Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

Stimulente AJOFM

Cumparare auto cu nr Germania afl...
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 

MICA Renovare casa veche

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Dragi colegi, am si eu o mica problema, si sincer as prefera sa-mi dati si voi idei, mai ales ca eu sunt amator in ale constructiilor.

Renovam o casa, la tara, zona de campie cu panza freatica destul de sus.
Am ajuns la podele, am scos totul pana la pamant, din care vreu sa mai scot. Eu m-am gandit sa asez un pat pe pietris (balast), piatra, sa o compactez cat pot, dupa care sa pun extrudat, si peste extrudat o placa de beton cu plasa de buzau (fi8). Dupa care, peste placa de beton parchet sau dusumea !

Aveti alte idei pentru o stopa inflitratiile de apa, (peretii sunt putin umezi la baza), si in acelasi timp pentru a avea si confort termic ?

Edited by tavktm, 11 April 2012 - 13:41.


#2
antoniosrl

antoniosrl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 21.02.2010
cred ca este ok !

#3
buha

buha

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 898
  • Înscris: 02.06.2006
Sa hidroizolezi peretii este destul de costisitor. In schimb poti pune 10cm de pietris compactat asa cum ai descris mai sus.

Edited by buha, 11 April 2012 - 18:56.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.