Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Rugaminte cercetare doctorala - Marketing 2012

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
adrianionescu2012

adrianionescu2012

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.04.2012
Buna ziua tuturor,


Mă numesc Adrian Ionescu și sunt doctorand în anul 4 la Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor din cadrul Universității de Vest Timișoara.
Cercetarea academică pe care o desfășor are ca obiectiv identificarea (1) relației dintre orientarea spre inovare și orientarea spre brand și (2) efectul acestei relații asupra performanței de piață a firmelor din România.
Date fiind emergența și dinamica conceptului studiat, ajutorul vostru este indispensabil pentru finalizarea cu succes a acestui proiect.

In cazul in care detineti o afacere cu peste 5 angajati sau lucrati in departamentul HR sau Marketing al unei societati comerciale, sunteti potriviti sa raspundeti.

De aceea, îmi permit să vă invit să completați chestionarul cercetării, disponibil online la adresa:

https://docs.google....zRmZqSFVoTGc6MQ


Completarea integrală a chestionarului durează în jur de 15-20 de minute.

Informațiile furnizate sunt absolut confidențiale și vor fi folosite doar în scopul cercetării academice mai sus menționate. Puteti folosi nume de firma fictiv.

După analiza datelor, în cazul în care găsiți subiectul interesant, vă pot prezenta un sumar al concluziilor cercetării.  



Va mulțumesc mult pentru sprijin și aștept răspunsul dumneavoastră!

O zi cat mai buna,

Drd. Adrian Ionescu

#2
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,802
  • Înscris: 03.02.2007
Dar de ce ai nevoie obligatoriu de denumirea firmei ca să întreprinzi o cercetare?

Firmele nu sunt prea receptive la acest gen de abordare, părerea mea!

Edited by Digix, 23 April 2012 - 15:34.


#3
adrianionescu2012

adrianionescu2012

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.04.2012
Se poate completa si cu nume fictiv.


View PostDigix, on 23rd April 2012, 16:32, said:

Dar de ce ai nevoie obligatoriu de denumirea firmei ca să întreprinzi o cercetare?

Firmele nu sunt prea receptive la acest gen de abordare, părerea mea!


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate