, in principal asta, nu trebuie sa le oferi sentimentul de dezamagire dar trebuie sa le oferi suficient de mult incat sa nu fie prea putin. E un echilibru fin si poate face diferenta intre clientii fideli si cei care pasesc pentru prima si ultima oara in magazinul tau. Crearea si promovarea unui magazin online sau macar site de prezentare nu ar fi o idee rea.

Edited by Ovidiu93, 09 May 2012 - 19:46.


#4
Aleia

Aleia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.04.2012

 tom_1133, on 9th May 2012, 17:40, said:

La un produs cumparat plateste jumatate (sau 3 sferturi) din pret la al doilea produs.
Exista deja oferta 1+1=1 doar ca asta nu ii da pe spate. As vrea ceva ce nu mai vad in alte magazine sau ceva ce i-ar putea uimii.

 Ovidiu93, on 9th May 2012, 17:45, said:

Oferte, cat mai multe, reclama in ziarele locale, radio, afisuri publicitare pe fiecare colt de strada, nu neaparat din zona respectiva chiar si spatii mici inchiriate pe spatiul public in zone aglomerate pentru o reclama cat mai buna si chiar sa apelezi la promoteri. Multe solutii pentru a-ti face reclama sunt ieftine dar depinde in mare si de marimea magazinului, de cifrele in jurul carora te invarti, etc. Sunt multe posibilitati si multe feluri de a da gres daca viitorii clienti vor fi dezamagiti de ceea ce vad. Ideea e in, in principal asta, nu trebuie sa le oferi sentimentul de dezamagire dar trebuie sa le oferi suficient de mult incat sa nu fie prea putin. E un echilibru fin si poate face diferenta intre clientii fideli si cei care pasesc pentru prima si ultima oara in magazinul tau. Crearea si promovarea unui magazin online sau macar site de prezentare nu ar fi o idee rea.


Lumea ne cunoste destul de mult. Avem facebook, reclama in revista Ciao, reclame la postul tv local. Publicitatea este, din punctul meu de vedere, destul de ok.

#5
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,205
  • Înscris: 24.05.2006
Angajeaza 2-3 hostess imbracate sexy ;)

#6
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,892
  • Înscris: 03.12.2005
Adu stripteuze.

#7
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Discount din colectia noua? Aseara am primit mail cu acest lucru si azi am "percutat", chiar este fain cand intra gama noua in stoc si ei deja aplica discount la ele.

#8
rsumy

rsumy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,318
  • Înscris: 24.10.2006
Plata în rate, pe încredere ???
Se vor găsi cățiva care să-ți dea țeapă, dar majoritatea vor fi serioși... :).

rsumy

Edited by rsumy, 09 May 2012 - 20:29.


#9
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006

 Aleia, on 9th May 2012, 20:32, said:

Buna. Am nevoie sa ma ajutati cu cateva sfaturi in materie de marketing. Cum credeti ca as putea atrage clienti intr-un magazin de haine? Mi-am propus sa fac o lista cu cateva lucruri originale care dau pe spate clientii doar ca, nu am gasit decat cateva care nu sunt originale gen  carduri de fidelitate sau card Vip. Autati-ma cu o idee, oricat de mica ar fi. multumesc

Sînt nenumărate magazine, cu ce e al tău mai șmecher ?

1) primești produsele înapoi în termen de 30 zile și oferi banii înapoi ? (și anunți asta prin afișe)
2) ai și haine... normale, purtabile zi de zi, sau doar ciudățenii ?
3) personalul cum se poartă ? chiar și bodyguarzii, care nu-s angajați permanenți, pot strica imaginea dacă sînt prea... nosy
4) evident... prețurile... dacă costă semnificativ mai mult decît la C&A de ce aș cumpăra de la tine ?

#10
Aleia

Aleia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.04.2012

 XON-XOFF, on 9th May 2012, 18:32, said:

Sînt nenumărate magazine, cu ce e al tău mai șmecher ?

1) primești produsele înapoi în termen de 30 zile și oferi banii înapoi ? (și anunți asta prin afișe)
2) ai și haine... normale, purtabile zi de zi, sau doar ciudățenii ?
3) personalul cum se poartă ? chiar și bodyguarzii, care nu-s angajați permanenți, pot strica imaginea dacă sînt prea... nosy
4) evident... prețurile... dacă costă semnificativ mai mult decît la C&A de ce aș cumpăra de la tine ?
    

1 Primim produsele inapoi, dar nu oferim banii inapoi. Clientii pot veni oricand cu ele inapoi si le pot schimba cu altceva la acelasi pret.
2 Magazinul este doar de haine si majoritatea sunt ciudatenii.  ( prin asta ne diferentiem de alte magazine)
3 Din persoanl fac si eu parte zi de zi, deci e OK.
4 Preturile sunt destul de ridicate, dar si clientii care si-au format deja un obicei pe la noi, motiveaza fidelitatea datorita calitatii produselor

Pana acum nu m-am gandit serios la plata in rate dar se pare ca e o idee buna pana la urma. O PUN PE LISTA!!
Voi, ca si clienti, ce v-ati dori de la un magazin? Ce v-ar face sa va intoarceti (excluzand pretul si amabilitatea personalului), sa spuneti WOW. Poate si o asociere cu ceva ce nu tine de vanzari.

 XON-XOFF, on 9th May 2012, 18:32, said:

Sînt nenumărate magazine, cu ce e al tău mai șmecher ?

