Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Adio masini inmatriculate in alte tari (ex: Bulgaria)
Last Updated: Oct 29 2017 23:56, Started by
Courage
, Apr 24 2012 11:43
·
0
#19
Posted 24 April 2012 - 12:55
Quote Mașinile cu numere de Bulgaria pentru care nu se plătesc taxe în România, dar nici în țara vecină, vor intrea în legalitate în urma unei propuneri a polițiștilor de la Rutieră. Șeful Direcției Rutiere din Poliția Română, comisarul șef Lucian Diniță, a declarat că aceste mașini înmatriculate în țara vecină ar putea circula în țară doar 90 de zile pe an. După votul Guvernului, șoferii mașinilor denumite de polițiști "fantomă", care nu figurează nici în calculatoarele polițiștilor Bulgari, dar nici ale celor din România, vor fi nevoiți să intre în legalitate. M-ati dezorientat de tot. Deci astia interzic circulatia unei masini neinmatriculate fapt care e deja interzis sau interzic circulatia cu nr. bulgaresti de tot ceea ce oricum nu se poate. Nu mai inteleg nimic. Edited by dan84, 24 April 2012 - 13:04. |
#20
Posted 24 April 2012 - 13:01
Quote Mașinile cu numere de Bulgaria pentru care nu se plătesc taxe în România, dar nici în țara vecină, vor intrea în legalitate în urma unei propuneri a polițiștilor de la Rutieră. Șeful Direcției Rutiere din Poliția Română, comisarul șef Lucian Diniță, a declarat că aceste mașini înmatriculate în țara vecină ar putea circula în țară doar 90 de zile pe an. |
#21
Posted 24 April 2012 - 13:26
Planurile astea ale lor nu prea se potrivesc cu libertate de miscare in spatiul Schengen, unde cu chiu cu vai o sa fim si noi inclusi in curand. Cum mai exact or sa stabileasca ei cand se implinesc alea 90 de zile ? Bine, nu ma indoiesc ca la acest capitol romanii sunt inventivi si vor gasi ei o metoda ca sa mai incaseze niste taxe, ca doar la asta e buna tara asta, sa puna biruri si taxe si de restul li se indoaie....
|
#22
Posted 24 April 2012 - 14:13
Problema oricum s-ar putea rezolva foarte usor de Politie. Daca ai ochiul format, si ei ar trebui sa il aiba, se vede de la o posta la un filtru care masina e junghi si care masina e conforma. Ca de fapt asta e problema mea sa nu ma loveasca unu cu un junghi inmatriculat in BG si care mai are putin si ii sar rotile. Nu cred ca are nimeni probleme cu masini noi, care arata bine si sunt inmatriculate in alte tari. Daca ar face filtre din astea timp de 3 luni i-ar descuraja pe zmei sa isi ia Bimmer de 1000 EUR
|
#23
Posted 24 April 2012 - 14:15
Pai si daca te loveste unu cu o masina care arata bine dar nu are asigurare cu ce te incalzeste?
|
#24
Posted 24 April 2012 - 14:21
cica alea 90 zile incep de cand iti da ala procura sau ceva de genul
|
#25
Posted 24 April 2012 - 14:30
Foarte bine, m-am saturat de toate rablele ruginite si fumegande, majoritatea conduse de cocalari mancatori de seminte si fani salam. Totusi 90 de zile mi se pare cam mult. Adica au voie un sfert de an ? Mult dom'le MULT!
|
#26
Posted 24 April 2012 - 14:31
crull, on 24th April 2012, 12:51, said: In bulgaria deja se imatriculeaza masina pe numele romanilor. Nu stiu exact procedura dar nu mai este nevoie de procura, masina fiind inmatriculat pe numele tau. Esti trecut utilizator,in nicun caz masina nu este pe numele tau. Eu inca nu-i inteleg pe unii de ce isi mai inmatriculeaza masinile la bg.,ce draq,pt un motor de 2000cm,/E3/99 taxa este 700e,mai se face depreciere la km si ajungi la 600 si ceva.Inmatriculatul la bg. este scump mai ales daca nu locuiesti in sud. |
#27
Posted 24 April 2012 - 15:08
dassaev, on 24th April 2012, 15:15, said: Pai si daca te loveste unu cu o masina care arata bine dar nu are asigurare cu ce te incalzeste? |
#28
Posted 24 April 2012 - 15:20
ionutzyankoo, on 24th April 2012, 15:13, said: Nu cred ca are nimeni probleme cu masini noi, care arata bine si sunt inmatriculate in alte tari. Daca ar face filtre din astea timp de 3 luni i-ar descuraja pe zmei sa isi ia Bimmer de 1000 EUR si mie mi se pare mult 90 de zile. 2 sapt ar fi mai mult decat suficient. |
|
#29
Posted 24 April 2012 - 15:21
#30
Posted 24 April 2012 - 15:27
dan84, on 24th April 2012, 13:30, said: Dinita e complet imbecil. Daca ma opreste pe mine Dinita in trafic cu o masina cu nr de Spania sau Bg, nu o sa poata decat sa ma su5a de pu|a. Masina nu e pe numele meu (deci nu are nici o legatura unde am eu resedinta in Ro) ci pe numele unei persoane juridice din Bg sau E. Edited by don_dannielo, 24 April 2012 - 15:28. |
#31
Posted 24 April 2012 - 15:28
lawrence38, on 24th April 2012, 14:26, said: Planurile astea ale lor nu prea se potrivesc cu libertate de miscare in spatiul Schengen, unde cu chiu cu vai o sa fim si noi inclusi in curand. Cum mai exact or sa stabileasca ei cand se implinesc alea 90 de zile ? Bine, nu ma indoiesc ca la acest capitol romanii sunt inventivi si vor gasi ei o metoda ca sa mai incaseze niste taxe, ca doar la asta e buna tara asta, sa puna biruri si taxe si de restul li se indoaie.... +1 la asta Tupeul astora nu cunoaste limite! Auzi domle "am incercat sa gasim o solutie..." Exact poluarea produsa de masini este marea hiba a societatii romanesti. Hai sa interzicem parizeru' ca e nesanatos, ca sa mai jecmanim meltenii si sa le creasca volumele vanzatorilor de salam (ca tot zicea careva de fanii salam ) Edited by Jean1, 24 April 2012 - 15:35. |
#32
Posted 24 April 2012 - 15:44
Quote Planurile astea ale lor nu prea se potrivesc cu libertate de miscare in spatiul Schengen, unde cu chiu cu vai o sa fim si noi inclusi in curand. Cum mai exact or sa stabileasca ei cand se implinesc alea 90 de zile ? Bine, nu ma indoiesc ca la acest capitol romanii sunt inventivi si vor gasi ei o metoda ca sa mai incaseze niste taxe, ca doar la asta e buna tara asta, sa puna biruri si taxe si de restul li se indoaie... OK si atunci Danemarca cum face parte din spatiul Schengen ?!?! Un rezident sau cetatean danez nu are dreptul sa conduca pe teritoriul Danemarcei masina inregistrata in alta tara decit in cazuri speciale. 1. Cind proprietarul masinii se afla in masina 2. Cind masina e inchiriata in alta tara si se afla in tranzit. Edited by polizei, 24 April 2012 - 15:47. |
#33
Posted 24 April 2012 - 15:44
don_dannielo, on 24th April 2012, 16:27, said: De ce ai face asa ceva? Sa-ti cumperi tu masina cu banii tai dar sa fie in proprietatea altcuiva? Solutia e inmatricularea pe o persoana juridica (firma) din strainatate. Acum ca firma aia e tot pe numele meu sau a unei persoane de incredere (ruda) nu e treaba lu' Dinita si nici nu are cum sa afle. Faza e ca la noi nici macar nu e lege ci doar propunerea incoerenta la fel ca cele cateva zeci de pana acum fie ale lui Dinita, fie ale petardelor dinaintea lui. Edited by dan84, 24 April 2012 - 15:48. |
|
#34
Posted 24 April 2012 - 15:53
dan84, on 24th April 2012, 13:55, said: Bai nene, de ce vorbim aici? Asta inseamna ca masina respectiva nu este inmatriculata deloc, iar sa circuli cu o masina neinmatriculata deloc e ilegal din start. Caz penal, se face si puscarie pentru asta conform unei legi de cand s-a inventat nr de inmatriculare in Ro, adica vreo 100 de ani. M-ati dezorientat de tot. Deci astia interzic circulatia unei masini neinmatriculate fapt care e deja interzis sau interzic circulatia cu nr. bulgaresti de tot ceea ce oricum nu se poate. Nu mai inteleg nimic. |
#35
Posted 24 April 2012 - 16:02
Mie inca nu mi-e clar daca astia sunt prosti de rup sau doar mai scot cate o chestie care sa faca senzatie si sa dea impresia ca lucreaza.
Pai sa-i spuna careva aluia ca in mod normal inmatricularea in Bg se face pe firma, iar proprietarul (legal) al masinii nu e soferul ci firma bulgareasca respectiva. Deci tot restul e apa batuta in piua, pentru ca masina dpdv legal nu apartine unui cetatean/rezident roman. Modelul danez nu e nici o rezolvare, aia sunt doar suficient de spalati pe creier incat sa creada ca e pt binele lor sa plateasca taxe aberante. Altfel insa e usor de ocolit, in afara de cazul in care interzici pur si simplu cetatenilor sa conduca masini inmatriculate in alte state. Dar asta este ilegal, iar chestiile partiale se pot ocoli imediat. De exemplu, soferul este si angajat al firmei respective. Sau masina e inchiriata. Sau N-spe alte variatii. Daca ar vrea cu adevarat sa rezolve problema alora care merg fara asigurare/ITP, nu e nici o diferenta de fapt intre a verifica asta la o masina inmatriculata in Ro, Bg, sau oriunde. Si ca o paranteza, mie imi face impresia ca dovada asigurarii din Bg e (un pic) mai greu de falsificat decat aia de la noi, pentru ca sunt plastifiate. |
#36
Posted 24 April 2012 - 16:13
...
don_dannielo, on 24th April 2012, 15:27, said: De ce ai face asa ceva? Sa-ti cumperi tu masina cu banii tai dar sa fie in proprietatea altcuiva? pai .... ca sa nu platesti taxele aberante daca guvernanti romani ar introduce un sistem de taxare normal .... care sa nu impinga contribuabili sa-l fenteze poate ca ar iesi mai in castig .... masina omul tot o sa-si cumpere .... dar va plati taxele acolo unde-i mai convenabil |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users