1) primești produsele înapoi în termen de 30 zile și oferi banii înapoi ? (și anunți asta prin afișe)
2) ai și haine... normale, purtabile zi de zi, sau doar ciudățenii ?
3) personalul cum se poartă ? chiar și bodyguarzii, care nu-s angajați permanenți, pot strica imaginea dacă sînt prea... nosy
4) evident... prețurile... dacă costă semnificativ mai mult decît la C&A de ce aș cumpăra de la tine ?
    

1 Primim produsele inapoi, dar nu oferim banii inapoi. Clientii pot veni oricand cu ele inapoi si le pot schimba cu altceva la acelasi pret.
2 Magazinul este doar de haine si majoritatea sunt ciudatenii.  ( prin asta ne diferentiem de alte magazine)
3 Din persoanl fac si eu parte zi de zi, deci e OK.
4 Preturile sunt destul de ridicate, dar si clientii care si-au format deja un obicei pe la noi, motiveaza fidelitatea datorita calitatii produselor

Pana acum nu m-am gandit serios la plata in rate dar se pare ca e o idee buna pana la urma. O PUN PE LISTA!!
Voi, ca si clienti, ce v-ati dori de la un magazin? Ce v-ar face sa va intoarceti (excluzand pretul si amabilitatea personalului), sa spuneti WOW. Poate si o asociere cu ceva ce nu tine de vanzari.

#11
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006

 Aleia, on 9th May 2012, 21:49, said:

Primim produsele inapoi, dar nu oferim banii inapoi.
Asta e o problema importanta.
Eu evit sa cumpar de la magazine care vin cu asemenea "prevederi".

Altfel, singura metoda prin care poti atrage clienti o reprezinta reducerile (nu promotii cu puncte, fidelitate, sau alte tampenii de acest fel).

#12
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005
@initiator: Tu poti sa-ti faci cea mai buna / inteligenta / ingenioasa reclama.
Cea mai proasta reclama - si cu cel mai mare impact - ti-o fac clientii.

Daca ai inteles asta,  tine minte:
1. Un client multumit va mai spune la 2 - 3 prieteni (e super, merita merss, etc);
2. Un client nemultumit va spune la 20-30 de cunoscuti (e o porcarie, e o hotie, nu mergeti acolo) !

#13
EsMismo

EsMismo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 30.04.2012
Cu o ofertă completă. Adică pune și hainele de pe tine în vitrină.

#14
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,019
  • Înscris: 31.07.2007

 Aleia, on 9th May 2012, 21:49, said:

2 Magazinul este doar de haine si majoritatea sunt ciudatenii.  ( prin asta ne diferentiem de alte magazine)
4 Preturile sunt destul de ridicate, dar si clientii care si-au format deja un obicei pe la noi, motiveaza fidelitatea datorita calitatii produselor

Deci ciudatenii la preturi mari :D

#15
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Adica clienti putini si vanzari pe masura.

#16
smelll

smelll

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 354
  • Înscris: 23.11.2011
50% reducere pentru virgine

#17
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006

 smelll, on 11th May 2012, 19:13, said:

50% reducere pentru virgine
Păi doar n-are magazin pentru copii. Sau are?  :notangel:

#18
blueunicorn

blueunicorn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 24.02.2007

 Aleia, on 9th May 2012, 21:49, said:

1 Primim produsele inapoi, dar nu oferim banii inapoi. Clientii pot veni oricand cu ele inapoi si le pot schimba cu altceva la acelasi pret.
2 Magazinul este doar de haine si majoritatea sunt ciudatenii.  ( prin asta ne diferentiem de alte magazine)
3 Din persoanl fac si eu parte zi de zi, deci e OK.
4 Preturile sunt destul de ridicate, dar si clientii care si-au format deja un obicei pe la noi, motiveaza fidelitatea datorita calitatii produselor

Pana acum nu m-am gandit serios la plata in rate dar se pare ca e o idee buna pana la urma. O PUN PE LISTA!!
Voi, ca si clienti, ce v-ati dori de la un magazin? Ce v-ar face sa va intoarceti (excluzand pretul si amabilitatea personalului), sa spuneti WOW. Poate si o asociere cu ceva ce nu tine de vanzari.
iti trebuie feedback de la genul de clienti pe care-l ai. adica eu nu cumpar haine ciudate, asa ca nu mi-e foarte clar ce-l atrage pe-un astfel de client

m-as gandi sa-ti asociezi numele magazinului cu ceva cool din oras: cu numele unui club apreciat poate sau o alta firma de fite (care sa nu fie de haine)
ori sa faci un contract de colaborare cu o firma foarte apreciata si plina de clienti. de exemplu, in Iasi e o pizzerie cunoscuta, foarte vizitata. la haine de-un milion, sa zicem, sa le dai un bon c-o pizza (sau ce alta firma apreciata o fi prin Ploiesti). iar pizzeria, daca continuam cu exemplul asta, sa le dea un bon la consumatie de 50 de lei pentru un tricou la firma ta, care sa-i coste numai 10 lei din vreo 60 sau cat o fi costand
sau sa-mbraci prezentatori tv cu hainele tale si sa apari pe genericul de final, cu logoul firmei


cre`ca tre` sa intrebi oameni care se pricep ca, asa, cum ne dam noi cu parerea, nu stiu cat te ajuta

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate